.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند.

تاکید نماینده ولی فقیه بر احیای تالاب‌ها با مدیریت آب‌های روان در مازندران
مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مدیریت مهار آب‌های سطحی و روان در استان ضعیف است، گفت: اگر تالاب‌ها را پر آب، آب‌بندان‌ها لایروبی و سه سد هراز، گلورد و زارم رود که در حال ساخت هستند را به پایان برسانیم، این مقدار آب سطحی و روان آب ذخیره‌سازی می‌شوند. (ادامه)
رکورد تازه در صنعت فضایی ایران/ پرتاب سه ماهواره داخلی با ماهواره‌بر بومی/ ماهواره «مهدا» به‌همراه دو نانو ماهواره «کیهان ۲» و «هاتف یک» همزمان به فضا پرتاب شدند ....(خبر)
(ادامه)
موشک قیام به عنوان یکی از بالستیکهای مطرح ایرانی، در ارتقاء جدید خود به برد 1400 کیلومتر رسیده که عملا به نسل جدید سامانه‌های مناسب برای انهدام اهداف در فلسطین اشغالی رسید/ «قیام» در سالگرد حمله به عین‌الاسد «اسراییل‌زن» شد +تصاویر(خبر)
(ادامه)
حجت‌الاسلام والمسلمین نواب گفت:متاسفانه با توجه به گفته مسئولان عربستان به دلیل مسائل فنی سفر عمره تا اطلاع ثانوی تعلیق است. عربستان به دلیل فنی حج عمره را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرده است
حجت‌الاسلام والمسلمین نواب گفت:متاسفانه با توجه به گفته مسئولان عربستان به دلیل مسائل فنی سفر عمره تا اطلاع ثانوی تعلیق است.(ادامه)
یوآو گالانت اعلام کرد ما اکنون با یک دشمن واحد نمی‌جنگیم بلکه در حال جنگ با یک محور هستیم. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ایران یک محور نظامی اطراف ما ساخته است
یوآو گالانت اعلام کرد ما اکنون با یک دشمن واحد نمی‌جنگیم بلکه در حال جنگ با یک محور هستیم.(ادامه)
هر انتخاباتی تجلی پیوند مردم با نظام است، اما انتخابات خبرگان از این نظر، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ زیرا بیشتر با رأس نظام مرتبط است. اهمیت انتخابات مجلس خبرگان(يادداشت)
هر انتخاباتی تجلی پیوند مردم با نظام است، اما انتخابات خبرگان از این نظر، اهمیت ویژه‌ای دارد؛ زیرا بیشتر با رأس نظام مرتبط است.(ادامه)
گروهک تروریستی داعش با اشاره یک نیروی سوم (آمریکایی‌ها) عملیات خونین کرمان را برعهده گرفته تا ردپای صهیونیست‌ها را از صحنه پاک کند. چرا داعش برای صهیونیست‌ها بیانیه نوشت؟
گروهک تروریستی داعش با اشاره یک نیروی سوم (آمریکایی‌ها) عملیات خونین کرمان را برعهده گرفته تا ردپای صهیونیست‌ها را از صحنه پاک کند.(ادامه)
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد. سردار قاسم سلیمانی؛ از حضور در دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: عملیات طوفان الاقصی کاملاً فلسطینی و مرحله به مرحله آن با برنامه و تدبیر مقاومت فلسطین اجرا شده است. سردار قاآنی: طوفان الاقصی عملیاتی کاملاً فلسطینی است
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: عملیات طوفان الاقصی کاملاً فلسطینی و مرحله به مرحله آن با برنامه و تدبیر مقاومت فلسطین اجرا شده است.(ادامه)
سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد. سخنگوی سپاه: نتایج طوفان الاقصی بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار سلیمانی است
سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد.(ادامه)
ارتش رژیم صهیونیستی که در روز‌های گذشته مدعی پیدا کردن محل اقامت رئیس حماس در غزه شده بود، بعد از ورود به این مکان ادعایی، تنها یک عروسک و کفش پیدا کرد. دستاورد جدید ارتش اسرائیل؛ پیدا کردن پوتین یحیی السنوار
ارتش رژیم صهیونیستی که در روز‌های گذشته مدعی پیدا کردن محل اقامت رئیس حماس در غزه شده بود، بعد از ورود به این مکان ادعایی، تنها یک عروسک و کفش پیدا کرد.(ادامه)
آیدین کاظمی‌زاد آهنگساز آلبوم صوتی «هاجستم و واجستم» موفق به کسب مدال برنز از جوایز جهانی موسیقی (global music awards) کشور آمریکا شد. یک آهنگساز ایرانی مدال برنز جایزه جهانی موسیقی آمریکا را کسب کرد
آیدین کاظمی‌زاد آهنگساز آلبوم صوتی «هاجستم و واجستم» موفق به کسب مدال برنز از جوایز جهانی موسیقی (global music awards) کشور آمریکا شد.(ادامه)
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود بهادری جهرمی : نرخ تورم از ۶۰ درصد به ۳۹ درصد رسیده است
بهادری جهرمی گفت: اگر بخواهم سه دستاورد دولت را بگویم دستاورد اصلی آن حرکت اداره مردمی امور بود(ادامه)
 هادی ابراهیمی اگر فاطمیه نبود....(يادداشت)
هادی ابراهیمی(ادامه)
سفیر کشور بلاروس در ایران، با اشاره به استقبال مردم بلاروس از محصولات ایران خودرو، بیان کرد: به دلیل مونتاژ محصولات ایران خودرو در کشور بلاروس، مردم ما با محصولات این خودروساز آشنایی داشته و استقبال خوبی از خودرو‌های تولیدی آن دارند. استقبال مردم بلاروس از محصولات ایران‌خودرو
سفیر کشور بلاروس در ایران، با اشاره به استقبال مردم بلاروس از محصولات ایران خودرو، بیان کرد: به دلیل مونتاژ محصولات ایران خودرو در کشور بلاروس، مردم ما با محصولات این خودروساز آشنایی داشته و استقبال خوبی از خودرو‌های تولیدی آن دارند.(ادامه)
ابوشریف گفت: در عملیات طوفان الاقصی، مقاومت سرور‌های اطلاعاتی اسرائیل را به داخل غزه آورد و در این سرورها نام بسیاری از جاسوس‌ها حتی جاسوس‌های داخل ایران وجود داشت. کشف سرور حاوی نام جاسوس‌های اسرائیل در ایران
ابوشریف گفت: در عملیات طوفان الاقصی، مقاومت سرور‌های اطلاعاتی اسرائیل را به داخل غزه آورد و در این سرورها نام بسیاری از جاسوس‌ها حتی جاسوس‌های داخل ایران وجود داشت.(ادامه)
همکاران شهید فخری‌زاده از او به عنوان «ذوالفنون» یاد می‌کنند و رهبر معظم انقلاب در توصیف این شخصیت فرمودند «دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور عنصر علمی کم‌نظیر بود». دستاورد‌های شهید «فخری‌زاده» که از آن بی خبرید
همکاران شهید فخری‌زاده از او به عنوان «ذوالفنون» یاد می‌کنند و رهبر معظم انقلاب در توصیف این شخصیت فرمودند «دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور عنصر علمی کم‌نظیر بود».(ادامه)
رئیس حماس گفت: برخی سیاستمداران غربی درباره اوضاع غزه بعد از حماس صحبت می‌کنند اما نباید وقت خود را تلف نکنند. خالد مشعل خطاب به غرب: به فکر منطقه بعد از اسرائیل باشید
رئیس حماس گفت: برخی سیاستمداران غربی درباره اوضاع غزه بعد از حماس صحبت می‌کنند اما نباید وقت خود را تلف نکنند.(ادامه)
هر وجودی را نشانه‌ای است؛ نشانه بسیجی بودن؛ نماز به وقت خواندن، ولایتمداری، زیرک و عالم به زمان و قدردان نعمات الهی بودن است. بسیجی بر عهدش پایبند است(يادداشت)
هر وجودی را نشانه‌ای است؛ نشانه بسیجی بودن؛ نماز به وقت خواندن، ولایتمداری، زیرک و عالم به زمان و قدردان نعمات الهی بودن است.(ادامه)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار مازندران و آفتی بنام روزمرگی مدیران !(يادداشت)
کوروش غفاری چراتی روزنامه نگار(ادامه)
سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در نامه‌ای به «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس تاکید کرد که منطقه پس از عملیات «طوفان الاقصی» دیگر مانند قبل نخواهد بود ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۵ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر توسعه میادین نفتی با همکاری شرکت‌های روسی و رونمایی از ۱۵۰ دستاورد هسته‌ای در سال گذشته پرداخته‌اند.(ادامه)
سخنگوی القسام با بیان اینکه کشتار کودکان و بمباران بیمارستانها، تنها دستاورد دشمن در این جنگ است،خبر داد که تانکهای رژیم صهیونیستی با مقاومت سرسختانه نیروهای مقاومت مجبور به عقب‌نشینی شده اند. عقب نشینی و تغییر مسیر تانک‌های رژیم صهیونیستی
سخنگوی القسام با بیان اینکه کشتار کودکان و بمباران بیمارستانها، تنها دستاورد دشمن در این جنگ است،خبر داد که تانکهای رژیم صهیونیستی با مقاومت سرسختانه نیروهای مقاومت مجبور به عقب‌نشینی شده اند.(ادامه)
آمریکا تظاهر می‌کند که تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس باید نقشی محوری در پر کردن خلاء ناشی از نابودی حماس (در صورت وقوع) ایفا کند. هدف واشنگتن از بازگشت تشکیلات خودگردان به غزه چیست؟
آمریکا تظاهر می‌کند که تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس باید نقشی محوری در پر کردن خلاء ناشی از نابودی حماس (در صورت وقوع) ایفا کند.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه)  به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. 
تصمیم طوفان‌الاقصی و اجرای آن ۱۰۰ درصد فلسطینی بود/ وارد جنگ تمام عیار علیه اسرائیل شده ایم/ نبرد علیه اسرائیل مقدس و مشروع است/ احتمال گسترش جنگ از جبهه لبنان وجود دارد(خبر)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. (ادامه)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. باید بمباران غزه فوراً قطع و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود/ غزه وجدان بشری را به حرکت درآورد / دنیای اسلام علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود / جوان امروز باید تحلیل داشته باشد؛ احساسات کافی نیست(خبر)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
جمهوری اسلامی از مظلوم حمایت می‌کند اما حمایتش برای ماندن او در میدان مقاومت است.قرار است مجاهد مبارز در میدان بماند.میداندار اوست.جمهوری اسلامی به این مجاهدت‌ها مدد می‌دهداما جای آنها را نخواهد گرفت. چرا ایران ورود مستقیم نمی‌کند؟
جمهوری اسلامی از مظلوم حمایت می‌کند اما حمایتش برای ماندن او در میدان مقاومت است.قرار است مجاهد مبارز در میدان بماند.میداندار اوست.جمهوری اسلامی به این مجاهدت‌ها مدد می‌دهداما جای آنها را نخواهد گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : درصورت تداوم نسل کشی درغزه، موشک‌های فتاح کابوس صهیونیست‌ها و حیفا و تل‌آویو خواهند بود آیا رژیم صهیونیستی می‌داند موشک‌های ایرانی از پیچ تاریخی با سرعت «هایپرسونیک» عبورکردند؟ فراموش نکنید ! تهران تا تل‌آویو فقط ۶ دقیقه !
شمال نیوز : درصورت تداوم نسل کشی درغزه، موشک‌های فتاح کابوس صهیونیست‌ها و حیفا و تل‌آویو خواهند بود آیا رژیم صهیونیستی می‌داند موشک‌های ایرانی از پیچ تاریخی با سرعت «هایپرسونیک» عبورکردند؟(ادامه)
کارشناس مصری گفت: کشور مصر شرط گذاشته است که قبل از خروج آمریکایی ها، ورود کمک‌های انسانی به غزه باید انجام شود. شرط مصر برای اجازه خروج آمریکایی‌ها از غزه
کارشناس مصری گفت: کشور مصر شرط گذاشته است که قبل از خروج آمریکایی ها، ورود کمک‌های انسانی به غزه باید انجام شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.