.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231  شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت. در نشست شورای امنیت درباره برجام و قطعنامه 2231 چه گذشت؟/بیانیه سه کشور اروپایی در مخالفت با رفع تحریم های موشکی ایران/ ایران: آماده ازسرگیری مذاکرات برجامی هستیم/ چین خواستار مهیا شدن شرایط مناسب برای بازگشت به برجام از سوی آمریکا شد(خبر)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231 شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت.(ادامه)
رسانه استانی میزبان فرماندهان حشدالشعبی عراق + تصاویر
صدا و سیمای مازندران امروز رنگ مقاومت به خود گرفت و صدای فرماندهان حشدالشعبی عراق در رسانه استانی طنین انداز شد و بوی سردار دلها حاج قاسم و ابومهدی المهندس به‌ مشام رسید. (ادامه)
شهیدی که در عید قربان در راه وطن به خدا پیوست
سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی در هنگام شهادت ۳۷ سال داشت، او اسوه‌ای بود که از کودکی تا واپسین لحظات عمر گرانقدرش، همواره با فداکاری و ایثار زندگی کرد و سرانجام نیز در روز عید قربان، به آرزویش که مقام شهادت بود نائل گردید و نام پرآوازه‌اش در تاریخ پرافتخار ایران جاودانه شد.(ادامه)
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد. مطهری: برخی در نساجی به من خیانت کردند
مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدم جاهایی قهرمانی تیم ملی فوتبال را به سخره گرفتند و از شادی ملی‌پوشان انتقاد کردند. همین شاد شدن می‌تواند تمرین قهرمانی برای جام ملت‌های آسیا باشد.(ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
همزمان با دومین سالروز انتخاب رییس دولت سیزدهم نهمین گفت‌وگوی تلویزیونی رئیسی با مردم انجام می‌شود. امشب؛ نهمین گفت‌وگوی تلویزیونی رئیسی با مردم
همزمان با دومین سالروز انتخاب رییس دولت سیزدهم نهمین گفت‌وگوی تلویزیونی رئیسی با مردم انجام می‌شود.(ادامه)
دستاورد جدید مصی علی‌نژاد در نروژ ! +عکس
(ادامه)
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کاهش ذخیره منابع آبی به خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون تاکید کرد. خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به کاهش ذخیره منابع آبی به خودداری کشاورزان از نشاء مجدد و پرورش رتون تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : صدا و سیمای مازندران با رهنمود‌های رئیس رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی خود را با اولویت فراخوان عمومی جهت ثبت حماسه حضور کلید زده است. فراخوان پیش هنگام رسانه‌ای برای تکرار مشارکت حداکثری در انتخابات / با تمام ظرفیت رسانه‌ای به میدان می‌آییم
شمال نیوز : صدا و سیمای مازندران با رهنمود‌های رئیس رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی خود را با اولویت فراخوان عمومی جهت ثبت حماسه حضور کلید زده است.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد. نصب ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰کیلوولت دانش بنیان در استان گلستان
شمال نیوز : موسوی تاکامی گفت: اولین، بزرگترین و مدرن ترین ترانسفورماتور فوق توزیع ۶۳.۲۰ کیلوولت دانش بنیان با تکنولوژی بالای ایران با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر در شهرستان گرگان استان گلستان نصب، تست و راه اندازی شد.(ادامه)
اقتصادنیوز: یک مقام ارشد کاخ سفید در نشست خبری سه‌شنبه به رونمایی ایران از موشک هایپرسونیک «فتاح» واکنش نشان داد. واکنش کاخ سفید به رونمایی موشک هایپرسونیک ایران
اقتصادنیوز: یک مقام ارشد کاخ سفید در نشست خبری سه‌شنبه به رونمایی ایران از موشک هایپرسونیک «فتاح» واکنش نشان داد.(ادامه)
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد.

ابرموشک هایپرسونیک ایرانی رونمایی شد / موشک جدید سپاه از تمام سامانه‌های سپر موشکی عبور می‌کند/ انتخاب نام موشک «فتاح» توسط رهبر انقلاب + تصاویر(خبر)
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲) با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور رونمایی شد. (ادامه)
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز رونمایی شد. رونمایی از موشک هایپرسونیک «فتاح» نیروی هوافضای سپاه
ابرموشک هایپرسونیک «فتاح» جدیدترین دستاورد راهبردی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز رونمایی شد.(ادامه)
حجت‌الاسلام خطیب با بیان اینکه مجموعه وزارت خارجه در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد، گفت: وزارت خارجه برای این‌که بتواند سهم مؤثری در شکوفایی اقتصاد و نشاط‌آفرینی داشته باشد، نیازمند اقدامات انقلابی و جهادی است. وزیر اطلاعات: دشمن قطعا به دنبال براندازی است؛ کوتاه هم نخواهد آمد
حجت‌الاسلام خطیب با بیان اینکه مجموعه وزارت خارجه در خط مقدم جبهه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن قرار دارد، گفت: وزارت خارجه برای این‌که بتواند سهم مؤثری در شکوفایی اقتصاد و نشاط‌آفرینی داشته باشد، نیازمند اقدامات انقلابی و جهادی است.(ادامه)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست. واکاوی دو خطرِ امام زدایی و تحریف انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال امام راحل (ع)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست.(ادامه)
نساجی یک باشگاه آسیایی است و باید برایش آسیایی فکر کرد. تفکر آسیایی برای نساجی
نساجی یک باشگاه آسیایی است و باید برایش آسیایی فکر کرد.(ادامه)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند. از غرق شدن سهند تا دنیاگردی دنا و مکران(يادداشت)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند.(ادامه)
تولیدکننده و مصرف‌کننده صنعت خودرو امروز ناراضی هستند/ صنعت خودرو چه پیچیدگی دارد که نمی توانیم موفق عمل کنیم؟ / دست نیاز به سوی نخبگان دراز می‌کنیم تا به سمت ثبات اقتصادی پیش برویم و طی ۵ سال بتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم ....(خبر)
(ادامه)
پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت  از ۳۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود. دانشگاه مازندران میزبان جشنواره بین المللی حرکت
پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت از ۳۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
دیدار فرمانده سپاه با خانواده شهید طهرانی مقدم + عکس
سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه به همراه سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران سپاه با خانواده سردار سرلشکر شهید حسن طهرانی مقدم دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند. رقیب اردوغان را بهتر بشناسید
«تکنوکرات پاکدست درستکار» تصویری است که از قیلیچ داراوغلو کشیده می‌شود.او که روی حقوق‌بشر و بازگشت به حکومت قانون تاکید دارد تلاش کرده از رویکردهای سکولار دوری کند و صدایش را به همه مردم ترکیه برساند.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند. نگران جمهوری آذربایجان نباشید؛ اوضاع تحت رصد است؛ اتفاق خاصی نخواهد افتاد / جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست؛ ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند / انتقال قدرت از غرب به شرق شروع شده(خبر)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند.(ادامه)
سفر به ماه همیشه یکی از بزرگ‌ترین آرزو‌های بشری بوده و شاید به همین دلیل بودکه ژرژ ملیس، موضوع و عنوان اولین فیلم بلند سینمایی تاریخ بشر را به این قضیه اختصاص داد هیچ کسی به ماه سفر نکرد؛ آیا بزرگ‌ترین لحظه تاریخ بشر جعلی است؟
سفر به ماه همیشه یکی از بزرگ‌ترین آرزو‌های بشری بوده و شاید به همین دلیل بودکه ژرژ ملیس، موضوع و عنوان اولین فیلم بلند سینمایی تاریخ بشر را به این قضیه اختصاص داد(ادامه)
مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران از هک دو هواپیمای جاسوسی دشمن توسط سامانه‌های جنگ الکترونیک ایرانی در نزدیکی مرزهای هوایی کشورمان خبر داد. هک همزمان ۲ هواپیمای دشمن در مرز هوایی ایران
مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران از هک دو هواپیمای جاسوسی دشمن توسط سامانه‌های جنگ الکترونیک ایرانی در نزدیکی مرزهای هوایی کشورمان خبر داد.(ادامه)
اصغر فرهادی گفت: می‌دانم که من به طور رسمی ممنوع المعامله هستم؛ و باز هم به طور غیررسمی شنیده‌ام که ممنوع الخروج هستم. ممنوع الخروج، ممنوع الکار و ممنوع المعامله شدم
اصغر فرهادی گفت: می‌دانم که من به طور رسمی ممنوع المعامله هستم؛ و باز هم به طور غیررسمی شنیده‌ام که ممنوع الخروج هستم.(ادامه)
گمانه‌زنی‌هایی از احتمال نامزدی حسن روحانی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس به گوش می‌رسد، گویا وی به دنبال این است همچنان چهره سیاسی خود را حفظ کند. وزیر دولت اصلاحات: مردم به لیست روحانی رأی نخواهند داد/ عمر دولت روحانی با بدنامی تمام شد
گمانه‌زنی‌هایی از احتمال نامزدی حسن روحانی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس به گوش می‌رسد، گویا وی به دنبال این است همچنان چهره سیاسی خود را حفظ کند.(ادامه)
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد . دکتر مهران گلابکش : وزارت نیرو در رفع تنگناهای شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق استان های مازندران و گلستان مصمم است / دکتر موسوی تاکامی : پیشرفت فیزیکی پروژه ها در برق منطقه ای مازندران و گلستان در سطح ممتازی است
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد .(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است. مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است(خبر)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.(ادامه)
بازار صادراتی چین حساسیت‌های زیادی دارد اما مازندران از این ورودی سخت با موفقیت عبور کرد. ورود موفقیت آمیز مازندران به بازار چین
بازار صادراتی چین حساسیت‌های زیادی دارد اما مازندران از این ورودی سخت با موفقیت عبور کرد.(ادامه)
امسال قطعی‌های مکرر برق نداشتیم/ افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی، آب‌شیرین‌کن‌های بوشهر و انتقال آب به دریاچه ارومیه را داشتیم/ دولت تورم ۶۰ درصدی را به ۴۰ رساند/ در تولید خودرو به مرز ۱.۲ میلیون خواهیم رسید/ آثار اقتصادی توافق با عربستان نمایان خواهد شد....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.