.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم. پشت پرده عملیات طراحی شده برای ایجاد آشوب در سالگرد فتنه ۱۴۰۱
در مطلب زیر به بررسی تحرکات اخیر تل‌آویو و لندن در آستانه سالگرد فتنه ۱۴۰۱ پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
اینجا هر زائر خارجی که بیاید سراغ عکس شهید آرمان علی‌وردی را می‌گیرد؛ این جمله یکی از خادمان موکب نائب‌الشهید است که برایمان از جهانی شدن صدای مظلومیت آرمان می‌گوید. راز عکس شهید آرمان بر دست زائران خارجی چه بود؟
اینجا هر زائر خارجی که بیاید سراغ عکس شهید آرمان علی‌وردی را می‌گیرد؛ این جمله یکی از خادمان موکب نائب‌الشهید است که برایمان از جهانی شدن صدای مظلومیت آرمان می‌گوید.(ادامه)
نماینده کشورمان بازی دشواری با النصر عربستان خواهد داشت. آیا پرسپولیس باید از رونالدو و النصر بترسد؟
نماینده کشورمان بازی دشواری با النصر عربستان خواهد داشت.(ادامه)
او یک فرشته نیست
اخبار مربوط به حضور «یاسمین مقبلی» در ماموریت جدید فضایی ناسا این روز‌ها با دقت و تمرکز قابل‌تاملی از سوی رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی دنبال می‌شود.(ادامه)
مدیران فولاد برای نیمکت مربیگری تیم فوتبال خود، دو گزینه جذاب درنظر گرفته‌اند.
علی دایی در آستانه بازگشت به مربیگری و حضور در فوتبال ایران
مدیران فولاد برای نیمکت مربیگری تیم فوتبال خود، دو گزینه جذاب درنظر گرفته‌اند. (ادامه)
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید. سلاجقه با سرمایه گذار طرح خصومت شخصی دارد / محیط‌زیست را بهانه کردند و دلیل قانع‌کننده‌ای از محیط‌زیست ندیدیم و نشنیدیم / علی سلاجقه دلواپس بیکاری جوانان بیکار مازندرانی نیست / چرا استان مازندران را از داشتن فرصت اشتغال محروم می‌کنید ؟
شمال نیوز : من شخصاً به رییس‌جمهور هم گفتم و جناب رییسی هم گفتند من سفارش کردم کمیسیونی این موضوع را بررسی کنند اما جالب است که رییس‌جمهور هم تأکید داشت که این آدم -«علی سلاجقه»- ول‌کن ماجرا نیست و من به ایشان گفتم شما باید تصمیم‌گیری کنید.(ادامه)
مرد زندگی به عنوان شوهر باید از یک سری رفتارهای مثبت پیروی کند تا بتواند دل همسر خود را بدست آورد و او را خوشحال کند، تستی وجود دارد که نشان می دهد چقدر برای همسرتان شوهر خوبی هستید. تست جالب شوهر شناسی + امتیاز شوهر خوب
مرد زندگی به عنوان شوهر باید از یک سری رفتارهای مثبت پیروی کند تا بتواند دل همسر خود را بدست آورد و او را خوشحال کند، تستی وجود دارد که نشان می دهد چقدر برای همسرتان شوهر خوبی هستید.(ادامه)
رسانه عربستانی مدعی شد فدراسیون فوتبال ایران امارات را برای میزبانی از نمایندگانش مقابل سعودی ها در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد. امارات میزبان پرسپولیس، سپاهان و نساجی شد
رسانه عربستانی مدعی شد فدراسیون فوتبال ایران امارات را برای میزبانی از نمایندگانش مقابل سعودی ها در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.(ادامه)
گریم «ثریا قاسمی» در نقش همسر پیامبر + تصویر
گریم جالب «ثریا قاسمی» برای سریال عشق کوفی در نقش «ام سلمه» همسر پیامبر رونمایی شد.(ادامه)
دلواپسی خاص مادر یک کشتی‌گیر مازندرانی حین مسابقه فرزند خردسالش، لحظات خاصی را به وجود آورد. دلواپسی خاص مادر کشتی گیر مازندرانی+ تصاویر
دلواپسی خاص مادر یک کشتی‌گیر مازندرانی حین مسابقه فرزند خردسالش، لحظات خاصی را به وجود آورد.(ادامه)
 دلواپسی خاص مادر یک کشتی‌گیر مازندرانی حین مسابقه فرزند خردسالش، لحظات خاصی را به وجود آورد. دلواپسی خاص مادر کشتی گیر مازندرانی+ تصاویر
دلواپسی خاص مادر یک کشتی‌گیر مازندرانی حین مسابقه فرزند خردسالش، لحظات خاصی را به وجود آورد.(ادامه)
بهزاد نبوی : بسیاری از این سیاستمداران وقتی در قدرت نیستند، جامعه را دارای مشکلات فراوانی می‌بینند، اما به محض آنکه خودشان در راس کار قرار گرفتند و کمی از زمان مسئولیتشان سپری شد، ناگهان همه چیز به چشمشان گل و بلبل می‌آید. اعتراف جالب پیر اصلاح طلبان؛ سیاستمداران لوچ که چشم‌هایشان تابه‌تا می‌بیند!
بهزاد نبوی : بسیاری از این سیاستمداران وقتی در قدرت نیستند، جامعه را دارای مشکلات فراوانی می‌بینند، اما به محض آنکه خودشان در راس کار قرار گرفتند و کمی از زمان مسئولیتشان سپری شد، ناگهان همه چیز به چشمشان گل و بلبل می‌آید.(ادامه)
روزنامه جوان نوشت: لاریجانی نمی‌تواند بیرون از گود بنشیند و بگوید چرا برخی آقایان نفوذ در پایتخت‌ها را مهم می‌دانند، چون خود او یکی از همان آقایان است. او شیوه اعتدالی را یاد گرفته که با لاریجانی نمی‌تواند خود را مخالف اموری نشان دهد که در آنها نقش‌آفرین بوده است؛ مثل نفوذ در پایتخت‌ها
روزنامه جوان نوشت: لاریجانی نمی‌تواند بیرون از گود بنشیند و بگوید چرا برخی آقایان نفوذ در پایتخت‌ها را مهم می‌دانند، چون خود او یکی از همان آقایان است. او شیوه اعتدالی را یاد گرفته که با(ادامه)
مدیرکل سابق ارشاد خوزستان گفت: خیلی‌ها مرا شهید راه کنسرت عنوان کرده‌اند...در راه هنر شهید نداده بودیم که چقدر خوب است ما را به عنوان شهید این راه بدانند! مدیرکل برکنار شده ارشاد: من شهید راه کنسرت هستم!
مدیرکل سابق ارشاد خوزستان گفت: خیلی‌ها مرا شهید راه کنسرت عنوان کرده‌اند...در راه هنر شهید نداده بودیم که چقدر خوب است ما را به عنوان شهید این راه بدانند!(ادامه)
پارک جنگلی سراوان رشت، یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق جنگلی گیلان است که چشم‌اندازهای طبیعی بسیار زیبا و سحرانگیزی دارد. این پارک جنگلی یکی از بزرگ‌ترین جنگل‌های رشت است و البته بزرگ‌ترین پارک جنگلی نزدیک بندر انزلی هم هست. البته آزولا که نوعی سرخس آبزی کوچک است، سطح تمام دریاچه سراوان را گرفته است. تصاویر جالب از سراوان؛ «گیلان کوچک»(خبر)
پارک جنگلی سراوان رشت، یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق جنگلی گیلان است که چشم‌اندازهای طبیعی بسیار زیبا و سحرانگیزی دارد. این پارک جنگلی یکی از بزرگ‌ترین جنگل‌های رشت است و البته بزرگ‌ترین پارک جنگلی نزدیک بندر انزلی هم هست. البته آزولا که نوعی سرخس آبزی کوچک است، سطح تمام دریاچه سراوان را گرفته است.(ادامه)
تصویری از پشت صحنه سریال مختارنامه
تصویری جالب از پشت صحنه سریال «مختارنامه» و حضور «میرباقری»، کارگردان این سریال در سکانس مسجد کوفه را مشاهده می کنید.(ادامه)
این روز‌ها حجاب‌استایل‌ها نسخه جدیدی ارائه داده‌اند و سعی دارند عبا‌های چین و واچین خود را جایگزین چادر و پوشش زنان مسلمان در پیاده‌روی اربعین کنند. زیارت اربعین به سبک حجاب استایل‌ها؛ عبا جایگزین چادر!
این روز‌ها حجاب‌استایل‌ها نسخه جدیدی ارائه داده‌اند و سعی دارند عبا‌های چین و واچین خود را جایگزین چادر و پوشش زنان مسلمان در پیاده‌روی اربعین کنند.(ادامه)
سردار آزمون، مهاجم باشگاه بایرلورکوزن به تصاویر جدید علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد. عکس/ شوخی دوباره آزمون با بیرانوند
سردار آزمون، مهاجم باشگاه بایرلورکوزن به تصاویر جدید علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
محمدرضا خالدآبادی به دلیل مشکلات استقلال در ثبت قرارداد و قانون سقف بودجه نتوانست همراه تیمش به آبادان سفر کند. گل‌محمدی امیدوار به خرید دروازه‌بان استقلال
محمدرضا خالدآبادی به دلیل مشکلات استقلال در ثبت قرارداد و قانون سقف بودجه نتوانست همراه تیمش به آبادان سفر کند.(ادامه)
عکس‌| طراحی حجاب کامل زنان در بازی فیفا ۲۳
بازیکن با حجاب تیم ملی مراکش در بازی فیفا ۲۳ هم قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران در خانه برابر با پیکان با تساوی یک بر یک متوقف شد. توقف نساجی در خانه / از پر نشدن ظرفیت سکوها تا اخراج رحمتی !
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران در خانه برابر با پیکان با تساوی یک بر یک متوقف شد.(ادامه)
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود! مازندران قربانی کج اندیشی ها در ایجاد منطقه آزاد تجاری
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود!(ادامه)
روابط فامیلی در بین مسئولان کشور از قدیم سابقه داشته و این ماجرا تا امروز همچنان ادامه داشته است. معروف‌ترین باجناق‌های سیاسی
روابط فامیلی در بین مسئولان کشور از قدیم سابقه داشته و این ماجرا تا امروز همچنان ادامه داشته است.(ادامه)
چند تصویر خانوادگی جالب از دو ستاره سال های قبل استقلال منتشر شده است. عکس از همسران دو باجناق استقلالی
چند تصویر خانوادگی جالب از دو ستاره سال های قبل استقلال منتشر شده است.(ادامه)
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند. پشت پرده دوقطبی سازی "مهلا" - "معلی" کجاست؟!
پیگیری سرنخ های حملات به مهلا نشان می دهد که چه بسا هجمه ها، از اتاق فکر افرادی شامل بشیر حسینی و علی فروغی ها به عنوان سازندگان برنامه معلی بیرون آمده. شاهد مثال این موضوع سکوت منفعاله این جریان در برابر حملات سازماندهی شده به طرف مقابل است که شائبه پروژه بودن آنرا تقویت می کند.(ادامه)
هندوانه نه تنها میوه‌ای خوشمزه است، بلکه سرشار از مواد مغذی است. فواید باورنکردنی هندوانه که از آن بی خبرید
هندوانه نه تنها میوه‌ای خوشمزه است، بلکه سرشار از مواد مغذی است.(ادامه)
یک عده اصلا به فکر اصلاح قانون و هر چه کارآمدتر کردن آن نیستند و تنها سعی دارند با کش دار کردن فضای ابهام آلود به اهداف سیاسی خود برسند و حتی اگر نرسیدند نیز مشکل را به گردن همین فضای ابهام آمیز بیندازند. فواید پیش ثبت نام برای داوطلبان و برگزارکنندگان انتخابات/ بازی‌هایی که بهم خواهد خورد +جزئیات
یک عده اصلا به فکر اصلاح قانون و هر چه کارآمدتر کردن آن نیستند و تنها سعی دارند با کش دار کردن فضای ابهام آلود به اهداف سیاسی خود برسند و حتی اگر نرسیدند نیز مشکل را به گردن همین فضای ابهام آمیز بیندازند.(ادامه)
تصویری جالب از قالیباف؛ امروز در حرم امام رضا (ع) در حال خدمت به یک زن مسن
تصویری منتشر شده از قالیباف رئیس مجلس در حرم امام رضا مورد توجه کاربران قرار گرفته است., (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.278 seconds.