.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود. چرا تشکیل سازمان ملی مهاجرت ضرورت دارد؟
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود.(ادامه)
ببینید| پاسخ جالب علی لاریجانی به مجری شبکه افق؛ رژیم نگرفتم، «رژیم» ما رو گرفته!
علی لاریجانی در پاسخ به مجری شبکه افق گفت: نه رژیم ما رو گرفته!(ادامه)
شمال نیوز : تعدادی از مدعوین در تماس با شمال نیوز با انتقاد از اداره کل دامپزشکی استان ، از این برنامه ابراز نارضایتی کردند و خواستار شدند که به جای اینگونه برنامه های بی محتوا ، تدبیری اندیشیده شود تا این قشر پرتلاش به جایگاه واقعی خود برسند . دستمزد 80 میلیون تومانی حسن ریوندی برای 45 دقیقه جوک گفتن درمازندران !
شمال نیوز : تعدادی از مدعوین در تماس با شمال نیوز با انتقاد از اداره کل دامپزشکی استان ، از این برنامه ابراز نارضایتی کردند و خواستار شدند که به جای اینگونه برنامه های بی محتوا ، تدبیری اندیشیده شود تا این قشر پرتلاش به جایگاه واقعی خود برسند .(ادامه)
محمد ضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس، مردی است که از او به‌عنوان مغز متفکر حماس نام برده می‌شود. مغز متفکر حماس کیست؟/ با محمد ضیف بیشتر آشنا شوید
محمد ضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس، مردی است که از او به‌عنوان مغز متفکر حماس نام برده می‌شود.(ادامه)
رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال ایران دوباره برای تصدی ریاست به این سازمان بازگشت. حیدر بهاروند به سازمان لیگ بازگشت
رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال ایران دوباره برای تصدی ریاست به این سازمان بازگشت.(ادامه)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. «ن و القلم» ترجمان حیات و ممات عارف دوران(يادداشت)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. (ادامه)
فیلمی جالب از بدل دونالد ترامپ در پاکستان + ویدیو
پخش کلیپی از فردی در پاکستان که شباهت زیادی به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دارد، جنجال گسترده ای را برانگیخت.(ادامه)
ایکس (توییتر) به تازگی قوانین انتشار و محتوای شبکه اجتماعی خود را به روز کرده است و این به روز رسانی نه تنها جهت دار بوده بلکه کاملا در جهت منافع یک جبهه عمل می کند. ایکس رسما قوانینش را به نفع صهیونیست‌ها بروز کرد
ایکس (توییتر) به تازگی قوانین انتشار و محتوای شبکه اجتماعی خود را به روز کرده است و این به روز رسانی نه تنها جهت دار بوده بلکه کاملا در جهت منافع یک جبهه عمل می کند.(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد. اسرائیل، خانه عنکبوت و تل آویو، شهر ارواح / مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بار اسرائیل رقم خورد
شمال نیوز : رژیم صهیونیستی که در یک شانتاژ رسانه ای، شمارش معکوس برای فروپاشی نظام مردمی ایران را می‌شمرد ناگهان در طوفان الاقصی، مفتضح‌ترین شکست تاریخ نکبت بارش را تجربه کرد.(ادامه)
مدال‌های اجاره‌ای بحرین! + عکس
تمام ۱۰ مدال طلای فردی و ۲ مدال تیمی کاروان بحرین در بازی‌های آسیایی هنگژو توسط ورزشکاران کشور‌های دیگر کسب شده است.(ادامه)
کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با ۲۱۶ رای موافق در برابر ۲۱۰ رای مخالف، از سمت خود برکنار شد. برای اولین بار در تاریخ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برکنار شد
کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با ۲۱۶ رای موافق در برابر ۲۱۰ رای مخالف، از سمت خود برکنار شد.(ادامه)
نخستین عکس ایرانی از مدینه منوره و حرم ائمه بقیع
برای نخستین بار قدیمی ترین عکس ایرانی مدینه منوره و حرم ائمه بقیع علیهم السلام توسط گروه مردمی بهشت بقیع منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی، نابغه ژرف اندیش قرن
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است(ادامه)
عکس/ اقدام جالب کارکنان ورزشی هانگژو هنگام مصدومیت ورزشکار ایران
در رقابت‌های بسته نان چوان - نن دائو تالو بازی‌های آسیایی هانگژو، مینا پناهی نماینده کشورمان در حالی که در حال اجرای فرم بود دچار مصدومیت شدید شد.(ادامه)
علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس درباره جزییات پیشنهاد نجومی استقلال توضیح داد افشاگری بیرانوند از پیشنهاد نجومی استقلال
علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس درباره جزییات پیشنهاد نجومی استقلال توضیح داد(ادامه)
روز نهم ربیع الاول مصادف با آغاز ولایت امام زمان (عج) و روز کشته شدن «عمر بن سعد» است. به همین دلیل پیروان اهل بیت علیه‌السلام از گذشته این روز را جشن می‌گرفتند. اما این جشن‌ها نیز از اشتباه مصون نمانده و دچار انحرافاتی شده است. یکی از آنها برگزاری مجلس «عمرکشان» و دیگری بیان «حدیث رفع القم» در چنین روزی است. در این یادداشت به بررسی این مسئله می‌پردازیم که چرا نباید این دو موضوع را باور کرد. چرا باید روز نهم ربیع الاول را جشن گرفت؟
روز نهم ربیع الاول مصادف با آغاز ولایت امام زمان (عج) و روز کشته شدن «عمر بن سعد» است. به همین دلیل پیروان اهل بیت علیه‌السلام از گذشته این روز را جشن می‌گرفتند. اما این جشن‌ها نیز از اشتباه مصون نمانده و دچار انحرافاتی شده است. یکی از آنها برگزاری مجلس «عمرکشان» و دیگری بیان «حدیث رفع القم» در چنین روزی است. در این یادداشت به بررسی این مسئله می‌پردازیم که چرا نباید این دو موضوع را باور کرد.(ادامه)
همسایگان ما باید بدانند پس از اتمام شیر گاو شیرده آن را ذبح می‌کنند هیچ‌گاه فکر نکنند که کشورهای فرامنطقه‌ای برای دفاع از آن‌ها در منطقه باقی می‌مانند/ خلیج فارس خانه ماست/ بیش از ۶۰ درصد نفت جهان از این منطقه خارج می‌شود(خبر)
(ادامه)
لیونل مسی در مصاحبه‌ای صمیمی با میگل گرانادوس، بازیگر و کمدین آرژانتینی، شرکت کرد و درباره مسائل مختلفی از قهرمانی جهان تا انتقال به اینترمیامی صحبت کرد. مصاحبه متفاوت مسی با کمدین آرژانتینی: فرانسه دوستم ندارد/ می‌خواهم یک فرزند دختر داشته باشم
لیونل مسی در مصاحبه‌ای صمیمی با میگل گرانادوس، بازیگر و کمدین آرژانتینی، شرکت کرد و درباره مسائل مختلفی از قهرمانی جهان تا انتقال به اینترمیامی صحبت کرد.(ادامه)
یک مقام شرکت ایران خودرو ضمن اشاره به آغاز تولید انبوه خودروی «کراس اوور ری را» در بهمن‌ماه گفت: تا پایان سال ۵۰۰ دستگاه از این خودرو تولید می‌شود. ایران خودرو رسماً مشخصات خودروی جدید خود را اعلام کرد + تصاویر
یک مقام شرکت ایران خودرو ضمن اشاره به آغاز تولید انبوه خودروی «کراس اوور ری را» در بهمن‌ماه گفت: تا پایان سال ۵۰۰ دستگاه از این خودرو تولید می‌شود.(ادامه)
در شرایطی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک حضور دارد، همچنان علت خودداری بایدن از دیدار با وی در کاخ سفید یک موضوع داغ محسوب می شود. پشت پرده عدم دعوت نتانیاهو به کاخ سفید/چرا راه بر اسرائیل بسته شد
در شرایطی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای شرکت در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک حضور دارد، همچنان علت خودداری بایدن از دیدار با وی در کاخ سفید یک موضوع داغ محسوب می شود.(ادامه)
تصویری از محمد اصفهانی در کنار دختر و همسرش منتشر شد که دخترش شباهت زیادی به پدرش دارد. عکس خانوادگی “محمد اصفهانی” همه را شوکه کرد
تصویری از محمد اصفهانی در کنار دختر و همسرش منتشر شد که دخترش شباهت زیادی به پدرش دارد.(ادامه)
(فیلم) پخش آهنگ مازندرانی در استوری صفحه جهانی کشتی صربستان ۲۰۲۳
پخش آهنگ مازندرانی اتفاق جالب و قشنگی است که از سوی صفحه اینستاگرام جهانی کشتی در رقابت های کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ صورت گرفت و دل هر ایرانی را شاد کرد.(ادامه)
سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که در تیم دوم (کاستیا) و تیم سوم باشگاه بازی می‌کردند به اتهام رسوایی اخلاقی دستگیر شدند. رسوایی در رئال؛ سه بازیکن دستگیر شدند!
سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که در تیم دوم (کاستیا) و تیم سوم باشگاه بازی می‌کردند به اتهام رسوایی اخلاقی دستگیر شدند.(ادامه)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند. از شهدای مظلوم اغتشاشات تا اینفلوئنسر‌های وطن فروش(يادداشت)
غفلت از شهدای اغتشاشات، تقدیم مجدد خیابان‌ها به اغتشاشگرانی است که با آتش تهیه رسانه‌های غول پیکر بیگانگان و‌معاندان، به دنبال تکرار آن در ایام سالگرد اغتشاشات هستند.(ادامه)
عکس/ تصویر جالب الهام چرخنده در کنار همسرش
تصویری از الهام چرخنده بازیگر سابق سینما و تلویزیون و همسر دوم او که از جامعه روحانیت است، در شبکه های اجتماعی مورد بازنشر قرار گرفته است.(ادامه)
درحالی که در دعوا بین زن و شوهر ابراز محبت کلامی ضروری است. باید بگوییم من، چون دوستت دارم و نمی‌خواهم در عصبانیت حرفی بزنم که دلت بشکند. فعلا نمی‌خواهم بحث را ادامه بدهم. هروقت آرام شدیم حرف می‌زنیم! کلماتی که در دعوای زوجین معجزه می‌کند!
درحالی که در دعوا بین زن و شوهر ابراز محبت کلامی ضروری است. باید بگوییم من، چون دوستت دارم و نمی‌خواهم در عصبانیت حرفی بزنم که دلت بشکند. فعلا نمی‌خواهم بحث را ادامه بدهم. هروقت آرام شدیم حرف می‌زنیم!(ادامه)
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پشتکار مثال زدنی دارد و انشاالله از یکشنبه آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد. ارائه اینترنت نامحدود و رایگان به بازیکنان النصر
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پشتکار مثال زدنی دارد و انشاالله از یکشنبه آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد.(ادامه)
مهاجم اکوادوری مورد نظر پرسپولیس سابقه بازی مقابل استقلال را دارد. بمب پرسپولیس برای استقلال به تهران آمد!/ عکس‌|
مهاجم اکوادوری مورد نظر پرسپولیس سابقه بازی مقابل استقلال را دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.