.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طوايف مقدس در ميان ترکمنها (بخوانيد)
رضا میاندره(ادامه)
هميشه‌ به‌ دنيا آمدن‌ دوقلوها تقريبايك‌ امر عادي‌ است‌ و چندان‌ شگفت‌انگيز به‌ نظرنمي‌رسد. اما به‌ دنيا آمدن‌ چهار قلوها در مازندران، جاي‌تعجب‌ دارد. اين‌ بار در طي‌ يك‌ زايمان‌ 4 نوزاددر بيمارستان‌ رازي چالوس‌ به‌ دنيا آمدند، كه‌ سه‌دختر و يک‌ پسر مي‌باشند و جالب‌تر اينكه‌ حال‌همگي‌ آنهادر حال‌ حاضر خوب‌ است‌ و هيچ‌مشكلي‌ ندارند.... مادري در چالوس چهار قلو بدنيا آورد
هميشه‌ به‌ دنيا آمدن‌ دوقلوها تقريبايك‌ امر عادي‌ است‌ و چندان‌ شگفت‌انگيز به‌ نظرنمي‌رسد. اما به‌ دنيا آمدن‌ چهار قلوها در مازندران، جاي‌تعجب‌ دارد. اين‌ بار در طي‌ يك‌ زايمان‌ 4 نوزاددر بيمارستان‌ رازي چالوس‌ به‌ دنيا آمدند، كه‌ سه‌دختر و يک‌ پسر مي‌باشند و جالب‌تر اينكه‌ حال‌همگي‌ آنهادر حال‌ حاضر خوب‌ است‌ و هيچ‌مشكلي‌ ندارند....(ادامه)
  شهيد خلعتبري،‌ قهرمان جنگ‌هاي دريايي (ديدگاه)
 (ادامه)
روز مرگ صهيونيسم (ديدگاه)
سيد حسين طاهري(ادامه)
گفتاري پيرامون گاهشمار فرهنگ مازندراني (بخوانيد)
محمود زارع (ادامه)
ادامه اقدامات سياسي در آموزش و پرورش مازندران
اخيرا از سوي سازمان دانش آموزي مازندران به منظور اطلاع رساني در زمينه   فعاليتهاي تابستاني پوستري رنگي چاپ شد که در اين پوستر از چند عکس استفاده شده بود در ميان يکي از اين عکسها که مربوط به کلاس درس کامپيوتر است در پشت سر دانش آموزان يک عکس کوچک مربوط به ....(ادامه)
وقف جالب زن گرگاني براي تحقيقات اتمي
(ادامه)
سال گذشته103نفردرسواحل گيلان غرق شدند‌‌
(ادامه)
همايش " يادگار ماندگار " در رامسر
(ادامه)
نگاهي به جايگاه ايران در دنياي مجازي (بخوانيد)
محمد فؤاد رحمان سرشت(ادامه)
كاش چشمانت را بيشترباز كني، آقاي رئيس جمهور ! (ديدگاه)
(ادامه)
راه «لاويج» از ميان مه مى گذرد(گزارش)
شيوا تفضل(ادامه)
تاكسيرانان، زير خط فقر !(گزارش)
حسين قرباني(ادامه)
من يک دمکراتم
سياستمدار مازندرانى كه در 27 سالگى نماينده مجلس شده و در 28 سالگى به وزارت دولت شهيد «رجايي» رسيده و در 29 سالگى وزير و سخنگوى دولت «ميرحسين موسوي» بوده است و از آن به بعد تا امروز كه نماينده مردم تهران و رئيس مركز پژوهش‌هاى مجلس شده، تمام زندگى او با سياست و اقتصاد گره خورده است. شايد هيچ كدام از .... (ادامه)
آقاي رئيس جمهور! لطفاً گلستان را «محروم» اعلام كنيد (بخوانيد)
محمد حسين محمدي- خبرنگار كيهان در گرگان(ادامه)
مديران محلي يا جهان وطني؟!
بحث زمين‌هاي استان مازندران از جمله مباحثي است كه ذهن خيلي از مديران و ساكنين استان را به خود مشغول كرده است. چه آن دوستدارن محيط زيست كه هيچ تواني جز فرياد ندارند، چه آن مردماني كه با عدم فرهنگ سازي درست از دولت سهم خواهي مي‌كنند و تكه‌اي از آنرا براي خود مي‌خواهند چرا كه با توجه ....(ادامه)
حاشيه مسابقات کشتي جام جهان پهلوان تختي
(ادامه)
بچرخ تا بچرخيم
پس از روي کار آمدن دولتهاي جديد تغييرات در سطح رده هاي مختلف از وزراء استانداران تا مديران کل ، معاونين و روساي شهرستانهاي ادارات مختلف امري غير قابل انکار است چرا که هر دولت با سياستهاي خود مديران خويش را بکار مي گيرد ، البته شايسته است که ملاک انتخاب مديران عملکرد آنان در گذشته و توانمندي عمومي آنان باشد (ادامه)
نکته هاي جالب شهرسازي درژاپن(دکتررمضانپور)
(ادامه)
تجارت زباله (بخوانيد)
علي عالي كردكلايي(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.316 seconds.