.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لغو سخنرانی الياس حضرتی در رشت
(ادامه)
نگاهي به حال و هواي انتخابات در گيلان
(ادامه)
شرکت پالایشگاه نفت مازندران پس از ثبت در سال 1380 به عنوان یک شرکت کاملا خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد که امروز پس از 6 سال پرونده آن همچنان بر روی میز مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست ... کلید پالایشگاه مازندران در دست كارشناسان محیط زیست
شرکت پالایشگاه نفت مازندران پس از ثبت در سال 1380 به عنوان یک شرکت کاملا خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد که امروز پس از 6 سال پرونده آن همچنان بر روی میز مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست ...(ادامه)
صداي زنگ خطر نابودی شبه جزیره میانکاله به گوش ميرسد
(ادامه)
جناب آقاي استاندار سسسلام
(ادامه)
پگاه گيلان از قعر جدول فرار کرد
(ادامه)
اين روزها نامه‌اي با امضاي برخي نمايندگان منطقه در مجلس هفتم در قهوه خانه ها توزيع شده است كه در آن با گوشزد كردن آمار بيكاري ناشي از جمع آوري قليان ها به رئيس جمهور از احمدي نژاد خواسته اند قليان ها را به قهوه خانه ها برگرداند نقش قليان در تبليغات انتخاباتي نامزدها !
اين روزها نامه‌اي با امضاي برخي نمايندگان منطقه در مجلس هفتم در قهوه خانه ها توزيع شده است كه در آن با گوشزد كردن آمار بيكاري ناشي از جمع آوري قليان ها به رئيس جمهور از احمدي نژاد خواسته اند قليان ها را به قهوه خانه ها برگرداند(ادامه)
ع  عاطفي فرد آنان كه درطمع وكالت استعفا داده اند!(ديدگاه)
ع عاطفي فرد(ادامه)
تالاب انزلي جزو تالاب‌هاي «مونترو» است
(ادامه)
گستاخي تركمنستان در انتظار ديپلماسي علمي يا فله‌اي ما؟(يادداشت)
(ادامه)
مهدي واحديان اردكاني فرهنگ واخلاق انتخاباتي(ديدگاه)
مهدي واحديان اردكاني(ادامه)
رسول جعفریان برف، آزموني براي شرايط ويژه!(ديدگاه)
رسول جعفریان(ادامه)
از صبح امروز شهروندان قائمشهري از رفع نيازها و مشكلات خود توسط مسئولان نااميد شده و در مقابل فرمانداري، هلال احمر و اداره گاز اين شهرستان تجمع كرده‌اند. اين عده با بستن خيابان‌هاي اطراف خواهان پاسخگويي مسئولان استاني و شهري ... تجمع چند روزه مردم قائمشهر در مقابل فرمانداري
از صبح امروز شهروندان قائمشهري از رفع نيازها و مشكلات خود توسط مسئولان نااميد شده و در مقابل فرمانداري، هلال احمر و اداره گاز اين شهرستان تجمع كرده‌اند. اين عده با بستن خيابان‌هاي اطراف خواهان پاسخگويي مسئولان استاني و شهري ...(ادامه)
در حاليكه بازار تبليغات انتخاباتي به تدريج گرم و طبيعتاً شيوه‌هاي مختلف براي جلب اعتماد مردم هم به كار بسته مي‌شود، برادر يكي از  نمايندگان مجلس در يكي از شهرهاي استان اقدام به پر كردن بطري‌هاي بنزين و ارائه آن به افرادي مي‌كند كه در برخي... تبليغات انتخاباتي بنزيني !!
در حاليكه بازار تبليغات انتخاباتي به تدريج گرم و طبيعتاً شيوه‌هاي مختلف براي جلب اعتماد مردم هم به كار بسته مي‌شود، برادر يكي از نمايندگان مجلس در يكي از شهرهاي استان اقدام به پر كردن بطري‌هاي بنزين و ارائه آن به افرادي مي‌كند كه در برخي...(ادامه)
اولتيماتوم احمدي‌نژادبه‌دست‌اندرکاران‌سفرهای‌استانی
رییس جمهور گفت: شنیده ام بعضی مدیران که استاندار هم بین آنها بوده با مردمی که به رییس جمهور نامه نوشته اند و کارشان به آنها ارجاع شده، برخورد کرده و مردم را تهدید کرده اند، این مدیران را باید عزل کرد تا بی حرمتی به مردم پایان یابد.(ادامه)
ابتكار بسيجيان بهنمير براي تأمين هزينه هاي فرهنگي
(ادامه)
رضا مياندره انواع تبليغات انتخاباتی(ديدگاه)
رضا مياندره(ادامه)
لیگ برتر کشتی‌آزاد: پیروزی گاز مازندران مقابل پاس
(ادامه)
شنیده می شود نمازگزاران یکی از ادارات کل مستقر در يكي از مراكز شمالي كشور در اعتراض به عدم صلاحیت پیش نماز این اداره به صورت فردی اقامه نماز می نمایند ... پيش نماز رد صلاحيت شده ؟؟!!
شنیده می شود نمازگزاران یکی از ادارات کل مستقر در يكي از مراكز شمالي كشور در اعتراض به عدم صلاحیت پیش نماز این اداره به صورت فردی اقامه نماز می نمایند ...(ادامه)
سواحل دریای بابلسر پاکسازی شد
jgl(ادامه)
به دلیل اینکه اصالتا آملی بوده و وجهه ای روشن و صمیمانه در میان مردم منطقه دارد دیگر کاندیداهای آمل از تمامی توان خود  و دوستان خود برای برقراری تماس با مردم و ورود به مجلس استفاده ... اتفاقات جالب توجه در میان کاندیداهای نمایندگی مجلس آمل
به دلیل اینکه اصالتا آملی بوده و وجهه ای روشن و صمیمانه در میان مردم منطقه دارد دیگر کاندیداهای آمل از تمامی توان خود و دوستان خود برای برقراری تماس با مردم و ورود به مجلس استفاده ...(ادامه)
استاندار:مازندرانيها بايد بلندمرتبه‌سازي را بپذيرند
(ادامه)
اين سفر برايم بسيار مهم بود زيرا به عنوان يك پزشك محقق و به عنوان نماينده جامعه پزشكي  و دانشگاهي كشور، فراتر به عنوان فرستاده اي از ملت و فرهنگ بزرگ ايراني مي بايست پيام مهم و ارزنده علمي را به پزشكان و محققان فرانسوي ابلاغ كنم. كه منطبق بر معيارها و استانداردهاي علمي دنيا ... پيام جانبازان شيميايي از مازندران تا فرانسه
اين سفر برايم بسيار مهم بود زيرا به عنوان يك پزشك محقق و به عنوان نماينده جامعه پزشكي و دانشگاهي كشور، فراتر به عنوان فرستاده اي از ملت و فرهنگ بزرگ ايراني مي بايست پيام مهم و ارزنده علمي را به پزشكان و محققان فرانسوي ابلاغ كنم. كه منطبق بر معيارها و استانداردهاي علمي دنيا ...(ادامه)
آیا گیلانیها به اندازه مردم مازندران از رفتن قهرمانی ابراز ناراحتی می کنند و از آمدنش خوشحال خواهند شد(يادداشت)
(ادامه)
حضور پر شور مردم مركز استان مازندران در راهپيمايي روز قدس ،مشت محكمي بر دهان استكبار و مدعيان دموكراسي بود.اما در اين ميان بازار تبليغات انتخاباتي برخي نامزدهاي انتخاباتي مجلس هشتم نيز گرم تر وپر رونق تر از هميشه بود.از حضور گرم وصميمانه و خوش بش هاي... بازار گرم تبليغات انتخاباتي كانديداها در روز قدس
حضور پر شور مردم مركز استان مازندران در راهپيمايي روز قدس ،مشت محكمي بر دهان استكبار و مدعيان دموكراسي بود.اما در اين ميان بازار تبليغات انتخاباتي برخي نامزدهاي انتخاباتي مجلس هشتم نيز گرم تر وپر رونق تر از هميشه بود.از حضور گرم وصميمانه و خوش بش هاي...(ادامه)
درياى خزر،قزوين يا مازندران؟(بخوانيد)
(ادامه)
مهدی علیپور رضاخان باني جوك‌سازي عليه شماليها (گزارش)
مهدی علیپور(ادامه)
مخالفت شوراي شهرقائمشهر با انتقال نمايشگاه بين المللي
(ادامه)
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ... قصه پرغصه ائتلاف !!!
ائتلاف در گلستان با سایر استانها متفاوت است. وجود آیت ا... نورمفیدی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و کسی که مامن اصلاح طلبان است...طیف اصولگرایان با محوریت آیت ا... طاهری، ميباشد. او نیز همانند نورمفیدی مریدان زیادی دارد و هر دو ...(ادامه)
عليرضا سعيدي كياسري جو ناپايدار براي"وارش" (ديدگاه)
عليرضا سعيدي كياسري(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.285 seconds.