.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رکورد جالب قوم بلوچ در انتخابات اخیر
(ادامه)
خواهر و برادر هرمزگانی از دو حوزه انتخابیه راهی مجلس دوازدهم شدند. خواهر و برادر هرمزگانی راهی مجلس شدند
خواهر و برادر هرمزگانی از دو حوزه انتخابیه راهی مجلس دوازدهم شدند.(ادامه)
همواره وجود موجودات فضایی ذهن بشربت را مشغول کرده و حدس و گمان هایی در این خصوص مطرح شده است. آیا ما در این جهان تنها هستیم؟
همواره وجود موجودات فضایی ذهن بشربت را مشغول کرده و حدس و گمان هایی در این خصوص مطرح شده است.(ادامه)
استقلال که نیم فصل اول را با قهرمانی به اتمام رساند، به واسطه سوء مدیریتی که هر روز نیز دامنه دارتر می شود، در خطر قرار گرفته. استقلال در خطر/ به داد این تیم و هوادارانش برسید!
استقلال که نیم فصل اول را با قهرمانی به اتمام رساند، به واسطه سوء مدیریتی که هر روز نیز دامنه دارتر می شود، در خطر قرار گرفته.(ادامه)
همزمان با آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی بازار فروش کد ملی در فضای مجازی داغ شده تا سوء استفاده کنندگان از این محل بتوانند کسب سود کنند. فروش کد ملی برای ثبت نام خودرو وارداتی
همزمان با آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی بازار فروش کد ملی در فضای مجازی داغ شده تا سوء استفاده کنندگان از این محل بتوانند کسب سود کنند.(ادامه)
استوری معنادار عابدزاده در واکنش به حذف تیم ملی + عکس
احمدرضا عابدزاده یک استوری در اینستاگرام منتشر کرد.(ادامه)
مهم‌ترین تغییر تیم ملی در بازی با قطر
(ادامه)
براساس مصوبات بخش اول بودجه ۱۴۰۳ برداشت سیستمی از حساب کسانی که بدهکار مالیاتی عنوان شده‌اند مجاز شد. حساب بانکی این افراد مسدود می‌شود/ اعلام جزییات
براساس مصوبات بخش اول بودجه ۱۴۰۳ برداشت سیستمی از حساب کسانی که بدهکار مالیاتی عنوان شده‌اند مجاز شد.(ادامه)
راننده وظیفه‌شناس اداره آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب، کیف زنانه حاوی حدود نیم‌کیلو طلا به ارزش یک‌ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند. مردی که با نیم کیلو طلا وسوسه نشد!
راننده وظیفه‌شناس اداره آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب، کیف زنانه حاوی حدود نیم‌کیلو طلا به ارزش یک‌ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
پسر و دختر علیرضا بیرانوند در قطر+ عکس
درخشش دیروز علیرضا بیرانوند ۲ تماشاگر ویژه داشت.(ادامه)
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در مجلس توضیحات جدیدی درباره آخرین تغییرات مربوط به افزایش حقوق بازنشستگان و شاغلان ارائه کرد. توضیحات حاجی بابایی درباره افزایش حقوق بازنشستگان و شاغلان
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در مجلس توضیحات جدیدی درباره آخرین تغییرات مربوط به افزایش حقوق بازنشستگان و شاغلان ارائه کرد.(ادامه)
یک نظرسنجی تازه نشان داد صهیونیست‌هایی که پس از ۷ اکتبر از اراضی اشغالی فرار کردند دیگر قصد بازگشت ندارند. ۸۰ درصد از صهیونیست‌های فراری دیگر به اراضی اشغالی باز نمی‌گردند
یک نظرسنجی تازه نشان داد صهیونیست‌هایی که پس از ۷ اکتبر از اراضی اشغالی فرار کردند دیگر قصد بازگشت ندارند.(ادامه)
برانکو اگر چه به باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم پاسخ منفی داد اما از پیشنهادی که از سوی باشگاه پرسپولیس به دستش رسید، خوشحال شد. ضرر میلیاردی باشگاه پرسپولیس از پاسخ منفی برانکو!
برانکو اگر چه به باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم پاسخ منفی داد اما از پیشنهادی که از سوی باشگاه پرسپولیس به دستش رسید، خوشحال شد.(ادامه)
خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ بخشی بی‌حد و مرز که گاهی کشدار یا کوتاه‌ شدنش سلامت ما را با نگرانی‌هایی جدی مواجه می‌کند. مردم دنیا چقدر می‌خوابند؟
خواب، طبیعی‌ترین بخش زندگی است؛ بخشی بی‌حد و مرز که گاهی کشدار یا کوتاه‌ شدنش سلامت ما را با نگرانی‌هایی جدی مواجه می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد. خبر مهم درباره سن جدید بازنشستگی / برای بازنشستگی باید چند سال اضافه‌تر کار کنید؟
شمال نیوز : نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.(ادامه)
عکس / استوری انگیزشی علیرضا بیرانوند از قطر
(ادامه)
عکسی باورنکردنی از پوشش عجیب و غریب احمدی نژاد در آفریقا+ تصویر
تصویری بسیار عجیب و غریب از پوشش احمدی نژاد در آفریقا را مشاهده می کنید.(ادامه)
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر برانکو بتواند خانواده اش را متقاعد کند سرمربی پرسپولیس می‌شود. درویش: برانکو در صورت رضایت خانواده اش به پرسپولیس می آید
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر برانکو بتواند خانواده اش را متقاعد کند سرمربی پرسپولیس می‌شود.(ادامه)
ایران ورزشی نوشت: زمان برای مسئولان پرسپولیس به سرعت در حال گذر است؛ آنها تاکنون نتوانستند یحیی گل‌محمدی را به ادامه کار با سرخپوشان متقاعد کنند و در این شرایط به نظر می‌رسد که جدایی سرمربی سرخپوشان قطعی است. حضور برانکو در پرسپولیس را قطعی بدانید
ایران ورزشی نوشت: زمان برای مسئولان پرسپولیس به سرعت در حال گذر است؛ آنها تاکنون نتوانستند یحیی گل‌محمدی را به ادامه کار با سرخپوشان متقاعد کنند و در این شرایط به نظر می‌رسد که جدایی سرمربی سرخپوشان قطعی است.(ادامه)
برانکو ایوانکوویچ در صورت همکاری مجدد با پرسپولیس با رقم بالاتری قرارداد خواهد بست. مبلغ درخواستی برانکو و کادرش از پرسپولیس
برانکو ایوانکوویچ در صورت همکاری مجدد با پرسپولیس با رقم بالاتری قرارداد خواهد بست.(ادامه)
مهدی قاسمی از ملت امام حسین(ع) تا مکتب حاج قاسم(يادداشت)
مهدی قاسمی(ادامه)
اوضاع کنونی از پایه و اساس دچار اشکال است و اگر طرح و اراده‌ای برای تغییر وضعیت وجود نداشته باشد، انواع و اقسام مشکلات پدیدار خواهند شد بیچاره کارگر!(يادداشت)
اوضاع کنونی از پایه و اساس دچار اشکال است و اگر طرح و اراده‌ای برای تغییر وضعیت وجود نداشته باشد، انواع و اقسام مشکلات پدیدار خواهند شد(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
پس از مدت‌ها گمانه زنی و حرف‌های ضد و نقیض در باره پایتخت، در نهایت مشخص شد این سریال برای نوروز ۱۴۰۳ ساخته نمی‌شود و به جای آن یک فیلم تلویزیونی پایتخت پخش خواهد شد. پایتخت با نسخه ۹۰ دقیقه‌ای به تلویزیون برمی گردد
پس از مدت‌ها گمانه زنی و حرف‌های ضد و نقیض در باره پایتخت، در نهایت مشخص شد این سریال برای نوروز ۱۴۰۳ ساخته نمی‌شود و به جای آن یک فیلم تلویزیونی پایتخت پخش خواهد شد.(ادامه)
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود. تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا
تخمه، شاهدانه، انجیرخشک، نخود، گردو، بادام و سایر انواع شب چره تا خشک شده انواع میوه و خرید هندوانه شیرین و سرخ و میوه انار و البته میوه «به» که همه در سینی‌های مسی چیده می‌شد. لبوی داغ و شیرینی مامان‌پز هم میهمان دیگر شب چله‌های ایرانی بود.(ادامه)
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد. کتاب عجیبی که ۱۰۰ سال پیش، آینده را دقیق پیش‌بینی کرد
یک قرن پیش و در اواخر سال ۱۹۲۳، ژنتیک‌دانی به نام JBS Haldane کتاب کوچکی را منتشر کرد و در آن جهان آینده را تصور و پیش‌بینی کرد.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس طی شکایتی از مدیر عامل باشگاه استقلال، پیگیر اتهامات او خواهد شد. شکایت پرسپولیس از مدیرعامل استقلال
باشگاه پرسپولیس طی شکایتی از مدیر عامل باشگاه استقلال، پیگیر اتهامات او خواهد شد.(ادامه)
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند! تهدید هنرمندان توسط چه کسانی صورت ‌گرفت؟
یک سال از اغتشاشات ۱۴۰۱ گذشته و سلبریتی‌ها در حال بیان حقایقی هستند که بیش از یک سال آن را پنهان نگه داشته بودند!(ادامه)
عبدالرضا داوری معتقد است صادق محصولی و جبهه پایداری می خواهند وضعیت احمدی نژاد را در درون تشکیلات خودشان احیا و بازسازی کنند. آنها این پیام را می دهند که آقای حاکمیت ... نقشه صادق محصولی برای بازگرداندن احمدی نژاد به قدرت
عبدالرضا داوری معتقد است صادق محصولی و جبهه پایداری می خواهند وضعیت احمدی نژاد را در درون تشکیلات خودشان احیا و بازسازی کنند. آنها این پیام را می دهند که آقای حاکمیت ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.