.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اتفاق جالب برای رئیس دیوان عالی کشور در فرودگاه کرمان
(ادامه)
ایسنا نوشت: مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال تهران صورت گرفته است. سرمربی سابق رئال مادرید در یک‌قدمی استقلال
ایسنا نوشت: مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید تیم استقلال تهران صورت گرفته است.(ادامه)
نوشته جالب روی سر در یک کافه+عکس
عکسی از یک نوشته جالب روی سر در یک کافه در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شد.(ادامه)
توانمندی نظامی ایران می‌تواند بازدارندگی اقتصادی و سیاسی هم داشته باشد. البته روشن است که ما دنبال تنش نیستیم، اما می‌گوییم اقدام محدودیت‌زا، اقدام محدودیت‌زا را در پی می‌آورد. موشک ‌هایپرسونیک فتاح(يادداشت)
توانمندی نظامی ایران می‌تواند بازدارندگی اقتصادی و سیاسی هم داشته باشد. البته روشن است که ما دنبال تنش نیستیم، اما می‌گوییم اقدام محدودیت‌زا، اقدام محدودیت‌زا را در پی می‌آورد.(ادامه)
تحقیقات جدید نشان می‌دهد سیگاری‌ها زودتر می‌میرند! این افراد ۱۴ سال زودتر از باقی مردم می‌میرند!
تحقیقات جدید نشان می‌دهد سیگاری‌ها زودتر می‌میرند!(ادامه)
عکس /ژست خاص هادی چوپان در کنار گرگ ایرانی!
(ادامه)
عکس/ رونالدو با هوش مصنوعی کچل شد!
(ادامه)
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد انتقادات کم سابقه فرزند هاشمی رفسنجانی در مورد شرایط کشور: مردم نابود شده اند!
انتقاد شدید محسن هاشمی از شرایط کشور: گویا بر مدیریت کشور و مردم فقیر افتخار و لذت می‌برند / تحریم‌ها تک‌صدایی را گسترش می‌دهد و کنترل جامعه را به انحصارطلبان می‌دهد / تحریم‌ باعث می‌شود که جامعه فقیر فقط به فکر سیر کردن شکم باشد؛ در نتیجه خودبه‌خود از مقاومت شان در مقابل حرکات اقتدارگرایانه کاسته می‌شود؛ در نهایت هم اقتصاد در اختیار کاسبان تحریم قرار می گیرد(ادامه)
قدیمی‌ترین تصاویر از جاده چالوس؛ جاده محبوب
جاده چالوس یکی از قدیمی ترین مسیرهای مواصلاتی شمال البرز به جنوب آن است. جاده ای باستانی که محل عبور و مرور جنگجویان، تجار و شاهان بوده است. البته احتمالا ناصرالدین شاه یکی از شاهانی است که بیشترین استفاده را از این جاده زیبا داشته است.(ادامه)
عکسی متفاوت و خاص از حسن یزدانی
(ادامه)
عکسی از حرکت جالب یک واحد نانوایی
یک واحد خبازی اطلاعیه‌ای جلوی مغازه‌اش نصب کرده با این مضمون که برای کسانی که پول نان ندارند دو عدد نان مجانی درنظر گرفته شده است.(ادامه)
سجده شکر رونالدو در ریاض به سبک مسلمانان
کریستیانو رونالدو پس از به ثمر رساندن یک گل تماشایی و تکمیل کامبک النصر، شادی ویژه و جالب توجهی را انجام داد.(ادامه)
تصویر جالب از یانگوم در کنار فرزندانش
تصویری جالب و دیدنی از لی یونگ آئه، بازیگر نقش یانگوم در کنار دختر و پسرش منتشر شد. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران برخی اظهارنظرها در خصوص تولید کاغذ را غیرکارشناسانه خواند و گفت: نمی‌توان به‌بهانه آب، صفر تا صد کاغذ تحریر را وابسته به بیگانگان کرد و در مقابل کشاورزان را به کشت هندوانه و خربزه تشویق کرد. نمی‌توان به‌بهانه «آب» صفر تا صد کاغذ را نیازمند بیگانه بود/ کاغذ تولید نشود، اما هندوانه کشت شود؟
شمال نیوز : مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران برخی اظهارنظرها در خصوص تولید کاغذ را غیرکارشناسانه خواند و گفت: نمی‌توان به‌بهانه آب، صفر تا صد کاغذ تحریر را وابسته به بیگانگان کرد و در مقابل کشاورزان را به کشت هندوانه و خربزه تشویق کرد.(ادامه)
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم. دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی در دوران تحول
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم.(ادامه)
عکس / نساجی به دنبال تکرار تاریخ مقابل پرسپولیس
شمال نیوز: نساجی و پرسپولیس قبلا هم در هفته پایانی لیگ به مصاف هم رفته بودند.(ادامه)
تا همین چند سال پیش راه‌های مختلفی برای شناخت نوجوانان از جهان بیرون وجود داشت اما حالا خیلی وقت است که شبکه‌های اجتماعی همه چیز ماست و مهم‌ترین ابزار ارتباطی شناخته می‌شوند. ولاگری؛ پدیده‌ای نو پس از بلاگری!
تا همین چند سال پیش راه‌های مختلفی برای شناخت نوجوانان از جهان بیرون وجود داشت اما حالا خیلی وقت است که شبکه‌های اجتماعی همه چیز ماست و مهم‌ترین ابزار ارتباطی شناخته می‌شوند.(ادامه)
پاسخ علی دایی به تماس رئیس جمهور اسبق / قطع کن نمی‌خواهم جواب بدهم! + عکس
یک مجری تلویزیونی ادعای جالب توجهی را در خصوص ماجرای تماس رئیس جمهور سابق و علی دایی مطرح کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه صوری شرکت «رادین مبین غرب» با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودروی دیگنیتی و فیدلیتی را در اختیار تحریریه «نصر» قرار داد. افشای جزئیات جدید تفاهم نامه شاسی بلندها / متن تفاهم نامه با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودرو
شمال نیوز : احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه صوری شرکت «رادین مبین غرب» با مجلس جهت واگذاری ۳۰۰ دستگاه خودروی دیگنیتی و فیدلیتی را در اختیار تحریریه «نصر» قرار داد.(ادامه)
دوم تیر ماه سال 1371، سه تیم پاس تهران، پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی می جنگیدند؛ پاس که با 32 امتیاز و تفاضل گل 17+ صدرنشین بود، باید در تبریز با تراکتور بازی می کرد، پرسپولیس 31 امتیازی با تفاضل گل 20+ باید در قائمشهر با نساجی روبرو خیر جالب از پرسپولیس/ پرسپولیس 31 سال قبل هفته آخر به نساجی در قائمشهر باخته بود
دوم تیر ماه سال 1371، سه تیم پاس تهران، پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی می جنگیدند؛ پاس که با 32 امتیاز و تفاضل گل 17+ صدرنشین بود، باید در تبریز با تراکتور بازی می کرد، پرسپولیس 31 امتیازی با تفاضل گل 20+ باید در قائمشهر با نساجی روبرو (ادامه)
شمال نیوز : چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد. احیای وزارت بازرگانی؛ آری یا خیر؟ / مخالفان و موافقان چه می‌گویند
شمال نیوز : چند وقتی است که دوباره احیای وزارت بازرگانی تبدیل به یکی از مهم ترین مباحث اقتصاد کشور شده است؛ موضوعی که مخالفان و موافقان سرسختی دارد.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند. نگران جمهوری آذربایجان نباشید؛ اوضاع تحت رصد است؛ اتفاق خاصی نخواهد افتاد / جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست؛ ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند / انتقال قدرت از غرب به شرق شروع شده(خبر)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند.(ادامه)
شالی وال ورزش مخصوص شالیکاران شمالی
مسابقات شالی وال پیش از نشای برنج در زمین‌های شالیزاری آمل برگزار شد.(ادامه)
سرمربی اتحاد کلباء و بازیکن ایرانی شباب الاهلی در یک تیم قرار گرفتند. فرهاد مجیدی با یک پرسپولیسی هم‌تیمی شد + عکس
سرمربی اتحاد کلباء و بازیکن ایرانی شباب الاهلی در یک تیم قرار گرفتند.(ادامه)
چه کسی به عروس اینستاگرام گارانتی حاشیه امن داده است؟!
نکته‌ای که از سال گذشته تا کنون مغفول مانده، عدم برخورد دستگاه امنیتی و قضایی کشور با وی به دلیل ایجاد موج و حاشیه سازی با هدف جذب مخاطب برای سرکرده یکی از سایت‌های قمار و شرط بندی در کشور ترکیه است.(ادامه)
هوش مصنوعی در اتفاقی جالب و با درخواست کاربران ایرانی خود، چهره‌های شاعران مشهور ایران را بازسازی کرده است. بازسازی چهره شاعران ایرانی توسط هوش مصنوعی+عکس
هوش مصنوعی در اتفاقی جالب و با درخواست کاربران ایرانی خود، چهره‌های شاعران مشهور ایران را بازسازی کرده است.(ادامه)
دادرس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شهرستان حمیدیه، در رأی یکی از پرونده‌های این حوزه قضایی، مجازات شش ماه حبس متهم را به مجازات جایگزین تبدیل کرد رای جالب یک قاضی برای متهم در حمیدیه
دادرس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شهرستان حمیدیه، در رأی یکی از پرونده‌های این حوزه قضایی، مجازات شش ماه حبس متهم را به مجازات جایگزین تبدیل کرد(ادامه)
هر ۲ تیم پرسپولیس و استقلال با ۲‌پیروزی درخشان به دربی شماره۱۰۰ رسیدند تا از همین حالا انتظار داشته باشیم مصاف روز یکشنبه آنها تماشایی از آب در بیاید. پیش‌بینی بازی پرسپولیس با استقلال/ دربی با ۲ نیمه متفاوت!
هر ۲ تیم پرسپولیس و استقلال با ۲‌پیروزی درخشان به دربی شماره۱۰۰ رسیدند تا از همین حالا انتظار داشته باشیم مصاف روز یکشنبه آنها تماشایی از آب در بیاید.(ادامه)
عکس زیرخاکی از سه مربی مطرح فوتبال در کنار هم
عکسی جالب از زمانی که مورینیو به عنوان مترجم در سال 1992 کنار بابی رابسون در بارسلونا فعالیت می‌کرد و گواردیولا و انریکه بازیکنان بارسا بودند.(ادامه)
خنده می‌تواند به مقابله با اتفاقات ناراحت‌کننده کمک کند. برای مثال اگر اشتباه نابخردانه‌ای از شما سر بزند و در چنین شرایطی بخندید، فشار روانی ناشی از آن اشتباه بر شما کمتر خواهد شد چرا که توانسته‌اید با خندیدن در این موقعیت خاص، خودتان را جدی نگیرید و به اصطلاح «جو را عوض کنید».از سوی دیگر، ممکن است مواقعی پیش بیاید که خنده شما با موقعیتی که در آن هستید یا موضوعی که پیش آمده، تناسبی نداشته باشد یا به شکلی اغراق‌آمیز و افراطی شروع به خندیدن کنید. این خنده‌ها نشان از بیماری دارند!
خنده می‌تواند به مقابله با اتفاقات ناراحت‌کننده کمک کند. برای مثال اگر اشتباه نابخردانه‌ای از شما سر بزند و در چنین شرایطی بخندید، فشار روانی ناشی از آن اشتباه بر شما کمتر خواهد شد چرا که توانسته‌اید با خندیدن در این موقعیت خاص، خودتان را جدی نگیرید و به اصطلاح «جو را عوض کنید».از سوی دیگر، ممکن است مواقعی پیش بیاید که خنده شما با موقعیتی که در آن هستید یا موضوعی که پیش آمده، تناسبی نداشته باشد یا به شکلی اغراق‌آمیز و افراطی شروع به خندیدن کنید.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 227 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.35 seconds.