.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس / ژست جالب پدر مهدی طارمی در راهپیمایی روز قدس
تصویری از حضور علیشاه طارمی، پدر مهدی طارمی در راهپیمایی روز قدس را ببینید.(ادامه)
بانوان روستای درویش خیل بابل شب‌های احیا با پخت وعده سحری در سه شب میزبان همه روزه داران این روستا در مسجد هستند. سنت جالب سحری دادن در یک روستای بابل
بانوان روستای درویش خیل بابل شب‌های احیا با پخت وعده سحری در سه شب میزبان همه روزه داران این روستا در مسجد هستند.(ادامه)
شمال نیوز: نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی زیرنظر کارلوس هرناندز، مربی ۳۸ اسپانیایی از ساعت ۱۸ دیروز در زمین ورزشگاه کارگران آغاز شد.
اولین تمرین نساجی با سرمربی اسپانیایی / کری عجیب کارلوس هرناندز با خط و نشان برای تیم‌های لیگ برتر/ نه رئال، نه بارسا؛ فقط نساجی!
شمال نیوز: نخستین تمرین تیم فوتبال نساجی زیرنظر کارلوس هرناندز، مربی ۳۸ اسپانیایی از ساعت ۱۸ دیروز در زمین ورزشگاه کارگران آغاز شد. (ادامه)
نخستین خوشه‌های برنج طارم در شالیزار روستای خاریک شهرستان ساری به صورت مکانیزه نشا شد. آغاز نشا برنج در مازندران
نخستین خوشه‌های برنج طارم در شالیزار روستای خاریک شهرستان ساری به صورت مکانیزه نشا شد.(ادامه)
حمید داوودآبادی می‌گوید: پروفسور سمیعی در اقدامی عجیب تا همسر جانباز نابینا را دید، گفت: «تا همسرش نیاید، من عمل را شروع نمی‌کنم.» بالاجبار با رضا تماس گرفتند که با آژانس خودش را به بیمارستان رساند. شرط عجیب پرفسور سمیعی برای عمل همسر یک جانباز دفاع مقدس
حمید داوودآبادی می‌گوید: پروفسور سمیعی در اقدامی عجیب تا همسر جانباز نابینا را دید، گفت: «تا همسرش نیاید، من عمل را شروع نمی‌کنم.» بالاجبار با رضا تماس گرفتند که با آژانس خودش را به بیمارستان رساند.(ادامه)
صفر تا صد ماجرای اتاق سیگار در بیت رهبری
چرا از خودمان پنهان کنیم؟ شاعران سیگاری کم نیستند. همه شاعران سیگاری نیستند، ولی در یک دیدار چندساعته و چند صد نفری، طبیعی است که تعدادی از آنها سیگاری هستند و نیاز به سیگار دارند!(ادامه)
اگر پورعلی‌گنجی به بازی امروز نرسد، علی نعمتی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار می‌گیرد. کدام بازیکن به ترکیب پرسپولیس نرسید؟
اگر پورعلی‌گنجی به بازی امروز نرسد، علی نعمتی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار می‌گیرد.(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس در اعتراض بازیکنان استقلال به مشکلات مالی این تیم بیانیه‌ای صادر کرد و به طعنه‌های بازیکنان این تیم به باشگاه پرسپولیس جواب داد. واکنش جالب باشگاه استقلال به بیانیه پرسپولیس علیه آبی‌ها
باشگاه پرسپولیس در اعتراض بازیکنان استقلال به مشکلات مالی این تیم بیانیه‌ای صادر کرد و به طعنه‌های بازیکنان این تیم به باشگاه پرسپولیس جواب داد.(ادامه)
مردان قدرت در تیررس زنان / ۵ پرونده‌ای که جهان را تکان دادند+ تصاویر
اتهام رسمی رئیس جمهوری سابق آمریکا به پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن برای سکوت درباره رابطه دو طرف، اولین پرونده این چنینی نیست که جهان را تکان می‌دهد بلکه در دهه‌های گذشته نیز موارد مشابهی داشته است.(ادامه)
همه پرسی نظام جمهوری اسلامی پرمشارکت‌ترین همه پرسی برگزار شده در دنیا است. ۱۲ فروردین؛ یادآور بی‌نظیرترین رفراندوم دنیا در ایران
همه پرسی نظام جمهوری اسلامی پرمشارکت‌ترین همه پرسی برگزار شده در دنیا است.(ادامه)
استوری احساسی رامین رضاییان کولاک کرد+ عکس
خبر آنلاین : رامین رضاییان، بازیکن تیم ملی ایران دیشب نقش مهمی در برد ایران مقابل کنیا داشت.(ادامه)
حضور شهاب حسینی در اردوی تیم‌های ملی کشتی با یک سؤال تکراری درباره معمای سریال «پوست شیر» و جواب قابل تأمل این بازیگر همراه بود. پاسخ جالب شهاب حسینی به ملی پوشان
حضور شهاب حسینی در اردوی تیم‌های ملی کشتی با یک سؤال تکراری درباره معمای سریال «پوست شیر» و جواب قابل تأمل این بازیگر همراه بود.(ادامه)
وبسایت امریکایی نیویورک تایمز در گزارشی پرده از راز عجیب ناتوانی پدافند امریکا در مقابله با حمله پهپادی مقاومت برداشته است؛ در حالی که تنها و تنها ۱ فروند پهپاد به سمت هدف شلیک شده بود. ناتوانی پدافند هوایی امریکا در برابر حمله پهپادی مقاومت
وبسایت امریکایی نیویورک تایمز در گزارشی پرده از راز عجیب ناتوانی پدافند امریکا در مقابله با حمله پهپادی مقاومت برداشته است؛ در حالی که تنها و تنها ۱ فروند پهپاد به سمت هدف شلیک شده بود.(ادامه)
در تعطیلات نوروز تفریحات رامسر با افزایش قیمت شدیدی مواجه بوده است. هزینه استفاده از تله کابین ۲۷۲ هزار تومان و پاراگلایدر برای ده دقیقه ۷۵۰ هزار تومان. تفریحات نجومی در رامسر
در تعطیلات نوروز تفریحات رامسر با افزایش قیمت شدیدی مواجه بوده است. هزینه استفاده از تله کابین ۲۷۲ هزار تومان و پاراگلایدر برای ده دقیقه ۷۵۰ هزار تومان.(ادامه)
عربستانی ها از قطعی شدن قرارداد مسی با الهلال خبر دادند. قرارداد ۳ ساله مسی با الهلال نهایی شد
عربستانی ها از قطعی شدن قرارداد مسی با الهلال خبر دادند.(ادامه)
تعداد زیادی از فرهنگ ها در سراسر جهان مانند یونانی، هندی و چینی بـه طالع بینی خال اعتقاد دارند. خال ها در مورد شخصیت شما چه می گویند؟
تعداد زیادی از فرهنگ ها در سراسر جهان مانند یونانی، هندی و چینی بـه طالع بینی خال اعتقاد دارند.(ادامه)


ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به دعوت نشدن ستاره تیمش به تیم ملی واکنش نشان داد. واکنش جالب ساپینتو به دعوت نشدن قایدی به تیم ملی
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به دعوت نشدن ستاره تیمش به تیم ملی واکنش نشان داد.(ادامه)
توئیت جالب سفارت روسیه + عکس
(ادامه)
یکی از بازیکنانی که حضور او در اردوی تیم ملی قابل پیش بینی بود، مهدی قایدی بود اما امیر قلعه نویی تصمیمی غیر از این گرفت چرا قلعه‌نویی مهدی قایدی را به تیم ملی دعوت نکرد؟
یکی از بازیکنانی که حضور او در اردوی تیم ملی قابل پیش بینی بود، مهدی قایدی بود اما امیر قلعه نویی تصمیمی غیر از این گرفت(ادامه)
«حاج قاسم» به سریال حبیب رسید +عکس
تصویری از گریم جالب بازیگر نقش حاج قاسم سلیمانی در فیلم حبیب را ببینید.(ادامه)
کشور مراکش پیشنهاد میزبانی در کنار پرتغال و اسپانیا برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را ارائه داد. پیشنهاد بی‌سابقه در تاریخ فوتبال/ برگزاری جام جهانی در ۲ قاره
کشور مراکش پیشنهاد میزبانی در کنار پرتغال و اسپانیا برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ را ارائه داد.(ادامه)
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به .... روایتی جدید از مثلث جلیلی، فتاح و محصولی برای کسب جایگاه معاون اولی ریاست جمهوری
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به ....(ادامه)
مطالعه جدید نشان می‌دهد که وجود یک نوع ژن خاص می‌تواند منجر به افزایش سه برابری احتمال ایجاد اختلال در عملکرد کلیه‌ها در نتیجه مصرف قهوه شود. این نوشیدنی پرطرفدار، کلیه ها را نابود می کند!
مطالعه جدید نشان می‌دهد که وجود یک نوع ژن خاص می‌تواند منجر به افزایش سه برابری احتمال ایجاد اختلال در عملکرد کلیه‌ها در نتیجه مصرف قهوه شود.(ادامه)
دختری که با خودش ازدواج کرده بود طلاق گرفت!
(ادامه)

در سال 1402 در ماه های فروردین و اسفند ماه رمضان خواهیم داشت! در سال 1402 دو بار ماه رمضان داریم!
در سال 1402 در ماه های فروردین و اسفند ماه رمضان خواهیم داشت!(ادامه)
عکس/ ژست جالب وزیر اقتصاد
در حاشیه مراسم روز ملی قرض‌الحسنه با حضور وزیر اقتصاد.(ادامه)
اگر نگران میزان کالری و یا قند مصرفی در رژیم غذایی خود هستید، در اینجا لیستی از میزان قند و کالری موجود در میوه ها برای شما لیست شده است. اگر قند خونتان بالاست به این میوه ها لب نزنید
اگر نگران میزان کالری و یا قند مصرفی در رژیم غذایی خود هستید، در اینجا لیستی از میزان قند و کالری موجود در میوه ها برای شما لیست شده است.(ادامه)
شمال نیوز :  مشخص نیست دقیقاً ملاک و متر و معیاری که برای نظارت وجود دارد چیست؟ یا چه کسی گفته که سیب باید ۲۵ هزار تومان باشد لذا اصلا کسبه خرده پا در گرانی قصوری ندارند آنها هر مقدار که میوه را بخرند با یک میزان سود مشخص می فروشند

نظارت وارونه بر بازار شب عید/ رنج از گرانی می بریم نه گران فروشی !
شمال نیوز : مشخص نیست دقیقاً ملاک و متر و معیاری که برای نظارت وجود دارد چیست؟ یا چه کسی گفته که سیب باید ۲۵ هزار تومان باشد لذا اصلا کسبه خرده پا در گرانی قصوری ندارند آنها هر مقدار که میوه را بخرند با یک میزان سود مشخص می فروشند (ادامه)
تصاویر | پوشش جالب خانم سفیر سوئیس در قم / قدم زدن با چند روحانی ...
نادین الیویری لوزانو سفیر سوییس در ایران، با سفر به قم در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها حضور یافت و خادمان حرم شخصیت بانوی کرامت و جایگاه ایشان در اسلام را برای سفیر تشریح کردند.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 227 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.284 seconds.