.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویر/ اشکهای بهداد سلیمی
شبی که "بهداد سلیمی" قویترین مرد وزنه برداری جهان با شکستن رکوردهای یکضرب جهان و المپیک در ریو کاروان ورزش کشور را به کسب یک نشان ارزشمند دیگر امیدوار کرده بود، هیات ژوری و گروه داوری که قضاوت رقابت دسته فوق سنگین را برعهده داشتند، در حرکت دو ضرب با قضاوتی کاملا ناعادلانه و پیش چشم همه حاضرین حق بهداد سلیمی و تیم ملی وزنه برداری ایران را ناحق کرد و با ناداوری خود موجب حذف ملی پوش شایسته وزنه برداری ایران از گردونه مدالی بازی های المپیک 2016 ریو در دسته فوق سنگین شدند.(ادامه)
عکس/ خشم سلیمی از رای داوران
بهداد سلیمی پس از مردود اعلام شدن حرکتش در دو ضرب بسیار خشمگین شد.(ادامه)
دلنوشته همسر بهداد سلیمی در اینستاگرام + تصویر
همسر بهداد سلیمی پس از حذف ناباورانه هرکول ایرانی در پست اینستاگرام خود از روز های سخت تمرین و نادواری ها در ریو نوشت.(ادامه)
عکس/ صحنه مشکوک درباره ناداوری علیه بهداد
از نکات جالب توجه در هنگام ناداوری علیه بهداد سلیمی، حضور تاماش آیان، رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری پشت میز هیأت ژوری بود که به نظر می‌رسید در حال تصمیم‌سازی برای این دسته است. آیان پس از پایان مسابقات، پاسخگوی سوال خبرنگاران هم نبود و تنها با گفتن کلمه خداحافظ سالن را ترک کرد./صراط(ادامه)
بهداد تو قهرمان مایی
(ادامه)
بهداد سلیمی:جلود جلاد سرم را برید و مدالم را دزدید
(ادامه)
شمال نیوز: بهداد سلیمی نتوانست برای دومین مرتبه قهرمان المپیک شود و عنوان قوی ترین مرد المپیک را به دست آورد. او سه بار وزنه 245 کیلوگرم را انداخت و ناباورانه حذف شد. حذف ناباورانه هرکول مازندرانی/ ناداوری طلا را از بهداد گرفت /واکنش تند همسر سلیمی
شمال نیوز: بهداد سلیمی نتوانست برای دومین مرتبه قهرمان المپیک شود و عنوان قوی ترین مرد المپیک را به دست آورد. او سه بار وزنه 245 کیلوگرم را انداخت و ناباورانه حذف شد.(ادامه)
شمال نیوز: روز دهم از رقابت های المپیک یک روز بی مدال برای کاروان ایران بود.

در انتظار درخشش بهداد سلیمی و تکواندو کاران
شمال نیوز: روز دهم از رقابت های المپیک یک روز بی مدال برای کاروان ایران بود. (ادامه)
شمال نیوز: روز دهم از رقابت های المپیک یک روز بی مدال برای کاروان ایران بود.

در انتظار درخشش بهداد سلیمی و تکواندو کاران
شمال نیوز: روز دهم از رقابت های المپیک یک روز بی مدال برای کاروان ایران بود. (ادامه)
شمال نیوز : ابراهیمیان گفت: متقاضیان دارای مدرک دیپلم ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه‌ایی و کار و دانش می‌توانند بدون آزمون همراه با تسهیلات ویژه آموزشی و مالی و رفاهی با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب یک رشته محل اقدام کنند..... 120 رشته بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : ابراهیمیان گفت: متقاضیان دارای مدرک دیپلم ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه‌ایی و کار و دانش می‌توانند بدون آزمون همراه با تسهیلات ویژه آموزشی و مالی و رفاهی با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به انتخاب یک رشته محل اقدام کنند.....(ادامه)
شمال نیوز : عضو تیم ملی وزنه‌برداری کشور در پاسخ به این سؤال که چرا در سکوت به منزل خود آمده است، گفت: همه درگیر المپیک، مسافرت، سفر برزیل و عکس‌های سلفی هستند..... خط خوردنم از کاروان ریو بازی سیاسی بود
شمال نیوز : عضو تیم ملی وزنه‌برداری کشور در پاسخ به این سؤال که چرا در سکوت به منزل خود آمده است، گفت: همه درگیر المپیک، مسافرت، سفر برزیل و عکس‌های سلفی هستند.....(ادامه)
بهادر مولایی: خط خوردن اسم من از کاروان ریو بازی سیاسی بود
بهادر مولایی گفت: همه کارشناسان وزنه‌برداری روی من حساب می‌کردند که بهادر مولایی بعد از مصدومیت قبلی وضعیت رکوردی‌اش خیلی بهتر شده و روز به‌روز هم در حال رشد است اما متأسفانه قربانی بازی‌های سیاسی شدم.(ادامه)
دو فرد مشکوک به عضویت در گروه داعش دقایقی پس از فرود پرواز حامل تیم ملی وزنه برداری کشورمان با حضور پلیس امنیت و نیروهای گارد ویژه پلیس دستگیر و بازداشت شدند. بهداد سلیمی از چنگال داعش جان سالم بدر برد
دو فرد مشکوک به عضویت در گروه داعش دقایقی پس از فرود پرواز حامل تیم ملی وزنه برداری کشورمان با حضور پلیس امنیت و نیروهای گارد ویژه پلیس دستگیر و بازداشت شدند.(ادامه)
عکس/ امید مدال ایران در راه ریو
بهداد سلیمی با انتشار این عکس نوشت: يا على گفتيم و عشق آغاز شد... التماس دعا دارم از شما و به نام خدا كمك مولا على ميريم ريو كه اتفاقاى جديدى رقم بزنيم و خاطرات خوب بسازيم.(ادامه)
درتاریخ المپیک 15 مدال خوشرنگ طلا در کارنامه ایران ثبت شده است که توسط 13 ورزشکار به دست آمده است(رضازاده و ساعی دوبار قهرمان المپیک شدند) جالب این که ازجمع این 13 ورزشکار نام 5 ورزشکار مازندرانی دیده می شود مازندران پرافتخارترین استان ایران در المپیک
درتاریخ المپیک 15 مدال خوشرنگ طلا در کارنامه ایران ثبت شده است که توسط 13 ورزشکار به دست آمده است(رضازاده و ساعی دوبار قهرمان المپیک شدند) جالب این که ازجمع این 13 ورزشکار نام 5 ورزشکار مازندرانی دیده می شود(ادامه)
زمان برگزاری مسابقات 13 ورزشکار مازندرانی در المپیک ریو
13 ورزشکار از خطه قهرمان‌پرور مازندران در هفت رشته ورزشی برای کسب مدال در المپیک ریو 2016 به رقابت می‌پردازند.(ادامه)
شباهت بهداد سلیمی به دخترش/ عکس
(ادامه)
واکنش حریف بهداد سلیمی پس از حذف وزنه برداری روسیه از المپیک
پس از حذف وزنه برداری روسیه از المپیک، حریف بهداد سلیمی بدون انتشار مطلبی، یک عکس را از طریق صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.(ادامه)
واکنش تند همسر سلیمی به لباس جدید کاروان المپیک +عکس
همسر قهرمان وزنه برداری المپیک گفت خدا را شکر که بهداد در مراسم افتتاحیه نیست و این لباس را نمی پوشد.(ادامه)
عیادت قویترین مرد دنیا از بهادر مولایی +عکس
بهداد سلیمی به دیدار بهادر مولایی رفت.(ادامه)
مراسم بدرقه ورزشکاران مازندرانی المپیک ریو ۲۰۱۶(خبر)
(ادامه)
مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی مازندران برگزار می‌شود
با حضور مسؤولان کشوری و استانی مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی مازندران در دهکده هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.(ادامه)
رقیب بهداد سلیمی المپیک را از دست داد
فرجام خواهی «آلکسی لوچف» برای حضور در بازی های المپیک ریو دو ژانیرو به جایی نرسید و چهار سال محرومیت این وزنه بردار روسی تایید شد. (ادامه)
عکس: بهداد سلیمی در کنار همسر و دخترش
بهداد سلیمی در کنار همسر و دخترش را مشاهده می کنید.(ادامه)
رقیب بهداد دوپینگی درآمد
با محرومیت رقیب اصلی بهداد سلیمی،خیال بهداد از کسب طلای المپیک راحت تر شد.(ادامه)
شمال نیوز : جواد کاظمیان که همبازیان و دوستان صمیمی مرحوم مهرداد اولادی محسوب می شود، هنوز نتوانسته اتفاقی که برای رفیقش رخ داده را هضم کند.....
کاظمیان : در جامعه فوتبالی ما انسانیت مرده است
شمال نیوز : جواد کاظمیان که همبازیان و دوستان صمیمی مرحوم مهرداد اولادی محسوب می شود، هنوز نتوانسته اتفاقی که برای رفیقش رخ داده را هضم کند..... (ادامه)
آخرین پست اینستاگرامی مهرداد اولادی +عکس
مهرداد اولادی روز گذشته در آخرین پست اینستاگرامی خود عکسی از خودش در کنار بهداد سلیمی منتشر کرد و و نوشت..(ادامه)
عکس زیبای بهداد سلیمی با دختر نوزادش
(ادامه)
آغاز تمرینات بهداد سلیمی برای حضور در المپیک
قویترین مرد جهان پس از پشت سر گذاشتن یک عمل جراحی و فیزیوتراپی های لازم تمریناتش را برای حضور در المپیک آغاز کرد. (ادامه)
تنها دلیلی که به قویترین مرد جهان اجازه مسافرت نمی دهد
- بهداد سلیمی قهرمان جهان و المپیک گفت: عید امسال به دلیل تولد فرزندم وقتی برای سفر رفتن نخواهم داشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.