.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ واکنش همسر بهداد سلیمی پس از ناداوری علیه او
واکنش همسر بهداد سلیمی پس از ناداوری علیه او(ادامه)
دو وزنه‌بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم کشورمان به مدال نقره و برنز جهان رسیدند و قهرمانی ایران را مسجل کردند. علی‌حسینی نقره و سلیمی با ناداوری برنز گرفت/ تالاخادزه با رکوردشکنی قهرمان جهان شد
دو وزنه‌بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم کشورمان به مدال نقره و برنز جهان رسیدند و قهرمانی ایران را مسجل کردند.(ادامه)
بهداد سلیمی در صدر استارت لیست
بهداد سلیمی با ثبت رکورد ۴۵۰ کیلوگرم در صدر استارت لیست دسته به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم قرار گرفت.(ادامه)
بازیگر مشهور برای اولین بار همسر و فرزندش را معرفی کرد/عکس
هومن سیدی بازیگر سینما و تلویزیون در پی حواشی که پیرامون زندگی خصوصی اش پیش آمده بود در اینستاگرامش همسر و فرزندش را معرفی کرد.(ادامه)
مازندران ذخیره و بانک ورزش کشور است
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به کسب ۳۰۰ مدال ورزشی در سال جاری از مازندران به عنوان ذخیره و بانک ورزش کشور یاد کرد.(ادامه)
وضعیت جسمانی بهادر مولایی و سلیمی رو به بهبودی است
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره وضعیت جسمانی و آمادگی بهادر مولایی و بهداد سلیمی وزنه برداران مازندرانی گفت: وضعیت جسمانی بهادر مولایی و سلیمی رو به بهبودی است.(ادامه)
بهداد قويترين مرد ايران در دسته فوق سنگين ليگ برتر وزنه برداری
جایگاه نخست دسته فوق سنگين ليگ برتر وزنه برداری به بهداد سليمی رسيد.(ادامه)
بهداد به بیمه پیوست و براری به پدافند
بهداد سلیمی و محمدرضا براری در لیگ وزنه برداری باشگاه‌های کشور برای بیمه رازی و پدافند روی تخته می‌روند.(ادامه)
یک مازندرانی مربی تیم وزنه‌برداری بیمه رازی شد
قهرمان و مربی بابلسری با عقد قراردادی یک ساله مربی تیم وزنه برداری بیمه رازی شد.(ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در جدید‌ترین رتبه بندی سایماگو و پایگاه علوم استنادی جهان اسلام (isc) در کل دانشگاه‌های کشور توانست رتبه اول منطقه (استان‌های مازندان، گیلان و گلستان)، رتبه ۱۳ در بین چهارصد واحد دانشگاه آزاد اسلامی و رتبه ۸۳ در بین کل دانشگاه‌های کشور کسب کند..... کسب رتبه نخست دانشگاه آزاد قائم‌شهر در سه استان شمالی
شمال نیوز : دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در جدید‌ترین رتبه بندی سایماگو و پایگاه علوم استنادی جهان اسلام (isc) در کل دانشگاه‌های کشور توانست رتبه اول منطقه (استان‌های مازندان، گیلان و گلستان)، رتبه ۱۳ در بین چهارصد واحد دانشگاه آزاد اسلامی و رتبه ۸۳ در بین کل دانشگاه‌های کشور کسب کند.....(ادامه)
شمال نیوز : کودکی مدیری اصلا شبیه بچه های دیگر نبود. دوستان زیادی نداشت و احساس تنهایی می کرد. دوست داشت در آن اتاق نشسته و کتاب ها را ورق بزند اسم هایشان را حفظک ند و عکس هایشان را نگاه کند..... ناگفته هایی جالب از زندگی مهران مدیری + تصاویر
شمال نیوز : کودکی مدیری اصلا شبیه بچه های دیگر نبود. دوستان زیادی نداشت و احساس تنهایی می کرد. دوست داشت در آن اتاق نشسته و کتاب ها را ورق بزند اسم هایشان را حفظک ند و عکس هایشان را نگاه کند.....(ادامه)
آئین تحلیف «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران ۱۴ مرداد ماه با حضور دستکم ۱۰ رئیس جمهوری و ۲۰ رئیس مجلس جهان و نمایندگان سیاسی ۱۵۰ کشور در ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
جزئیات مراسم تحلیف ریاست جمهوری در روز شنبه/ چه شخصیت‌های مهمی در مراسم شرکت می‌کنند؟
آئین تحلیف «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران ۱۴ مرداد ماه با حضور دستکم ۱۰ رئیس جمهوری و ۲۰ رئیس مجلس جهان و نمایندگان سیاسی ۱۵۰ کشور در ساختمان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. (ادامه)
انوشیروانی: بهداد با قدرت باز می‌گردد
سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: به نتیجه رقابت‌های کشورهای اسلامی نیز خوشبین هستم و معتقدم با دست پر از باکو بازخواهیم گشت.(ادامه)
مهناز افشار به روحانی نامه نوشت +امضاکنندگان
مهناز افشار سخنگوی پویش «بدسرپرست تنهاتر است» در نامه‌ای خطاب به رییس جمهور از او خواست تا کارگروه ویژه‌ای متشکل از افراد متخصص را مامور رسیدگی به وضعیت کودکان «بدسرپرست» کند. (ادامه)
رکورد جهانی بهداد سلیمی شکسته شد+ واکنش سلیمی
لاشا تالاچادزه، وزنه‌بردار ۱۰۵+ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی اروپا رکورد یکضرب بهداد سلیمی را شکست.(ادامه)
آقازاده‌ها لیست انتخاباتی می‌دهند؟
پدرها در حال بازنشستگی هستند و حالا فرزندان خود را برای حضور در عرصه های مدیریتی آماده می‌کنند و امیدوارند اعتبار پدر برایشان رای ساز شود. این روزها آقازاده ها حسابی سرشان شلوغ است! (ادامه)
تجهیزات مراکز درمانی انتظامی مازندران نوسازی می‌شود
فرمانده انتظامی مازندران بر توسعه، نوسازی و بروزرسانی تجهیزات مراکز درمانی انتظامی استان در راستای ارتقا کیفی خدمات به کارکنان تاکید کرد. (ادامه)
شمال نیوز: خبرهای خوبی از بهداد سلیمی به گوش نمی رسد. او هنوز هم با مصدومیت سنگینی دست و پنجه نرم می کند.
قوی ترین مرد ایران یک گام تا خداحافظی با وزنه برداری
شمال نیوز: خبرهای خوبی از بهداد سلیمی به گوش نمی رسد. او هنوز هم با مصدومیت سنگینی دست و پنجه نرم می کند. (ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه آزاداسلامي واحد قائم شهر بعنوان يكي از بزرگترين موسسات آموزش عالي در شمال كشور به شمار مي آيد كه در سال 1362 به منظور خدمت به اهل علم و گسترش آموزش عالي در سطح استان مازندران تأسیس شد..... کسب رتبه اول دانشگاه آزاداسلامی قائم شهردربین دانشگاههای شمال کشور
شمال نیوز : دانشگاه آزاداسلامي واحد قائم شهر بعنوان يكي از بزرگترين موسسات آموزش عالي در شمال كشور به شمار مي آيد كه در سال 1362 به منظور خدمت به اهل علم و گسترش آموزش عالي در سطح استان مازندران تأسیس شد.....(ادامه)
کمیته ملی المپیک از رسانه آلمانی شکایت می‎کند/دلیل سوء استفاده نشریه آلمانی را نمی‌دانم
قویترین مردجهان و دارنده مدال طلای المپیک گفت: هنوز دلیل این سوء استفاده نشریه آلمانی را نمی‌دانم ولی همچنان پیگیر شکایت هستم تا دلایل آن برایم روشن شود.(ادامه)
باشگاه «یاسین پیشرو» پاسخ ادعای «بهداد سلیمی» را داد +سند
بهداد سلیمی، وزنه بردار ملی پوش کشورمان که در مسابقات المپیک نیز حضور یافته بود، بابت عدم دریافت مطالبات خود از باشگاهش شکایت و اعتراض کرده که با واکنش مسئولان این تیم مواجه شده است.(ادامه)
تبلیغ ماری‌جوانا با استفاده از نام بهداد سلیمی
بهداد سلیمی به استفاده ابزاری از نام و تصویرش برای تبلیغ ماری‌جوانا واکنش نشان داد.(ادامه)
تقدیر از بهداد سلیمی در کنگره پزشکی ورزشی
در یازدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی از وزنه‌بردار سنگین‌وزن کشورمان تقدیر شد.(ادامه)
عکس/ بهداد کیک تولدش را فوت کرد
در حاشیه مراسم تقدیر از تیم پزشکی و عوامل دست اندرکار در آماده سازی بهداد سلیمی برای موفقیت در بازی های المپیک 2016 ریو کیکی برای تولد بهداد سلیمی تدارک دیده شده بود که سلیمی ابتدا شمع 27 سالگی را فوت کرد و سپس کیک توسط وی بریده شد و حضار نیز سلیمی را تشویق کردند.(ادامه)
عکس/ المپیکی های ایران در کربلا
بهداد سليمي، قاسم رضايي، جاسم دلاوي، هادي خناري نژاد در كربلا(ادامه)
عکس: بهداد سليمی در راه کربلا - نجف
بهداد سليمی، قاسم رضايی، كميل قاسمی، جاسم دلاوری، جابر صادق‌زاده و هادی خناری نژاد، قهرمانان ورزشی کشورمان در راه کربلا - نجف(ادامه)
کاروان ورزش مازندران راهی کربلا و نجف شد
کاروان ورزش مازندران همزمان با اربعین حسینی عازم کربلا و نجف شدند.(ادامه)
تصمیم جالب وزیر جدید ورزش و جوانان درباره علی دایی
آقای وزیر تصمیم دارد به دلیل جایگاه و نفوذ بالای آقای گل فوتبال جهان در محافل بین المللی نخستین ابلاغ مشاورین ویژه حوزه وزارتخانه را برای وی صادر کند.(ادامه)
بهداد سلیمی با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد
قهرمان وزنه برداری جهان با حضور در ساختمان وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی فر دیدار کرد. (ادامه)
شمال نیوز : دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد المپیک‌های لندن و ریو می‌گوید تصمیم داشته است بعد از کسب مدال طلای المپیک ریو از کشتی خداافظی کند، اما قهرمان نشدن باعث شده تصمیمش تغییر کند..... کمیل قاسمی : آقای روحانی حتی سراغی از ما نگرفت !
شمال نیوز : دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد المپیک‌های لندن و ریو می‌گوید تصمیم داشته است بعد از کسب مدال طلای المپیک ریو از کشتی خداافظی کند، اما قهرمان نشدن باعث شده تصمیمش تغییر کند.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.