.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بهداد سلیمی مسؤول شبکه داوطلبی ورزشکاران هلال احمرمازندران شد
بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری و از ورزشکاران محبوب مازندرانی به عنوان مسؤول راه‌اندازی شبکه داوطلبی هلال احمر استان طی حکمی از سوی مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران، منصوب شده است.(ادامه)
شمال نیوز : روز جمعه نساجی در مشهد و شهروند در ساری مغلوب حریفان مشهدی خود شدند تا این روز برای فوتبال و فوتسال مازندران خوش یمن نباشد و .... از شروع تلخِ نیم فصل دوم برای شهروند تا ادامه نوار ناکامی های نساجی
شمال نیوز : روز جمعه نساجی در مشهد و شهروند در ساری مغلوب حریفان مشهدی خود شدند تا این روز برای فوتبال و فوتسال مازندران خوش یمن نباشد و ....(ادامه)
محاکمه 5 متهم به اخلال اقتصادی آغاز شد
نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات 5 متهم ارزی (صراف) در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلالگران اقتصادی آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز: اظهارات رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه بازیهای المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین پیرامون سازندگی در این عرصه با انتقادات فراوانی از سوی اهالی پولاد سرد مواجه شده است..... ۳۵ قهرمان ملی معرفی کردم/ علی مرادی کجا بود که ما خبر نداشتیم؟
شمال نیوز: اظهارات رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در حاشیه بازیهای المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین پیرامون سازندگی در این عرصه با انتقادات فراوانی از سوی اهالی پولاد سرد مواجه شده است.....(ادامه)
شمال نیوز : علیپور که حالا یکی از بازیکنان ارزشمند لیگ برتر به شمار می‌رود، در تعطیلات لیگ همواره یکی از تماشاگران تمرینات و بازی‌های نساجی مازندران بوده و حمایت خود را از تیم شهرش نشان داده است..... پرسپوایس با 2 گل از نساجی عبور کرد / علیپور گل زد اما شادی نکرد !
شمال نیوز : علیپور که حالا یکی از بازیکنان ارزشمند لیگ برتر به شمار می‌رود، در تعطیلات لیگ همواره یکی از تماشاگران تمرینات و بازی‌های نساجی مازندران بوده و حمایت خود را از تیم شهرش نشان داده است.....(ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد..... ثبت‌نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر
شمال نیوز : دانشگاه ازاد اسلامی واحد قائم شهر با بیش از سه دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به 310 عضو هیأت علمی تمام وقت و بیش از 350 استاد مدعو مفتخر است میزبان داوطلبان مشتاق در زیرگروه‌های علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی، فنی و هنر در مقاطع کاردانی تا دکتری تخصصی باشد.....(ادامه)
ازبکستان جای ایران را گرفت +جدول
در آخرین روز از بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، ایران با ۱۹ مدال طلا، ۱۹ نقره و ۲۱ برنز در رده ششم قرار گرفت و پنجمی خود را به ازبکستان داد.(ادامه)
بهداد سلیمی: از وزنه برداری جدا نمی‌شوم!
قویترین مرد بازی های آسیایی ٢٠١٨ گفت: خوشحالم که با کسب مدال طلای بازی های آسیایی از دنیای قهرمانی خداحافظی می کنم اما از ورزش و وزنه برداری دور نیستم.(ادامه)
خداحافظی “بهداد سلیمی” از دنیای قهرمانی وزنه برداری
بهداد سلیمی ملی پوش و جهان پهلوان قائم شهری پس از کسب عنوان قهرمانی بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ و به گردن آویختن مدال طلا، تخته را به نشانه خداحافظی از ورزش قهرمانی بوسید. بهداد سلیمی پس از سال‌ها تلاش در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم وزنه‌برداری و قهرمانی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی، از دنیای وزنه‌برداری خداحافظی کرد.(ادامه)
عکس/ استوری کیانوش رستمی برای بهداد و علی‌حسینی
کیانوش رستمی عضو تیم ملی وزنه برداری کشورمان قهرمانی و نایب قهرمانی بهداد سلیمی و سعید علی حسینی را در دسته فوق سنگین رقابت های وزنه برداری بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تبریک گفت.(ادامه)
عکس/ غوغای مازندرانی‌ها در جاکارتا
بهداد سلیمی و سعید علی حسینی، وزنه برداران مازندرانی تیم ملی ایران، در رقابتی حساس و دیدنی صاحب مدال طلا و نقره دسته +105 کیلوگرم بازیهای آسیایی را کسب کردند.(ادامه)
خداحافظی بهداد سلیمی از دنیای وزنه‌برداری
وزنه‌بردار فوق سنگین کشورمان پس از بازی‌های آسیایی اندونزی و کسب مدال طلا از دنیای وزنه‌برداری خداحافظی کرد.(ادامه)
بهداد سلیمی طلا گرفت، سعید علی‌حسینی نقره
ملی‌پوشان دسته 105+ کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان با مدال‌های طلای و نقره بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتادست یافتند.(ادامه)
بهداد سلیمی و محمدرضا براری در ترکیب تیم ملی در بازی‌ های آسیایی
بهداد سلیمی و محمدرضا براری به همراه تیم ملی وزنه برداری ایران در بازی‌ های آسیایی برای کسب مدال به روی تخته می‌ روند.(ادامه)
آیا فعالیت صنفی در تلگرام جرم است؟
وی گفت: هیچ نهادی نمی‌تواند بیش از 40 میلیون نفر را موظف کند که از تلگرام استفاده نکنند. ممنوعیت و جرم بودن استفاده از تلگرام باید مسیر قانونی را طی کند. هیچ نهادی نمی‌تواند موردی را جرم یا ممنوع اعلام کند چون باید از طریق مجلس این کار صورت بگیرد.(ادامه)
خانواده سریال پایتخت علاقه خاصی به مازندران دارند/13 ماه سرباز پادگان ساری بودم
بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت با اعلام اینکه خانواده پایتختی‌ها علاقه خاصی به مازندران دارند، گفت: ما پایتختی‌ها خودمان را به فرهنگ مازندران خیلی نزدیک می‌دانیم.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از کادر فنی نساجی گفت : با بیان اینکه صبا از اکسین و فجر هم گل‌های زیاد خورد، اذعان کرد: تیم خونه به خونه را ما درست کردیم؛ اگر تا آخر فصل در کورس صعود بودند، مدیون چه کسی هستند؟ اصلا اگر ما با تبانی لیگ برتری شدیم، لیگ برتر را تقدیم خونه به خونه می‌کنیم!....
حسن زاده : نساجی با تبانی صعود کرد / صنیعی فر: با مدرک حرف بزنید
شمال نیوز : یکی از کادر فنی نساجی گفت : با بیان اینکه صبا از اکسین و فجر هم گل‌های زیاد خورد، اذعان کرد: تیم خونه به خونه را ما درست کردیم؛ اگر تا آخر فصل در کورس صعود بودند، مدیون چه کسی هستند؟ اصلا اگر ما با تبانی لیگ برتری شدیم، لیگ برتر را تقدیم خونه به خونه می‌کنیم!.... (ادامه)
 روزنامه سازندگی در گزارشی به بررسی عملکرد ستاره‌های ورزش در حوزه تبلیغات پرداخت.

قیمت ستاره‌های روی بیلبوردها؛ کی‌روش میلیون دلاری و دایی ۲ میلیاردی!
روزنامه سازندگی در گزارشی به بررسی عملکرد ستاره‌های ورزش در حوزه تبلیغات پرداخت. (ادامه)
شمال نیوز : سلیمی گفت : انتظار داشتیم که رئیس جمهور (روحانی) مثل فوتبال که به جام جهانی رفت از ما که برای نخستین بار آن هم در آمریکا قهرمان جهان شدیم، دعوت کند ولی تبعیض در همه زمینه‌ها در ورزش وجود دارد و این هم نوعی از آن است..... انتقادهای بهداد سلیمی به رئیس جمهور هم رسید
شمال نیوز : سلیمی گفت : انتظار داشتیم که رئیس جمهور (روحانی) مثل فوتبال که به جام جهانی رفت از ما که برای نخستین بار آن هم در آمریکا قهرمان جهان شدیم، دعوت کند ولی تبعیض در همه زمینه‌ها در ورزش وجود دارد و این هم نوعی از آن است.....(ادامه)
انتقاد بهداد سلیمی از رئیس جمهور
ملی پوش فوق سنگین تیم وزنه برداری ایران در مورد محقق شدن وعده‌های وزارت ورزش پس از قهرمانی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان تصریح کرد: نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم ولی تاکنون مورد خاصی انجام نشده است.(ادامه)
تردید بهداد سلیمی برای ماندن یا رفتن از وزنه‌برداری
(ادامه)
نام‌هایی که سلبریتی‌ها برای فرزندانشان انتخاب می‌کنند همواره مورد توجه مردم است. در این میان برخی ها مثل شهاب حسینی که نام های «محمدامین» و «امیرعلی» را برای فرزندانش انتخاب کرده است، اسامی آشناتری را برگزیده‌اند و برخی‌ها مثل سام درخشانی که اسم «برکه» را برای دختر تازه متولد شده‌اش برگزیده است.


اسم‌های عجیب و غریب چهره‌ها برای فرزندانشان +تصاویر
نام‌هایی که سلبریتی‌ها برای فرزندانشان انتخاب می‌کنند همواره مورد توجه مردم است. در این میان برخی ها مثل شهاب حسینی که نام های «محمدامین» و «امیرعلی» را برای فرزندانش انتخاب کرده است، اسامی آشناتری را برگزیده‌اند و برخی‌ها مثل سام درخشانی که اسم «برکه» را برای دختر تازه متولد شده‌اش برگزیده است. (ادامه)
افتخار می‎کنم قائم‎شهری هستم/ بازی‌های سیاسی را درگیر ورزش نکنیم
قهرمان وزنه‎برداری المپیک گفت: مسائل سیاسی پشت پرده وجود دارد که خود هم اطلاع زیادی ندارم و این دومین بار بود که مرا قربانی این بازی‌های سیاسی کردند.(ادامه)
بهداد سلیمی مرد پولادین ورزش ایران در میان استقبال گرم مردم قائم‌شهر به زادگاهش بازگشت. استقبال از مرد پولادین ورزش ایران در قائم‌شهر+ تصاوير
بهداد سلیمی مرد پولادین ورزش ایران در میان استقبال گرم مردم قائم‌شهر به زادگاهش بازگشت.(ادامه)
بهداد سلیمی نسبت به صحبت‌های رئیس کمیته داوران فدراسیون وزنه‌برداری واکنش نشان داد.
در حدی نیستند که جوابشان را بدهم!
بهداد سلیمی نسبت به صحبت‌های رئیس کمیته داوران فدراسیون وزنه‌برداری واکنش نشان داد. (ادامه)
رئیس کمیته داوران فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اعضای هیأت ژوری به درستی هر دو حرکت دوضرب بهداد سلیمی را خطا اعلام کردند. هر دو حرکت بهداد سلیمی خطا بود
رئیس کمیته داوران فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اعضای هیأت ژوری به درستی هر دو حرکت دوضرب بهداد سلیمی را خطا اعلام کردند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس هیات وزنه برداری مازندران پس از کسب نقره یکضرب و برنز مجموع بهداد سلیمی در رقابت های جهانی آناهیم امریکا و بی عدالتی واضح در حق این چهره درخشان مازندرانی ها دلگویه ای نوشته  و برای ـ شمال نویز » ارسال کرد..... بهداد عزیز ؛ حالا که زود است ، باید بمانی !
شمال نیوز : رئیس هیات وزنه برداری مازندران پس از کسب نقره یکضرب و برنز مجموع بهداد سلیمی در رقابت های جهانی آناهیم امریکا و بی عدالتی واضح در حق این چهره درخشان مازندرانی ها دلگویه ای نوشته و برای ـ شمال نویز » ارسال کرد.....(ادامه)
شمال نیوز : قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: وقتی که ورزش به سیاست آلوده شود این حق‌کشی‌ها رخ می‌دهد و نمی‌توانیم ورزش پاک را شاهد باشیم.... لابی فدراسیون وزنه برداری ضعیف است و خوب حمایت نمی‌شویم
شمال نیوز : قهرمان وزنه‌برداری جهان گفت: وقتی که ورزش به سیاست آلوده شود این حق‌کشی‌ها رخ می‌دهد و نمی‌توانیم ورزش پاک را شاهد باشیم....(ادامه)
ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان گفت: اتفاقات رخ داده در جام جهانی وزنه برداری آمریکا سیاسی بود نه ورزشی.

بهداد سلیمی: فکر نمی‌کنم عقلانی باشد که در مسابقات شرکت کنم
ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان گفت: اتفاقات رخ داده در جام جهانی وزنه برداری آمریکا سیاسی بود نه ورزشی. (ادامه)
اعتراض رسمی ایران به فدراسیون جهانی درباره ناداوری علیه بهداد سلیمی
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان گفت: برای این قهرمانی ماه‌ها تلاش کردیم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.