.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سلفی بهداد سلیمی با دخترش در حرم امام رضا (ع) + اینستاپست
بهداد سلیمی عکس سلفی با دخترش سلین در حرم علی ابن موسی الرضا (ع) در اینستاگرام منتشر کرد.(ادامه)
کشتی گرفتن بهداد سلیمی با ببر بنگال +عکس
بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین کشورمان در اینستاگرامش فیلمی هیجان انگیز از تمرین کردن خود با « مایا » ببر بنگال معروف منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: فدراسيون جهاني وزنه برداري از بهداد سليمي درخواست كرده كه يك نامه عذرخواهي براي اعتراض هايش بنويسد.

بهداد سلیمی: حقم را خوردند اما حاضرم عذرخواهی کنم
شمال نیوز: فدراسيون جهاني وزنه برداري از بهداد سليمي درخواست كرده كه يك نامه عذرخواهي براي اعتراض هايش بنويسد. (ادامه)
مرادی نامه بهداد سلیمی را به مالزی برد
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری نامه عذرخواهی سرمربی و وزنه‌بردار سنگین‌وزن کشورمان را به مالزی برد.(ادامه)
مراسم عزاداری با حضور قهرمانان المپیک+ تصاویر
جمعی از ورزشکاران مازندرانی و قهرمانان المپیک در حسینه عاشقان ساری مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار کردند.(ادامه)
بهداد سلیمی: آنها که می‌گویند هر دو حرکتم خطا بوده، حسود و مغرض‌اند
بینید اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم، در حرکت اولم یکی از آرنج‌هایم مقداری خم شد که معمولاً در چنین حرکاتی وقتی یک آرنج مقداری خم می‌شود، از سه داور مسابقه، دو به یک، حرکت را قبول می‌کنند. یعنی دو داور چراغ سفید نشان می‌دهند و داوری که در سمت آرنج خم شده قرار دارد، ممکن است خطا بگیرد ولی حرکت دوم من کاملاً صحیح بو(ادامه)
جزییات کامل مراسم اولین سالگرد درگذشت هادی نوروزی
اولین مراسم سالگرد درگذشت هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس عصر پنجشنبه ۸ مهر در روستای کپورچال برگزار خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : یار غار مازندرانی محمود اجمدی نژاد تنها ساعتی پس از انتشار فرمایشات مقام معظم رهبری در درس خارج که با محور توصیه به رئیس جمهور سابق برای عدم نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم صورت پذیرفت ، .... محمدجعفر بهداد: امروز روز احمدی نژاد است!
شمال نیوز : یار غار مازندرانی محمود اجمدی نژاد تنها ساعتی پس از انتشار فرمایشات مقام معظم رهبری در درس خارج که با محور توصیه به رئیس جمهور سابق برای عدم نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم صورت پذیرفت ، ....(ادامه)
شمال نیوز : او ادامه‌ داد: از این به بعد این چارچوب را رعایت می‌کنیم و هر کدام از افراد به این شکل اقدام کنند، بحث انضباطی مطرح می‌شود. من شخصاً بهادر مولایی را مانند فرزندم دوست دارم.... اصرار حضور بهادر مولایی به کمیته انظباطی !
شمال نیوز : او ادامه‌ داد: از این به بعد این چارچوب را رعایت می‌کنیم و هر کدام از افراد به این شکل اقدام کنند، بحث انضباطی مطرح می‌شود. من شخصاً بهادر مولایی را مانند فرزندم دوست دارم....(ادامه)
عکس یادگاری بهداد سلیمی با هاشمی رفسنجانی
دیدار مدال‌آوران و قهرمانان المپیک ریو با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی(ادامه)
تمایل قوی‌ترین مرد جهان به ادامه تحصیل در دانشگاه ازاد قائم شهر
شمال نیوز : وی واحد قائم‌شهر را از لحاظ امکانات و فضاهای ورزشی و دارا بودن استادان مجرب یکی از مجهزترین واحدهای کشور دانست و تاکید کرد که تمایل به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر دارد.....(ادامه)
دیدار صمیمی دکتر ادیانی با قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک
سیدعلی ادیانی‌ با بهداد سلیمی، قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک دیدار و گفتگو کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از   ناداوری‌ها علیه بهداد سلیمی تصریح کرد: اگر سلیمی از یک استان دیگر بود، چنین اتفاقی برایش نمی‌افتاد..... اگر سلیمی از یک استان دیگر بود، چنین اتفاقی برایش نمی‌افتاد!
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از ناداوری‌ها علیه بهداد سلیمی تصریح کرد: اگر سلیمی از یک استان دیگر بود، چنین اتفاقی برایش نمی‌افتاد.....(ادامه)
عکس/ حرکت یک ضرب بهداد سلیمی در خندوانه
بهداد سلیمی شب گذشته میهمان برنامه خندوانه بود.(ادامه)
ورود بهداد سلیمی به مازندران+ تصاویر
بهداد سلیمی در میان استقبال ورزش دوستان مازندرانی وارد زادگاهش شد.(ادامه)
عکس/ پست عجیب حامد بهداد برای روز پزشك
پس از ماجرای پیش آمده در خصوص نحوه فوت عباس کیارستمی، حامد بهداد به مناسبت روز پزشك، به کنایه، طرح برعکس ابن سینا را منتشر و از هشتگ عباس کیارستمی هم استفاده کرد.(ادامه)
تلخ‌ترین لحظات المپیک برای ایرانی‌ها / تصاویر
تصاویری از تلخ‌ترین لحظات المپیک برای ایرانی‌ها را در ریو مشاهده می‌کنید.(ادامه)
فلاج جلودار درباره قرار نگرفتن خیلی از مدیران در استان در جای خودشان نیز گفت: این مسئله را قبول ندارم چون این گونه نیست که هر کس بخواهد تصمیم بگیرد و یک فردی اگر قرار است مدیر شود باید هفت‌خان رستم را پشت سر بگذارد..... وقتی استاندار مازندران خاطره احمدی نژاد را زنده کرد !
فلاج جلودار درباره قرار نگرفتن خیلی از مدیران در استان در جای خودشان نیز گفت: این مسئله را قبول ندارم چون این گونه نیست که هر کس بخواهد تصمیم بگیرد و یک فردی اگر قرار است مدیر شود باید هفت‌خان رستم را پشت سر بگذارد.....(ادامه)
ردپای دبیر و رضازاده در شکست یزدانی و سلیمی!
واقعاً جای قهرمانان ورزشی در شورای شهر است یا فدراسیون های جهانی؟(ادامه)
عکس/ بهداد سلیمی و دخترش
اعضای تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان بعد از کسب ۲ مدال طلا در بازی‌های المپیک ریو بامداد امروز به ایران بازگشتند.(ادامه)
عکس/ سلفی با بهداد سلیمی در فرودگاه
اعضای تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان بعد از کسب ۲ مدال طلا در بازی‌های المپیک ریو بامداد امروز به ایران بازگشتند.(ادامه)
استاندار: به وجود فرزندی رشید و قهرمان(بهداد سلیمی) افتخار می کنیم
ربیع فلاح استاندار مازندران در پی ناداوری مغرضانه در المپیک ریو و بازماندن بهداد سلیمی از کسب مدال طلا پیامی صادر کرد.(ادامه)
پای بهداد سلیمی به رسانه های خارجی باز شد +تصاویر
(ادامه)
شمال نیوز: اتفاقي كه در المپيك 2016 ريو براي حذف بهداد سليمي از دريافت مدال رخ داد عدالت و صلح را به خطر مي اندازد همه شاهد بوديم كه مردم ايران و جهان نسبت به اين بي عدالتي فرياد زدند و اعتراض كردند بهداد هم نگريست و گريست و فرياد زد فردوس حاجيان: زندگي نامه بهداد سليمي را دوباره نويسي مي كنم
شمال نیوز: اتفاقي كه در المپيك 2016 ريو براي حذف بهداد سليمي از دريافت مدال رخ داد عدالت و صلح را به خطر مي اندازد همه شاهد بوديم كه مردم ايران و جهان نسبت به اين بي عدالتي فرياد زدند و اعتراض كردند بهداد هم نگريست و گريست و فرياد زد(ادامه)
واکنش پسرعمه سرخ‌پوش بهداد به ناداوری‌
مهرداد کفشگری درباره ناداوری‌ای که علیه پسردایی‌اش در المپیک ۲۰۱۶ اتفاق افتاد، گفت: همه دیدند چه نامردی ای شد، از قبل برنامه ریزی شد که بهداد ببازد، حالا نمی دانم آقایان با فدراسیون مشکل داشتند یا افراد دیگری.(ادامه)
شمال نیوز : در پی اتفاقاتی که در داوری مسابقه بهداد سلیمی در دسته سنگین وزن وزنه برداری المپیک رخ داد و باعث دلخوری عمومی ایرانیان شد، رئیس‌جمهور حسن روحانی در..... وقتی رئیس جمهور هم برای پهلوان مازنی واکنش نشان می دهد + عکس
شمال نیوز : در پی اتفاقاتی که در داوری مسابقه بهداد سلیمی در دسته سنگین وزن وزنه برداری المپیک رخ داد و باعث دلخوری عمومی ایرانیان شد، رئیس‌جمهور حسن روحانی در.....(ادامه)
یک عکس استثنایی از کودکی بهداد سلیمی
این کودکی بهدادسلیمی است،در سال ۱۳۷۲ همان روزهایی که وزنه برداری ایران دیگر حتی در آسیا هم مدال برنز نمیگرفت. (ادامه)
واکنش رئیس‌جمهور به ناداوری علیه بهداد سلیمی+ عکس
رئیس‌جمهور در ضفحه اینستاگرامش پستی برای بهداد سلیمی منتشر کرد.(ادامه)
وعده شیرین وزیر ورزش به بهداد سلیمی
محمود گودرزی از پرداخت پاداش به دو ورزشکار ارزشمند کشورمان خبر داد.(ادامه)
عامل حذف بهداد سلیمی از المپیک را بشناسید
در کمال تعجب جلود عراقی به همراه همسرش، شب گذشته در هیئت ژوری مسابقات وزنه‌برداری فوق سنگین حاضر شدند تا با دو رای یکسان خود، اسباب حذف بهداد سلیمی را فراهم کنند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.