.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مازندرانی های فرا مازندرانی!!!
استعداد منابع انسانی مازندران در هر عرصه مدیریتی، مهارتی و فعالیتی،غرورانگیز، موثر و بسیار قابل اعتناست و به همین خاطر سهم مازندرانی ها از مواهب مدیریتی کشور،ستودنی و نیز حتی می توان گفت که دست نیافتنی است ولی این همه در حالیست که مازندرانیها،فرامازندرانی(ادامه)
رازهای دل کردان
(ادامه)
اخبار ويژه قدس
(ادامه)
بحران کو؟ سند بياورند
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه‌های امروز
(ادامه)
چهره های سیاسی خبرساز هفته
(ادامه)
اگر نگاهی به هيات وزنه‌برداري در ساري بيندازيم كه طي شش ماه گذشته سه رئيس هيات آن عوض شده است و حدود چهار ماه است كه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ساري بارها با درب بسته باشگاه خود مواجه شده اند... هیات وزنه برداری ساری ، 6 ماه و سه رییس
اگر نگاهی به هيات وزنه‌برداري در ساري بيندازيم كه طي شش ماه گذشته سه رئيس هيات آن عوض شده است و حدود چهار ماه است كه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ساري بارها با درب بسته باشگاه خود مواجه شده اند...(ادامه)
استقبال مازندرانیها از بهداد سلیمی
(ادامه)
ایران بر بام وزنه برداری آسیا ایستاد
(ادامه)
خدمات جديد براي مسافران نوروزي
(ادامه)
حمایت یوزارسیف از احمدی‌نژاد
(ادامه)
توليدکنندگان و صنعتگران کنسرسيوم تشکيل دهند
(ادامه)
محمد جعفر بهداد با حكم وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و موافقت رئيس جمهوري به سمت مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) منصوب شد.وي كه از آزادگان دوران دفاع مقدس ودانش آموخته دانشگاه تهران است در حدود 12 سال سابقه كارخبري ورسانه اي...
 يك مازندراني مديرخبرگزاري ايرنا شد
محمد جعفر بهداد با حكم وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و موافقت رئيس جمهوري به سمت مديرعامل خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) منصوب شد.وي كه از آزادگان دوران دفاع مقدس ودانش آموخته دانشگاه تهران است در حدود 12 سال سابقه كارخبري ورسانه اي... (ادامه)
قبلي 1 ... 11 12 13 14 15 16

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.