.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مرغ رئیس فدراسیون البته یک پا بیشتر ندارد و وی که برخی معتقدند نمی خواهد رکوردهایش توسط بهداد سلیمی شکسته شود ، اصرار فروانی دارد تا به جای این قهرمان شناخته شده ، در رقابت های آینده جهانی از وزنه برداران جوان استفاده شود.
بی مهری رضازاده به سلیمی تمامی ندارد
مرغ رئیس فدراسیون البته یک پا بیشتر ندارد و وی که برخی معتقدند نمی خواهد رکوردهایش توسط بهداد سلیمی شکسته شود ، اصرار فروانی دارد تا به جای این قهرمان شناخته شده ، در رقابت های آینده جهانی از وزنه برداران جوان استفاده شود. (ادامه)
شمال نیوز:مدیر مازندرانی نباید اجازه مداخله هر کس و ناکسی را در روند امور ورزش استان بدهد.او باید صادقانه همه موارد را بگوید اگر چه به ضررش باشد.شاید جایگاه وی در آینده نزدیک به شخصی دیگر سپرده شود اما... اینجا مازندران است مهد ورزشکاران نام آور اما مظلوم!
شمال نیوز:مدیر مازندرانی نباید اجازه مداخله هر کس و ناکسی را در روند امور ورزش استان بدهد.او باید صادقانه همه موارد را بگوید اگر چه به ضررش باشد.شاید جایگاه وی در آینده نزدیک به شخصی دیگر سپرده شود اما...(ادامه)
شمال نیوز: مقامات استاني در حالي براي دفاع از بهداد سليمي وارد گود شده‌اند كه مدتي قبل هم برای بازگشت رضا یزدانی به تیم ملی کشتی آزاد از امام جمعه جویبار کمک گرفتند. وساطت آیت الله معلمی براي بازگشت بهداد به تيم ملي
شمال نیوز: مقامات استاني در حالي براي دفاع از بهداد سليمي وارد گود شده‌اند كه مدتي قبل هم برای بازگشت رضا یزدانی به تیم ملی کشتی آزاد از امام جمعه جویبار کمک گرفتند. (ادامه)
وساطت امام جمعه براي بازگشت سليمي
(ادامه)
بهداد سلیمی به تیم ملی دعوت نشد
بهداد سلیمی قهرمان فوق سنیگن 105+ کیلوگرم المپیک 2012 لندن بار دیگر از سوی کمیته فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت نشد.(ادامه)
واكنش بهداد سليمي به درخشش مولايي
(ادامه)
شمال نیوز: سینه رئیس جمهور به محل انباشت اطلاعاتی تبدیل شده که به علت ارزش خبری فوق‌العاده، چنانچه این سینه گشوده شود، یک سونامی هلاک‌کننده‌ای علیه تعداد زیادی از رانت‌خواران سیاسی و اقتصادی به راه خواهد افتاد. افشاگری احمدی‌نژاد هلاک کننده خواهد بود!
شمال نیوز: سینه رئیس جمهور به محل انباشت اطلاعاتی تبدیل شده که به علت ارزش خبری فوق‌العاده، چنانچه این سینه گشوده شود، یک سونامی هلاک‌کننده‌ای علیه تعداد زیادی از رانت‌خواران سیاسی و اقتصادی به راه خواهد افتاد.(ادامه)
شمال نيوز: قوی‌ترین مرد جهان در حمله‌ای تازه به رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و سرمربی تیم ملی همه مصیبت‌های وزنه‌برداران المپیکی را رفیق بازی کوروش باقری و حسین رضازاده خواند.
حمله تند بهداد سلیمی به رضازاده و باقری
شمال نيوز: قوی‌ترین مرد جهان در حمله‌ای تازه به رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و سرمربی تیم ملی همه مصیبت‌های وزنه‌برداران المپیکی را رفیق بازی کوروش باقری و حسین رضازاده خواند. (ادامه)
شمال نيوز: عدم دعوت بهداد سلیمی به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری سبب دلخوری برخی اهالی ورزش، دوستداران ورزش و مسئولان مازندران به ویژه استاندار مازندران شد.

طاهايي: این حق قهرمان المپیک و جهان نیست
شمال نيوز: عدم دعوت بهداد سلیمی به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری سبب دلخوری برخی اهالی ورزش، دوستداران ورزش و مسئولان مازندران به ویژه استاندار مازندران شد. (ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي دوشنبه
(ادامه)
بهداد:احمدی‌نژاد تابع قانون و امر رهبری است
(ادامه)
شیخ‌الاسلامی رسماً رئیس ستاد انتخاباتی مشایی شد
(ادامه)
ˈشمال نیوز: بهداد سلیمی ˈ عصر روز چهارشنبه در همایش حماسه حضور که با هدف تبیین نقش جوانان ایران اسلامی در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی با حضور رییس جمهوری در سالن همایش های جمعیت هلال احمر ساری برگزار شد، اظهار داشت: ... دفاع تمام قد بهداد سلیمی از احمدی نژاد!
ˈشمال نیوز: بهداد سلیمی ˈ عصر روز چهارشنبه در همایش حماسه حضور که با هدف تبیین نقش جوانان ایران اسلامی در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی با حضور رییس جمهوری در سالن همایش های جمعیت هلال احمر ساری برگزار شد، اظهار داشت: ...(ادامه)
شکایت بازیکن سیاه پوست از فیروز کریمی
(ادامه)
وزنه برداری مازندران را دریابید!
(ادامه)
بزرگان وزنه‌برداری ایران درمازندران تجلیل شدند
(ادامه)
پادرمیانی استاندار برای مسایل بهداد سلیمی و فدراسیون
(ادامه)
چرا در قضیه بهداد سکوت اختیار کردید؟
(ادامه)
ممنوع المصاحبه شدن بهداد سلیمی!
(ادامه)
وزارت ورزش مقصر اصلی حوادث اخیر وزنه برداری
بدون شک در اتفاق پیش آمده باید وزارت ورزش و در راس آن مسئولین ارشد این وزارتخانه را مقصران اصلی این حادثه دانست/همانگونه که به دنبال تبلیغ برای خود از طریق مدال ورزشکاران در رویدادهای مختلف ورزشی هستید باید به دنبال...(ادامه)
صرفا جهت اطلاع اين هفته
(ادامه)
آقای سلیمی، تنها خواسته ما از شما این است که در کنار عناوین پر رنگ و لعاب جهانی، حفظ جایگاه مربی خود را نیز به یاد داشته تا همیشه برای ملت ایران «قهرمان پهلوان» باشید. 

آقای قهرمان، حفظ حرمت مربی اولین شرط پهلوانی است
آقای سلیمی، تنها خواسته ما از شما این است که در کنار عناوین پر رنگ و لعاب جهانی، حفظ جایگاه مربی خود را نیز به یاد داشته تا همیشه برای ملت ایران «قهرمان پهلوان» باشید. (ادامه)
سخنی با حسین رضازاده
(ادامه)
بهداد مگر عقل ندارد که این حرف‌ها را می‌زند؟
(ادامه)
یک بابلی جایگزین مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی
(ادامه)
جایگزین سعید مرتضوی مشخص شد
(ادامه)
 یادداشتی برای بهداد سلیمی
درود بر شرفت پهلوون (يادداشت)
یادداشتی برای بهداد سلیمی (ادامه)
مقام معظم رهبری در دیدار با پیشکسوتان، قهرمانان و مدال آوران رشته های ورزشی پس از درخواست قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۲ لندن انگشتری خود را به وی اهدا کردند. رهبري انگشتری خود را به قهرمان مازندرانی اهدا کردند
مقام معظم رهبری در دیدار با پیشکسوتان، قهرمانان و مدال آوران رشته های ورزشی پس از درخواست قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۲ لندن انگشتری خود را به وی اهدا کردند.(ادامه)
شمال نیوز: قاضی پرونده تعیین شده و دادگاه به زودی برگزار می‌شود و نام قاضی نیز به زودی اعلام می‌شود. تعیین زمان دقیق برگزار دادگاه منوط به نظر قاضی پرونده است چرا که قاضی باید پرونده را مطالعه کند اما به طور متعارف نباید این زمان خیلی طولانی باشد. جزئیات احکام اعدام در پرونده فسادمالی/ قاضي دادگاه مهدي هاشمي تعيين شده است/ بازداشت ده متهم در پرونده 22 بهمن قم(خبر)
شمال نیوز: قاضی پرونده تعیین شده و دادگاه به زودی برگزار می‌شود و نام قاضی نیز به زودی اعلام می‌شود. تعیین زمان دقیق برگزار دادگاه منوط به نظر قاضی پرونده است چرا که قاضی باید پرونده را مطالعه کند اما به طور متعارف نباید این زمان خیلی طولانی باشد. (ادامه)
همچنین حکم حبس ده سال و انفصال و شلاق و جزای نقدی و استرداد وجوه مأخوذه ۲ نفر از معاونین سابق وزیر (که یکی از آنان رئیس سابق سازمان ایمیدرو می باشد) و همچنین ۲ نفر از مدیران کل وزارت راه تأئید گردیده است. تایید ۴حکم اعدام در پرونده ۳ هزار میلیاردی و حبس ده ساله دو معاون وزیر(خبر)
همچنین حکم حبس ده سال و انفصال و شلاق و جزای نقدی و استرداد وجوه مأخوذه ۲ نفر از معاونین سابق وزیر (که یکی از آنان رئیس سابق سازمان ایمیدرو می باشد) و همچنین ۲ نفر از مدیران کل وزارت راه تأئید گردیده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 16 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.