.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تب و تاب انتخابات ۹۶، گریبانگیر فضای مجازی شده است تا جایی که خبرهایی فراوان درباره فعالیت‌های انتخاباتی برخی افراد منتشر می‌شود، اما جنجالی‌ترین خبرها درباره حضور آقای احمدی‌نژاد در انتخابات و سفرهای استانی است که از چند ماه پیش برای سازماندهی هواداران در استان‌های گوناگون شروع شده است.
احمدی نژاد توصیه منع حضورش را پذیرا ست
تب و تاب انتخابات ۹۶، گریبانگیر فضای مجازی شده است تا جایی که خبرهایی فراوان درباره فعالیت‌های انتخاباتی برخی افراد منتشر می‌شود، اما جنجالی‌ترین خبرها درباره حضور آقای احمدی‌نژاد در انتخابات و سفرهای استانی است که از چند ماه پیش برای سازماندهی هواداران در استان‌های گوناگون شروع شده است. (ادامه)
داعش 12 نفر را سلاخی کرد+عکس( 18+)
در ادامه جنایات داعش، عصر روز گذشته عناصر این گروه وهابی 12 فرد اسیر را در استان دیرالزور سوریه بطرز فجیعی ذبح کرده اند.(ادامه)
این ۱۹ نفر، ۱۱ سپتامبر را ساختند
(ادامه)
رئیس دفتر بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری گفت: کسانی که می‌گویند مسائل سوریه یا فلسطین به ما چه مربوط است، فهم دینی و سیاسی کافی ندارند. جنگ در سوریه برای مقابله با ایران است/ کسانی که شهدای مدافع حرم را نکوهش می کنند، فهم سیاسی کافی ندارند(خبر)
رئیس دفتر بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری گفت: کسانی که می‌گویند مسائل سوریه یا فلسطین به ما چه مربوط است، فهم دینی و سیاسی کافی ندارند.(ادامه)
سخنان عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت‌ها در انتخابات‌های گوناگون جمهوری اسلامی بازهم نگاه‌ها را به سمت این ابزار نظارتی شورای نگهبان برای نزدیکترین انتخابات پیش رو یعنی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم جلب کرد.
چراغ سبز شورای نگهبان برای بازگشت ردصلاحیت‌ شده‌ها ؟!
سخنان عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت‌ها در انتخابات‌های گوناگون جمهوری اسلامی بازهم نگاه‌ها را به سمت این ابزار نظارتی شورای نگهبان برای نزدیکترین انتخابات پیش رو یعنی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم جلب کرد. (ادامه)
شهادت فرمانده ارشد حزب الله در حلب+عکس
در درگیری های امروز میان رزمندگان محور مقاومت با تروریستهای تکفیری القاعده و ارتش آزاد یکی از فرماندهان میدانی مقاومت اسلامی حزب الله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.(ادامه)
واکنش توکلی به جشن حافظ و تیتر جنجالی
شمال نیوز: نماینده سابق مردم تهران در مجلس طی یاداشتی به نوع حجاب بازیگران شرکت کننده در جشن حافظ و تیتر هفته نامه یالثارات در مورد این جشن واکنش نشان داد. (ادامه)
شمال نیوز : اگرچه همواره باید وقوع اتفاقی ناگوار زمینه ساز تغییر شرایط نابسامان برخب باشد اما امید آن میرود تا این تلنگر چشم ما را بر روی جان فشانی های این سربازان نظام باز تر کند..... حفاظت از حافظان محیط زیست وظیفه کیست؟
شمال نیوز : اگرچه همواره باید وقوع اتفاقی ناگوار زمینه ساز تغییر شرایط نابسامان برخب باشد اما امید آن میرود تا این تلنگر چشم ما را بر روی جان فشانی های این سربازان نظام باز تر کند.....(ادامه)
 شمال نیوز: احمدی نژاد ویژگی هایی دارد که می تواند با ورود به میدان برای خود شانس پیروزی بتراشد اما اقداماتش آرامش و آرایش سیاسی کشور را به هم می ریزد. نامزدی احمدی نژاد به ضرر مملکت و نظام است / احمدی نژاد آرامش کشور را به هم می ریزد
شمال نیوز: احمدی نژاد ویژگی هایی دارد که می تواند با ورود به میدان برای خود شانس پیروزی بتراشد اما اقداماتش آرامش و آرایش سیاسی کشور را به هم می ریزد.(ادامه)
پرونده سردفتر متخلف زنجانی به کجا رسید؟
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آخرین وضعیت پرونده سردفتر متخلف بابک زنجانی را تشریح کرد.(ادامه)
پول‌ داعش در بانک‌ کدام کشورهاست؟
داعش در آغاز منابع مالی هنگفتی در اختیار داشته است اما اکنون، حملات هوایی گسترده علیه تأسیسات نفتی اش بیشتر ظرفیت تولید نفت این گروه را از میان برده است. (ادامه)
در «خان‌ طومان» چه اتفاقی افتاد؟
(ادامه)
واکنش مدیر صدا و سیما به رفتن سرافراز
در پی مطرح شدن خبرهایی درباره رفتن محمد سرافراز از ریاست سازمان صداوسیما، "مرتضی شمسی" رییس مرکز پویانمایی صبا با انتشار مطلبی به حمایت از رییس رسانه ملی پرداخت. (ادامه)
هرچند تروریست‌های تکفیری با سوءاستفاده از پایبندی ارتش سوریه به آتش‌بس در یک توطئه حساب‌شده و حمایت‌های نظامی آمریکا و متحدانش، شهرک استراتژیک خان‌طومان را اشغال کردند، ولی ارتش سوریه و متحدانش از آماده‌شدن برای بازپس‌گیری این شهرک خبر داده‌اند. چرا «خان‌طومان» سقوط کرد؟
هرچند تروریست‌های تکفیری با سوءاستفاده از پایبندی ارتش سوریه به آتش‌بس در یک توطئه حساب‌شده و حمایت‌های نظامی آمریکا و متحدانش، شهرک استراتژیک خان‌طومان را اشغال کردند، ولی ارتش سوریه و متحدانش از آماده‌شدن برای بازپس‌گیری این شهرک خبر داده‌اند.(ادامه)
مدافعان حرم آماده باز پس‌گیری خان طومان می‌شوند
نیروهای مقاومت و مدافع حرم با مستقر شدن در حومه شهرک حمیره در جنوب شرق حلب، خود را آماده بازپس گیری منطقه خان طومان کرده‌اند. (ادامه)
درخواست پادشاه عربستان از ایران
حکومت پادشاهی عربستان که سابقه حمایت از القاعده را در پرونده دارد همچنین از تروریست‌ها در سوریه نیز حمایت می‌کند. (ادامه)
داعش هلاکت معاون بغدادی را تایید کرد
(ادامه)
انتقاد احمد توکلی از تیتر یک امروز روزنامه کیهان؛ کار شما تلخ‌تر از کار نشریات اصلاح‌طلب است
شمال نيىز: احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس طی نامه‌ای به حسین شریعتمداری نسبت به تیتر امروز روزنامه کیهان و درج نادرست رقم برداشت از صندوق توسعه ملی توسط دولت دهم، انتقاد کرد(ادامه)
شمال نیوز : باقرزاده «پیاده کردن اقتصاد مقاومتی را از روی نظریه ها و ابزارهای اقتصاددانان غربی امری غلط و نادرست خواند و گفت: اگر اقتصاد مقاومتی تحت سلطه اندیشه ای و عملی غرب انجام شود فکر وعمل دریک پارادایم معیوب، به انحراف کشیده خواهد شد»..... دکتر باقرزاده : دانشگاه ها با نظریه پردازی بومی در حوزه اقتصاد مقاومتی اقدام عملی کنند
شمال نیوز : باقرزاده «پیاده کردن اقتصاد مقاومتی را از روی نظریه ها و ابزارهای اقتصاددانان غربی امری غلط و نادرست خواند و گفت: اگر اقتصاد مقاومتی تحت سلطه اندیشه ای و عملی غرب انجام شود فکر وعمل دریک پارادایم معیوب، به انحراف کشیده خواهد شد».....(ادامه)

رسول جعفریان رویدادهای شام و عراق و روایات آخر الزمانی(ديدگاه)
رسول جعفریان(ادامه)
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند..... گفتگوی طنز با ظریف: دیپلمات های خارجی فسنجان ما را دوست دارند
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند.....(ادامه)
چرا هیچ ایرانی عضو داعش نیست؟
خبرگزاری اسپوتنیک فارسی در تحلیلی با عنوان «چطور است که هیچ ایرانی عضو داعش نیست؟» به بررسی این موضوع پرداخت که چرا گروه تروریستی داعش در بین مردم ایران از جایگاه و طرفداری برخوردار نیست. (ادامه)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی گفت:روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها باید برای سال آتی جهت خدمتی جهادی به مردم کمربندها را ببندند.
ماه قبل از انتخابات مخالفان نظام به این فکر افتادند منصوبان رهبری را از ورود به مجلس خبرگان منع کنند/ عده‌ای هم در کشور نقشه آن ها را پیاده کر
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی گفت:روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها باید برای سال آتی جهت خدمتی جهادی به مردم کمربندها را ببندند. (ادامه)
کیهان خطاب به آیت الله هاشمی: نپذیرفتن رأی مردم عار است نه رأی نیاوردن!
روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه در واکنش به سخنان اخیر آیت الله هاشمی نوشت: رأی آوردن یا نیاوردن عار نیست و همه آنها که به سبب خدمت پای در این میدان می‌گذارند پیروزند، اما حمایت رسانه‌ای بیگانگان یا هم بازی شدن با آنها در ایجاد آشوب و دودستگی و عدم تمکین به رأی مردم حتما عار و خیانت است. (ادامه)
اخذ عوارض از تابلوهای سردرمغازه ها و دفاتر کار خلاف است
به موجب رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری اخذ عوارض از تابلوهای سردرمغازه ها و دفاترکارخلاف است.(ادامه)
احسان تقدسی چرا روز خوش اصولگرایان خراب شد؟(يادداشت)
احسان تقدسی(ادامه)
شمال نیوز: 

رئیس قوه قضاییه طی پیامی تاکید کرد: مردم ایران با هوشیاری خود نشان دادند، تبلیغات رسانه‌های دشمنان نمی‌تواند در عزم راسخ آنان خللی ایجاد کند.

آیت الله آملی لاریجانی از حضور مردم در انتخابات تقدیر کرد
شمال نیوز: رئیس قوه قضاییه طی پیامی تاکید کرد: مردم ایران با هوشیاری خود نشان دادند، تبلیغات رسانه‌های دشمنان نمی‌تواند در عزم راسخ آنان خللی ایجاد کند. (ادامه)
فروش فرچه توالت به شکل هیلاری کلینتون+عکس
فرچه توالتی به شکل هیلاری کلینتون به بازار آمریکا آمده است.(ادامه)
/ ۱۰ دلیل غیرقابل انکار در حمایت عربستان سعودی از تروریسم
پاسخی به اتهام‌زنی جدید سعودی‌ها علیه ایران (يادداشت)
/ ۱۰ دلیل غیرقابل انکار در حمایت عربستان سعودی از تروریسم (ادامه)
«لیست سیاه» 58 بندی ریاض علیه تهران
وزارت امور خارجه عربستان سعودی در اقدامی تهاجمی و خصمانه، لیستی سراسر «اتهام و ادعا» منتشر و در آن مدعی شد که از زمان انقلاب، جمهوری اسلامی 58 مورد اقدام در حمایت از تروریسم و افراطی‌گری در منطقه و جهان داشته است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.