.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با ۱۰ بحران اساسی سال ۲۰۱۸ آشنا شوید
۱۰ سال بعد از سال بحران مالی در اروپا و آمریکا، سال ۲۰۱۸ در حالی آغاز شده است که به نظر نمی‌آید چالش‌های آن برای دنیا کمتر از سال‌های گذشته باشد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری مقتدرترین فرد در دنیای امروز است؛ چرا که در دل طبقه محروم و مظلوم جامعه ما جای دارد این نفوذ منطقه‌ای ناشی از راهبردهای کلان معظم له است که نه تنها هیچ تهدیدی برای کشورهای منطقه نیست بلکه موجبات افزایش ثبات و امنیت در منطقه است..... نفوذ منطقه‌ای ایران در چهارچوب ولایت فقیه محقق شده است / در دنیا با ولایت فقیه آقایی می‌کنیم
شمال نیوز : دکتر هادی ابراهیمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری مقتدرترین فرد در دنیای امروز است؛ چرا که در دل طبقه محروم و مظلوم جامعه ما جای دارد این نفوذ منطقه‌ای ناشی از راهبردهای کلان معظم له است که نه تنها هیچ تهدیدی برای کشورهای منطقه نیست بلکه موجبات افزایش ثبات و امنیت در منطقه است.....(ادامه)
نقدی بر کتاب‌ «بازجویی از صدام»‌ نوشته جان نیکسون / بازجویی شیطان از دیکتاتور
(ادامه)
هرچند سیطره داعش بر شهرهای عراق و سوریه از بین رفته است اما این به معنای خاموشی اعضای داعش نخواهد بود. چرا که احتمال دارد کشورهای غربی و عربی به نحو دیگری از اعضای باقیمانده داعش در راستای منافع خود بهره برداری کنند.
تحلیلی بر پایان داعش و آینده تروریست ها(يادداشت)
هرچند سیطره داعش بر شهرهای عراق و سوریه از بین رفته است اما این به معنای خاموشی اعضای داعش نخواهد بود. چرا که احتمال دارد کشورهای غربی و عربی به نحو دیگری از اعضای باقیمانده داعش در راستای منافع خود بهره برداری کنند. (ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نظام سوریه در آستانه فروپاشی قرار داشت اما با تدبیر رهبری و تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروی قدس سپاه در راه‌اندازی مجدد ارتش این کشور و نیروهای توانست نقطه اتکایی برای این کشور باشد.

سردار سلامی:برای افزایش برد موشکهای‌مان محدویت فناوری نداریم/هرگز درباره قدرتی که باعث اقتدارمان است مذاکره نمی‌کنیم(خبر)
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نظام سوریه در آستانه فروپاشی قرار داشت اما با تدبیر رهبری و تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروی قدس سپاه در راه‌اندازی مجدد ارتش این کشور و نیروهای توانست نقطه اتکایی برای این کشور باشد. (ادامه)

معاون اول دستگاه قضا از دستگیری فردی در این زمینه خبر داد و اظهار کرد: اخیراً یکی از این افرادی که فساد بانکی داشته دستگیر شد که گزارشی که از بانک مرکزی گرفته‌ام نشان‌دهنده این است که با ۱۴ بانک این فرد مرتبط بوده و تسهیلات گرفته است.
توضیح اژه‌ای درباره اسناد منتشر شده علیه رئیس قوه قضائیه، بازداشت مهدی جهانگیری، ممنوع‌التصویری رئيس دولت اصلاحات و …(خبر)
معاون اول دستگاه قضا از دستگیری فردی در این زمینه خبر داد و اظهار کرد: اخیراً یکی از این افرادی که فساد بانکی داشته دستگیر شد که گزارشی که از بانک مرکزی گرفته‌ام نشان‌دهنده این است که با ۱۴ بانک این فرد مرتبط بوده و تسهیلات گرفته است. (ادامه)
گفتگوی تلفنی امیر قطر با ولیعهد عربستان زیرنظر ترامپ
شبکه خبری اسکای نیوز از تماس تلفنی شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان خبر داد. (ادامه)
عضو پیشین حقوقدان شورای نگهبان مراسم تحلیف روحانی را مخدوش و پیشنهاد داد این تحلیف در جلسه دیگرى برگزار شود./ نجات‌‍الله ابراهیمیان عضو شورای نگهبان در واکنش این ادعا گفت: احتمالا تصاویر آقای الهام.... ادعای احمدی‌نژادی‌ها: تحلیف روحانی غیرقانونی بود/ پاسخ عضو شورای نگهبان
عضو پیشین حقوقدان شورای نگهبان مراسم تحلیف روحانی را مخدوش و پیشنهاد داد این تحلیف در جلسه دیگرى برگزار شود./ نجات‌‍الله ابراهیمیان عضو شورای نگهبان در واکنش این ادعا گفت: احتمالا تصاویر آقای الهام....(ادامه)
«شیخ نور» سیاست ایران، نه عزلت نشین شده نه بازنشسته سیاسی، او با سکوت نصفه و نیمه اش، بازهم در متن سیاست ایران است، خاصه این روزها که آیت الله هاشمی نیست و در بزنگاه مهم یک تصمیم سیاسی قرار گرفته است. «نقشه سیاسی» ناطق نوری در دوران پساهاشمی /پشت‌پرده استعفا دادن‌های پی‌درپی شیخ نور /بازگشت هوشمندانه به سیاست
«شیخ نور» سیاست ایران، نه عزلت نشین شده نه بازنشسته سیاسی، او با سکوت نصفه و نیمه اش، بازهم در متن سیاست ایران است، خاصه این روزها که آیت الله هاشمی نیست و در بزنگاه مهم یک تصمیم سیاسی قرار گرفته است.(ادامه)
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، با اشاره به خصومت‌های ادامه دار آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران، گفت: مردم ما با این خصومت‌ها آشنا بوده و به آن عادت داشته و راه مقابله‌ با این سیاست ها را نیز به خوبی می دانند. تحریم‌های کنگره علیه ایران تکرار تحریم‌های گذشته بود / برجام دست و پای آمریکا را بسته است / اگر دشمن بخشی از عهد را زیر پا گذاشت ما هم ...(خبر)
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، با اشاره به خصومت‌های ادامه دار آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران، گفت: مردم ما با این خصومت‌ها آشنا بوده و به آن عادت داشته و راه مقابله‌ با این سیاست ها را نیز به خوبی می دانند.(ادامه)
واکنش وزیر کشور به زمزمه‌های تغییر یک استاندار
وزیر کشور بر ضرورت محکم شدن پایه های دولت در حوزه اقتصاد ملی تاکید کرد.(ادامه)
تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع, سند مظلومیت شیعه است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در بقیع, سند مظلومیت شیعه در همه اعصار است گفت: این عمل ننگین از سوی وهابیون نشان از كينه توزی با اهل بيت(ع) و تشيع بوده است.(ادامه)
شروط کشورهای تحریم کننده قطر برای پایان تحریم‌ها
قطر باید در راستای انسجام و وحدت با همسایگان خود در خلیج فارس و جهان عرب در زمینه نظامی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی حرکت کند و معاهده‌های 2013 و 2014 ریاض را اجرایی کند. (ادامه)
باز نام ناطق نوری بر سر زبان افتاده است، شایعات زیاد شده و هر روز خبر می رسد که احتمال حضور او در سمت های جدید وجود دارد. بازگشت ناطق‌نوری به عرصه قدرت رسمی /شیخ نور جایگزین شمخانی در شورای عالی امنیت ملی می‌شود؟(خبر)
باز نام ناطق نوری بر سر زبان افتاده است، شایعات زیاد شده و هر روز خبر می رسد که احتمال حضور او در سمت های جدید وجود دارد.(ادامه)
پس‌پرده فیلمی که تروریست‌ها منتشر کردند
ساعاتی بعد از حمله تروریستی 17 خرداد 96 تهران، پایگاه «اعماق» وابسته به داعش یک ویدئوی کوتاه را از درون ساختمان پارلمان ایران منتشر کرد. (ادامه)
واکنش مقام ایرانی به قطع رابطه 4 کشور عربی با قطر
یک مقام دولتی در دفتر رئیس‌جمهور به موضوع قطع رابطه عربستان، امارات، مصر و بحرین با قطر واکنش نشان داد. (ادامه)
«ناطق»جدید پا جای پای هاشمی فقید
سال‌ها بود که بسیاری منتظر بازگشت ناطق نوری به عرصه سیاست بودند و با خود می‌گفتند «بازگشت ناطق نوری به میانه میدانم آرزوست.»(ادامه)
 شمال نیوز: باید رفتار های سیاسی فردی چون بنده، موجبات القاء شبهه جانب داری دفتر مقام معظم رهبری از گروهی خاص را در اذهان فراهم کند.

ناطق‌نوری دلیل کناره‌گیری‌ از دفتر بازرسی رهبری را اعلام کرد
شمال نیوز: باید رفتار های سیاسی فردی چون بنده، موجبات القاء شبهه جانب داری دفتر مقام معظم رهبری از گروهی خاص را در اذهان فراهم کند. (ادامه)
احمدی: تلاش داریم تا عصر نتیجه نهایی انتخابات را اعلام کنیم
احمدی گفت: تلاش می‌کنیم حداکثر تا بعد از ظهر امروز و یا حتی زودتر نتیجه نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم را اعلام کنیم.(ادامه)
علائم و نشانه های ظهور امام زمان (عج)(يادداشت)
(ادامه)
روایتی از علاقه یک تکفیری به یک شیعه ایرانی
تکفیری با رمان‌های دیگر فرق می‌کند. کتابستان این کتاب را با 176 صفحه، قطع پالتویی، و جلدی شومیز به بازار کتاب سپرده است. (ادامه)
سال ۹۶ چه خواهد شد؟
صادق‌زیباکلام ضمن پیش‌بینی وضعیت خاورمیانه، اروپا، آمریکا و ترامپ معتقد است که سال بعد سال اقتصاد بهتر خواهد بود. (ادامه)
گزینه احتمالی اصلاح طلبان برای شهرداری تهران
اردیبهشت ماه امسال بود که ماجرای « فیش های حقوقی نجومی » برخی مدیران دولتی ازطریق شبکه‌های اجتماعی فاش شد و بهت سنگینی در کشور ایجاد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه نور در خصوص انتخابات شورای شهر گفت: متاسفانه هیچگونه زیرساخت و فیلتری جهت نامزدشدن در انتخابات شورا وجود ندارد و هرکسی با هرشرایطی می‌‌تواند شرکت کند و رای بیاورد که این امر شایسته مردم و نظام جمهوری اسلامی نیست. .... انتقاد امام جمعه نور از تصویب حقوق‌های کلان برای مدیران توسط مجلس
شمال نیوز : امام جمعه نور در خصوص انتخابات شورای شهر گفت: متاسفانه هیچگونه زیرساخت و فیلتری جهت نامزدشدن در انتخابات شورا وجود ندارد و هرکسی با هرشرایطی می‌‌تواند شرکت کند و رای بیاورد که این امر شایسته مردم و نظام جمهوری اسلامی نیست. ....(ادامه)

با بسیاری از شخصیت های سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی و مردمان گوناگون از پنج قاره جهان ملاقات و در باره مسائل بین المللی گفت و گو داشته ام. این نامه می تواند شامل دیدگاههای دیگر ملت ها و بسیاری از صاحبنظران و شخصیت های معاصر نیز تلقی گردد.
«احمدی‌نژاد» به «ترامپ» هم نامه نوشت
با بسیاری از شخصیت های سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی و مردمان گوناگون از پنج قاره جهان ملاقات و در باره مسائل بین المللی گفت و گو داشته ام. این نامه می تواند شامل دیدگاههای دیگر ملت ها و بسیاری از صاحبنظران و شخصیت های معاصر نیز تلقی گردد. (ادامه)
شمال نیوز : آقای احمدی‌نژاد زمانی قهر کرده بود و خانه‌اش نشسته بود. من به خانه‌اش رفتم و گفتم آقای احمدی‌نژاد می‌دانید معنای این کارت چیست؟ این است که رودرروی رهبری ایستاده‌ای. یعنی چه خانه نشسته‌ای؟ این اواخر که ناراحت شده بودم .... ناگفته‌های آیت‌الله یزدی از هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی‌نژاد
شمال نیوز : آقای احمدی‌نژاد زمانی قهر کرده بود و خانه‌اش نشسته بود. من به خانه‌اش رفتم و گفتم آقای احمدی‌نژاد می‌دانید معنای این کارت چیست؟ این است که رودرروی رهبری ایستاده‌ای. یعنی چه خانه نشسته‌ای؟ این اواخر که ناراحت شده بودم ....(ادامه)
محسنی اژه‌ای در خصوص پرونده‌های داغ قضایی روز از جمله پرونده واگذاری‌های املاک خاص در شهرداری تهران، تبعات اعدام بابک زنجانی و لغو سخنرانی مطهری در مشهد توضیحات مفصلی دارد. حکم‌اعدام زنجانی قطعی است | مدیران کانال آمدنیوز در وقت خود دستگیر و مجازات می‌شوند
محسنی اژه‌ای در خصوص پرونده‌های داغ قضایی روز از جمله پرونده واگذاری‌های املاک خاص در شهرداری تهران، تبعات اعدام بابک زنجانی و لغو سخنرانی مطهری در مشهد توضیحات مفصلی دارد.(ادامه)
یدالله جوانی الزامات حسینی و عاشورایی بودن(يادداشت)
یدالله جوانی(ادامه)
شمال تیوز : منِ شیخ نقویان گاهی عجله داشته‌ام برای منبر یا جلسه یا غیره، توقع داشته‌ام پلیس اجازه بدهد از خط «بی‌آرتی» بروم تا زودتر برسم. توجیه می‌کردم چون من سخنرانم و 500 نفر منتظر من هستند، در حالی‌که این توجیه قابل قبول نیست.... نقویان: دولت احمدی نژاد دو بار مرا به داگاه کشاند !
شمال تیوز : منِ شیخ نقویان گاهی عجله داشته‌ام برای منبر یا جلسه یا غیره، توقع داشته‌ام پلیس اجازه بدهد از خط «بی‌آرتی» بروم تا زودتر برسم. توجیه می‌کردم چون من سخنرانم و 500 نفر منتظر من هستند، در حالی‌که این توجیه قابل قبول نیست....(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز ایران قدرت اول منطقه است و خود، تسلیحات و مهمات تولید می‌کند و موشک‌های ما بُرد ۲۰۰۰ کیلومتر را دقیق می‌زند. سرلشکر رضایی: ایران خود تسلیحات و مهمات تولید می‌کند/ موشک‌های‌ ایران "بُرد ۲۰۰۰ کیلومتر" را دقیق می‌زند(خبر)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز ایران قدرت اول منطقه است و خود، تسلیحات و مهمات تولید می‌کند و موشک‌های ما بُرد ۲۰۰۰ کیلومتر را دقیق می‌زند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.