.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ارتقاء سطح فرهنگ دینی در مازندران(خبر)
(ادامه)
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر عواملی ایجاد شود که آرای خاکستری از کف کنده شوند و به بالا بیایند، به سبد یکی از دو جناح که حتما اصلاحطلب‌ها هستند، اضافه خواهد شد.
چند ضلعی اصولگرایی «رئیسی- لاریجانی- رضایی» داریم
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر عواملی ایجاد شود که آرای خاکستری از کف کنده شوند و به بالا بیایند، به سبد یکی از دو جناح که حتما اصلاحطلب‌ها هستند، اضافه خواهد شد. (ادامه)
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای به پوتین نوشت: حق حاکمیت و تعیین سرنوشت از آن آحاد مردم است. این حق اساسی و بنیادین را خداوند با دادن اختیار به انسان‌ها ارزانی فرموده است و هیچ فرد، گروه یا قدرتی حق سلب یا تحدید آن را ندارد. احمدی نژاد به پوتین هم نامه نوشت و او را نصیحت کرد
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای به پوتین نوشت: حق حاکمیت و تعیین سرنوشت از آن آحاد مردم است. این حق اساسی و بنیادین را خداوند با دادن اختیار به انسان‌ها ارزانی فرموده است و هیچ فرد، گروه یا قدرتی حق سلب یا تحدید آن را ندارد.(ادامه)
دختر شهید قاسم سلیمانی پس از پایان کار دونالد ترامپ در کاخ سفید در توئیتر خود نوشت: آقای ترامپ شما قهرمان نیستید اما در عوض شکست خورده، منزوی و درهم شکسته هستید. زینب سلیمانی: آقای ترامپ شما قهرمان نیستی
دختر شهید قاسم سلیمانی پس از پایان کار دونالد ترامپ در کاخ سفید در توئیتر خود نوشت: آقای ترامپ شما قهرمان نیستید اما در عوض شکست خورده، منزوی و درهم شکسته هستید.(ادامه)
ترامپ با کدام بهانه می‌خواهد بدون اجازه کنگره به ایران حمله کند!؟
در آخرین روزهای دولت آمریکا، کاخ سفید با وجود ناکامی های فراوان آخرین سناریوی خود را علیه ایران رونمایی کرده تا همچنان تنش ها تا دقیقه 90 هم پابرجا بمانند.(ادامه)
نامه محمود احمدی‌نژاد به دبیرکل سازمان ملل
رئیس‌جمهور سابق ایران در بخش دیگری از این نامه، به دبیرکل سازمان ملل یادآور شده است که بروز جنگ‌ها و کشتارهای بی رحمانه نشان از این واقعیت تلخ دارد که سازمان ملل متحد در انجام مسئولیت خطیر و جهانی خود موفق نبوده است.(ادامه)
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، روایتی از جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در حضور رهبر معظّم انقلاب را منتشر کرد. روایتی از جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در حضور رهبر انقلاب
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، روایتی از جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در حضور رهبر معظّم انقلاب را منتشر کرد.(ادامه)
ظریف: بایدن با سه فرمان اجرایی می‌تواند همه تحریم‌ها را لغو کند/ بیش از ۳۰ سال است که بایدن را می‌شناسم
وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه اگر آمریکا وظایف خود را طبق قطعنامه ۲۲۳۱ انجام دهد ما هم تعهداتمان را طبق برجام انجام می‌دهیم گفت: اینکه آقای بایدن می‌خواهد به برجام برگردد خیلی هم خوب است، یک قسمت آن اجرای تعهداتشان به عنوان عضو ملل متحد است؛ باید تحریم‌ها را بردارند، باید اقدامات تخریبی را که آقای ترامپ انجام داده متوقف کنند. (ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به پرسش مبنی براینکه اخباری که درباره منع برخی از گزینه‌های احتمالی از کاندیداتوری چقدر جدی و ریشه‌دار است؟ گفت: ریشه‌ای دارد که ظاهرا به مقام معظم رهبری می‌رسد. قالیباف با حکم رهبری از کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ منع شده است؟
فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به پرسش مبنی براینکه اخباری که درباره منع برخی از گزینه‌های احتمالی از کاندیداتوری چقدر جدی و ریشه‌دار است؟ گفت: ریشه‌ای دارد که ظاهرا به مقام معظم رهبری می‌رسد.(ادامه)
سرانجام راهپیمایی اربعین ۹۹
رئیس جمهور درباره سرانجام برگزاری راهپیمایی اربعین امسال گفت: امسال راهپیمایی اربعین نخواهیم داشت.(ادامه)

آمریکا، اروپا و مکانیسم ماشه(ديدگاه)
(ادامه)
رئیس جمهور روابط بسیار صمیمانه و نزدیک بین سه قوه را تنها راه رسیدن به موفقیت و پشت سر گذاشتن مشکلات کشور دانست و با تاکید بر اینکه در این موضوع راه دومی وجود ندارد، اظهارداشت: امروز به رغم مشکلات تحریم و عوارض ناشی از بیماری عالمگیر کرونا، نیاز به استقراض خارجی و استقراض از بانک مرکزی نداریم اما نیازمند وحدت، تعاون و یاری یکدیگر هستیم. روحانی: زمان دعوای سه قوه نیست/ ماسک زدن از ۱۵ تیر الزامی می‌شود/ سال ۹۹ سخت‌ترین سال از لحاظ فشار اقتصادی است/سال ۹۹ سخت‌ترین سال از لحاظ اقتصادی است/اجاره‌بها از فردا در تهران نمی‌تواند ۲۵ درصد بیشتر از سال قبل باشد(خبر)
رئیس جمهور روابط بسیار صمیمانه و نزدیک بین سه قوه را تنها راه رسیدن به موفقیت و پشت سر گذاشتن مشکلات کشور دانست و با تاکید بر اینکه در این موضوع راه دومی وجود ندارد، اظهارداشت: امروز به رغم مشکلات تحریم و عوارض ناشی از بیماری عالمگیر کرونا، نیاز به استقراض خارجی و استقراض از بانک مرکزی نداریم اما نیازمند وحدت، تعاون و یاری یکدیگر هستیم.(ادامه)

نماینده‌های جمهوری‌خواه کنگره آمریکا روز چهارشنبه از طرح خود برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران رونمایی کردند.
رونمایی از تحریم‌های جدید جمهوری‌خواهان آمریکا علیه ایران
نماینده‌های جمهوری‌خواه کنگره آمریکا روز چهارشنبه از طرح خود برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران رونمایی کردند. (ادامه)

قتل دختر 13 ساله به دست پدر، «چرا»ها و «اگر»های زیادی را برای افکار عمومی ایجاد کرده. از جمله این که «اگر خون پدر از سر غیرت به جوش آمده بود چرا سراغ پسر نرفته و با داس به جان دختر خودش افتاد»؟ پاسخ ساده به این پرسش این است: چون خود را مالک جان پسر نمی‌دانسته اما مالک جان دخترش می‌دانسته است. شبیه استدلال شبانِ سریال "سلطان و شبان" که «اگر خوردیم، مال خودمان را خوردیم»، اینجا هم «اگر کشتیم، دختر خودمان را کشتیم»! قتل رومینا به دست پدر؛ «چرا»‌ها و «اگر»‌ها (يادداشت)
قتل دختر 13 ساله به دست پدر، «چرا»ها و «اگر»های زیادی را برای افکار عمومی ایجاد کرده. از جمله این که «اگر خون پدر از سر غیرت به جوش آمده بود چرا سراغ پسر نرفته و با داس به جان دختر خودش افتاد»؟ پاسخ ساده به این پرسش این است: چون خود را مالک جان پسر نمی‌دانسته اما مالک جان دخترش می‌دانسته است. شبیه استدلال شبانِ سریال "سلطان و شبان" که «اگر خوردیم، مال خودمان را خوردیم»، اینجا هم «اگر کشتیم، دختر خودمان را کشتیم»! (ادامه)
چگونگی واریز وام یک میلیون تومانی برای سرپرستان فاقد سیم‌کارت
تسنیم : سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: کل کسانی که از سرپرستان خانوار سیم کارت ندارند ۲.۵ میلیون نفر هستند. به احتمال خیلی زیاد ما برای یکی دیگر از اعضای خانواده که تلفن و سیم کارت دارند پیامک ارسال می کنیم و واریزی سرپرست برای آنها صورت می‌گیرد.(ادامه)

بشر با اینهمه پیشرفت های علمی حیرت آور، احساس خوشبختی نمی کند. بشریت دچار فقر، بیماری، فحشا، گناه، بی عدالتی، نابرابری، شکاف طبقاتی بسیار وسیع و سوء استفاده قدرتها از علم است. ملت ایران در آزمون کرونا خوش درخشید/ مردم به آنچه ستاد ملی مبارزه به صورت قاطع بیان می‌کند، عمل می‌کنند / وقتی چیزی مردد عنوان می شود، مردم نمی دانند که باید انجام بشود یا نه/ برنامه‌های کمک به قشرهای ضعیف هرچه سریع‌تر، بیشتر و بهتر اجرا شود (خبر)
بشر با اینهمه پیشرفت های علمی حیرت آور، احساس خوشبختی نمی کند. بشریت دچار فقر، بیماری، فحشا، گناه، بی عدالتی، نابرابری، شکاف طبقاتی بسیار وسیع و سوء استفاده قدرتها از علم است.(ادامه)

رئیس‌جمهور در ستاد هماهنگی اقتصاد گفت: مرحله دوم بسته معیشتی آخر فروردین پرداخت می‌شود. اواخر فروردین یا ابتدای اردیبهشت یک اعتبار یک میلیون تومانی به حساب همه خانواده‌های یارانه بگیر، واریز می‌شود / بازپرداخت این اعتبار هم همان یارانه‌ها و در مدت ۲۴ ماه خواهد بود / ۴ میلیون خانوار وام یک تا دو میلیون تومانی می‌گیرند / سه نوبت بسته حمایتی پرداخت می‌شود / بازگشایی‌ها پلکانی خواهد بود / ارائه تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد به کسب‌وکار‌ها(خبر)
رئیس‌جمهور در ستاد هماهنگی اقتصاد گفت: مرحله دوم بسته معیشتی آخر فروردین پرداخت می‌شود. (ادامه)
حسن روحانی روز دوشنبه در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که همزمان استانداران سراسر کشور نیز از طریق ویدئو کنفرانس در آن مشارکت و حضور داشتند، با بیان اینکه برای پیروزی بر این ویروس خطرناک، بسیج عمومی و تلاش جمعی و همگانی ارزشمندی شروع شد و ادامه می یابد، گفت: وزارتخانه های بهداشت و کشور از فردا در خروجی های جاده هایی که اعلام می کنند، مردم را از لحاظ تب سنجی کنترل خواهند کرد. روحانی: از مرحله پیک بیماری کرونا عبور کرده ایم / آمارها و ارقام امیدوارکننده است؛ اما توصیه می کنم مردم همچنان در خانه بمانند / از فردا، در خروجی جاده‌های اعلام شده، افراد از نظر تب بررسی می‌شوند / آغاز سال تحصیلی آینده، همان اول مهر خواهد بود(خبر)
حسن روحانی روز دوشنبه در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که همزمان استانداران سراسر کشور نیز از طریق ویدئو کنفرانس در آن مشارکت و حضور داشتند، با بیان اینکه برای پیروزی بر این ویروس خطرناک، بسیج عمومی و تلاش جمعی و همگانی ارزشمندی شروع شد و ادامه می یابد، گفت: وزارتخانه های بهداشت و کشور از فردا در خروجی های جاده هایی که اعلام می کنند، مردم را از لحاظ تب سنجی کنترل خواهند کرد.(ادامه)
آمریکا و طالبان بر سر چه مواردی توافق کردند؟
همزمان با سفر وزیر دفاع آمریکا به کابل و صدور بیانیه مشترک میان آمریکا و افغانستان، دوحه میزبان نمایندگانی از 70 کشور مختلف بود که برای امضای توافقنامه میان طالبان و آمریکا به قطر آمده بودند. (ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه: مقامات رسمی دولت عراق همواره از حاج قاسم دعوت می کردند تا راجع به موضوعات مختلف جلسه برگزار کنند؛ به همین دلیل ایشان رفت و آمدهای مداومی داشتند. جزئیات سفر سردار سلیمانی به روایت سردار فدوی
جانشین فرمانده کل سپاه: مقامات رسمی دولت عراق همواره از حاج قاسم دعوت می کردند تا راجع به موضوعات مختلف جلسه برگزار کنند؛ به همین دلیل ایشان رفت و آمدهای مداومی داشتند.(ادامه)
واکنش ظریف به ترور شهید سردار سلیمانی
وزیرخارجه ایران در واکنش به ترور شهید قاسم سلیمانی نوشت: تروریسم بین المللی ایالات متحده، هدف قراردادن و ترور ژنرال سلیمانی به عنوان مؤثرترین نیروی مبارزه با داعش، النصره، القاعده و همکارانش بسیار خطرناک و تشدید [رفتارهای] احمقانه است.(ادامه)
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تهیه یک طرح دو فوریتی برای مخالفت با گران شدن بنزین در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: در اولین ساعات یکشنبه که مجلس آغاز به کار میکند، این طرح را در هیئت رئیسه اعلام وصول خواهم کرد و این کار را پیگیری میکنیم که این مسئله گران شدن بنزین متوقف شود. تهیه یک طرح دو فوریتی برای مخالفت با گران شدن بنزین در مجلس
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تهیه یک طرح دو فوریتی برای مخالفت با گران شدن بنزین در صحن علنی مجلس خبر داد و گفت: در اولین ساعات یکشنبه که مجلس آغاز به کار میکند، این طرح را در هیئت رئیسه اعلام وصول خواهم کرد و این کار را پیگیری میکنیم که این مسئله گران شدن بنزین متوقف شود.(ادامه)
جمعه‌های فرصت ساز برای فرصت طلبان / سخنی با آیت الله علم‌الهدی (يادداشت)
(ادامه)

تا زمان کشته شدن او در جریان عملیات نیروهای امریکایی، "ابراهیم عواد ابراهیم البدری" که با نام "ابوبکر البغدادی" شناخته می‌شود، خطرناک‌ترین فرد تحت تعقیب در جهان بود.‌ ابوبکر البغدادی که بود و چگونه قدرت گرفت؟ چرا کشته شدن رهبر داعش اهمیت دارد؟ / ابوبکر البغدادی خطرناک‌ترین فرد تحت تعقیب در جهان بود (خبر)
تا زمان کشته شدن او در جریان عملیات نیروهای امریکایی، "ابراهیم عواد ابراهیم البدری" که با نام "ابوبکر البغدادی" شناخته می‌شود، خطرناک‌ترین فرد تحت تعقیب در جهان بود.‌(ادامه)
همزمان با توییت رئیس‌جمهور آمریکا درباره وقوع یک اتفاق «بزرگ»، نشریه نیوزویک به نقل از یک مقام آمریکایی از مرگ سرکرده گروه تروریستی داعش در «عملیات نیروهای ویژه ارتش آمریکا» خبر داده است ابوبکر بغدادی سرکرده داعش کشته شد/بغدادی خود را منفجر کرد!
همزمان با توییت رئیس‌جمهور آمریکا درباره وقوع یک اتفاق «بزرگ»، نشریه نیوزویک به نقل از یک مقام آمریکایی از مرگ سرکرده گروه تروریستی داعش در «عملیات نیروهای ویژه ارتش آمریکا» خبر داده است(ادامه)
مرگ مسعود رجوی پس از سال‌ها تائید شد
(ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، بعد از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، نامه ای خطاب به رئیس جمهور آمریکا نوشت. نامه محمود احمدی‌نژاد به ترامپ بعد از تحریم‌های جدید علیه ایران/ امضا: خادم ملت ایران
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق، بعد از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، نامه ای خطاب به رئیس جمهور آمریکا نوشت.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته مدیرکل صداو سیمای مرکز مازندران در این اثر هنری بیش از ۳۰ نوازنده حضور دارند وشعر آن از وحید دانا و تنظیم با سید جمال محمدی است.
.... ابراهیمی : حماسه شهدای خان طومان در مازندران جاودانه می‌شود
شمال نیوز : به گفته مدیرکل صداو سیمای مرکز مازندران در این اثر هنری بیش از ۳۰ نوازنده حضور دارند وشعر آن از وحید دانا و تنظیم با سید جمال محمدی است. ....(ادامه)
شمال نیوز: نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی در مجلس سنا به وزیر خارجه کشورش هشدار داد اجازه جنگ با ایران را ندارد. هشدار سناتور آمریکایی: حق جنگ با ایران را ندارید
شمال نیوز: نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی در مجلس سنا به وزیر خارجه کشورش هشدار داد اجازه جنگ با ایران را ندارد. (ادامه)

شمال نیوز:
شورایعالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدام غیرقانونی و خطرناک رژیم ایالات متحده امریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی» در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه امروز امریکا اعلام می‌نماید ،رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریزم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند. رژیم آمریکا را دولت حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به "سنتکام" را تروریستی می دانیم / آمریکا تمام عواقب خطرناک اقدام ماجراجویانه امروزش را برعهده خواهد داشت(خبر)
شمال نیوز: شورایعالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدام غیرقانونی و خطرناک رژیم ایالات متحده امریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی» در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه امروز امریکا اعلام می‌نماید ،رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریزم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمامی نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.