.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شورای امنیت سازمان ملل متحد با اتفاق آرا قطعنامه مقابله با تامین مالی تروریسم را تصویب کرد. شورای امنیت مقابله با تامین مالی تروریسم را تصویب کرد
شورای امنیت سازمان ملل متحد با اتفاق آرا قطعنامه مقابله با تامین مالی تروریسم را تصویب کرد.(ادامه)
۱.۷ میلیارد دلار از دارایی ایران رفع توقیف شد
دادگاه لوکزامبورگ استدلال خانواده قربانیان 11 سپتامبر علیه ایران را نپذیرفت و بدین ترتیب رای به نفع ایران صادر شد.(ادامه)
یک دادگاه در لوکزامبورگ درخواست آمریکا برای پرداخت غرامت 1.6 میلیارد دلاری به خانواده قربانیان 11 سپتامبر از محل داراییهای ایران را رد کرد. دادگاه لوکزامبورگ درخواست آمریکا برای توقیف دارایی‌های ایران را رد کرد
یک دادگاه در لوکزامبورگ درخواست آمریکا برای پرداخت غرامت 1.6 میلیارد دلاری به خانواده قربانیان 11 سپتامبر از محل داراییهای ایران را رد کرد.(ادامه)
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن موافق بودن با بازنگری در قانون اساسی تاکید کرد با توجه به شرایط کنونی کشور وقت مناسبی برای انجام این کار نیست. وی همچنین گفت که اگر مصوبه ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگان بعد از سه دوره متوالی تصویب شود، به ادامه کارهای فرهنگی خود می‌پردازد. تصمیم علی مطهری برای بعد از نمایندگی مجلس در دور دهم
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن موافق بودن با بازنگری در قانون اساسی تاکید کرد با توجه به شرایط کنونی کشور وقت مناسبی برای انجام این کار نیست. وی همچنین گفت که اگر مصوبه ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگان بعد از سه دوره متوالی تصویب شود، به ادامه کارهای فرهنگی خود می‌پردازد.(ادامه)
وزیر خارجه ایران با شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی درباره حمله تروریستی جمعه گذشته در نیوزیلند به ایراد سخنرانی پرداخت. سخنرانی ظریف در نشست سازمان همکاری اسلامی درباره جنایت نیوزیلند
وزیر خارجه ایران با شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی درباره حمله تروریستی جمعه گذشته در نیوزیلند به ایراد سخنرانی پرداخت.(ادامه)
شمال نیوز : ما این همه تلاش کردیم، این طرف دنیا آن طرف دنیا، اعضای اوپک، در چندین جلسه با تک‌تکشان صحبت کردم، قیمت نفت را بالا بردیم، پولش را هم آوردیم و به مردم دادیم که بخورند. نوش جانشان، مال خودشان بوده. حالا که این چند سال این کار را نکرده‌اید، 50 دلار مابه‌التفاوت قیمت نفت به جیب چه کسی رفته؟.... احمدی نژاد: پول نفت را دادم مردم بخورند نوش جانشان/ دولت را دست من بدهند، ۶ ماهه قیمت نفت برمی‌گردد به بالای صد دلار
شمال نیوز : ما این همه تلاش کردیم، این طرف دنیا آن طرف دنیا، اعضای اوپک، در چندین جلسه با تک‌تکشان صحبت کردم، قیمت نفت را بالا بردیم، پولش را هم آوردیم و به مردم دادیم که بخورند. نوش جانشان، مال خودشان بوده. حالا که این چند سال این کار را نکرده‌اید، 50 دلار مابه‌التفاوت قیمت نفت به جیب چه کسی رفته؟....(ادامه)
 طلبه، استاد و مرجع ما اگر معتقد به انقلاب نباشد، به درد کشور نمی‌خورد / اینکه بنده میگویم حوزه‌ی انقلابی، معنایش این نیست که حالا حتماً در مثلاً فلان‌ جا شعار بدهد / با فلسفه‌ خواندن، نه فقط مخالف نیستم بلکه کاملاً تأیید میکنم / اینکه دوره اصول در حوزه ۱۵ سال است، برای من تعجب(خبر)
(ادامه)
پاسخ تند «علی مطهری» به «کیهان»
کیهان نوشت:علی مطهری در واکنش به خبری که این روزنامه علیه وی منتشر کرده، جوابیه‌ای ارسال کرده است:(ادامه)
آمریکا و چهل سال شکست مستمر(يادداشت)
(ادامه)
جزئیات کامل دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان موسوی، کروبی، رضایی و احمدی‌نژاد در ۲۶ خرداد سال ۸۸ برای اولین بار منتشر شد.... / بخش اول(خبر)
(ادامه)


شمال نیوز : برخی آن زمانی که ایشان وزیر شده بود گفتند کشتی‌گیر آمده که اقتصاد را ضربه فنی کند ولی در نهایت برخی به نوعی این طور برداشت می‌کردند که این اقتصاد بود که او را ضربه فنی کرد. برخی هم عملکرد او را مثبت ارزیابی می‌کنند..... مازندرانی هستم اما شناسنامه ام صادره از اصفهان است !
شمال نیوز : برخی آن زمانی که ایشان وزیر شده بود گفتند کشتی‌گیر آمده که اقتصاد را ضربه فنی کند ولی در نهایت برخی به نوعی این طور برداشت می‌کردند که این اقتصاد بود که او را ضربه فنی کرد. برخی هم عملکرد او را مثبت ارزیابی می‌کنند.....(ادامه)
نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ افزود: نمایندگانی منتخب استان خواهند شد که حداقل ۲۰ درصد از آرای ماخوذه حوزه انتخابیه خود را داشته باشند و آن کسی که آن ۲۰ درصد را دارد و در استان هم بالاترین رای را کسب کرده است، به عنوان منتخب استان معرفی می‌شود.... ادیانی : مجلس یازدهم و ریاست جمهوری 1400 را اصولگرایان خواهند گرفت/ زنجیرهای پای نمایندگان، آنان را در حد کدخدای روستا تقلیل داده است/ اکثر نمایندگان یک بار هم قانون اساسی را نخواند‌ه‌اند!
نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ افزود: نمایندگانی منتخب استان خواهند شد که حداقل ۲۰ درصد از آرای ماخوذه حوزه انتخابیه خود را داشته باشند و آن کسی که آن ۲۰ درصد را دارد و در استان هم بالاترین رای را کسب کرده است، به عنوان منتخب استان معرفی می‌شود....(ادامه)
دیروز جلسه برخى اقتصاددانان با رییس جمهور با هدف بررسى مسایل اقتصادى کشور و راهکارهاى پیشنهادى کارشناسان بدون حضور جهانگیری برگزار شد. این اتفاق در حالى است که جهانگیرى عنوان فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتى و ستاد اقتصادی کشور را داراست و علی القاعده موجه‌ترین مسوول دولت بعد از رییس جمهور براى حضور در چنین جلسه اى بوده است. غیبت عجیب جهانگیری در جلسه رییس جمهور با اقتصاددانان! / محدود شدن نقش جهانگیرى در دولت یا افزایش احتمالات در مورد جدایی از کابینه؟
دیروز جلسه برخى اقتصاددانان با رییس جمهور با هدف بررسى مسایل اقتصادى کشور و راهکارهاى پیشنهادى کارشناسان بدون حضور جهانگیری برگزار شد. این اتفاق در حالى است که جهانگیرى عنوان فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتى و ستاد اقتصادی کشور را داراست و علی القاعده موجه‌ترین مسوول دولت بعد از رییس جمهور براى حضور در چنین جلسه اى بوده است.(ادامه)

بیانیه این نشست نشان داد که اروپا، چین و روسیه در پی تحکیم برجام هستند و امیدواریم با حمایت کشورهای قانونگرا و چندجانبه گرا از این مرحله عبور کنیم.... دکتر روحانی با بیان اینکه ملت ایران صبور و مقاوم بوده و از مشکلات عبور خواهد کرد، افزود: تحریم های آمریکا شرایط جدیدی را برای تولید و صادرات ایران بوجود آورده و ما می توانیم به عنوان فرصت از آن استفاده کنیم. دولت ایران برنامه ریزی‌های آمریکایی‌ها را با شکست مواجه و آمریکا را منزوی کرد / آمریکا تنهاست و همه کشورها اقدام آمریکا را نادرست دانستند(خبر)
بیانیه این نشست نشان داد که اروپا، چین و روسیه در پی تحکیم برجام هستند و امیدواریم با حمایت کشورهای قانونگرا و چندجانبه گرا از این مرحله عبور کنیم.... دکتر روحانی با بیان اینکه ملت ایران صبور و مقاوم بوده و از مشکلات عبور خواهد کرد، افزود: تحریم های آمریکا شرایط جدیدی را برای تولید و صادرات ایران بوجود آورده و ما می توانیم به عنوان فرصت از آن استفاده کنیم. (ادامه)
 تحریم های یکجانبه و نامشروع، خود نوعی تروریسمِ اقتصادی و ناقض حقِ توسعه است. جنگ اقتصادی که آمریکا تحت عنوان تحریم‌های تازه، آغاز کرده نه تنها مردم ایران را هدف قرار داده، بلکه آثار زیان‌باری برای مردم کشورهای دیگر داشته و در روند تجارت جهانی، اِخلال کرده... گفت‌و‌گو را از همین جا آغاز می‌کنم و به صراحت اعلام می‌کنم: موضوع امنیت بین‌الملل، بازیچه سیاستِ داخلی آمریکا نیست... چرا رؤسای سازمان‌های تروریستی منجمله سازمانی که مسئولیت رسمی عملیات شنبه را به عهده گرفت در کشورهای غربی فعالیت می کنند 




دولت آمریکا عزم آن دارد که کلیه نهادهای بین‌المللی را بی‌خاصیت سازد/سیاست ایران؛ تعهد در برابر تعهد،نقض در برابر نقض،تهدید در برابر تهدید/با چه معیاری می‌توانیم با دولت بدعهد آمریکا،عهدی تازه ببندیم/ برای گفت‌و‌گو نیازی به گرفتن عکس‌های دونفره نیست(خبر)
تحریم های یکجانبه و نامشروع، خود نوعی تروریسمِ اقتصادی و ناقض حقِ توسعه است. جنگ اقتصادی که آمریکا تحت عنوان تحریم‌های تازه، آغاز کرده نه تنها مردم ایران را هدف قرار داده، بلکه آثار زیان‌باری برای مردم کشورهای دیگر داشته و در روند تجارت جهانی، اِخلال کرده... گفت‌و‌گو را از همین جا آغاز می‌کنم و به صراحت اعلام می‌کنم: موضوع امنیت بین‌الملل، بازیچه سیاستِ داخلی آمریکا نیست... چرا رؤسای سازمان‌های تروریستی منجمله سازمانی که مسئولیت رسمی عملیات شنبه را به عهده گرفت در کشورهای غربی فعالیت می کنند (ادامه)

 طرفین پس از دیدارهای دوجانبه، در یک نشست مشترک سه جانبه به طرح مواضع خود در قبال سوریه و همچنین ادلب به عنوان مهم‌ترین نقطه تحت اشغال تروریست‌ها پرداختند و در نهایت بیانیه تهران صادر شد؛ بیانیه‌ای که با وجود نگارش و توافق درباره متن آن توسط هیات‌های کارشناسی سه کشور، با درخواست رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای درج آتش بس در یکی از بندهای آن همراه شد. روحانی: باید تمامیت ارضی و استقلال سوریه محترم شمرده شود / پوتین: تروریست‌ها در ادلب به دنبال استفاده از سلاح شیمیایی هستند / اردوغان: ادلب برای امنیت ملی ترکیه مهم است + متن بیانیه مشترک(خبر)
طرفین پس از دیدارهای دوجانبه، در یک نشست مشترک سه جانبه به طرح مواضع خود در قبال سوریه و همچنین ادلب به عنوان مهم‌ترین نقطه تحت اشغال تروریست‌ها پرداختند و در نهایت بیانیه تهران صادر شد؛ بیانیه‌ای که با وجود نگارش و توافق درباره متن آن توسط هیات‌های کارشناسی سه کشور، با درخواست رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای درج آتش بس در یکی از بندهای آن همراه شد. (ادامه)
یکی از تصاویری که در مراسم ختم حاج آقای حسینی مورد توجه عکاسان قرار گرفته است، صندل‌های کهنه فرزند رهبر انقلاب است. عکس/ کفش های فرزند رهبر انقلاب
یکی از تصاویری که در مراسم ختم حاج آقای حسینی مورد توجه عکاسان قرار گرفته است، صندل‌های کهنه فرزند رهبر انقلاب است.(ادامه)

 وزیر امور خارجه آمریکا: شدیدترین تحریم‌های تاریخ را علیه ایران اعمال می‌کنیم/ دیگر نمی‌توانیم تحمل کنیم موشکی بر بلندی‌های جولان بیفتد/ خواهان توافقی بهتر از برجام هستیم/ برجام فقط سرنوشت حتمی ایران، یعنی کسب بمب اتمی را به «تاخیر» می‌اندازد/ رهبران ارشد القاعده در تهران حضور دارند/ از هر کشوری که در مقابل ایران بایستد استقبال می‌کنیم/ به محض انجام خواسته‌های خود از تهران، تحریم‌ها فورا برداشته می‌شود. 

سیاست جدید آمریکا درباره ایران اعلام شد
وزیر امور خارجه آمریکا: شدیدترین تحریم‌های تاریخ را علیه ایران اعمال می‌کنیم/ دیگر نمی‌توانیم تحمل کنیم موشکی بر بلندی‌های جولان بیفتد/ خواهان توافقی بهتر از برجام هستیم/ برجام فقط سرنوشت حتمی ایران، یعنی کسب بمب اتمی را به «تاخیر» می‌اندازد/ رهبران ارشد القاعده در تهران حضور دارند/ از هر کشوری که در مقابل ایران بایستد استقبال می‌کنیم/ به محض انجام خواسته‌های خود از تهران، تحریم‌ها فورا برداشته می‌شود. (ادامه)

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در سخنرانی ‌اش درباره تصمیم در مورد برجام گفت: می‌خواهم دنیا را از تلاش هایمان برای جلوگیری از سلاح هسته‌ای مطلع کنم.

ایالات متحده از توافق هسته ای خارج خواهد شد/ فرمان اجرایی برای اعمال شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران را امضا خواهم کرد(خبر)
دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در سخنرانی ‌اش درباره تصمیم در مورد برجام گفت: می‌خواهم دنیا را از تلاش هایمان برای جلوگیری از سلاح هسته‌ای مطلع کنم. (ادامه)
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت حفظ انسجام و وحدت هرچه بیشتر در کشور بویژه در مقطعی که دشمن تلاش دارد با تشدید فشار‌ها در جامعه التهاب ایجاد کند، ضمن ارائه برخی توضیحات حقوقی پیرامون دستور قضایی مبنی بر مسدود سازی پیام رسان تلگرام از همه مسئولان در رده‌های مختلف خواست که از طرح برخی مطالب حاشیه‌ای پرهیز کنند. رئیس قوه قضاییه: هزاران شکایت شده‌ بود / مسدودسازی این پیام‌رسان برای احقاق حقوق مردم است، نه تضییع حقوق(خبر)
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت حفظ انسجام و وحدت هرچه بیشتر در کشور بویژه در مقطعی که دشمن تلاش دارد با تشدید فشار‌ها در جامعه التهاب ایجاد کند، ضمن ارائه برخی توضیحات حقوقی پیرامون دستور قضایی مبنی بر مسدود سازی پیام رسان تلگرام از همه مسئولان در رده‌های مختلف خواست که از طرح برخی مطالب حاشیه‌ای پرهیز کنند.(ادامه)

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی و با حضور مستشاران موکلین و نماینده دادستان به صورت علنی برگزار شد.
در دادگاه "متهمان حملات داعش در تهران" چه گذشت؟/ کیفرخواست هشت متهم قرائت شد/ خانواده شهدا: تقاضای اشد مجازات داریم (خبر)
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی و با حضور مستشاران موکلین و نماینده دادستان به صورت علنی برگزار شد. (ادامه)
جزئیات جدید از تیراندازی در کاخ پادشاه سعودی
برخی منابع شنبه شب اخباری از تیراندازی در نزدیکی کاخ پادشاهی عربستان سعودی مخابره کردند. (ادامه)
سپاه پاسداران حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام(ره) در جهت حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی صورت گرفت.(ادامه)
سید «علیرضا آوایی»، وزیر دادگستری، در واکنش به اخبار تایید نشده‌ای که حاکی از جایگزینی احتمالی آیت الله «مدرسی یزدی» پس از ریاست آیت الله «صادق لاریجانی» در قوه‌ی قضاییه است، گفت: این خبر را تایید نمی‌کنم.





«تغییر رییس قوه قضاییه را تایید نمی‌کنم»/ از این دست شایعات بوده، منتها من خبر مستند و موثقی ندارم (خبر)
سید «علیرضا آوایی»، وزیر دادگستری، در واکنش به اخبار تایید نشده‌ای که حاکی از جایگزینی احتمالی آیت الله «مدرسی یزدی» پس از ریاست آیت الله «صادق لاریجانی» در قوه‌ی قضاییه است، گفت: این خبر را تایید نمی‌کنم. (ادامه)
معاون اول قوه‌قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اختلاس 100 میلیاردی در وزارت نفت و دو تابعیتی بودن این فرد گفت: در این پرونده واقعا باید از چند دستگاه سئوال جدی شود. حراست تا الان کجا بوده، حسابرس‌ها و بازرس‌ها کجا بودند؟ می گویند ... بازداشت مسؤول سابق حراست بانک مرکزی/ دستگیری ۳ متهم مرتبط با پرونده سیدامامی/ اینکه برخی بگویند ما دوتابعیتی نداریم صحیح نیست
معاون اول قوه‌قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اختلاس 100 میلیاردی در وزارت نفت و دو تابعیتی بودن این فرد گفت: در این پرونده واقعا باید از چند دستگاه سئوال جدی شود. حراست تا الان کجا بوده، حسابرس‌ها و بازرس‌ها کجا بودند؟ می گویند ...(ادامه)
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان از چهره‌هایی است که در سال‌های اخیر همواره نامش به عنوان یکی از اثرگذارترین چهره‌ها و مقامات ایرانی مطرح بوده است.
موبایلم هنگام مذاکرات مثل اتو داغ می‌شد/ رابطه‌ام با رهبر انقلاب، مرید و مرادی است/ ارتباط بسیار نزدیکی با سردار سلیمانی داشته و دارم(خبر)
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان از چهره‌هایی است که در سال‌های اخیر همواره نامش به عنوان یکی از اثرگذارترین چهره‌ها و مقامات ایرانی مطرح بوده است. (ادامه)
دختر بزرگ صدام سکوتش را شکست
دختر بزرگ صدام حسین مدعی شد که در دولت پدرش هیچ‌گونه منصبی نداشته است.(ادامه)
نام دختر صدام در لیست مظنونین تحت تعقیب عراق
(ادامه)
متن کامل نامه احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب
«محمود احمدی نژاد» رییس جمهوری سابق اصولگرا، که خود و چند نفر از اطرافیانش پرونده‌هایی در حال رسیدگی دارند، در نامه‌ای به تاریخ یک ماه پیش که امروز در کانال او منتشر شده، از رهبری خواسته است تا «حضرتعالی ورود کنید و با برخورد قاطع از اجحاف و ظلم جلوگیری و از مظلومین احقاق حق فرمایید». (ادامه)
جمله معنادار سردار سلیمانی برای شهید جهاد مغنیه +عکس
صفحه‌ اینستاگرام سردار سلیمانی جمله‌ جدیدی از ایشان را درباره‌ی شهید جهاد مغنیه منتشر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.