.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نامه هشدارآمیز اقتصاددانان مجلس به روحانی
جمعی از چهره های شاخص اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور نسبت به رانت دولتی و خطرات آن در بودجه مربوط به مهار آبهای مرزی هشدار دادند.(ادامه)
پایان گروگان‌گیری در دانشگاه کنیا با ۱۴۷ کشته
شمار تلفات تهاجم بامداد پنجشنبه گروه تروریستی الشباب به محوطه دانشگاه گاریسا در کنیا با پایان عملیات نیروهای امنیتی و کشته شدن تروریست ها، به دست کم 147 تن رسید.(ادامه)
نامه توکلی به روحانی درباره مذاکرات لوزان
نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری تصریح کرد: «عهدنامه‏ ها، مقاوله‏ نامه‏ ها، قراردادها و مؤافقت‏ نامه‏های‏ بین‏ المللی‏ باید به‏ تصویب‏ مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ برسد.» (ادامه)
اظهارات عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله
(ادامه)
مهدی فضائلی سه رویداد مهم سال 94(يادداشت)
مهدی فضائلی(ادامه)
پاسخ علی مطهری به امام جمعه شیراز
مطهری در نامه ای خطاب به ایمانی امام جمعه شیراز نوشت: "امیدوارم متهم دیگر نیز که موتورهای سنگین و گاز فلفل در اختیار آن فرومایگان قرار داده بود مانند شما اقرار و اعتراف کند گرچه برای همگان شناخته شده است." (ادامه)
عکس‌های دیده نشده از بن‌لادن
"عبدالباری عطوان" سردبیر سابق روزنامه "القدس العربی" (چاپ لندن) در سال 1996 در سفری به افغانستان با "اسامه بن لادن" سرکرده سابق تشکیلات "القاعده" دیدار کرد و عکسهایی از او گرفت. (ادامه)
مقصد بعدی داعش مشخص شد!
اندیشکده آمریکایی جیمز تاون اعلام کرد، عربستان سعودی مقصد و هدف بعدی تروریست‌های گروه شبه‌نظامی داعش است. (ادامه)
واکنش وزیر احمدی نژاد به ادعای جدید دولت
وزیر سابق اقتصاد گفت: حرف کلی که درباره خروج ارز توسط صرافی‌ها از کشور مطرح شد معنی ندارد اما این که بخشی از مبادلات ارزی کشور پس از تحریم از سیستم کارگزاری بانکی به سیستم صرافی‌ها منتقل شد واقعیت است چنانکه در همین دولت هم به همین گونه عمل می‌شود. (ادامه)
آیا قاليباف باز هم کانديداي رياست‌جمهوري مي‌شود !؟
(ادامه)
حال ملک سلمان هم وخیم است
مجتهد، که طی سالهای اخیر به دلیل انتشار خبرهایی از مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان با نام مستعار شهرت بسیاری را در این کشور کسب کرده است؛ در جدیدترین اظهاراتش از سناریوی نزاع های احتمالی در عربستان که خطرناک ترین آنها خشونت مسلحانه داخلی و تلاش برای ترور اعضای خاندان سلطنتی پرده برداشت. (ادامه)
هلاکت فرمانده کل جبهه النصره
(ادامه)
احتمال رویارویی نظامی بین ایران و آمریکا منتفی ست
معاون رئیس شعبه بنیاد مطالعات بروکینگز در دوحه تاکید کرد آمریکا خواهان متحد شدن با ایران در جنگ با گروه تروریستی داعش است.(ادامه)
مشاور اوباما: حجاب «کرامت» می‌آورد
اکثریت مسلمانان مخالف اعمال تروریستی هستند که به نام اسلام انجام می شوند. این امر به شکل آشکار از طریق مطالعه مرکز گالوپ از بیش از 100 کشور در سرتاسر جهان با نام دیدگاه های خشونت اثبات شد(ادامه)
جزئیات تازه‌ای از زندگی ابوبکر البغدادی، خلیفه داعش + تصاویر
سرکرده گروه تروریستی داعش به دلیل مشکلات جسمی از خدمت در ارتش معاف شده بود و به گفته یکی از همبازی‌های البغدادی، او همواره علاقه داشته نقش رهبر را بر عهده بگیرد. (ادامه)
آمریکا دست نیاز به سمت ما دراز کرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم با حضور مقتدرانه و پرشمارخود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که هم قدرت تحلیل و هم قدرت تفکیک مسائل را دارند. (ادامه)
هویت جلادان داعش لو رفت+تصاویر
(ادامه)
انتشار شارلی ابدو متوقف شد
(ادامه)
شمال نیوز: دبیرکل حزب الله لبنان با سخنرانی در مراسم یادبود شهدای قنیطره اظهار داشت: ما به شهدای ارتش و مقاومت لبنان افتخار می کنیم.
اسرائیل دیگر ما را آزمایش نکند / مقابله با این رژیم در هر زمان و مکان و هر شکلی حق قانونی و شرعی ماست(خبر)
شمال نیوز: دبیرکل حزب الله لبنان با سخنرانی در مراسم یادبود شهدای قنیطره اظهار داشت: ما به شهدای ارتش و مقاومت لبنان افتخار می کنیم. (ادامه)
مقصد بعدی داعش بعد از عراق و سوریه کجاست ؟
گروه تروریستی داعش طی حدود یکسال گذشته بخشی های از خاک عراق و سوریه را با انجام جنایت های بیشمار علیه مردم ، تصرف کرده و همچنان به فعالیت های ضد حقوق بشری در این مناطق ادامه می دهد. (ادامه)
محمد قادری آيا بوش و بلرهای جديد در راهند؟(يادداشت)
محمد قادری(ادامه)
خالکوبی عجیب یک سرکرده داعش +عکس
(ادامه)
شمال نیوز : اگر امروز گروه های هویتی در سراسر دنیای اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران و در چهارچوب قالب های فراگیر ایدئولوژیک به قواعد یکسان ومشترکی دسترسی پیدا کرده اند این مهم را باید انعکاسی از.... تاملی بر یک پیام تاریخ ساز / غرب به کجا می رود ؟
شمال نیوز : اگر امروز گروه های هویتی در سراسر دنیای اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران و در چهارچوب قالب های فراگیر ایدئولوژیک به قواعد یکسان ومشترکی دسترسی پیدا کرده اند این مهم را باید انعکاسی از....(ادامه)
کبری آسوپار من شارلی ابدو نیستم(يادداشت)
کبری آسوپار(ادامه)
صادقعلی رنجبر توهین به پیامبر اعظم(ص)، تاوان وحدت مسلمانان جهان!(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
نامه سید محمد خاتمی به بان کى مون
(ادامه)
متن کامل نطق مطهری در جلسه غیرعلنی
(ادامه)
هر داعشی ماهانه چقدر درآمد دارد؟
(ادامه)
صادقعلی رنجبر میلاد پیامبر رحمت، پیام آور وحدت!(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.