.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
2دخترایتالیایی ربوده‌ شده درسوریه+تصاویر
در حالی که اخبار درباره گروهی که دو دختر ایتالیایی را در سوریه ربوده همچنان ضد و نقیض است، ویدیویی در سایت یوتیوب منتشر شد که در آن این دو دختر گروگان از مقام‌های ایتالیا می‌خواهند برای آزادیشان تلاش کنند.(ادامه)
شمال نیوز: سال 2014 میلادی 2 روز دیگر به اتمام می رسد و جهان در سالی که رو به پایان است دست خوش حوادث و رخدادهای مهم و قابل توجهی بود. از رهبر تروریست‌های داعش تا ایستادگی اوباما برای ادامه دیپلماسی و فریادهای ظریف(خبر)
شمال نیوز: سال 2014 میلادی 2 روز دیگر به اتمام می رسد و جهان در سالی که رو به پایان است دست خوش حوادث و رخدادهای مهم و قابل توجهی بود.(ادامه)
«لینده شلبی» از طریق فعالان کرد طی برنامه‌ای از تلویزیون «الخبر» با خانواده خود تماس برقرار کرد. خانواده وی فکر می‌کردند که او از مدت‌ها پیش کشته شده است.
شیر زنی که با داعش می‌ جنگد! +عکس
«لینده شلبی» از طریق فعالان کرد طی برنامه‌ای از تلویزیون «الخبر» با خانواده خود تماس برقرار کرد. خانواده وی فکر می‌کردند که او از مدت‌ها پیش کشته شده است. (ادامه)
خاطرات عضو داعش از روزهای اول تشکیل این گروه
روزنامه "گاردین" انگلیس با انتشار مقاله ای نوشت: داعش در واقع در زندان بوکا در جنوب عراق و زیر نظر آمریکا در زمان اشغال عراق بوجود آمد. (ادامه)
آموزش منافقین برای حملات تروریستی در ایران
(ادامه)
نامه سرگشاده زیباکلام به آیت الله جنتی
نامه سرگشاده صادق زیباکلام به آیت الله جنتی پیرامون فساد(ادامه)
نامه سرگشاده احمد توکلی به روحانی
(ادامه)
نامه توکلی به روحانی درباره وزارت علوم
(ادامه)
از انتشار تصاویر جعلی جنازه بن لادن تا بدل‌های صدام و مرگ ابوبکر البغدادی
این روزها خبر زخمی شدن، به هلاکت رسیدن و یا حتی جان سالم به در بردن ابوبکر البغدادی خلیفه خدخوانده داعش جزء خبرهای پربازدید سایت‌ها و خبرگزاری‌های منطقه‌ای و بین المللی است. خبری که حتی توسط سخنگوی این گروه تروریست تائید شده و مقامات رسمی عراق هم در اظهار نظرهای متفاوت این خبر را تائید کرده‌اند. اما اینکه آیا اببوبکر البغدادی به هلاکت رسیده است یا نه سوالی است که ذهن افکار عمومی دنیا را مشغول خود کرده است. (ادامه)
انتقاد هاشمی از عمرکشون
(ادامه)
درخواست احمد توکلی از نمایندگان مجلس
(ادامه)
صبح تا شب علی دایی چگونه می گذرد؟
استراحت و دوری از اخبار فوتبال اولین برنامه شهریار بود. علی دایی که بعد از عقد قرارداد مجدد با پرسپولیس مدت زیادی برای خانواده وقت نگذاشته بود، تصمیم گرفت هم از حواشی دور باشد و هم برای دخترش پدری کند.(ادامه)
عزل بغدادی و تعیین خلیفه سعودی در داعش
(ادامه)
چرا دختران نوجوان اروپایی به داعش می‌پیوندند؟
واقعیت آن است که داعش نه تنها برای مردان جوان بلکه برای زنان جوان اروپایی نیز جذابیت دارد. صدها نفر از این زنان به سوریه و عراق رفته‌اند تا با جنگجویان داعش ازدواج و در آنچه که در این گروه با عنوان جهاد نکاح رواج دارد، شرکت کنند.(ادامه)
داعش چگونه پهپاد به دست آورده است؟
(ادامه)
حرمسرای خلیفه داعش!
کنیزان و زنان حرمسرای خلیفه داعش و سایر اعضای این گروه تروریستی بر خلاف اخبار منتشره درباره وظایف جنگی که بر دوش آنها گذاشته شده است، دستور کاری بیش از زاد و ولد و خدمات پشتیبانی ندارند.(ادامه)
شمال نیوز: مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه واقعه غدیر منطق مستحکم اسلام در نفی نگاه سکولار است، فرمودند: هر اقدامی در جهت اختلاف شیعه و سنی کمک به «آمریکا، انگلیس خبیث و صهیونیزم» است و تلاش آمریکا و هم‌پیمانانش در مواجهه دروغین با داعش بیشتر متوجه ایجاد دشمنی میان مسلمانان است. واقعه غدیر منطق مستحکم اسلام در نفی‌نگاه سکولار است/ اختلاف‌افکنان‌ به «امریکا و انگلیس‌ خبیث» کمک می‌کنند(خبر)
شمال نیوز: مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه واقعه غدیر منطق مستحکم اسلام در نفی نگاه سکولار است، فرمودند: هر اقدامی در جهت اختلاف شیعه و سنی کمک به «آمریکا، انگلیس خبیث و صهیونیزم» است و تلاش آمریکا و هم‌پیمانانش در مواجهه دروغین با داعش بیشتر متوجه ایجاد دشمنی میان مسلمانان است.(ادامه)
این4نفر داعش را رهبری می‌کنند؟/تصاویر
گروهک تروریستی-تکفیری داعش بر مناطقی از خاک سوریه و عراق تسلط یافته و در سال جاری خلافت خود را از طریق این دو کشور واقع در قلب خاورمیانه اعلام کرد.(ادامه)
تا کلاس دوم دبستان را که مادرم همراه با قرآن در خانه به من درس دادند. همسایه کناری منزل ما معلم بود و به مادرم گفت بروم و در کنار نوه‌هایش قرآن یاد بگیرم. خودش هم در یک مدرسه ملی درس می‌داد که دخترهای آیت‌الله مروارید و سایر علما درس می‌خواندند... روی زانوی پدرم در سلول انفرادی می‌نشستم
تا کلاس دوم دبستان را که مادرم همراه با قرآن در خانه به من درس دادند. همسایه کناری منزل ما معلم بود و به مادرم گفت بروم و در کنار نوه‌هایش قرآن یاد بگیرم. خودش هم در یک مدرسه ملی درس می‌داد که دخترهای آیت‌الله مروارید و سایر علما درس می‌خواندند...(ادامه)
سوال شریعتمداری از روحانی
هنوز ذوق‌زدگی طیف مدعی حمایت از رئیس‌جمهور و مشاوره به ایشان از این ملاقات ادامه داشت که نخست‌وزیر انگلیس چند ساعت بعد از دیدار با رئیس‌جمهور محترم کشورمان پشت تریبون مجمع عمومی سازمان ملل رفت و سیل اتهامات و ناسزاها و اهانت‌ها را نثار جمهوری اسلامی ایران کرد! (ادامه)
«جهاد مناكحه» خطرناک‌تر از «جهاد نکاح»
(ادامه)
در منطقه پرآشوب و پرتلاطم خاورمیانه، ایران یکی از با ثبات ترین و امن ترین‌ کشورهای این منطقه است.همه کشورهای منطقه باید در نظر داشته باشند که، همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم،در مسائل سیاسی و اجتماعی، تا امنیتی و نظامی، همۀ ما نیازمند...

سلطه ایران بر کشورهای همسایه افسانه‌ای بیش نیست/ تنها راه پرونده هسته‌ای مذاکره است
در منطقه پرآشوب و پرتلاطم خاورمیانه، ایران یکی از با ثبات ترین و امن ترین‌ کشورهای این منطقه است.همه کشورهای منطقه باید در نظر داشته باشند که، همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم،در مسائل سیاسی و اجتماعی، تا امنیتی و نظامی، همۀ ما نیازمند... (ادامه)
تصویر خانم دکترداعشی خبرساز شد!+عکس
قرار دادن تصویر خانم دکتر داعشی در تویتر خبر ساز شد.در این تصویر خانم دکتری را مشاهده می نمایید که لباس ازمایشگاهی به تن نموده و سر بریده ای را به دست گرفته است و عده ای از کودکان با وحشت به ان می نگرند.این تصویر توسط " مجاهده بنت اوسامه "در صفحه تویترش قرار داده شده است(ادامه)
تصویر خانم دکترداعشی خبرساز شد! +عکس
(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای با ارائه تحلیلی جامع از شرایط جهان، منطقه و کشور و نشانه های شکل گیری «نظم جدید» در دنیا، به تبیین علل اصلی متزلزل شدن پایه های «فکری و عملی» تسلط غرب و نظم کنونی جهان پرداختند
اختلاف سلیقه سیاسی نباید وحدت و همدلی را از بین ببرد/ حمایت از دولت و دستگاه‌های اجرایی وظیفه همه است(خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای با ارائه تحلیلی جامع از شرایط جهان، منطقه و کشور و نشانه های شکل گیری «نظم جدید» در دنیا، به تبیین علل اصلی متزلزل شدن پایه های «فکری و عملی» تسلط غرب و نظم کنونی جهان پرداختند (ادامه)
جزئیات تازه از زندگی ابوبکر بغدادی
(ادامه)
نتانیاهو علت موافت با آتش بس را اعلام کرد
(ادامه)
سر بریده در دست زن‌داعشی/عکس(۱۸+)
از هویت این زن تروریست اطلاعات زیادی بدست نیامده است اما طبق آخرین بررسی‌ها وی پس از ازدواج با يكی از تروريست‌های افغانی به افغانستان سفر كرده و مدتی را آنجا گذرانده است.(ادامه)
داعش رئیس اطلاعات خود را اعدام کرد
(ادامه)
بخشنامه دولت عربستان علیه داعش
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.