.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ریکاردو ساپینتو می گوید چون آنها با پرسپولیس دیدار داشته اند، او از کنار زمین اخراج شده است. کارت قرمزی که هنوز دلیلش را نمی داند. ساپینتو: اخراج شدم و آن داور کوتاه قامت به من می‌خندید
ریکاردو ساپینتو می گوید چون آنها با پرسپولیس دیدار داشته اند، او از کنار زمین اخراج شده است. کارت قرمزی که هنوز دلیلش را نمی داند.(ادامه)
محور مقاومتی که از لبنان تا فلسطین، تبدیل به بزرگترین کابوس آمریکا و اسرائیل در منطقه شده، بارزترین ثمره انقلاب اسلامی ایران در روند مبارزه با اشغالگری محسوب می‌شود. امام خمینی و انقلابی که بزرگترین کابوس آمریکا و اسرائیل شد(يادداشت)
محور مقاومتی که از لبنان تا فلسطین، تبدیل به بزرگترین کابوس آمریکا و اسرائیل در منطقه شده، بارزترین ثمره انقلاب اسلامی ایران در روند مبارزه با اشغالگری محسوب می‌شود.(ادامه)
با اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ریکاردو ساپینتو به مدت چهار ماه از حضور در میادین محروم شد. ساپینتو 4 ماه محروم شد
با اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ریکاردو ساپینتو به مدت چهار ماه از حضور در میادین محروم شد.(ادامه)
حمله با سنگ به خانه داور دربی/شیشه منزل زاهدی‌فرد را شکستند
محمدحسین زاهدی‌فرد، داور دربی، از حمله افراد ناشناس به منزل شخصی‌اش خبر داد.(ادامه)
یک کارشناس داوری فوتبال کشورمان از رفتار زشت سرمربی استقلال در بازی دربی حذفی پرده برداشت. چه کسی در بازی دربی سمت داور آب دهان پرتاب کرد؟
یک کارشناس داوری فوتبال کشورمان از رفتار زشت سرمربی استقلال در بازی دربی حذفی پرده برداشت.(ادامه)
لحظاتی بعد از گل مساوی استقلال در دربی، ساپینتو با کارت قرمز زاهدی فر اخراج شد، اما برای خیلی‌ها ابهام وجود داشت، چرا سرمربی آبی‌ها پس از گلزنی تیمش در آن دقیقه، اخراج شد؟ دلیل اخراج ساپینتو در دربی مشخص شد
لحظاتی بعد از گل مساوی استقلال در دربی، ساپینتو با کارت قرمز زاهدی فر اخراج شد، اما برای خیلی‌ها ابهام وجود داشت، چرا سرمربی آبی‌ها پس از گلزنی تیمش در آن دقیقه، اخراج شد؟(ادامه)
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است. حذف بی‌سروصدا و بدون اخراج محسن رضایی از ساختار دولت!
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.(ادامه)
در پی بالاگرفتن انتقادات از رفتار‌های «نامناسب» پسر نخست وزیر ژاپن، او پسرش را از پست دولتی برکنار خواهد کرد. رفتار‌های «نامناسب» پسر کیشیدا او را از کار بیکار کرد
در پی بالاگرفتن انتقادات از رفتار‌های «نامناسب» پسر نخست وزیر ژاپن، او پسرش را از پست دولتی برکنار خواهد کرد. (ادامه)
چرا ۵ دور مذاکره ایران و عربستان در بغداد هیچ دستاوردی نداشت؟/ دلایل شخصی «بن سلمان» برای توافق با ایران چه بود؟/ چگونه مسیر توافق از بغداد به پکن رسید؟/ ماجرای درخواست قطری‌ها از ایران برای تاخیر در انتقام ....(خبر)
(ادامه)

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد. جزئیات کامل لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها
لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۶ اردیبهشت
بررسی سفر رئیس جمهور کشورمان به سوریه که فصل تازه‌ای را در میدان دیپلماسی رقم زد بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
چهار دیپلمات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان که به عنوان عنصر نامطلوب شناخته شده بودند ماه گذشته از ایران اخراج شدند. چهار دیپلمات جمهوری آذربایجان اخراج شدند
چهار دیپلمات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان که به عنوان عنصر نامطلوب شناخته شده بودند ماه گذشته از ایران اخراج شدند.(ادامه)
جزییات لایحه «نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها»
به رغم وجود برخی ضوابط و چهارچوب‌ها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلا‌های قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی دیده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادی‌های عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند. نگران جمهوری آذربایجان نباشید؛ اوضاع تحت رصد است؛ اتفاق خاصی نخواهد افتاد / جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست؛ ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند / انتقال قدرت از غرب به شرق شروع شده(خبر)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان این مطلب که جمهوری اسلامی به دنبال مزدورپروری نیست، اظهار داشت: ایران به کسی سلاح و پول نمی دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می کند.(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران به سریالی تکراری تبدیل شده و این بار به گردهمایی مدیران دام و طیور کشور در این استان رسیده است.

سریال تکراری برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران ادامه دارد
برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران به سریالی تکراری تبدیل شده و این بار به گردهمایی مدیران دام و طیور کشور در این استان رسیده است. (ادامه)
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور فردا با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهد کرد. رئیس جمهور عازم سوریه می‌شود
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور فردا با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهد کرد.(ادامه)
علیرضا دبیر نسبت به اخراج یک خبرنگار از مجمع انتخاباتی کشتی مازندران واکنش نشان داد. علیرضا دبیر: یاد بگیرد حرف بی‌ربط نزند!
علیرضا دبیر نسبت به اخراج یک خبرنگار از مجمع انتخاباتی کشتی مازندران واکنش نشان داد.(ادامه)
پیشکسوت کشتی کشورمان به انتقاد از رفتار علیرضا دبیر در مجمع هیات کشتی مازندران پرداخت. حمله کشتی گیر ایرانی به علیرضا دبیر
پیشکسوت کشتی کشورمان به انتقاد از رفتار علیرضا دبیر در مجمع هیات کشتی مازندران پرداخت.(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: با بررسی منابع و ظرفیت‌های خدادادی می‌توان گفت خلیج فارس گنج بوده و اجازه تعرض به منابع ارزشمند آن را نمی‌دهیم. اجازه تعرض به منابع ارزشمند خلیج فارس را نمی‌دهیم
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: با بررسی منابع و ظرفیت‌های خدادادی می‌توان گفت خلیج فارس گنج بوده و اجازه تعرض به منابع ارزشمند آن را نمی‌دهیم.(ادامه)
شمال نیوز : خانه مطبوعات استان مازندران در پی برخورد علیرضا دبیر با خبرنگار مازندرانی بیانیه‌ای صادر کرد. دبیر باید عذرخواهی کند/ هیچ مسئولی حق اخراج خبرنگار را از جلسات ندارد
شمال نیوز : خانه مطبوعات استان مازندران در پی برخورد علیرضا دبیر با خبرنگار مازندرانی بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور برخورد رئیس فدراسیون کشتی با خبرنگار در جلسه مجمع هیات کشتی مازندران را غیر اخلاقی دانست. دبیر حق اخراج خبرنگار را نداشت
رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور برخورد رئیس فدراسیون کشتی با خبرنگار در جلسه مجمع هیات کشتی مازندران را غیر اخلاقی دانست.(ادامه)
خبرنگاری که علیرضا دبیر از او خواست مجمع انتخابات ریاست هیئت کشتی مازندران را ترک کند می‌گوید: از کلام من برداشت درستی نشد. ماجرای اخراج یک خبرنگار مازندرانی توسط دبیر
خبرنگاری که علیرضا دبیر از او خواست مجمع انتخابات ریاست هیئت کشتی مازندران را ترک کند می‌گوید: از کلام من برداشت درستی نشد.(ادامه)
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ... فرمان اخراج ۲۳۰۰ بازرس کنترل گرانی صادر شد/ نامه‌ سرگشاده جمعی از بازرسان به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور دستور اخراج بیش از ۲‌هزارو ۳۰۰ بازرس فعال در وزارت صمت را صادر کرده و در نامه‌های جداگانه‌ای به وزیر صمت و سرپرست وزارت جهادکشاورزی، از جمع ۳‌هزار نفره شاغلان این حوزه ...(ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. ه استقبال دربی (5)؛ 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است. دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت سردار شهید بصیر گرامی باد(يادداشت)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است.(ادامه)
عقاید یک دلقک!
فرزند آخرین شاه ایران در روز‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد. سفری که برای مقامات رژیم صهیونیستی نیز چندان مهم و جدی نبود.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است. صهیونیست نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار می‌گیرد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست های اسرائیل گفت: امروز رژیم صهیونیستی نمی‌داند از کجا مورد حمله قرار گرفته است.(ادامه)
عماد افروغ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه به دلیل عارضه قلبی بامداد امرور ز- ۲۵ فروردین - درگذشت.  عماد افروغ از اساتید مطرح حوزه علوم اجتماعی بود که در مجلس هفتم نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشت؛ وی در این دوره رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بود. دکتر عماد افروغ درگذشت
عماد افروغ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه به دلیل عارضه قلبی بامداد امرور ز- ۲۵ فروردین - درگذشت. عماد افروغ از اساتید مطرح حوزه علوم اجتماعی بود که در مجلس هفتم نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشت؛ وی در این دوره رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.