.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سید محمد خاتمی: جامعه با شعار زیبای زن، زندگی، آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می دهد پیام سید محمد خاتمی به مناسبت 16 آذر
سید محمد خاتمی: جامعه با شعار زیبای زن، زندگی، آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می دهد(ادامه)
عکس/ صحنه ای که از پخش زنده تلویزیون حذف شد
سانسور صحنه اخراج بازکن کامرون سبب شد که گزارشگر صدا و سیما متوجه این اقدام داور نشود.(ادامه)
 در طی سالیان اخیر ورود غیرقانونی خودروهای آفرود به جنگل‌ها و مراتع سوادکوه منجر به آسیب‌های زیادی بر عرصه‌های ملی و طبیعی شده است. 
تهدید آفرودسواران برای یخچال طبیعی سوادکوه
در طی سالیان اخیر ورود غیرقانونی خودروهای آفرود به جنگل‌ها و مراتع سوادکوه منجر به آسیب‌های زیادی بر عرصه‌های ملی و طبیعی شده است. (ادامه)
ناگفته‌های پسر اسامه بن لادن از زندگی خود و پدرش + تصاویر
عمر پسر منتخب اسامه بن لادن، وارث فرمانده جنگ القاعده در میان قله‌های ناهموار افغانستان است.(ادامه)
انتشار فیلم و تصاویری از یک شعبه بانک در این استان که در حال ارائه خدمات به یک خانم با حجاب نامتعارف است و سپس انتشار خبر برکناری رئیس شعبه بانک از سوی استاندار خبرساز شد. زن بی حجاب چطور باعث اخراج رئیس بانک شد؟ | ماجرای فیلمی که جنجالی شد
انتشار فیلم و تصاویری از یک شعبه بانک در این استان که در حال ارائه خدمات به یک خانم با حجاب نامتعارف است و سپس انتشار خبر برکناری رئیس شعبه بانک از سوی استاندار خبرساز شد.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید.

ایران ۲- ولز صفر؛ پیروزی بزرگ یوزها مقابل ولز/ ایران به صعود امیدوار شد
تیم ملی فوتبال ایران که دیدار نخست خود را برابر انگلیس واگذار کرده بود در دومین بازی و در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی به تساوی رسیده بود به یک پیروزی و شاهکار بزرگ برابر ولز رسید. (ادامه)
در دقایق پایانی نیمه اول جو ورزشگاه ملتهب شد و تماشاگران شعار «بی‌شرف بی‌شرف» سر دادند که با قطع شدن صدای ورزشگاه در خروجی صداوسیما روبرو شد. ماجرای شعار دادن در پایان نیمه اول چه بود؟
در دقایق پایانی نیمه اول جو ورزشگاه ملتهب شد و تماشاگران شعار «بی‌شرف بی‌شرف» سر دادند که با قطع شدن صدای ورزشگاه در خروجی صداوسیما روبرو شد.(ادامه)
مدیرعامل سرخ ها از تصمیمی که برخی بازیکنان این تیم برای اعتصاب گرفتند به شدت ناراحت و عصبانی است. مدیرعامل پرسپولیس به دنبال اخراج یک بازیکن
مدیرعامل سرخ ها از تصمیمی که برخی بازیکنان این تیم برای اعتصاب گرفتند به شدت ناراحت و عصبانی است.(ادامه)
امارات علی کریمی را اخراج کرد
پایگاه خبری «میدل ایست نیوز» مدعی شد امارات متحده عربی علی کریمی را [به دلیل نقش آفرینی در اعتراضات ایران] از این کشور اخراج کرده است.(ادامه)
پایگاه خبری «میدل ایست نیوز» مدعی شد: امارات متحده عربی علی کریمی را [به دلیل نقش آفرینی در اعتراضات ایران] از این کشور اخراج کرده است. امارات علی کریمی را اخراج کرد؟
پایگاه خبری «میدل ایست نیوز» مدعی شد: امارات متحده عربی علی کریمی را [به دلیل نقش آفرینی در اعتراضات ایران] از این کشور اخراج کرده است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۵ آبان
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر تصویب پرداخت غرامت توسط روسیه به اوکراین در مجمع عمومی سازمان ملل و پاسخ جالب کی‌روش به خبرنگار انگلیسی پرداخته‌اند.(ادامه)
پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری ۲ ماه به تعویق افتاد، ساماندهی وتعیین و تکلیف نیروهای شهرداری ، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران وچرایی توجه به طرح های کم اهمیت شهری ازسوالات یکی ازاعضای از ساماندهی نیروهای مازاد شهرداری تا انتقاد از تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان
پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ساری ۲ ماه به تعویق افتاد، ساماندهی وتعیین و تکلیف نیروهای شهرداری ، تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگران وچرایی توجه به طرح های کم اهمیت شهری ازسوالات یکی ازاعضای (ادامه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است. چرا از «دشمن» حرف می زنیم؟!(ديدگاه)
کمرنگ کردن دشمنیِ دشمن و مفهوم‌ زدایی از آن، به جای اعتبارزدایی از دشمن خارجی، توسط جریان نفوذ و تجدیدنظرطلب پیگیری شده است.(ادامه)
اخراج آفرودبازان از مراتع شهرستان سوادکوه
نیرو‌های منابع طبیعی سوادکوه خودرو‌های آفرودی که غیرقانونی وارد مراتع این شهرستان شده بودند را خارج کردند.(ادامه)
مجتبی پوربخش مطلب تندی در صفحه اینستاگرامش منتشر و به طور غیرمستقیم به عوامل اخراج اش از تلویزیون حمله کرده است. دلخوری شدید مجری ممنوع الکار تلویزیون از اخراجش!+عکس
مجتبی پوربخش مطلب تندی در صفحه اینستاگرامش منتشر و به طور غیرمستقیم به عوامل اخراج اش از تلویزیون حمله کرده است.(ادامه)
گرچه از انقلاب ضداستکباری ملّت ایران که منجر به اخراج آمریکا و دولت وابسته به او شد ۴۴ سال می‌گذرد، اما توانست هژمونی پوشالی آمریکا در جهان را به چالش بکشد / دستان اختاپوسی این دولت استعمارگر یکی پس از دیگری در کشورها در حال قطع شدن است ....(خبر)
(ادامه)
ایلان ماسک پس از ماه‌ها کشمکش بر سر خرید توییتر در معامله‌ای به ارزش ۴۴ میلیارد دلار، سرانجام این شبکه اجتماعی را تصاحب کرد و «پاراگ آگراوال» مدیرعامل و چند مدیر رده بالا دیگر را اخراج کرد. حالا به نظر می‌رسد که ثروتمندترین فرد جهان تصمیم گرفته تا خودش نقش مدیرعاملی شرکت را برعهده بگیرد و ممنوعیت‌های دائمی کاربران را لغو کند. بر اساس گزارش بلومبرگ، یکی از منابع آشنا به موضوع ادعا کرده که ماسک قصد دارد جانشین آگراوال شود که همراه با مدیران اصلی دیگری از کار خود اخراج شده‌اند. برنامه‌های احتمالی ایلان ماسک برای توییتر:
ایلان ماسک پس از ماه‌ها کشمکش بر سر خرید توییتر در معامله‌ای به ارزش ۴۴ میلیارد دلار، سرانجام این شبکه اجتماعی را تصاحب کرد و «پاراگ آگراوال» مدیرعامل و چند مدیر رده بالا دیگر را اخراج کرد. حالا به نظر می‌رسد که ثروتمندترین فرد جهان تصمیم گرفته تا خودش نقش مدیرعاملی شرکت را برعهده بگیرد و ممنوعیت‌های دائمی کاربران را لغو کند. بر اساس گزارش بلومبرگ، یکی از منابع آشنا به موضوع ادعا کرده که ماسک قصد دارد جانشین آگراوال شود که همراه با مدیران اصلی دیگری از کار خود اخراج شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: تیم فوتبال آلومینیوم در یازدهمین دیدار خود در رقابتهای لیگ برتر برابر تیم نساجی به پیروزی رسید. آلومینیوم 3 نساجی مازندران 0 / شکست سنگین شاگردان مطهری در آستانه سوپرجام
شمال نیوز: تیم فوتبال آلومینیوم در یازدهمین دیدار خود در رقابتهای لیگ برتر برابر تیم نساجی به پیروزی رسید.(ادامه)
علی دایی در گفتگویی کوتاه درباره وجود نامش در جمع امضاکنندگان نامه اخراج ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد. ببینید| علی دایی: بیخود کردند اسم من را در درخواست حذف از جام جهانی آوردند
علی دایی در گفتگویی کوتاه درباره وجود نامش در جمع امضاکنندگان نامه اخراج ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.(ادامه)
عوامل موساد که توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات دستگیر شدند، قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند، اما نکته مهم این است که پیاده نظام موساد در این عملیات چه کسانی بودند. جزئیات عملیات بزرگ دستگیری خرابکاران در ایران و زلزله در موساد + فیلم
عوامل موساد که توسط سربازان گمنام وزارت اطلاعات دستگیر شدند، قصد داشتند تاسیسات صنعتی اصفهان را منفجر کنند، اما نکته مهم این است که پیاده نظام موساد در این عملیات چه کسانی بودند.(ادامه)
۵۹ تروریست داعش خود را تسلیم کردند
در ادامه روند تسلیم شدن تروریست‌های داعش، مقامات محلی طالبان در شرق افغانستان از تسلیم ۵۹ عضو دیگر این گروه تروریستی در «ننگرهار» خبر دادند.(ادامه)
شاهین بیانی پیشکسوت استقلال گفت : ریکاردو ساپینتو مربی حرفه‌ای بوده و این رفتارها از او بعید است و چنین رفتارهایی جز محرومیت چیزی ندارد و به استقلال ضربه می‌زند. اسطوره استقلال ساپینتو را شست و پهن کرد + جزئیات
شاهین بیانی پیشکسوت استقلال گفت : ریکاردو ساپینتو مربی حرفه‌ای بوده و این رفتارها از او بعید است و چنین رفتارهایی جز محرومیت چیزی ندارد و به استقلال ضربه می‌زند.(ادامه)
شهریور پرآشوب ایران در سال 1320
شهریوماه 1320 شمسی یادآور یک نقطه عطف در تاریخ ایران معاصر است؛ پایان دوران سیاه استبداد رضاخانی و آغاز سال‌هایی که سایه‌ ویرانگر استبداد محمدرضا و جنگ جهانی دوم بر خاک این مرز و بوم افکنده شد.(ادامه)
سرمربی نساجی مازندران: اشتباهات ۴ بازی اول لیگ فوتبال به ضرر تیم نساجی بود
(ادامه)
شمالی‌ها لیگ همچنان بدون پیروزی!
هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز (سه‌شنبه) با انجام دو دیدار همزمان آغاز شد .(ادامه)
سنگ تمام مادر مهدی قائدی برای عروسش + عکس
سولماز محمدی؛ مادر مهدی قائدی با انتشار عکس خانوادگی نوشت: یک شب به یاد ماندنی با پسر و عروس گلم(ادامه)
شمال نیوز: برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص اخراج می شود. ابقای آملی لاریجانی؛ اخراج محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص ؟ !
شمال نیوز: برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص اخراج می شود.(ادامه)
شمال نیوز : ساسان شیخی که در مراسم بزرگ روز خبرنگار در تالار وحدت تهران سخن می گفت ، اعلام کرد : من امروز نماینده خبرنگارانی هستم که در تمامی استانها با وجود اینکه خود مشکلات زیادی اعم از امنیت شغلی ، حقوق نامناسب ، بیمه و مسکن و معیشت دارند اما به اطلاع رسانی مشکلات مردم می پردازند خبرنگاران استانی ، سربازان خط مقدم اطلاع رسانی در شهرستانها هستند/ تشکیل کمیته ساماندهی خبرنگاران در سطح ادارات کل به دبیری خانه های مطبوعات ضروری است
شمال نیوز : ساسان شیخی که در مراسم بزرگ روز خبرنگار در تالار وحدت تهران سخن می گفت ، اعلام کرد : من امروز نماینده خبرنگارانی هستم که در تمامی استانها با وجود اینکه خود مشکلات زیادی اعم از امنیت شغلی ، حقوق نامناسب ، بیمه و مسکن و معیشت دارند اما به اطلاع رسانی مشکلات مردم می پردازند (ادامه)
رکورد عجیب مدافع جدید پرسپولیس
خرید جدید پرسپولیس به دلیل محرومیت نمی تواند در هفته اول لیگ برای پرسپولیس به میدان برود.(ادامه)
کمپانی نفتی فرانسه مسئولان ساده دل قبلی ما را تشویق به قطع همکاری با چین کرد/ وزارت نفت روحانی این توصیه را قبول کرد/ توتال عکس یادگاری‌اش با مسئولین ما را گرفت و رفت/ برخی ساده لوحان می‌گویند به سمت غرب برویم!(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 76 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.