.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟ واکنش شریعتمداری به انتقاد روحانی از اخراج اساتید
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در واکنش به اظهارات روحانی درباره اخراج برخی اساتید دانشگاه گفت: باید از آقای روحانی و برخی دیگر از هم حزبی‌های ایشان پرسید که کدام یک از چند نفر، «استاد برجسته» بوده اند؟ کدام استاد برجسته‌ای با دشمنان مردم وطن خود همکاری می‌کند؟(ادامه)
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است نبویان، نماینده مجلس: گروه طالبان تروریست نیست !
شمال نیوز : نبویان، نماینده مجلس: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است. امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۷ شهریور
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر افتتاح فاز یازدهم پارس جنوبی به دست متخصصان ایرانی پرداخته اند.(ادامه)
یک شبکه صهیونیستی از تشدید تنش میان نظام حاکم بر اوکراین و تل آویو طی روزهای اخیر خبر داد. خشم زلنسکی از تل آویو
یک شبکه صهیونیستی از تشدید تنش میان نظام حاکم بر اوکراین و تل آویو طی روزهای اخیر خبر داد.(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
روزنامه قرار ترکیه اعلام کرد که مقامات آنکارا عزم خود را برای اخراج مهاجران جزم کرده‌اند و یک مرکز اخراج مهاجران در استانبول دایر می‌کنند. ترکیه، مرکز اخراج مهاجران در استانبول دایر می‌کند
روزنامه قرار ترکیه اعلام کرد که مقامات آنکارا عزم خود را برای اخراج مهاجران جزم کرده‌اند و یک مرکز اخراج مهاجران در استانبول دایر می‌کنند.(ادامه)
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است. اینترنت مقر منافقین در آلبانی قطع شد
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است.(ادامه)
اقدام عجیب یکی از مدیران صدا و سیما؛ افشای اسناد تخلف کارمند در استوری
یکی از مدیران خبرگزاری صداوسیما در‌ توجیه اخراج بهروز بینشیان، گوینده سابق شبکه خبر، اسناد تخلفات اداری وی را استوری کرد!(ادامه)
«برخی از استانداران نه‌تنها با نمایندگان مشورت نکردند بلکه راهی ضدنمایندگان را در پیش گرفتند و معاون سیاسی وزارت کشور پس از عزل اعلام می‌کند که این طرز تفکر در وزارت کشور استمرار خواهد داشت.» اصرار بر استیضاح وزیر کشور؛ استانداران ضد نمایندگان عمل می کنند /برخی فرمانداران حتی یک انتخابات برگزار نکرده اند
«برخی از استانداران نه‌تنها با نمایندگان مشورت نکردند بلکه راهی ضدنمایندگان را در پیش گرفتند و معاون سیاسی وزارت کشور پس از عزل اعلام می‌کند که این طرز تفکر در وزارت کشور استمرار خواهد داشت.»(ادامه)
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است. عوامل اصلی «کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲» چه کسانی بودند؟
کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و با عاملیت برخی چهره‌های خارجی و داخلی رخ داد که در این گزارش مختصر به این موضوع پرداخت شده است.(ادامه)
یک زن کانادایی که نامه‌ای حاوی مواد سمی برای دونالد ترامپ ارسال کرده بود به حدود ۲۲ سال زندان محکوم شد. ۲۲ سال زندان برای زنی که نامه سمی برای ترامپ فرستاد
یک زن کانادایی که نامه‌ای حاوی مواد سمی برای دونالد ترامپ ارسال کرده بود به حدود ۲۲ سال زندان محکوم شد.(ادامه)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. سپاه پاسداران بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ دنیاست/ سپاه؛ پدیده‌ی منحصر به‌فرد/باید مراقب باشیم در شناخت دشمن اشتباه نکنیم/ همه مسئولان موظف به کار جهادی و شبانه‌روزی هستند/ انتقاد از مسئولان همراه با اعتماد باشد(خبر)
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
در پی سرقت برخی اشیاء قیمتی و تاریخی از موزه ملی انگلیس، مقامات این موزه یکی از کارکنان را اخراج و مراتب را به پلیس لندن گزارش کردند. سرقت از موزه ملی انگلیس
در پی سرقت برخی اشیاء قیمتی و تاریخی از موزه ملی انگلیس، مقامات این موزه یکی از کارکنان را اخراج و مراتب را به پلیس لندن گزارش کردند.(ادامه)
روند آزادسازی متقابل زندانیان و آزادسازی منابع مالی متعلق به دولت و ملت ایران طبق توافق طرفین در چارچوب توافق شده انجام خواهد شد / به افغانستان زمینی نداده‌ایم که بخواهیم پس بگیریم/ به آزادی منابع‌مان در ژاپن امیدواریم/ هنوز تاریخی برای سفر رئیس جمهور به عربستان در نظر گرفته نشده ....(خبر)
(ادامه)
رسوایی ادامه‌دار در شبکه تروریستی اینترنشنال
(ادامه)
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران در خانه برابر با پیکان با تساوی یک بر یک متوقف شد. توقف نساجی در خانه / از پر نشدن ظرفیت سکوها تا اخراج رحمتی !
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران در خانه برابر با پیکان با تساوی یک بر یک متوقف شد.(ادامه)
یک دادگاه قضایی حکم به انفصال از خدمت عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش داد.

حکم انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش به دلیل ایستادگی در مقابل متقلبین کنکور
یک دادگاه قضایی حکم به انفصال از خدمت عبدالرسول پور عباس رئیس سازمان سنجش داد. (ادامه)
غرب آفریقا کانون یک انفجار احتمالی بزرگ
(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمد کریمی ؛ دادستان مرکز استان مازندران خواستار تعقیب قضایی ۳ تن از مسوولان استان با شرط .... نامه مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران به دادستان مرکز استان؛/ در خواست تعقیب قضایی ۳ مسئول استانی
مجمع گفتمانی دیده بان شفافیت مازندران طی نامه‌ای سرگشاده خطاب به محمد کریمی ؛ دادستان مرکز استان مازندران خواستار تعقیب قضایی ۳ تن از مسوولان استان با شرط ....(ادامه)
شمال نیوز: گزارش‌های رسیده از فعال شدن حسن روحانی و نزدیکانش برای رسیدن به یک لیست انتخاباتی حکایت می‌کند. پیشنهاد متفاوت لاریجانی به آذری جهرمی/ برنامه حسن روحانی برای انتخابات مجلس
شمال نیوز: گزارش‌های رسیده از فعال شدن حسن روحانی و نزدیکانش برای رسیدن به یک لیست انتخاباتی حکایت می‌کند.(ادامه)
با نپذیرفتن سفیر جدید سوئد در ایران، تجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئد پایان یافت. تحصن دانشجویان مقابل سفارت سوئد پایان یافت
با نپذیرفتن سفیر جدید سوئد در ایران، تجمع دانشجویان مقابل سفارت سوئد پایان یافت.(ادامه)
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود. این افراد با 10 سال سابقه کار بازنشسته می شوند!
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی ضمن تشریح جزئیات شرایط بازنشستگی و ازکارافتادگی گفت: یک کارمند که پس از پایان ساعات اداری کار می‌کند، مشمول دریافت پول اضافی برای کار اضافه در مجموعه است، اما این اضافه کار نوعی فوق‌العاده محسوب نمی‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خواستار جلوگیری از واردات برنج در کشور شد. حاجی پور: از واردات برنج و توزیع آن در بازار جلوگیری شود
شمال نیوز: یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران خواستار جلوگیری از واردات برنج در کشور شد.(ادامه)
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. زنان مشهدی خواستار عزل و استعفای مسئولان شدند! + فیلم
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.(ادامه)
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد ۹ نفر از دیپلمات های کشور همسایه، فنلاند را که به تازگی به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) ملحق شده، در اقدامی تلافی جویانه اخراج کرده است. روسیه ۹ دیپلمات فنلاندی را اخراج کرد
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد ۹ نفر از دیپلمات های کشور همسایه، فنلاند را که به تازگی به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) ملحق شده، در اقدامی تلافی جویانه اخراج کرده است.(ادامه)
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته‌های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است. اظهارات تند و جنجالی ساپینتو علیه سرپرست استقلال
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته‌های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است.(ادامه)
شمال نیوز : ممانعت از حضور و اخراج روسای اتحادیه های مرتبط با جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان ، اوج به حرمتی به جامعه بزرگ اصناف و بازار بوده و اصلا قابل قبول نیست . آقای فرماندار ؛ تعلل نکنید ، عذرخواهی کنید !
شمال نیوز : ممانعت از حضور و اخراج روسای اتحادیه های مرتبط با جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مرکز استان ، اوج به حرمتی به جامعه بزرگ اصناف و بازار بوده و اصلا قابل قبول نیست .(ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
رئیس سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد به اتهام خرید و فروش اجساد بازداشت شد. کاسبی رئیس سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد با فروش اجساد!
رئیس سردخانه دانشکده پزشکی هاروارد به اتهام خرید و فروش اجساد بازداشت شد.(ادامه)
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد. سوزاندان دست‌وپای کودک با اتو به خاطر شب‌ادراری!
منابعی از آزار شدید کودکان در یک مرکز سخن گفتند که پیگیری این پرونده منجر به تغییرات جدی در این موسسه خیریه شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.