.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هزاران شهروند انگلیسی با امضا یک طومار خواستار اخراج تزیپی هوتوولی سفیر رژیم اسراییل در این کشور به دلیل حمایت وی از نسل‌کشی در نوار غزه شدند. استقبال گسترده انگلیسی‌ها از طومار اخراج سفیر اسراییل از لندن
هزاران شهروند انگلیسی با امضا یک طومار خواستار اخراج تزیپی هوتوولی سفیر رژیم اسراییل در این کشور به دلیل حمایت وی از نسل‌کشی در نوار غزه شدند.(ادامه)
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد. فرمانده در سایه حماس کیست؟ | عطش نتانیاهو برای ترور «صالح العاروری»
رسانه های صهیونیستی بارها به نقل از مقامات اسرائیلی اعلام کرده اند که العاروری همان کسی است که اساساً برای پرتاب موشک از جنوب لبنان در ماه رمضان چراغ سبز نشان داد.(ادامه)
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد. سردار قاسم سلیمانی؛ از حضور در دفاع مقدس تا دفاع از مظلومان
سردار حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به مردم و مظلومان زمان و مکان نمی‌شناخت و هر جایی و هر زمانی مردم نیاز به یاری داشتند با سرعت در آن منطقه حاضر می‌شد.(ادامه)
دادگاه عالی کلرادو دونالد ترامپ را به دلیل نقض قانون اساسی آمریکا رد صلاحیت و او را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ محروم کرد. دادگاه کلرادو ترامپ را رد صلاحیت کرد
دادگاه عالی کلرادو دونالد ترامپ را به دلیل نقض قانون اساسی آمریکا رد صلاحیت و او را از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ محروم کرد.(ادامه)
یک نشریه آمریکایی نوشت: تهدید اقتصاد جهانی ناشی از بحران تردد کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها از دریای سرخ احتمال حمله مستقیم آمریکا و متحدان اروپایی‌اش ضد ارتش یمن را قوت بخشیده است. گزارش نشریه آمریکایی از احتمال حمله آمریکا ومتحدان اروپایی ضد یمن
یک نشریه آمریکایی نوشت: تهدید اقتصاد جهانی ناشی از بحران تردد کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها از دریای سرخ احتمال حمله مستقیم آمریکا و متحدان اروپایی‌اش ضد ارتش یمن را قوت بخشیده است.(ادامه)
کارشناس داوری گفت: داوران عراقی اتاق سیستم کمک داور ویدیویی عملکرد خوبی در دربی صد و دوم نداشتند و کمکی به بنیادی فر نکردند. داور دربی ۳بار درخواست داوران عراقی را رد کرد
کارشناس داوری گفت: داوران عراقی اتاق سیستم کمک داور ویدیویی عملکرد خوبی در دربی صد و دوم نداشتند و کمکی به بنیادی فر نکردند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش و ارسال آن به دادگاه خبر داد. جزئیات تازه و نحوه قتل مهرجویی و همسرش
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش و ارسال آن به دادگاه خبر داد.(ادامه)
استفاده‌نکردن از بازیکنان آکادمی اسپایر و سبک بازی تدافعی دو دلیل اخراج کارلوس کی‌روش از تیم ملی قطر اعلام شدند. دلیل اخراج کی‌روش از تیم ملی قطر فاش شد
استفاده‌نکردن از بازیکنان آکادمی اسپایر و سبک بازی تدافعی دو دلیل اخراج کارلوس کی‌روش از تیم ملی قطر اعلام شدند.(ادامه)
فدراسیون فوتبال رسما به همکاری خود با کارلوس کی روش پایان داد و در پیامی از این مربی پرتغالی تشکر کرد. خداحافظی غیرمنتظره با سرمربی جنجالی؛ چرا کی‌روش از قطر اخراج شد؟
فدراسیون فوتبال رسما به همکاری خود با کارلوس کی روش پایان داد و در پیامی از این مربی پرتغالی تشکر کرد.(ادامه)
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت به طور ویژه به پرونده مرگ نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان کودکان مفید رسیدگی می‌کند. واکنش وزارت بهداشت به فوت نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان مفید
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت به طور ویژه به پرونده مرگ نوزاد ۶ ماهه در بیمارستان کودکان مفید رسیدگی می‌کند.(ادامه)
پیشکسوت پرسپولیس گفت: رونالدو که جوان‌تر بود خیلی محبوبیت نداشت اما هرچه پا به سن گذاشت پخته‌تر شد و حالا می‌بینیم با رفتارش در سطح فوتبال بین المللی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است. رونالدو نام پرسپولیس را جهانی کرد/ شیطنت عربستانی‌ها به ضررشان شد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: رونالدو که جوان‌تر بود خیلی محبوبیت نداشت اما هرچه پا به سن گذاشت پخته‌تر شد و حالا می‌بینیم با رفتارش در سطح فوتبال بین المللی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است.(ادامه)
مهاجم پرسپولیس می‌گوید در دیدار با الدحیل منتظر حضور هواداران هستیم تا جو ورزشگاه آزادی را مثل همیشه به سود تیم ما کنند. مهدی ترابی: رونالدو داور را مجبور کرد پنالتی نگیرد/ در مکه غافل‌گیر شدم
مهاجم پرسپولیس می‌گوید در دیدار با الدحیل منتظر حضور هواداران هستیم تا جو ورزشگاه آزادی را مثل همیشه به سود تیم ما کنند.(ادامه)
کارت نارنجی از فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ وارد دنیای فوتبال می‌شود و بازیکنی که در حین بازی از داور کارت نارنجی بگیرد، برای ۱۰ دقیقه از زمین اخراج می‌شود. کارت نارنجی از سال آینده وارد دنیای فوتبال می‌شود
کارت نارنجی از فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ وارد دنیای فوتبال می‌شود و بازیکنی که در حین بازی از داور کارت نارنجی بگیرد، برای ۱۰ دقیقه از زمین اخراج می‌شود.(ادامه)
نساجی ایران در بازی هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، مومبای سیتی هند را شکست داد. دومین برد آسیایی نساجی در بازی تشریفاتی
نساجی ایران در بازی هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، مومبای سیتی هند را شکست داد.(ادامه)
ببینید/ درگیری بازیکن ازبکستان با رامین رضاییان
درگیری بازیکن ازبکستان با رامین رضاییان به اخراج یکی از کادر فنی ایران و کارت زرد بازیکن ازبکستانی ختم شد.(ادامه)
«صهیونیست ها به واسطه تخریب زیرساخت های غیرنظامی نوار غزه سعی دارند این پیام را به ساکنان این منطقه برسانند که هیچ نشانه ای از امید و زندگی و آینده در نوار غزه وجود ندارد و بهتر است که آن ها هر چه سریعتر خانه و کاشانه خود را به سمت مقاصدی دیگر ترک کنند. دستورکاری که هدف نهایی آن، تحقق منافع رژیم اشغالگر قدس و کاستن از بار شکست سنگینی است که رژیم صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی آن را متحمل شد.» صهیونیست ها از جان غزه چه می خواهند؟!(يادداشت)
«صهیونیست ها به واسطه تخریب زیرساخت های غیرنظامی نوار غزه سعی دارند این پیام را به ساکنان این منطقه برسانند که هیچ نشانه ای از امید و زندگی و آینده در نوار غزه وجود ندارد و بهتر است که آن ها هر چه سریعتر خانه و کاشانه خود را به سمت مقاصدی دیگر ترک کنند. دستورکاری که هدف نهایی آن، تحقق منافع رژیم اشغالگر قدس و کاستن از بار شکست سنگینی است که رژیم صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی آن را متحمل شد.»(ادامه)
مسعود بهنود از کارمندان قدیمی بی‌بی‌سی فارسی اخراج شد؛ این اخراج پس از افشای یک فایل صوتی که به تازگی از بهنود منتشر شده بود اتفاق افتاد. رضا پهلوی دستور اخراج مسعود بهنود از بی‌بی‌سی را داد؟
مسعود بهنود از کارمندان قدیمی بی‌بی‌سی فارسی اخراج شد؛ این اخراج پس از افشای یک فایل صوتی که به تازگی از بهنود منتشر شده بود اتفاق افتاد.(ادامه)
احمد نوراللهی از تیم ملی فوتبال ایران کنار گذاشته شد. اخراج نوراللهی از اردوی تیم ملی
احمد نوراللهی از تیم ملی فوتبال ایران کنار گذاشته شد.(ادامه)
سپاهان از عیسی آل‌کثیر مقابل پرسپولیس استفاده نکرد اما غیبتش در ترکیب سرخ‌ها به خودی خود نقش تاثیرگذاری داشت. لطف بزرگ آل کثیر به یحیی و پرسپولیس
سپاهان از عیسی آل‌کثیر مقابل پرسپولیس استفاده نکرد اما غیبتش در ترکیب سرخ‌ها به خودی خود نقش تاثیرگذاری داشت.(ادامه)
جوانی که پا روی آبرو و اعتبارش گذاشت و ماسک منافق بودن به صورتش زد تا بتونه تو سازمان منافقین نفوذ کنه. طلبه ای که حاضر شد مامومین خودش رو از دست بده تا امامش از او راضی باشه... روایتی عجیب از یک شهیدی که با آبرویش بازی کرد!(يادداشت)
جوانی که پا روی آبرو و اعتبارش گذاشت و ماسک منافق بودن به صورتش زد تا بتونه تو سازمان منافقین نفوذ کنه. طلبه ای که حاضر شد مامومین خودش رو از دست بده تا امامش از او راضی باشه...(ادامه)
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
طبق اعلام سایت عربی کوره سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا با سران الاتحاد برای جایگزینی نونو سانتو به توافق رسیده است. توافق سرمربی سابق رئال با الاتحاد
طبق اعلام سایت عربی کوره سرمربی سابق رئال مادرید و تیم ملی فوتبال اسپانیا با سران الاتحاد برای جایگزینی نونو سانتو به توافق رسیده است.(ادامه)
مدیران باشگاه الاتحاد عربستان به زودی سرمربی تیم فوتبال خود را اخراج می کنند. سرمربی الاتحاد عربستان در یک قدمی اخراج
مدیران باشگاه الاتحاد عربستان به زودی سرمربی تیم فوتبال خود را اخراج می کنند.(ادامه)
مرد شرور که به خاطر خط و نشان کشیدن در فضای مجازی مرتکب قتل شده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. پایان خونین کری‌خوانی اینستاگرامی
مرد شرور که به خاطر خط و نشان کشیدن در فضای مجازی مرتکب قتل شده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.(ادامه)
این احتمال زیاد است که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر به خاطر حرکت جنجالی در دیدار برابر الاتفاق جریمه شود. آیا رونالدو به خاطر حرکت جنجالی خود جریمه می‌شود؟
این احتمال زیاد است که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر به خاطر حرکت جنجالی در دیدار برابر الاتفاق جریمه شود.(ادامه)
علیرضا منادی سفیدان که نام خود را نماینده «مردم» گذاشته، جلوی معلمی که گویا به عنوان نماینده معلمان خوزستان به نزد او رفته تا مشکلات این قشر را مطرح کند، هرکاری که نشانه بی احترامی باشد، را انجام می دهد؛ از تمز کردن دندان هایش با دست گرفته تا تکان دادن صندلی به چپ و راست و خوردن آجیل و تنقلات. چرا هیچ نماینده ای نسبت به رفتار تحقیرآمیز همکارش موضع نمی گیرد؟!
علیرضا منادی سفیدان که نام خود را نماینده «مردم» گذاشته، جلوی معلمی که گویا به عنوان نماینده معلمان خوزستان به نزد او رفته تا مشکلات این قشر را مطرح کند، هرکاری که نشانه بی احترامی باشد، را انجام می دهد؛ از تمز کردن دندان هایش با دست گرفته تا تکان دادن صندلی به چپ و راست و خوردن آجیل و تنقلات.(ادامه)
معاون وزیر علوم، نوآوری و فناوری انگلیس به‌دلیل حمایت از طرح آتش‌بس کامل و فوری در غزه از ادامه کار در دولت ریشی سوناک برکنار شد. اخراج معاون وزیر علوم انگلیس به‌دلیل حمایت از آتش‌بس در غزه
معاون وزیر علوم، نوآوری و فناوری انگلیس به‌دلیل حمایت از طرح آتش‌بس کامل و فوری در غزه از ادامه کار در دولت ریشی سوناک برکنار شد.(ادامه)
دیدار تیم‌های فوتبال نساجی ایران و نوبهار ازبکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با شکست شاگردان رحمتی به پایان رسید. شکست نساجی ۱۰ نفره مقابل نوبهار با گل به خودی عبدی + فیلم
دیدار تیم‌های فوتبال نساجی ایران و نوبهار ازبکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با شکست شاگردان رحمتی به پایان رسید.(ادامه)
ابتدا برادرم دستان همسر مهرجویی را گرفت و دوستم با چاقو به او ضربه زد و وقتی بی‌حال شد برادرم هم با چاقو به جان او افتاد / طلاها، اموال مسروقه و چاقو را هم به دوستم که در شهرک کار می‌کرد دادم تا نگه دارد. بقیه هم هر کدام به خانه‌هایشان رفتند ....(خبر)
(ادامه)
فرمانده کل انتظامی کشور امنیت و اقتصاد را مستلزم هم دانست و از راه‌اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی در آینده نزدیک خبر داد. رادان: ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود
فرمانده کل انتظامی کشور امنیت و اقتصاد را مستلزم هم دانست و از راه‌اندازی ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی در آینده نزدیک خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.