.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سازمان آموزش و پرورش مازندران با ارسال بخشنامه خیلی فوری معلمان را تهدید به مجازاتهای اداری ازجمله انفصال از خدمت و اخراج از دستگاه متبوع کرد.
در این نامه اداری که به شماره 4112 مورخه 4/ 2 / 86 برای تمامی ... آموزش و پرورش و تهدید معلمان به انفصال و اخراج
سازمان آموزش و پرورش مازندران با ارسال بخشنامه خیلی فوری معلمان را تهدید به مجازاتهای اداری ازجمله انفصال از خدمت و اخراج از دستگاه متبوع کرد. در این نامه اداری که به شماره 4112 مورخه 4/ 2 / 86 برای تمامی ...(ادامه)
مدیر مدرسه ای در مازندران و کتک کاری یکی از اولیاء
به گزارش شمال نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر مازندران کتک کاری یکی از والدین دانش آموزان آملی با مدیر مدرسه با دخالت پلیس 110 به پایان رسید بر اساس این گزارش والدین یکی از دانش آموزان آملی با مدیر یکی (ادامه)
در اين جنايت، زنى جوان ۳ آدمكش را براى قتل شوهرش اجير كرد و آنان نيمه هاى شب  به خانه اى در خيابان ۱۷ شهريور شهرستان گنبد حمله كردند و دست به اين قتل زدند.و راز اين جنايت تا ۳ سال پنهان ماند تا اينكه زن توطئه گر ... اعدام آدمكش اجير شده
در اين جنايت، زنى جوان ۳ آدمكش را براى قتل شوهرش اجير كرد و آنان نيمه هاى شب به خانه اى در خيابان ۱۷ شهريور شهرستان گنبد حمله كردند و دست به اين قتل زدند.و راز اين جنايت تا ۳ سال پنهان ماند تا اينكه زن توطئه گر ...(ادامه)
تعويق سفر رئیس جمهور به گيلان، ناتواني در رفع مشكلات كارگران است!
دبير مجمع نيروهاي خط امام گيلان گفت: دولت نهم با اينكه در مورد مسايل اقتصادي و رفع مشكلات كارگران وعده‌‏هاي بسياري داده بود, اما متاسفانه نه تنها تاكنون آن وعده‌‏ها تحقق ... (ادامه)
اخراج 28 كارگر از شرکت سيمين بافت گیلان
مديريت شركت نساجي" سيمين بافت" در آستانه اشرفيه به دليل كاهش توليد , 28 تن از كارگران رسمي خود را اخراج كرد‌‏! به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا, از مركز رشت , كارگران اخراجي با ارايه شكايتي به اداره كار آستانه اشرفيه خواستار بازگشت به كار خود شده اند . (ادامه)
وسوسه شيطاني، خلأ ايماني فردي تبهكار و برق طلاي النگوها باعث مرگ پيرزن 71ساله قائم شهري شد.ماهرو نوشيروان پور در روز 26شهريور در منزلش به قتل رسيد و جسد وي فرداي آن روز شناسايي شد كه قاتل ... برق النگوهاي طلا قاتل جان پيرزن قائم شهري
وسوسه شيطاني، خلأ ايماني فردي تبهكار و برق طلاي النگوها باعث مرگ پيرزن 71ساله قائم شهري شد.ماهرو نوشيروان پور در روز 26شهريور در منزلش به قتل رسيد و جسد وي فرداي آن روز شناسايي شد كه قاتل ...(ادامه)
پيام استاندارمازندران بمناسبت هفته دفاع مقدس
(ادامه)
اخراج ?? مأمور رشوه گير دراستان گلستان
(ادامه)
اخراج 17كارگر شرکت شيشه ايمني گيلان
(ادامه)
85درصدكارگران گيلان امنيت شغلي ندارند
(ادامه)
پشت پرده اختلافات ويران كننده تيم ملي(بخوانيد)
جواد رستم زاده(ادامه)
20هزار كارگر مازندراني بيكار شدند
(ادامه)
زندگي عجيب رئيس جمهور بوليوي(بخوانيد)
(ادامه)
اعتراض کارگران قراردادي شهرک چوکا
(ادامه)
درگيري درزمين مسابقات فوتبال استان مازندران
(ادامه)
تجمع مجدد كارگران فرش البرز بابلسر
(ادامه)
شموشك به ليگ دسته اول سقوط كرد
(ادامه)
تجمع كارگران فرش البرز درمقابل استانداري مازندران
(ادامه)
من يک دمکراتم
سياستمدار مازندرانى كه در 27 سالگى نماينده مجلس شده و در 28 سالگى به وزارت دولت شهيد «رجايي» رسيده و در 29 سالگى وزير و سخنگوى دولت «ميرحسين موسوي» بوده است و از آن به بعد تا امروز كه نماينده مردم تهران و رئيس مركز پژوهش‌هاى مجلس شده، تمام زندگى او با سياست و اقتصاد گره خورده است. شايد هيچ كدام از .... (ادامه)
اعتراض کانون شوراهاي اسلامي کار گيلان به عملکرد وزيرکار
(ادامه)
تساوي مازيران ساري برابرپيام لرستان
(ادامه)
نوژن ساري مغلوب كشت وصنعت شوشتر شد
(ادامه)
پلمپ 1954?واحد صنفي در مازندران
(ادامه)
فوتبال برتر- تساوي شموشک برابر ذوب‌آهن
(ادامه)
تجمع صيادان گيلاني مقابل مجلس
(ادامه)
قبلي 1 ... 71 72 73 74 75 76

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.181 seconds.