.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
"جهت اطلاع"روزنامه جمهوری اسلامی روز4شنبه
(ادامه)
واكنش کانون حزب الله گرگان به بيانيه محسن طاهري
(ادامه)
ناطق نوري در گرگان: نفی سلطه، هدف امام در سطح بین المللی
(ادامه)
در روزهايي که رئيس جمهور با هياتي در نيويورک به سر مي برد و فعالان سياسي در انتظار شنيدن طرح ابتکاري وي در زمينه مسايل هسته اي ايران بودند، هاشمي رفسنجاني با همراهي دو وزير خارجه پيشين ايران سفري به عربستان سعودي انجام داد.انگار  آنها خود را در جايگاه دولت ديگري قرار داده و به دور از چشم دولت رسمي و کابينه اش مشغول مذاکرات سياسي... احمدي نژاد به ايتاليا مي رود ، هاشمي به عربستان
در روزهايي که رئيس جمهور با هياتي در نيويورک به سر مي برد و فعالان سياسي در انتظار شنيدن طرح ابتکاري وي در زمينه مسايل هسته اي ايران بودند، هاشمي رفسنجاني با همراهي دو وزير خارجه پيشين ايران سفري به عربستان سعودي انجام داد.انگار آنها خود را در جايگاه دولت ديگري قرار داده و به دور از چشم دولت رسمي و کابينه اش مشغول مذاکرات سياسي...(ادامه)
شادماني استاندار گيلان از پيروزي پگاه مقابل برق
(ادامه)
زندگینامه امام خمینی از ولادت تا رحلت
(ادامه)
تيم فوتبال پگاه گيلان با اين پيروزي به فينال رقابتهاي فوتبال جام حذفي باشگاههاي كشور صعود كرد و براي كسب عنوان قهرماني اين رقابتها بايد به مصاف تيم استقلال تهران برود پگاه گيلان فيناليست جام حذفي كشور شد
تيم فوتبال پگاه گيلان با اين پيروزي به فينال رقابتهاي فوتبال جام حذفي باشگاههاي كشور صعود كرد و براي كسب عنوان قهرماني اين رقابتها بايد به مصاف تيم استقلال تهران برود(ادامه)
پگاه با شایستگی به نیمه نهایی رسید
(ادامه)
شكست ملوان بندرانزلي در ديدار با پيكان تهران
(ادامه)
در خصوص انتشار گزارش تحت عنوان هشدار به کارمندان بد حجاب و مدیران مجرد شمال کشور که در مطلب مذکور به استاندار یکی از استانهای شمال شرقی کشور منتسب کرده اید و متاسفانه آگاهانه و یا با بی تدبیری از عکس استاندار مازندران استفاده کرده اید . جوابیه استانداری مازندران به سايت فردا
در خصوص انتشار گزارش تحت عنوان هشدار به کارمندان بد حجاب و مدیران مجرد شمال کشور که در مطلب مذکور به استاندار یکی از استانهای شمال شرقی کشور منتسب کرده اید و متاسفانه آگاهانه و یا با بی تدبیری از عکس استاندار مازندران استفاده کرده اید .(ادامه)
شكست مقاومت تهران مقابل مازيران ساري
(ادامه)
استاندار مازندران با اظهار تاسف از رعایت ضعیف الگوی حجاب در دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت: زنان بدحجاب کارمند ادارات مازندران اخراج می شوند. کارمند زنی که در محل کار خود الگوی زن ایرانی را رعایت نمی کند نباید در این دولت خدمت کند. التيماتوم استاندار مازندران به كارمندان بد حجاب
استاندار مازندران با اظهار تاسف از رعایت ضعیف الگوی حجاب در دستگاههای اجرایی استان اظهار داشت: زنان بدحجاب کارمند ادارات مازندران اخراج می شوند. کارمند زنی که در محل کار خود الگوی زن ایرانی را رعایت نمی کند نباید در این دولت خدمت کند.(ادامه)
واکنش لاری به بازنشستگی سیاسی خاتمی
(ادامه)
مایلی‏کهن: گناه من حمایت از احمدی‏نژاد بود
(ادامه)
آشنایی با رحیمی سرپرست آینده وزارت کشور
(ادامه)
برتري تيم فوتبال پگاه گيلان برابر ذوب‌آهن اصفهان
(ادامه)
ملوان انزلی در کرمان شکست خورد
(ادامه)
به اعتقاد خبرنگاراني كه در جلسه حضور داشتند اگر آقاي فرماندار احساس مي كند كه حضور خبرنگاران مانع از پيشرفت كارها مي شود و در كارها خلل ايجاد مي كند چه ضرورتي دارد كه از آنان دعوت شود كه پس از 10 دقيقه آنها را از جلسه اخراج كنند. دعوت از خبرنگاران و اخراج خبرنگاران !
به اعتقاد خبرنگاراني كه در جلسه حضور داشتند اگر آقاي فرماندار احساس مي كند كه حضور خبرنگاران مانع از پيشرفت كارها مي شود و در كارها خلل ايجاد مي كند چه ضرورتي دارد كه از آنان دعوت شود كه پس از 10 دقيقه آنها را از جلسه اخراج كنند.(ادامه)
در حاشيه ديدار تيم‌هاي پگاه گيلان و پيروزي تهران
(ادامه)
تغيير ساختار باعث بيكاري 7 هزار كارگر نساجي طبرستان
(ادامه)
شکست شموشک مقابل سرخ‌پوشان دلوارافزار
(ادامه)
شكست سنگين نساجي مازندران
هفته ششم ليگ دسته اول فوتبال با شكست سنگين نساجي مازندران برابر مس رفسنجان برگزار شد.(ادامه)
حسن كربلايي یک مقاله و این همه عصبانیت اصلاحاتیان (يادداشت)
حسن كربلايي(ادامه)
پاسخ مرکز پژوهشی و اسناد ریاست جمهوری به یاداشت سردار علایی(ديدگاه)
(ادامه)
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند... شیث ، پسرک جنجالي حميد آباد
شیث رضایی بچه مازندران است و در حمیدآباد ساری بدنیا آمد و در زمین های فوتبال حمیدآباد، فرح آباد، سوته و اطراف ساری رشد کرد و خود را بعنوان مدافعی قابل به فوتبال معرفی کرد. از آن روزها بیاد دارم که شیث رضایی بازیکنی تنومند و قلدر نشان می داد که از تکنیک بسیار خوبی برخوردار بود و دوست داشت که دوستانش او را بنام «مارادونا» صدا بزنند...(ادامه)
جهانپور بدشانس‌ترين مربي ليگ است
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های18شهریور
(ادامه)
حكايت همچنان باقيست ... (يادداشت)
مهرداد شهروند(ادامه)
اشتباه داوری و شکست پگاه گيلان
(ادامه)
بيانيه جمعی از احزاب گلستاني پيرامون اتفاقات اخير استان
مي دانيم كه استان گلستان به اعتبار پيشينه تاريخي و برخورداري از وجود اقوام و فرهنگ ها و مذاهب متنوع و مهاجران ساير مناطق و هم به دليل دارا بودن علما ي روشن ضمير و روشنفكران اگاه و مردمي از نوادر استانها ي پيشتاز در امر انقلاب ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.