.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
علی دایی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد نشستن دوباره روی نیمکت این تیم را در جام جهانی ۲۰۲۲ را رد کرد و حالا مسئولان فدراسیون باید به بررسی سایر گزینه‌ها ادامه دهند. علی دایی سرمربیگری تیم ملی فوتیبال را نپذیرفت / گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی
علی دایی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد نشستن دوباره روی نیمکت این تیم را در جام جهانی ۲۰۲۲ را رد کرد و حالا مسئولان فدراسیون باید به بررسی سایر گزینه‌ها ادامه دهند.(ادامه)
کی‌روش مجانی هم بیاید قبول نمی‌کنیم‌
رئیس کمیته فوتبال مجلس به احتمال تغییر سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد.(ادامه)
ورزش سه نوشت: ژوائو ده آندراده نتو، خبرنگار برزیلی که به‌طور ویژه‌ای اخبار سری B این کشور را پوشش می‌دهد، معتقد است که شانس پیوستن ژان کارلوس به استقلال ۹۹ درصد است. شانس استقلالی شدن این ستاره ۹۹ درصد است
ورزش سه نوشت: ژوائو ده آندراده نتو، خبرنگار برزیلی که به‌طور ویژه‌ای اخبار سری B این کشور را پوشش می‌دهد، معتقد است که شانس پیوستن ژان کارلوس به استقلال ۹۹ درصد است.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: اگر در ادارات نیروهایی هستند که روحیه تحولی ندارند، از اداره اخراج نکنید اما در حاشیه و کنار بگذارید تا راه باز شود و کار کشور جلو رود.

فقر، فساد و تبعیض زیبنده نظام نیست / نیروهایی که روحیه کار تحولی ندارند کنار گذاشته شوند / دولت مردمی دولت حل مسئله است؛ نباید صورت مسئله پاک شود(خبر)
رئیس جمهور گفت: اگر در ادارات نیروهایی هستند که روحیه تحولی ندارند، از اداره اخراج نکنید اما در حاشیه و کنار بگذارید تا راه باز شود و کار کشور جلو رود. (ادامه)
حضور مربی مغضوب مجیدی در جشن قهرمانی
فرزاد مجیدی از سوی سرمربی استقلال مورد بخشش قرار گرفت تا در جشن قهرمانی آبی‌پوشان حضور داشته باشد.(ادامه)
ناظر داوری بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور که با جنجال تماشاگران ناتمام ماند، ضمن تایید تصمیمات داور این مسابقه، گفت: در دوران حضورم در فوتبال چنین اتفاقی را ندیده بودم. اظهارات ناظر داوری بازی پرسپولیس - تراکتور/این اتفاق بی سابقه بود
ناظر داوری بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور که با جنجال تماشاگران ناتمام ماند، ضمن تایید تصمیمات داور این مسابقه، گفت: در دوران حضورم در فوتبال چنین اتفاقی را ندیده بودم.(ادامه)
استاندار آذربایجان شرقی در مورد اتفاقات ناخوشایند ورزشگاه یادگار امام در جریان بازی ناتمام تراکتور و پرسولیس به اظهار نظر پرداخت. انتقاد تند استاندار آذربایجان شرقی از پرسپولیس
استاندار آذربایجان شرقی در مورد اتفاقات ناخوشایند ورزشگاه یادگار امام در جریان بازی ناتمام تراکتور و پرسولیس به اظهار نظر پرداخت.(ادامه)
گل دقیقه ۹۲ نفت علیه برد نساجی/ تراکتور - ذوب آهن برنده نداشت
دو بازی دیگر از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه تساوی به پایان رسید (ادامه)
نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بند ۲۳ هیئت تخلفات که تجمعات غیرقانونی می‌تواند همکار فرهنگی را اخراج کند؛ تجمعات قانونی برای رسیدن به مطالبات بحق معلمان را حق معلمان دانست و گفت: باید این موارد از طریق قانونی پیگیری شود. تجمعات غیرقانونی اخراج همکاران فرهنگی را به‌دنبال دارد
نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بند ۲۳ هیئت تخلفات که تجمعات غیرقانونی می‌تواند همکار فرهنگی را اخراج کند؛ تجمعات قانونی برای رسیدن به مطالبات بحق معلمان را حق معلمان دانست و گفت: باید این موارد از طریق قانونی پیگیری شود.(ادامه)
حساب‌های مالی فدراسیون فوتبال مسدود شد
فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی انباشته با مسدودی حساب های جاری خود برای هرگونه پرداخت و معامله مالی روبرو شد.(ادامه)
هواداران پرسپولیس خواهان اخراج گل‌محمدی شدند
دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینویم اراک در حالی با شکست قرمزپوشان تهرانی به پایان رسید که هواداران از شکست تیم محبوبشان عصبانی بودند و با سر دادن شعارهای تند خواهان برکناری یحیی‌گل‌محمدی شدند.(ادامه)
به احتمال زیاد اگر شهید آوینی نبود تا تئوری و عمل را در عرصه هنر باهم پیوند بزند و شمه‌ای از هنر انقلابی را متجلی کند، امروز فرسنگ‌ها از این نقطه‌ای که در آن قرار داریم عقب‌تر بودیم، هر چند وضعیت هنر انقلاب راهی که آوینی به روی ما گشود(يادداشت)
به احتمال زیاد اگر شهید آوینی نبود تا تئوری و عمل را در عرصه هنر باهم پیوند بزند و شمه‌ای از هنر انقلابی را متجلی کند، امروز فرسنگ‌ها از این نقطه‌ای که در آن قرار داریم عقب‌تر بودیم، هر چند وضعیت هنر انقلاب (ادامه)
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در آستانه اخراج از الغرافه قرار گرفته است. مربی محبوب استقلال در آستانه اخراج
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال در آستانه اخراج از الغرافه قرار گرفته است.(ادامه)
گلر پرسپولیس در دربی مشخص شد
از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد حامد لک تا اطلاع ثانوی باید روی نیمکت تیمش نشسته و توقع بازی در ترکیب اصلی را نداشته باشد!(ادامه)
شمال نیوز : برای تعیین دستمزد باید از مدلی عقلانی و اقتصادی بهره گرفت که تمامی مولفه‌های طرف کارگری و طرف کارفرمایی در آن لحاظ شده باشد، رشد ۵۷ درصدی دستمزدها منجر به بیکاری، رکود و تعدیل و اخراج کارگران می‌شود و در بلندمدت به ضرر اقتصاد کلان و طبقه کارگری است. افزایش ۵۷ درصدی دستمزد کارگران/ اخراج و تعدیل کارگران در راه است؟
شمال نیوز : برای تعیین دستمزد باید از مدلی عقلانی و اقتصادی بهره گرفت که تمامی مولفه‌های طرف کارگری و طرف کارفرمایی در آن لحاظ شده باشد، رشد ۵۷ درصدی دستمزدها منجر به بیکاری، رکود و تعدیل و اخراج کارگران می‌شود و در بلندمدت به ضرر اقتصاد کلان و طبقه کارگری است.(ادامه)
در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان در خانه مقابل نساجی شکست خورد. اولین برد نیم‌فصل نساجی در زمین حریف!
در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، پیکان در خانه مقابل نساجی شکست خورد.(ادامه)
۱۳ عضو فدراسیون فوتبال اخراج شدند
۱۳ عضو فدراسیون فوتبال با رفتن عزیزی خادم از این فدراسیون اخراج شدند.(ادامه)
گل‌محمدی جلوی اخراج یک استقلالی را گرفت
یکی از کارت زردهای پیام حیدری داور بازی پرسپولیس و آلومینیوم، نصیب رسول خطیبی سرمربی تیم اراکی شد.(ادامه)
الهامی: تنها تفاوت پرسپولیس و نساجی در بی عرضگی من بود
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: پرسپولیس تیمی با سرمربی شجاع و کاربلد بودند. یک تیم هم با بازیکنان خوب و سرمربی بی‌عرضه‌ای مثل من که نمی‌توان از بازیکنانم ایراد بگیرم.(ادامه)
دیدار پرسپولیس و نساجی با چند صحنه داوری همراه بود. کارشناسی داوری نساجی - پرسپولیس با ۵ صحنه سرنوشت ساز
دیدار پرسپولیس و نساجی با چند صحنه داوری همراه بود.(ادامه)
آخرین مهلت معرفی دانش آموزان و دانشجویان مشمول سربازی
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از مهلت یکساله معرفی دانشجویان مشمول از تاریخ فراغت و یا انصراف از تحصیل خبر داد.(ادامه)
دغدغه گل‌ محمدی مقابل نساجی‌!
تیم فوتبال پرسپولیس در بحرانی ترین شرایط ممکن به مصاف نساجی مازندران می‌رود.(ادامه)
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مهدی مهدی خانی که انتظار داشت در بازی سوپرجام به زمین برود، اما با توجه به ۱۰ نفره شدن پرسپولیس، یحیی گل محمدی تعویض‌های دیگری انجام داد و حتی یک دقیقه هم فرصت به این مهاجم نرسید. گل‌محمدی یک بازیکن دیگر پرسپولیس را اخراج کرد
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مهدی مهدی خانی که انتظار داشت در بازی سوپرجام به زمین برود، اما با توجه به ۱۰ نفره شدن پرسپولیس، یحیی گل محمدی تعویض‌های دیگری انجام داد و حتی یک دقیقه هم فرصت به این مهاجم نرسید.(ادامه)
مدافع راست پرسپولیس جایی در ترکیب این تیم در تیم در نیم فصل دوم نخواهد داشت. مهدی شیری از پرسپولیس اخراج شد!
مدافع راست پرسپولیس جایی در ترکیب این تیم در تیم در نیم فصل دوم نخواهد داشت.(ادامه)
فنونی‌زاده: فوتبال بلد نیست اما با آرایش وارد زمین می‌شود
مهدی فنونی‌زاده از عملکرد مهدی شیری و رضا اسدی در دیدار سوپرجام انتقاد کرد.(ادامه)
تصویری خاص از کی‌روش
کارلوس کی‌روش به دلیل اخراج در دیدار مرحله نیمه‌نهایی مقابل کامرون، مصر را در فینال جام ملت‌های آفریقا با بیسیم هدایت کرد.(ادامه)
کلیه کارفرمایان مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار معادل شصت روز (دو ماه) آخرین مزد به عنوان عیدی و پاداش بپردازند. به عنوان نمونه چنانچه مزد ماهانه کارگری ۰۰۰، ۰۰۰، ۳ تومان باشد، مبلغ عیدی وی عبارت است از: مبلغ عیدی سالانه ۰۰۰، ۰۰۰، ۶ تومان. کف و سقف عیدی کارگران چقدر است؟
کلیه کارفرمایان مکلفند به هر یک از کارگران خود به نسبت یک سال کار معادل شصت روز (دو ماه) آخرین مزد به عنوان عیدی و پاداش بپردازند. به عنوان نمونه چنانچه مزد ماهانه کارگری ۰۰۰، ۰۰۰، ۳ تومان باشد، مبلغ عیدی وی عبارت است از: مبلغ عیدی سالانه ۰۰۰، ۰۰۰، ۶ تومان.(ادامه)
اعلام ضوابط محاسبه میزان عیدی و پاداش سالانه کارگران
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضوابط مربوط به میزان، نحوه، محاسبه و پرداخت عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار را اعلام کرد.(ادامه)
کارشناسی داوری هوادار - استقلال با پنج صحنه
دیدار استقلال و هوادار چند صحنه جنجالی و مشکوک داوری به همراه داشت. (ادامه)
دولت بهار : رئیس جمهور دولت نهم و دهم در دیدار با جمعی از فرهنگیان، از اخراج برخی اساتید دانشگاه به شدت انتقاد کرد. واکنش شدید احمدی نژاد به اخراج اساتید دانشگاه
دولت بهار : رئیس جمهور دولت نهم و دهم در دیدار با جمعی از فرهنگیان، از اخراج برخی اساتید دانشگاه به شدت انتقاد کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 76 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.