.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: اطلاعیه دفتر احمدی‌نژاد درباره برنامه و فعالیت انتخاباتی او منتشر شد. تایید برنامه احمدی نژاد برای انتخابات؟ / دفتر احمدی‌نژاد اطلاعیه داد
کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: اطلاعیه دفتر احمدی‌نژاد درباره برنامه و فعالیت انتخاباتی او منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد هرگونه ورود احمدی نژاد به انتخابات مجلس در قالب ارائه لیست یا حمایت از یک لیست انتخاباتی را رد کرد. علیرضابیگی : احمدی‌ نژاد بنا ندارد رضا پهلوی شود/ می خواهند ناکامی دولت رئیسی را به حساب احمدی نژاد بگذارند !
شمال نیوز : احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز و چهره نزدیک به محمود احمدی نژاد هرگونه ورود احمدی نژاد به انتخابات مجلس در قالب ارائه لیست یا حمایت از یک لیست انتخاباتی را رد کرد.(ادامه)
مطلب ناشایستی در یکی از برنامه‌های زنده سیما درباره وزیر اسبق بهداشت گفته شد که جای دفاع ندارد و بابت آن باید ابراز تاسف و اعتذار کرد. عذرخواهی صداوسیما از پخش مطلب ناشایست علیه وزیر اسبق بهداشت
مطلب ناشایستی در یکی از برنامه‌های زنده سیما درباره وزیر اسبق بهداشت گفته شد که جای دفاع ندارد و بابت آن باید ابراز تاسف و اعتذار کرد.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است! می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن انتقاد به دولت ابراهیم رئیسی گفت: می‌گفتند اگر رئیس‌جمهور شوند، ۷ روزه مشکل بورس را حل می‌کنند، اما الان ۷۰۰ روز گذشته و مشکل حل نشده است!(ادامه)
علیرضابیگی،گفت: به دلیل فعل و انفعلاتی که پیرامون دفتر ایشان دارد اتفاقی می‌افتد، از گذشته این حساسایت وجود داشته و از یکی دو ماه گذشته هم بیشتر خودش را نشان داده است. در نهایت هم دفتر ... از یکی دو ماه پیش تلاش‌ها برای سو قصد به احمدی‌نژاد بیشتر شده/ مستندات را به نهادهای امنیتی داده اند
علیرضابیگی،گفت: به دلیل فعل و انفعلاتی که پیرامون دفتر ایشان دارد اتفاقی می‌افتد، از گذشته این حساسایت وجود داشته و از یکی دو ماه گذشته هم بیشتر خودش را نشان داده است. در نهایت هم دفتر ...(ادامه)
فیلم/ افشاگری نماینده اسبق مجلس علیه احمدی‌نژاد
اکبر اعلمی، نماینده اسبق مجلس گفت: احمدی‌نژاد تهدید کرده است اسنادی دارد که اگر بلایی سرش بیاید آن‌ها منتشر می‌شوند؛ دلیل عدم برخورد نظام با احمدی‌نژاد اسناد محرمانه‌ وی است. منبع: خبرفوری(ادامه)
شمال نیوز:

ارگان اطلاع رسانی منتسب به رئیس جمهور سابق محمود احمدی نژاد مدعی تلاش برای سوء قصد به او شد. نامه محمود احمدی نژاد به مقامات نظامی و امنیتی درباره تلاش برای ترور و سوء قصد به او!
شمال نیوز: ارگان اطلاع رسانی منتسب به رئیس جمهور سابق محمود احمدی نژاد مدعی تلاش برای سوء قصد به او شد.(ادامه)
سفر احمدی وحیدی وزیر کشور به مازندران که قرار بود صبح امروز شنبه ۴ شهریور ماه انجام شود به دلیل شرایط آب و هوایی لغو شده است. لغو سفر هوایی وزیر کشور به مازندران به دلیل شرایط آب و هوایی
سفر احمدی وحیدی وزیر کشور به مازندران که قرار بود صبح امروز شنبه ۴ شهریور ماه انجام شود به دلیل شرایط آب و هوایی لغو شده است.(ادامه)
ویدئو| لحظه درگیری و شهادت ۲ مامور انتظامی در اصفهان
استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان در اثر درگیری با یک فرد مسلح به شهادت رسیدند.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده نزدیک به احمدی نژاد در گفتگویی با به ادعاها درباره ورود رئیس جمهور پیشین به انتخابات مجلس واکنش نشان داد. محمود احمدی نژاد لیست انتخاباتی می دهد؟ /آنچه که نباید اتفاق افتاد!
شمال نیوز: نماینده نزدیک به احمدی نژاد در گفتگویی با به ادعاها درباره ورود رئیس جمهور پیشین به انتخابات مجلس واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان سنجش اسامی رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۱۴۰۲ در پنج زیرگروه آزمایشی را اعلام کرد. اعلام اسامی برترین‌های کنکور ۱۴۰۲ بدون حضور مازندرانی ها !
شمال نیوز : سازمان سنجش اسامی رتبه‌های برتر آزمون سراسری ۱۴۰۲ در پنج زیرگروه آزمایشی را اعلام کرد.(ادامه)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم. با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان به استیضاح وزیر کشور، تصمیم به کناره گیری گرفتم / پیغام رسیده بود که استیضاح در روز ۲۳ مرداد توسط شخص قالیباف اعلام وصول خواهد شد / طرح استیضاح به بهانه بخشنامه‌ای قانونی، بدعتی عجیب و بهت‌آور بود / برخی نمایندگان با تهدید وزرا به سوال و استیضاح، دائما درصدد معرفی افراد مد نظر خود برای انتصاب و یا برکناری برخی افراد هستند(خبر)
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.(ادامه)
معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور با حکم دکتر احمد وحیدی وزیر کشور منصوب شد. شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور شد
معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور با حکم دکتر احمد وحیدی وزیر کشور منصوب شد.(ادامه)
امیری‌فر که پیش از این نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد محسوب می‌شد گفت: برنامه‌ احمدی نژاد برای انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری است و انتخابات مجلس را مقدمه‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانند. احمدی‌نژاد ممکن است لیستی را برای احمدی نژاد کجاست ؟ دیدار های مخفیانه هفتگی با این دو نفر
امیری‌فر که پیش از این نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد محسوب می‌شد گفت: برنامه‌ احمدی نژاد برای انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری است و انتخابات مجلس را مقدمه‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانند. احمدی‌نژاد ممکن است لیستی را برای(ادامه)
در ساعات اخیر شنیده‌هایی مبنی بر پیش ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات مجلس مطرح شده بود که از سوی فرزند او تلویحاً تکذیب شده است. پسر احمدی نژاد پیش ثبت نام پدرش در انتخابات مجلس را تکذیب کرد
در ساعات اخیر شنیده‌هایی مبنی بر پیش ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات مجلس مطرح شده بود که از سوی فرزند او تلویحاً تکذیب شده است.(ادامه)
در ساعات گذشته خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر انجام پیش ثبت‌نام محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد، خبر مهم نماینده مجلس درباره حضور احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس
در ساعات گذشته خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر انجام پیش ثبت‌نام محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد،(ادامه)
عکس| استقبال مردم از علی دایی در نمایشگاه
علی دایی دیروز مهمان نمایشگاه صنعت ساختمان بود.(ادامه)
شمال نیوز : «پرویز شعبانی» در سال سوم فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی هم به عنوان رئیس شورای شهر ساری انتخاب و در سمت خود ابقا شد.

شورای اسلامی شهر ساری هیئت رئیسه جدید خود را شناخت / سرهنگ ابقا شد
شمال نیوز : «پرویز شعبانی» در سال سوم فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی هم به عنوان رئیس شورای شهر ساری انتخاب و در سمت خود ابقا شد. (ادامه)
قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی است/ آپشن قرارداد برخی بازیکنان، بیشتر از خود قرارداد است/ راهی برای ورود VAR پیدا شده که از گفتن آن معذورم / تیمی که کل پول خود را از صنعت می‌گیرد، بنا نیست بودجه دولت و صداوسیما را به آن بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
مساجد، تکایا و بقاع متبرکه روستا‌های مازندران در تعطیلات برای استفاده مسافران شبانه روزی باز هستند اماکن مذهبی در روستا‌های مازندران پذیرای مسافران
مساجد، تکایا و بقاع متبرکه روستا‌های مازندران در تعطیلات برای استفاده مسافران شبانه روزی باز هستند(ادامه)
شبکه مستند تلویزیون در برنامه‌ای، عملکرد اقتصادی دوره احمدی‌نژاد را مورد انتقاد شدید قرار داد. در این برنامه گفته شد که احمدی‌نژاد با باز کردن راه واردات ... گزارش عجیب صداوسیما علیه احمدی‌نژاد/ درخواست جرم‌انگاری برای رئیس جمهور سابق!/ فیلم
شبکه مستند تلویزیون در برنامه‌ای، عملکرد اقتصادی دوره احمدی‌نژاد را مورد انتقاد شدید قرار داد. در این برنامه گفته شد که احمدی‌نژاد با باز کردن راه واردات ...(ادامه)

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: درحال حاضر ترافیک در محور کندوان در هر دو مسیر فوق سنگین است. تردد در کندوان فعلا ممنوع است
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: درحال حاضر ترافیک در محور کندوان در هر دو مسیر فوق سنگین است.(ادامه)
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند. برگ آس قالیباف مقابل دولت رئیسی/ اسم رمزی که احمدی نژاد را به دره انداخت
نواصولگرایان نزدیک به قالیباف به خوبی نقاط ضعف و قوت اعضای جبهه پایداری و جماعت عدالت‌خواه را شناسایی کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که باید از نقطه قوت به حریف بتازند.(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد. سوپرانقلابی‌ها می‌خواهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید شوند تا پیروز میدان شوند
شمال نیوز : نماینده مجلس گفت: جماعتی از سوپرانقلابی‌ها تحلیلی دارند مبنی بر اینکه هر چه بتوانند فضا را بسته‌تر، تاریک‌تر و ناامیدانه‌تر نسبت به آینده نشان دهند مردم نسبت به صندوق رای ناامید می‌شوند و این سوپرانقلابی‌ها پیروز میدان خواهند شد.(ادامه)
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟ اندیشه‌ لاریجانی در خارج کشور هم طرفدار دارد/ خاتمی انسان نجیبی است/ احمدی نژاد برای انتخابات برنامه دارد
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟(ادامه)
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها در پلیس راه تهران، این جاده پیش از سمت شمال به جنوب از ۲ راهی طویر مرزن‌آباد یکطرفه شد.

کندوان یکطرفه شد
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها در پلیس راه تهران، این جاده پیش از سمت شمال به جنوب از ۲ راهی طویر مرزن‌آباد یکطرفه شد. (ادامه)
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند. چه کسانی نمی‌توانند کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم شوند؟
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند.(ادامه)
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور  یک زن در رقابت های اسفند 1402 دارد . رونمایی از کاندیدای احتمالی بهشهر ، نکا و گلوگاه در انتخابات مجلس دوازدهم / حضور یک زن در رقابت های انتخاباتی
شمال نیوز : شنیده های دریافتی « شمال نیوز » از یکی دیگر از حوزه های انتخابیه استان حکایت از حضور یک زن در رقابت های اسفند 1402 دارد .(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.497 seconds.