.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد این جاده کوهستانی سخت گذر به علت ریزش برف سنگین خبر داد. برف جاده کوهستانی کندوان را بست
فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد این جاده کوهستانی سخت گذر به علت ریزش برف سنگین خبر داد.(ادامه)
عکسی باورنکردنی از پوشش عجیب و غریب احمدی نژاد در آفریقا+ تصویر
تصویری بسیار عجیب و غریب از پوشش احمدی نژاد در آفریقا را مشاهده می کنید.(ادامه)
مجری برنامه تلویزیونی «و اما امروز» نسبت به سکوت رئیس جمهور اسبق کشور درباره حوادث اخیر واکنش نشان داد.

کنایه تند مجری تلویزیون به سکوت احمدی نژاد در حادثه تروریستی کرمان+ فیلم
مجری برنامه تلویزیونی «و اما امروز» نسبت به سکوت رئیس جمهور اسبق کشور درباره حوادث اخیر واکنش نشان داد. (ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
شمال نیوز: خبرگزاری دولت اسامی نمایندگان فعلی مجلس که صلاحیت آن‌ها تایید یا احراز نشده را اعلام کرد اسامی ۲۶ نماینده فعلی مجلس که رد صلاحیت شدند /نام ۲ نماینده از مازندران
شمال نیوز: خبرگزاری دولت اسامی نمایندگان فعلی مجلس که صلاحیت آن‌ها تایید یا احراز نشده را اعلام کرد(ادامه)
شمال نیوز:

از ۲۶ نماینده فعلی ردصلاحیت‌شده، نام ۴ منتقد دولت ابراهیم رئیسی هم به چشم می‌خورد. ۴ منتقد اصلی دولت ابراهیم رئیسی ردصلاحیت شدند +اسامی
شمال نیوز: از ۲۶ نماینده فعلی ردصلاحیت‌شده، نام ۴ منتقد دولت ابراهیم رئیسی هم به چشم می‌خورد.(ادامه)
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴  نفر مجروح شدند. اسامی ۸۴ شهید انفجار تروریستی کرمان اعلام شد
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.(ادامه)
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد . با فینسک بیابانی شدن مازندران آغاز می‌شود / دست‌درازی سمنان به منابع آبی بالادست مازندران و سکوت آب‌منطقه‌ای استان / یکی «آب منطقه‌ای مازندران» را بیدار کند ! / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان: تخصیص آب «سد فینسک» برای استان سمنان ابلاغ شد / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران : سکوت !!!!
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد .(ادامه)
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط ثبت‌نام ۱۸۰ نفر از اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس/حمایت کارگزاران از حسن روحانی در انتخابات خبرگان/ راه حل مسائل کشور قهر از سیاست نیست
دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که تحریم انتخابات و مشارکت بدون قید و شرط هم در جبهه اصلاحات رای نیاورده و مشارکت مشروط (ادامه)
عکس دیده نشده از پوشش احمدی نژاد وقتی استاندار هاشمی بود
عکسی قدیمی از آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنار دولتمردانش را مشاهده کنید.(ادامه)
آقای احمدی‌نژاد درباره ماجرای هولوکاست گفت که من چیزهایی را می‌دانم که شما نمی‌دانید و به توصیه‌ها، توجهی نمی‌کردحرکت در جاده سیاست شاقول، لوازم و الزامات خودش را دارد. ماجرای دیدار لاریجانی و احمدی نژاد در ساعت یک بامداد
آقای احمدی‌نژاد درباره ماجرای هولوکاست گفت که من چیزهایی را می‌دانم که شما نمی‌دانید و به توصیه‌ها، توجهی نمی‌کردحرکت در جاده سیاست شاقول، لوازم و الزامات خودش را دارد.(ادامه)
تصویری از آیت الله هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد در سال ۸۸ جنجال به پا کرد تا آنجا که لس آنجلس تایمز نیز به آن واکنش نشان داد. عکسی از رویارویی عجیب مرحوم هاشمی و احمدی نژاد
تصویری از آیت الله هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد در سال ۸۸ جنجال به پا کرد تا آنجا که لس آنجلس تایمز نیز به آن واکنش نشان داد.(ادامه)
فدراسیون جهانی فوتبال فهرست نهایی داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران برای سال ۲۰۲۴ را منتشر کرد. داوران بین‌المللی ایران در سال ۲۰۲۴
فدراسیون جهانی فوتبال فهرست نهایی داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران برای سال ۲۰۲۴ را منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز:

برخی گروه‌ها تصور می‌کنند با نزدیک‌شدن دوباره به محمود احمدی‌نژاد می‌توانند پایگاه رأی‌شان را تقویب کنند. پشت پرده نزدیک‌شدن برخی گروه‌ها به احمدی‌نژاد
شمال نیوز: برخی گروه‌ها تصور می‌کنند با نزدیک‌شدن دوباره به محمود احمدی‌نژاد می‌توانند پایگاه رأی‌شان را تقویب کنند.(ادامه)
عبدالرضا داوری معتقد است صادق محصولی و جبهه پایداری می خواهند وضعیت احمدی نژاد را در درون تشکیلات خودشان احیا و بازسازی کنند. آنها این پیام را می دهند که آقای حاکمیت ... نقشه صادق محصولی برای بازگرداندن احمدی نژاد به قدرت
عبدالرضا داوری معتقد است صادق محصولی و جبهه پایداری می خواهند وضعیت احمدی نژاد را در درون تشکیلات خودشان احیا و بازسازی کنند. آنها این پیام را می دهند که آقای حاکمیت ...(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران:به جریمه اکتفا نشود ؛خلاف قانون عمل کردن با جریمه جبران نمی‌شود /هر ساخت و سازی که به صورت غیرمجاز در حال اجرا باشد، قلع و قمع می شود / شهردار رامسر : با سوداگری‌های مسکن و این‌که هرکسی دلش خواست برخورد می شود ....(خبر)
(ادامه)
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند. کدام سریال‌ها در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از تلویزیون پخش می‌شوند؟
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند.(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است. احمدی نژاد جنم مدیریت داشت/ دلیل تغییر رفتارش عدم آمادگی درونی بود!
شمال نیوز : استانداری در زمان آقای روحانی صحبت می‌کند و می‌گوید اگر کسی نگاه دولت روحانی را قبول ندارد خیانت است که در این دولت بماند. الان همان آقا در این دولت هم استاندار است.(ادامه)
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند.

تأیید صلاحیت اصلاح‌طلبان ۵ درصد در مشارکت اثر دارد/ به خاطر سه اظهارنظر ردصلاحیت شدم
عضو فراکسیون امید و نایب رئیس مجلس دهم تاکید کرد: تأیید صلاحیت همه اصلاح‌طلبان، پنج درصد در مشارکت تاثیر دارد. علی مطهری همچنین می‌گوید که احتمالا روحانی و لاریجانی به دنبال تشکیل مجلس همراه برای ریاست جمهوری خودشان هستند. (ادامه)
عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا و از مسئولان دولت احمدی نژاد گفت: ارتباط آقای محصولی با احمدی نژاد و مشایی خیلی تنگاتنگ بود. طبق گفته ها در اردبیل به کار اقتصادی ... وزارت رفاه، خانه امن جبهه پایداری ست / هر کجا هلدینگ اقتصادی هست، اینها حضور دارند
عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا و از مسئولان دولت احمدی نژاد گفت: ارتباط آقای محصولی با احمدی نژاد و مشایی خیلی تنگاتنگ بود. طبق گفته ها در اردبیل به کار اقتصادی ...(ادامه)
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟ نقش انتخاباتی بذرپاش چیست؟
گروه شریان نزدیک به مهرداد بذرپاش تلقی می‌شود. اما او کیست که این روزها نامش زیاد شنیده می‌شود؟(ادامه)
سرپرست ستاد مدیریت سوخت حمل و نقل کشور، گفت: برای ناوگانی که بیمه شخص ثالث ندارند کارت سوخت صادر نشده و سهمیه سوختی به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت. سهمیه سوخت کدام خودرو‌ها قطع می‌شود؟
سرپرست ستاد مدیریت سوخت حمل و نقل کشور، گفت: برای ناوگانی که بیمه شخص ثالث ندارند کارت سوخت صادر نشده و سهمیه سوختی به آن‌ها تعلق نخواهد گرفت.(ادامه)
سرپرست ستاد مدیریت سوخت حمل و نقل کشور توضیحاتی را در خصوص قطع سهمیه سوخت برخی خودروها ارائه کرد. سهمیه سوخت این خودروها قطع می‌شود
سرپرست ستاد مدیریت سوخت حمل و نقل کشور توضیحاتی را در خصوص قطع سهمیه سوخت برخی خودروها ارائه کرد.(ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: برخی طیف‌های خاص که می‌خواهند سوپرانقلابی باشند در همیشه بر طبل اختلاف می‌کوبند. اینها فقط در ایام انتخابات می‌آیند تا بروز و ظهوری داشته باشند و اسمشان سر .... طیف‌های اصولگرایی لیست جدا بدهند تا وزن هر کدام معلوم شود
یک فعال سیاسی گفت: برخی طیف‌های خاص که می‌خواهند سوپرانقلابی باشند در همیشه بر طبل اختلاف می‌کوبند. اینها فقط در ایام انتخابات می‌آیند تا بروز و ظهوری داشته باشند و اسمشان سر ....(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه  سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد طغیان رودخانه‌های مازندران ؛ تکراری و خسارت‌بار / ضرورت برخورد با ترک فعل مدیران
شمال نیوز : رودخانه بابل‌رود یکی از رودخانه‌های پُر آب مازندران است که از قلب جنگل‌های هیرکانی در مناطق بالادست سوادکوه سرچشمه می‌گیرد و بعد از طی مسافت طولانی و عبور از سه شهرستان‌ سوادکوه، بابل و بابلسر به دریای خزر می‌ریزد(ادامه)
وقتی احمدی نژاد استاندار شد!+ عکس
به دنبال اعلام استان شدن اردبیل با مرکزیت این شهر، وزارت کشور در اول آذر ۱۳۷۲ اولین استاندار اردبیل را معرفی کرد. روزنامه اطلاعات ۲ آذر ۱۳۷۲ خبر معرفی استانداری محمود احمدی نژاد در ادبیل را منتشر کرد.(ادامه)
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست. احمدی نژاد محصول صادق محصولی است و او مجلس را نهادی معطل در کشور ارزیابی می‌کند
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر .... محصولی به چهارهزار نفر در عید، کارت هدیه می‌دهد / در دولت سیزدهم یک نفر از پایداری نیست / خانه لاریجانی از خانه محصولی گران‌تر است / ۷۰ درصد بدنه دولت رئیسی از دولت روحانی است/ بالای شصت الی هفتاد درصد از کارمند ریز و درشت و حتی مسئول وزارت کشور الان اصلاح‌طلب هستند
شمال نیوز : سخنگوی جبهه پایداری گفت: ممکن است شما رویتان نشود بپرسید که پایداری در آنجاست و گروه‌گرایی است، اما من ادعا می‌کنم در دولت یک نفر از پایداری نیست. بروید پیدا کنید بیاورید؛ یک نفر ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.458 seconds.