.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟ انتقاد شدید از استخدام افراد خاص در استان بالا گرفت + اسامی افراد خاص !
شمال نیوز : چرا در اینگونه موارد از بنیاد ملی نخبگان و جوانانی که مدتهاست در نوبت اشتغال قرار دارند بهره ای برده نمی شود؟(ادامه)
همزمان با آخرین روز ضبط فصل چهارم «زیرخاکی» از تیزر آن به عنوان سریال رمضانی شبکه یک سیما رونمایی شد. فصل چهارم «زیرخاکی» از سه‌شنبه در تلویزیون
همزمان با آخرین روز ضبط فصل چهارم «زیرخاکی» از تیزر آن به عنوان سریال رمضانی شبکه یک سیما رونمایی شد. (ادامه)
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند. 100 چهره «مجلس اولی» را بشناسید +اسامی
100 چهره در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اولین بار وارد خانه ملت می‌شوند.(ادامه)
احمدی نژاد به دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کند. احمدی نژاد دیگر دنبال مشایی و بقایی نیست؟
احمدی نژاد به دنبال چهره‌سازی است تا آرام آرام وارد صحنه شده در آستانه انتخابات حرف بزند و برای ریاست جمهوری برنامه ریزی کند.(ادامه)
حمید بهبهانی، وزیر راه و ترابری دولت‌های نهم و دهم درگذشت. فوری| وزیر اسبق راه و شهرسازی درگذشت
حمید بهبهانی، وزیر راه و ترابری دولت‌های نهم و دهم درگذشت.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین به میزان مشارکت در انتخابات امسال واکنش نشان داد. کنایه احمدی‌نژاد به میزان مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین به میزان مشارکت در انتخابات امسال واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد. جوان ترین و پیرترین نماینده مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟+اسامی
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد.(ادامه)
مشاور قالیباف ادعای انصراف او از مجلس دوازدهم را تکذیب کرد تکذیب ادعای انصراف قالیباف از مجلس دوازدهم
مشاور قالیباف ادعای انصراف او از مجلس دوازدهم را تکذیب کرد(ادامه)
مشاور محمدباقر قالیباف به برخی اظهارات مبنی بر اینکه   قالیباف احتمالا از حضور در مجلس بعدی انصراف می دهد واکنش نشان داد. مشاور قالیباف: «دکتر» از مجلس بعدی انصراف نمی‌دهد؛ عملیات حذف او از مجلس شکست خورده
مشاور محمدباقر قالیباف به برخی اظهارات مبنی بر اینکه قالیباف احتمالا از حضور در مجلس بعدی انصراف می دهد واکنش نشان داد.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد. انتخابات در ۲۱ حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شد + جدول با جزئیات کامل شهرها و کاندیداها
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : در حوزه انتخابیه رشت و خمام آقایان جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی با ۴۵۶۱۴ رأی، مهدی فلاح ۳۴۶۸۲ رأی و محمدرضا احمدی سنگر با ۳۲۲۷۳ رأی راهی مجلس شدند. جزئیات آرای انتخابات رشت و خمام؛ علوی، نوبخت و آقازاده چقدر رای آوردند؟!
شمال نیوز : در حوزه انتخابیه رشت و خمام آقایان جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی با ۴۵۶۱۴ رأی، مهدی فلاح ۳۴۶۸۲ رأی و محمدرضا احمدی سنگر با ۳۲۲۷۳ رأی راهی مجلس شدند.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد. نتایج انتخابات مجلس دوازدهم
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد.(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسبق دقایقی قبل با حضور در مدرسه میعاد تهران در محله نارمک رأی خود را به صندوق انداخت. احمدی‌نژاد هم رأی داد
محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسبق دقایقی قبل با حضور در مدرسه میعاد تهران در محله نارمک رأی خود را به صندوق انداخت.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده مجلس علاوه بر اشرافیت بر موضوعات مختلف کشور جهت قانون گزاری ،می بایست تجربه اجرای آن در سطح کشور را داشته باشد. چرا به « سید شمس الدین حسینی » رای دهیم؟ (يادداشت)
شمال نیوز : یک نماینده مجلس علاوه بر اشرافیت بر موضوعات مختلف کشور جهت قانون گزاری ،می بایست تجربه اجرای آن در سطح کشور را داشته باشد. (ادامه)
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: معتادین متجاهر بعد از ترک می توانند به عنوان پاکبان فعالیت کنند. معتادین متجاهر بعد از ترک پاکبان می شوند؟
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: معتادین متجاهر بعد از ترک می توانند به عنوان پاکبان فعالیت کنند.(ادامه)
قصه قالیباف و رائفی‌پور چیست؟
(ادامه)
یک چهره سیاسی از برنامه ریزی احمدی نژاد برای انتخابات ۱۴۰۴ روایت کرد و گفت او حتی به معاون اولی هم فکر می کند. احمدی نژاد به دنبال بازگشت به صحنه سیاست است/ ریاست جمهوری یا معاون اولی دولت آینده؟!
یک چهره سیاسی از برنامه ریزی احمدی نژاد برای انتخابات ۱۴۰۴ روایت کرد و گفت او حتی به معاون اولی هم فکر می کند.(ادامه)
روایت خبرنگار صداوسیما از درخواست عجیب قطری ها+ فیلم
روایت احمدی از حرکت عجیب قطری ها/ آتیششون بزنید!(ادامه)
منوچهر متکی با اشاره به برکناری خود توسط محمود احمدی نژاد گفت: ماجرای سنگال اثر وضعی خود را گذاشته است. طعنه منوچهر متکی به احمدی‌نژاد
منوچهر متکی با اشاره به برکناری خود توسط محمود احمدی نژاد گفت: ماجرای سنگال اثر وضعی خود را گذاشته است.(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
سعید محمد، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد می گوید: موجی باعنوان بانیان وضع موجود ایجاد شد و شاید بتوان گفت این پوست خربزه‌ای بود که زیر پای دولت سیزدهم انداخته شد. چون طیف زیادی از نیروهای خوب و مدیران خوب را از دست داد. سعید محمد: به شورای نگهبان گفته بودند این «احمدی‌نژاد دوم» است
سعید محمد، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد می گوید: موجی باعنوان بانیان وضع موجود ایجاد شد و شاید بتوان گفت این پوست خربزه‌ای بود که زیر پای دولت سیزدهم انداخته شد. چون طیف زیادی از نیروهای خوب و مدیران خوب را از دست داد.(ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)
شمال نیوز: روح‌الله سلگی با حکم دبیرکل جبهه شریان، به عنوان رئیس ستاد انتخابات این جبهه منصوب شد. «روح‌الله سلگی» رئیس ستاد انتخابات شریان شد
شمال نیوز: روح‌الله سلگی با حکم دبیرکل جبهه شریان، به عنوان رئیس ستاد انتخابات این جبهه منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.» در مبارزه با فساد پا روی دُم خیلی‌ها گذاشتم / ۱۰۰ درصد قالیباف در ماجرای حضورم در وزارت راه دخالت کرد
شمال نیوز : سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیاء، دبیر پیشین شورایعالی مناطق آزاد و کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می گوید؛« به جرأت می گویم فضاسازی ها علیه من در انتخابات ۱۴۰۰ بخاطر پیگیری پرونده فساد بود.»(ادامه)
تصویری از کارت دانشجویی محمود احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت را مشاهده می‌کنید. عکسی از کارت دانشجویی محمود احمدی‌نژاد
تصویری از کارت دانشجویی محمود احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
 سخنگوی شورای ائتلاف به سوالی درباره سرلیست تهران گفت: سرلیست بودن آقای قالیباف برای شورای ائتلاف قطعی است. قالیباف؛ سرلیست قطعی شورای ائتلاف در انتخابات مجلس
سخنگوی شورای ائتلاف به سوالی درباره سرلیست تهران گفت: سرلیست بودن آقای قالیباف برای شورای ائتلاف قطعی است.(ادامه)
ویدِیو/ انتشار سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره احمدی‌نژاد به رهبری
مرحوم هاشمی رفسنجانی در ویدیویی که برای نخستین بار منتشر شده است می گوید: رهبری نظرشان این شد که از آن‌ها (دولت نهم) حمایت کنند. گاهی هم که می‌دیدند من حرف‌های سنگینی می‌زنم، می‌گفتند: اینگونه نیست افرادی می‌آیند و شما را تحریک می‌کنند./منبع: چند ثانیه (ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم. رازِ سکوت احمدی نژاد به روایت نماینده نزدیک به او / به هیچ‌وجه وارد انتخابات مجلس نمی‌شود اما ریاست جمهوری شاید!
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.522 seconds.