.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نماینده ادوار مجلس می‌گوید: صادق محصولی و همراهانش مقطعی می توانند موفق باشند ولی دائمی نه؛ این اشخاص در زمان احمدی نژاد وزیر و مسئول شدند و امکانات نظام به دستشان افتاد اما افراد خوبی برای اسلام، نظام، رهبری و خانواده شهدا نبودند. قاضی پورنماینده ادوار مجلس : خالص‌سازان زیر سایه احمدی‌نژاد قدرت گرفتند
شمال نیوز : نماینده ادوار مجلس می‌گوید: صادق محصولی و همراهانش مقطعی می توانند موفق باشند ولی دائمی نه؛ این اشخاص در زمان احمدی نژاد وزیر و مسئول شدند و امکانات نظام به دستشان افتاد اما افراد خوبی برای اسلام، نظام، رهبری و خانواده شهدا نبودند.(ادامه)
بسیج فرصت چاره ساز ملی وایمانی برای امروز و فردای کشور است که در پرتو عزم و اراده بسیجیان، اهداف روشن انقلاب درعرصه های پیشتازانه تحقق خواهد یافت.

بسیج ؛ نماد چاره ساز ملی در عرصه پیشرفت(يادداشت)
بسیج فرصت چاره ساز ملی وایمانی برای امروز و فردای کشور است که در پرتو عزم و اراده بسیجیان، اهداف روشن انقلاب درعرصه های پیشتازانه تحقق خواهد یافت. (ادامه)
اولین عکس احمدی‌نژاد در روزنامه‌ها؛ یک تابلوی کج بالای سرش!
به دنبال اعلام استان شدن اردبیل با مرکزیت این شهر، وزارت کشور در اول آذر ۱۳۷۲ اولین استاندار اردبیل را معرفی کرد. روزنامه اطلاعات ۲ آذر ۱۳۷۲ خبر معرفی استانداری محمود احمدی نژاد در ادبیل را منتشر کرد. منبع: روزنامه اطلاعات(ادامه)
عکس/ قهرمان تیراندازی در دیدار با رهبر انقلاب
ساره جوانمردی در فینال تپانچهٔ ۱۰ متر بازی‌های پاراآسیایی موفق به کسب مدال نقره شد و با فرزندش برای دریافت مدال به روی سکو رفت. مدال طلای این ماده هم به فائزه احمدی تعلق گرفته بود.(ادامه)
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست خودروسازی در مازندران؛ وعده‌های فراموش‌شده ! / کلاه گشاد بر سر شهرداری و شورای شهر قائم شهر! / کارخانه دیزل‌سنگین آمل چه شد ؟!
مشکل امروزدر عدم استقرار صنایع بزرگ در استان مازندران، مدیرانی هستند که بی رقم هستند و یا دغدغه توسعه ندارند و افزایش اشتغال جوانان و هموارکردن مسیر برای تولید ثروت، برای‌شان اولویت نیست(ادامه)
یک فعال سیاسی درباره فعالیت‌های این روزهای محمود احمدی‌نژاد صحبت کرد. فعالیت پشت‌پرده احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس؟
یک فعال سیاسی درباره فعالیت‌های این روزهای محمود احمدی‌نژاد صحبت کرد.(ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
شمال نیوز : حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران شاهد تغییرات گسترده و همزمان در سه اداره کل بود که در نوع خود پس از استقرار دولت سیزدهم بی سابقه است .

خانه تکانی در حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران
شمال نیوز : حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران شاهد تغییرات گسترده و همزمان در سه اداره کل بود که در نوع خود پس از استقرار دولت سیزدهم بی سابقه است . (ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
احمدی نژاد بانی فتنه‌ای شد که طی آن به تبعیت از طراحی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، شعار نه غزه نه لبنان داده شد. این در حالی بود که موسوی پیش از آن .... کیهان : احمدی‌ نژاد اگر همچنان در مسیر ارتجاع بماند به انحطاط کشیده می‌شود
احمدی نژاد بانی فتنه‌ای شد که طی آن به تبعیت از طراحی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، شعار نه غزه نه لبنان داده شد. این در حالی بود که موسوی پیش از آن ....(ادامه)
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند. دلیل سکوت احمدی‌نژاد و موسوی دربارۀ اسرائیل چیست؟
روزنامه وابسته به غلامحسین کرباسچی می‌گوید جناح‌های سیاسی در موضوع جنگ غزه همگرا شده‌اند، اما احمدی‌نژاد و موسوی حاضر نشدند در حمایت از فلسطین موضع بگیرند.(ادامه)
فرماندار رباط‌کریم گفت: صدای انفجاری که شهروندان پرند آن را شنیدند، مربوط به حادثه نیروگاه برق پرند بوده که یک کشته و ۴ مجروح به همراه داشت. یک کشته و ۴ مجروح در انفجار نیروگاه پرند
فرماندار رباط‌کریم گفت: صدای انفجاری که شهروندان پرند آن را شنیدند، مربوط به حادثه نیروگاه برق پرند بوده که یک کشته و ۴ مجروح به همراه داشت.(ادامه)
جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. نمایش این تصاویر خاص در محل دیدار رهبری با نخبگان + عکس
جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.(ادامه)
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
شمال نیوز : علی شهریاری‌احمدی، دبیر علمی دومین سمینار سرطان در جوانان با اشاره به شیوع سرطان روده بزرگ در جهان، افزود: سازمان سرطان آمریکا اعلام کرده که سرطان روده بزرگ رو به افزایش است، اما علل شیوع آن هنوز نامشخص بوده و نمی‌توان به درستی در مورد علت شیوع این سرطان، اظهار نظر کرد. افزایش سرطان‌های دستگاه گوارش / سلامت جوانان در خطر است
شمال نیوز : علی شهریاری‌احمدی، دبیر علمی دومین سمینار سرطان در جوانان با اشاره به شیوع سرطان روده بزرگ در جهان، افزود: سازمان سرطان آمریکا اعلام کرده که سرطان روده بزرگ رو به افزایش است، اما علل شیوع آن هنوز نامشخص بوده و نمی‌توان به درستی در مورد علت شیوع این سرطان، اظهار نظر کرد.(ادامه)
پدر و مادر آرمیتا گراوند دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در بازداشت و یا محدودشدن خود را تکذیب کردند. درخواست خانواده آرمیتا از مردم و تکذیب دروغهای فضای مجازی/ راضی نیستم عکس‌های شخصی دخترم پخش شود
پدر و مادر آرمیتا گراوند دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در بازداشت و یا محدودشدن خود را تکذیب کردند.(ادامه)
کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: مانع سفر احمدی‌نژاد به آمریکای مرکزی برطرف شد. احمدی نژاد گذرنامه اش را پس گرفت /او تعهد داد و مجوز سفر به خارج از کشور را گرفت!
کانال تلگرامی دولت بهار نوشت: مانع سفر احمدی‌نژاد به آمریکای مرکزی برطرف شد.(ادامه)
کاروان کشتی فرنگی ایران که روز اول نتوانسته بود در سطح انتظارات ظاهر شود، دیروز با دو طلا پایان شیرینی در بازی‌های آسیایی داشت. مدال‌آوران ایران در روز دوازدهم بازی‌های آسیایی
کاروان کشتی فرنگی ایران که روز اول نتوانسته بود در سطح انتظارات ظاهر شود، دیروز با دو طلا پایان شیرینی در بازی‌های آسیایی داشت.(ادامه)
شمال نیوز : محمود احمدی نژاد در پاسخ به دعوت رسمی دولت و دانشگاه گواتمالا ، امروز (پنجشنبه) جهت شرکت در یک سمپوزیوم بین المللی چهار روزه پیرامون «مدیریت جامع منابع آبی در جهان» ، عازم این کشور در آمریکای مرکزی می شود. محمود احمدی نژاد به گواتمالا رفت + تصاویر
شمال نیوز : محمود احمدی نژاد در پاسخ به دعوت رسمی دولت و دانشگاه گواتمالا ، امروز (پنجشنبه) جهت شرکت در یک سمپوزیوم بین المللی چهار روزه پیرامون «مدیریت جامع منابع آبی در جهان» ، عازم این کشور در آمریکای مرکزی می شود.(ادامه)
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد. رقیب را باید بدون حذف پای صندوق رأی شکست داد/همه می‌دانند روحانی عملاً پدرخوانده حزب اعتدال و توسعه است
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد.(ادامه)
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند.

چند روایت از زندگی اسرار آمیز فرماده شهید مازندرانی اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان
شمال نیوز : حمیدرضا می‌گفت: اگر 100 تا 100 تا از ما بمیریم بهتر از این است که خمی به ابروی آقا بیاید. وابستگی و دلبستگی اش به آقا به حدی بود که مسئولان مافوقش هم این مطلب را تایید می کردند. (ادامه)
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند. بانکها اصلی ترین عامل سرطان اقتصاد کشور هستند
شمال نیوز : راغفر با بیان اینکه اگر اراده‌ای برای حل مسائل اقتصادی ایران وجود داشته باشد، در ابتدا باید شرکت‌های متعلق به برخی نهادها خصوصی شوند و سهام‌شان به مردم واگذار شود، گفت: این اقدام، ظرفیت بسیار بزرگی برای جلب و بازسازی اعتماد مردم ایجاد می‌کند.(ادامه)
کانال دولت بهار، منتسب به محمود احمدی نژاد بیانیه دفتر احمدی‌نژاد درپی تحریم شدن از سوی آمریکا را منتشر کرد. واکنش محمود احمدی نژاد به تحریم شدنش از سوی دولت آمریکا
کانال دولت بهار، منتسب به محمود احمدی نژاد بیانیه دفتر احمدی‌نژاد درپی تحریم شدن از سوی آمریکا را منتشر کرد.(ادامه)
آرش میراحمدی بازیگر برنامه‌های طنز تلویزیون ساعتی پیش در بیمارستان درگذشت. آرش میراحمدی درگذشت
آرش میراحمدی بازیگر برنامه‌های طنز تلویزیون ساعتی پیش در بیمارستان درگذشت.(ادامه)
همزمان با انجام توافق تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا، رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی خبر داد واشنگتن یک فرد و یک نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است. رویترز: آمریکا احمدی‌نژاد را تحریم کرد
همزمان با انجام توافق تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا، رویترز به نقل از یک مقام آمریکایی خبر داد واشنگتن یک فرد و یک نهاد ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.(ادامه)
باشگاه سپاهان رأی غیرقطعی صادره توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را محکوم کرد. اطلاعیه باشگاه سپاهان در خصوص رأی کمیته انضباطی
باشگاه سپاهان رأی غیرقطعی صادره توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را محکوم کرد.(ادامه)
فهرست آسیایی بازیکنان پرسپولیس پس از اضافه شدن نبیل باهویی با ۲۶ بازیکن بسته شد. لیست بازیکنان پرسپولیس مقابل النصر مشخص شد
فهرست آسیایی بازیکنان پرسپولیس پس از اضافه شدن نبیل باهویی با ۲۶ بازیکن بسته شد.(ادامه)
ائتلاف یاران روحانی و لاریجانی علیه پایداری
حدود ۷ ماه مانده به برگزاری انتخابات مجلس و در شرایطی که به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو نیز همچون یکی، دو انتخابات پیش از این، چندان امیدی به حضور ندارند، به نظر می‌رسد تنها طیف جدی‌‌ای(ادامه)
 احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل هشدار احمد توکلی به نمایندگان مجلس: چگونه امری که رهبری تاییدش را پس‌ گرفته به رای می‌گذارید؟!
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیئت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به نمایندگان مجلس، خواستار رد کامل (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.719 seconds.