.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد.

یادآوری حامیان رئیسی به قالیباف/ سرنوشت حداد‌عادل در انتظار رئیس‌مجلس
حامیان دولت می‌خواهند به قالیباف این پیام را منتقل کنند که بی‌خود منتظر یک‌دوره‌ای شدن رئیسی نباشد، بلکه باید به یک‌دوره‌ای شدن خودش مانند حدادعادل بیندیشد. (ادامه)
دومین دوره جایزه احسان استان مازندران با هدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران برگزار شد. اهدای جایزه ملی احسان به فعالان احسان و نیکوکاری مازندران
دومین دوره جایزه احسان استان مازندران با هدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران برگزار شد.(ادامه)
شوهر خانم معلم قائمشهری کیست؟ + عکس
عکس منتشر شده شوهر خانم معلم قائمشهری حیرت آور است ! (ادامه)
دقیقا وقتی بالگرد می‌خواست در ورزشگاه «شهید چاهایی» کرمان فرود بیاید، دچار سانحه شد. معاونان و برخی افراد دیگر برای استقبال در کنار چمن این ورزشگاه حضور داشتند که متوجه ماجرا می‌شوند و سریع از یک خلبان که در آن نزدیکی بوده، کمک می‌گیرند. این خلبان هم سریع ارتباط «باتری بالگرد» با موتور را قطع کرده و از آتش‌سوزی بعد از سقوط جلوگیری می‌کند. این فرد مانع انفجار بالگرد وزیر ورزش شد!
دقیقا وقتی بالگرد می‌خواست در ورزشگاه «شهید چاهایی» کرمان فرود بیاید، دچار سانحه شد. معاونان و برخی افراد دیگر برای استقبال در کنار چمن این ورزشگاه حضور داشتند که متوجه ماجرا می‌شوند و سریع از یک خلبان که در آن نزدیکی بوده، کمک می‌گیرند. این خلبان هم سریع ارتباط «باتری بالگرد» با موتور را قطع کرده و از آتش‌سوزی بعد از سقوط جلوگیری می‌کند.(ادامه)
رئیس جمهور با بی‌سابقه خواندن هجمه ماه‌های اخیر دشمنان علیه ملت ایران، گفت: جنگ اقتصادی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن است که با التهاب‌آفرینی در بازار، زندگی و معیشت مردم را هدف قرار داده است. در جهت ثبات بازار ارز تلاش کنید/ دشمن پس از ناکامی در ناآرامی‌ها، التهاب‌آفرینی در بازار را دنبال می‌کند
رئیس جمهور با بی‌سابقه خواندن هجمه ماه‌های اخیر دشمنان علیه ملت ایران، گفت: جنگ اقتصادی از ابعاد جنگ ترکیبی دشمن است که با التهاب‌آفرینی در بازار، زندگی و معیشت مردم را هدف قرار داده است.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان که طی روزهای اخیر در بیمارستان بستری شده بود به هوش آمد. وزیر ورزش به هوش آمد
وزیر ورزش و جوانان که طی روزهای اخیر در بیمارستان بستری شده بود به هوش آمد.(ادامه)
امتداد نوشت : باهنر معتقد است،احمدی نژاد، سکوت رضایت آمیزی کرده است. «اصلی‌ترین دلیل سکوت احمدی‌نژاد» به روایت باهنر
امتداد نوشت : باهنر معتقد است،احمدی نژاد، سکوت رضایت آمیزی کرده است. (ادامه)
واکنش ها به شهادت حاج اسماعیل احمدی+ عکس
(ادامه)
رئیس فدراسیون شمشیربازی توضیحاتی را در خصوص سقوط بالگرد ارائه کرد. ماجرای سقوط بالگرد از زبان یکی از همراهان وزیر ورزش
رئیس فدراسیون شمشیربازی توضیحاتی را در خصوص سقوط بالگرد ارائه کرد.(ادامه)
احمدی‌نژاد کجاست؟/ نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد: گفته بود سیل می آید حالا هم سیل آمده/نقد دارد اما نمی‌خواهد در ردیف پهلوی و میرحسین موسوی قرار گیرد ... احمدی‌نژاد کجاست؟/ نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد: گفته بود سیل می آید حالا هم سیل آمده/نقد دارد اما نمی‌خواهد در ردیف پهلوی و میرحسین موسوی قرار گیرد!
احمدی‌نژاد کجاست؟/ نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد: گفته بود سیل می آید حالا هم سیل آمده/نقد دارد اما نمی‌خواهد در ردیف پهلوی و میرحسین موسوی قرار گیرد ...(ادامه)
پیکر مدیر کل حوزه ریاست وزارت ورزش به گلزار شهدای کرمان منتقل شد. پیکر مدیر کل حوزه ریاست وزارت ورزش به تهران منتقل می‌شود
پیکر مدیر کل حوزه ریاست وزارت ورزش به گلزار شهدای کرمان منتقل شد.(ادامه)
رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی استان در حال انجام است. وزیر ورزش دچار خونریزی مغزی شد
رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که سید حمید سجادی وزیر ورزش در نتیجه سانحه بالگرد در شهرستان بافت دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی استان در حال انجام است.(ادامه)
اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش در سانحه سقوط بالگرد در گذشت. مرحوم اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش که بود؟
اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش در سانحه سقوط بالگرد در گذشت.(ادامه)
مسئولان درمانی کرمان می گویند وزیر ورزش که در سانحه بالگرد از قسمت سر و دست دچار مصدومیت شده درگیر خونریزی مغزی نیز است که برای درمان از بافت به سیرجان انتقال یافته است.

آخرین جزییات سقوط بالگرد در بافت؛ خونریزی مغزی وزیر ورزش و انتقال وی به سیرجان / مدیرکل وزارتی سجادی درگذشت
مسئولان درمانی کرمان می گویند وزیر ورزش که در سانحه بالگرد از قسمت سر و دست دچار مصدومیت شده درگیر خونریزی مغزی نیز است که برای درمان از بافت به سیرجان انتقال یافته است. (ادامه)
سومین دوره مسابقات لیگ کشتی لوچو با عنوان خلیج همیشگی فارس، سرداران و شهدا استان مازندران برگزار می‌شود. آغاز سومین دوره لیگ کشتی لوچو
سومین دوره مسابقات لیگ کشتی لوچو با عنوان خلیج همیشگی فارس، سرداران و شهدا استان مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
تصاویری از خودرو خاک‌گرفته و قدیمی احمدی‌نژاد!
تصاویری از خودروی شخصی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق ایران در پارکینگ سازمان بهزیستی را ببینید.(ادامه)
معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش، گفت: تمام کارهای رتبه بندی معلمان انجام شده و به زودی برای آن‌ها صادر می‌شود. صدور رتبه واقعی تمام معلمان به زودی
معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش، گفت: تمام کارهای رتبه بندی معلمان انجام شده و به زودی برای آن‌ها صادر می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: شورای اسلامی شهر ساری عصر سه شنبه محمد حسین قبادی را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرد.
محمد حسین قبادی به عنوان سرپرست شهرداری ساری معرفی شد
شمال نیوز: شورای اسلامی شهر ساری عصر سه شنبه محمد حسین قبادی را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرد. (ادامه)
بیش از ۱۸ میلیون جوجه ریزی برای تامین مرغ در نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده است. نبض منظم بازار مرغ برای نوروز
بیش از ۱۸ میلیون جوجه ریزی برای تامین مرغ در نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده است.(ادامه)
شمال نیوز:شورای اسلامی شهر ساری در پنجاه و پنجمین جلسه خود که یکشنبه شب برگزار شد، محمد قبادی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد. « محمدحسین قبادی» شهردار جدید ساری شد
شمال نیوز:شورای اسلامی شهر ساری در پنجاه و پنجمین جلسه خود که یکشنبه شب برگزار شد، محمد قبادی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد.(ادامه)
قرارگاه ساماندهی معابر مازندران جهت رفت و روب سطح کل استان تشکیل شد. تشکیل قرارگاه ساماندهی معابر در مازندران
قرارگاه ساماندهی معابر مازندران جهت رفت و روب سطح کل استان تشکیل شد.(ادامه)
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.



سیمرغ بهترین بازیگر برای استاد نصیریان و مجید صالحی | چه کسی بهترین بازیگر زن شد؟
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. (ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند. نامزد‌های سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
نامزد‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش «سودای سیمرغ» در رشته‌های مختلف معرفی شدند.(ادامه)
طهماسب مظاهری رئیس‌کل پیشین بانک مرکزی در کتاب خاطرات خود روایتی عجیب از شیوه دور زدن تحریم‌ها در دولت محمود احمدی‌نژاد مطرح کرده است. روایت رئیس بانک مرکزی دولت نهم از دستورات احمدی نژاد برای «دور زدن تحریم‌ها» !
طهماسب مظاهری رئیس‌کل پیشین بانک مرکزی در کتاب خاطرات خود روایتی عجیب از شیوه دور زدن تحریم‌ها در دولت محمود احمدی‌نژاد مطرح کرده است.(ادامه)
در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور، تیم مازندران به عنوان قهرمانی رسید. قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشور/ برترین‌های انتخابی تیم ملی مشخص شدند
در پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور، تیم مازندران به عنوان قهرمانی رسید.(ادامه)
تیم فوتبال ملوان با پیروزی در دربی شمال کشور، باخت تلخ مقابل استقلال را فراموش کرد و در جدول لیگ برتر ۲۱ امتیازی شد. ملوان با برتری برابر نساجی فاتح دربی شمال کشور شد
تیم فوتبال ملوان با پیروزی در دربی شمال کشور، باخت تلخ مقابل استقلال را فراموش کرد و در جدول لیگ برتر ۲۱ امتیازی شد.(ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد در سال‌های اخیر تفاوت های زیادی کرده است.

تیپ دیده‌ نشده از محمود احمدی نژاد در یک میوه‌فروشی+عکس
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد در سال‌های اخیر تفاوت های زیادی کرده است. (ادامه)
طحان نظیف در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر آقایان لاریجانی، روحانی و احمدی نژاد بخواهند برای انتخابات آتی وارد عرصه شوند، نگاه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت آنها چگونه است؟ گفت: .... لاریجانی، روحانی و احمدی نژاد، «تایید صلاحیت» می‌شوند؟
طحان نظیف در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر آقایان لاریجانی، روحانی و احمدی نژاد بخواهند برای انتخابات آتی وارد عرصه شوند، نگاه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت آنها چگونه است؟ گفت: ....(ادامه)
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند. خوش چهره : در جنگ اقتصادی نباید فرمانده دسته را فرمانده لشکر کرد
شمال نیوز: استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارند.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 448 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.503 seconds.