.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: شورای شهر ساری سه شنبه شب در  جلسه خود با دستور کار انتخاب شهردار ،موفق به انتخاب شهردار جدید نشد. سبحان بخشی با کسب ۶ رای مخالف از گزینه تصدی شهرداری ساری حذف شد
شمال نیوز: شورای شهر ساری سه شنبه شب در جلسه خود با دستور کار انتخاب شهردار ،موفق به انتخاب شهردار جدید نشد.(ادامه)
افرادی که به هر دلیلی خواهان تغییر یا اصلاحاتی در نام خانوادگی خود هستند، با دارا بودن شرایطی می‌توانند این کار را از طریق طی کردن مراحل قانونی انجام دهند. شرایط تغییر نام خانوادگی در شناسنامه
افرادی که به هر دلیلی خواهان تغییر یا اصلاحاتی در نام خانوادگی خود هستند، با دارا بودن شرایطی می‌توانند این کار را از طریق طی کردن مراحل قانونی انجام دهند. (ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
پیکار‌های تکواندو آزاد دختران خردسال مازندران، با معرفی بهترین‌ها خاتمه یافت. معرفی برترین‌های تکواندو دختران مازندران
پیکار‌های تکواندو آزاد دختران خردسال مازندران، با معرفی بهترین‌ها خاتمه یافت.(ادامه)
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی سانتاباربارا در کشور آمریکا دو فیلم بلند و یک انیمیشن کوتاه ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد. پای ترانه علیدوستی و برادرانش به آمریکا رسید!
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی سانتاباربارا در کشور آمریکا دو فیلم بلند و یک انیمیشن کوتاه ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد.(ادامه)
 در گزارشی جایگاه مردان احمدی نژاد در دولت رئیسی را بررسی و ارزیابی کرده حدود نیمی از هیات دولت رئیسی قبلا در دولت احمدی نژاد دارای مسئولیت های حساس و کلیدی بودند.

چگونه احمدی نژاد نصف دولت رئیسی را تسخیر کرد؟
در گزارشی جایگاه مردان احمدی نژاد در دولت رئیسی را بررسی و ارزیابی کرده حدود نیمی از هیات دولت رئیسی قبلا در دولت احمدی نژاد دارای مسئولیت های حساس و کلیدی بودند. (ادامه)

رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با استقبال استاندار و رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان وارد رشت شد. رئیس مجلس شورای اسلامی وارد رشت شد
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با استقبال استاندار و رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان وارد رشت شد.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز وارد مازندران شد. سفر وزیر ورزش و جوانان به مازندران
وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز وارد مازندران شد.(ادامه)
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید. خیز قالیباف و لاریجانی به سمت پاستور 1404/ سعید جلیلی، رئیسی را دور می زند؟
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید.(ادامه)
محمد جواد ظریف در واکنش به توئیت طلب حلالیت عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد، برای او آرزوی سلامتی و سربلندی کرد. واکنش ظریف به حلالیت طلبیدن مشاور سابق احمدی‌نژاد
محمد جواد ظریف در واکنش به توئیت طلب حلالیت عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد، برای او آرزوی سلامتی و سربلندی کرد.(ادامه)
 نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با ابراز عقیده مبنی بر اینکه احتمال دارد جلسه ارزیابی دو عضو شورای شهر که علاقمند هستند تا شهردار شوند به صورت علنی برگزار شود، گفت: شورای شهر ساری تا این لحظه در رابطه با فردی که بخواهد سکان شهرداری ساری را در دست بگیرد به جمع‌بندی نرسید. برای انتخاب شهردار به جمع بندی نرسیدیم/ شهرداری ساری مدیریت ندارد؛ اخراجی‌ها در حال برگشت
نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با ابراز عقیده مبنی بر اینکه احتمال دارد جلسه ارزیابی دو عضو شورای شهر که علاقمند هستند تا شهردار شوند به صورت علنی برگزار شود، گفت: شورای شهر ساری تا این لحظه در رابطه با فردی که بخواهد سکان شهرداری ساری را در دست بگیرد به جمع‌بندی نرسید.(ادامه)
روابط عمومی دفتر احمدی نژاد اعلام کرد؛ او پیرامون «وقایع اخیر» موضع‌گیری نداشته است. روابط عمومی دفتر احمدی نژاد درباره فیلم جنجالی اخیر او توضیح داد
روابط عمومی دفتر احمدی نژاد اعلام کرد؛ او پیرامون «وقایع اخیر» موضع‌گیری نداشته است.(ادامه)
۲۴ تکواندوکار مازندرانی به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی راه یافتند. ۲۴ تکواندوکار مازندرانی در مرحله دوم انتخابی تیم ملی
۲۴ تکواندوکار مازندرانی به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی راه یافتند.(ادامه)
وزیر کشور در حکمی، علیرضا احمدی را به سمت سخنگوی وزارت کشور منصوب کرد. سخنگوی وزارت کشور منصوب شد
وزیر کشور در حکمی، علیرضا احمدی را به سمت سخنگوی وزارت کشور منصوب کرد.(ادامه)
کسی قرارداد ترکمنچای گونه رویانیان با مانوئل ژوزه پیرمرد پرتغالی و همچنین دستمزدهای عجیب به بازیکنان پرسپولیس را از یاد نبرده است. رویانیان آن زمان رییس ستاد سوخت بود و حواشی زیادی در آن مورد هم مطرح شده بود. رویانیان بعداز افتضاحات، از پرسپولیس طلبکار شد!
کسی قرارداد ترکمنچای گونه رویانیان با مانوئل ژوزه پیرمرد پرتغالی و همچنین دستمزدهای عجیب به بازیکنان پرسپولیس را از یاد نبرده است. رویانیان آن زمان رییس ستاد سوخت بود و حواشی زیادی در آن مورد هم مطرح شده بود.(ادامه)
۲ تیم بابلی برای رسیدن به سکوی قهرمانی لیگ نوجوانان و جوانان مازندران در تلاش هستند. رقابت بابلی‌ها برای قهرمانی لیگ تکواندو دختران
۲ تیم بابلی برای رسیدن به سکوی قهرمانی لیگ نوجوانان و جوانان مازندران در تلاش هستند.(ادامه)
خرید تضمینی برنج می‌تواند راهکار حمایتی خوبی از سوی دولت و مجلس برای کاهش دغدغه‌های فکری، روحی و مالی کشاورزان و شالیکاران باشد. شالیکاران چشم انتظار خرید تضمینی برنج
خرید تضمینی برنج می‌تواند راهکار حمایتی خوبی از سوی دولت و مجلس برای کاهش دغدغه‌های فکری، روحی و مالی کشاورزان و شالیکاران باشد.(ادامه)
سایت خبری و تحلیلی المانیتور در گزارشی به بررسی دلایل سکوت این روزهای محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران پرداخته است. چرا محمود احمدی‌نژاد ساکت است؟
سایت خبری و تحلیلی المانیتور در گزارشی به بررسی دلایل سکوت این روزهای محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران پرداخته است.(ادامه)
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: شرط حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس ایجاد امید و اعتمادسازی است. شرط مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس از زبان وزیر روحانی و احمدی‌نژاد
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: شرط حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس ایجاد امید و اعتمادسازی است.(ادامه)
 پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. استاندار منفعل روزهای سخت استان، کنار گذاشته می شود؟
پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. (ادامه)
وی که استعفای خود از نمایندگی مجلس تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده است به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور منصوب خواهد شد. معاون رئیسی رفتنی شد/ یک نماینده مجلس دیگر در راه پاستور+ مشخصات
وی که استعفای خود از نمایندگی مجلس تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده است به عنوان معاون پارلمانی رئیس جمهور منصوب خواهد شد.(ادامه)
۳ مازندرانی در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر
۳ بازیکن مازندرانی به دور جدید تمرینات آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان دعوت شدند.(ادامه)
از جمله شهدای شاخص دانشجو می‌توان به محسن حاجی‌بابا، محسن وزوایی، محمود شهبازی دستجردی، احمدرضا احدی و مهران بلورچی در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد. دانشجویان شهید در جبهه/ چند نفر از فرماندهان جنگ، دانشجو بودند؟
از جمله شهدای شاخص دانشجو می‌توان به محسن حاجی‌بابا، محسن وزوایی، محمود شهبازی دستجردی، احمدرضا احدی و مهران بلورچی در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد.(ادامه)
ادعای عبدالرضا داوری درباره رئیس کل بانک مرکزی
عبدالرضا داوری با انتشار توئیتی مدعی برکناری رئیس کل بانک مرکزی شده است. (ادامه)
معاون سابق وزیر راه: خیلی فرق می‌ کند چه کسی وزیر راه و شهرسازی باشد
همواره مخالف این عقیده بوده‌ ام که «مدیران هیچ کاره هستند و در جای دیگری تصمیمات گرفته می‌ شود».(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در استانداری مازندران برگزار شد از همکاری و تلاش شهرداری در تحقق برنامه‌های بازآفرینی شهری پایدار و محرومیت‌زدایی از محلات کم برخوردار ساری، قدردانی کرد. قدرداني معاون وزير راه و شهرسازي از شهرداري ساري
وزیر راه و شهرسازی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در استانداری مازندران برگزار شد از همکاری و تلاش شهرداری در تحقق برنامه‌های بازآفرینی شهری پایدار و محرومیت‌زدایی از محلات کم برخوردار ساری، قدردانی کرد.(ادامه)
30 نفر از دانشجویان جهادی دانشگاه علوم پزشکی بابل اعزامی به مراسم اربعین در کشور عراق مورد تقدیر قرار گرفتند.
تجليل از فعالان دانشجويي هلال احمر دانشگاه علوم پزشکي بابل
30 نفر از دانشجویان جهادی دانشگاه علوم پزشکی بابل اعزامی به مراسم اربعین در کشور عراق مورد تقدیر قرار گرفتند. (ادامه)
زندی بتن، مقاومت البرز را درهم شکست
زندی بتن کلاردشت هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال را با پیروزی پرگل بر مقاومت البرز پشت سر گذاشت.(ادامه)
بیش از ۲۲ هزار تن گوشت سفید در راه است
پیش بینی می‌شود ۲۲ هزار و ۸۶۶ تن گوشت سفید در مازندران تولید و به بازار مصرف عرضه شود.(ادامه)
در پاسخ به قطعنامه خصمانه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران اقدامات موثری را در سایت‌های شهید احمدی روشن و شهید علیمحمدی انجام داد / ظرفیت فوردو ۱۰ برابر شد/ راه اندازی دو آبشار در نظنز +جزئیات(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 448 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.399 seconds.