.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیام تبریک سرلشکر باقری به رهبر معظم انقلاب
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به رهبر معظم انقلاب با تأکید بر آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح برای جلوگیری از بروز فتنه های مشابه داعش گفت: جبهه دشمن را همچنان مقهور اقتدار و صلابت خود خواهیم ساخت.(ادامه)
با این ۶ عادت پوکی استخوان را از خود دور کنید
اگرچه پوکی استخوان مشکلی بسیار شایع است اما قرار نیست بخشی اجتناب ناپذیر از روند پیری باشد. با بهبود رژیم غذایی و تغییرات سالم در شیوه زندگی، شما می توانید استخوان های خود را در برابر این بیماری مقاوم کنید. (ادامه)
قیمت انواع خودرو داخلی در بازار
قیمت برخی خودروهای داخلی به شرح زیر است:(ادامه)
کلاه ضد تقلب در زمان قدیم +عکس
کلاه ضد تقلب در زمان قدیم را مشاهده می کنید.(ادامه)
دشمن بیماری‌های قلبی را می‌شناسید؟
اخیرا تحقیقات نشان می‌دهند که خوردن آجیل دو بار در هفته، می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را به میزان چشم گیری کاهش دهد.(ادامه)
بارش برف در جاده چالوس / جاده مازندران بارانی و لغزنده
پلیس راه مازندران اعلام کرد با توجه به بارش باران و برف خفیف، جاده‌های مازندران لغزنده است.(ادامه)
زخمی شدن یک شکارچی متخلف در میانکاله
شکارچی متخلف در تعقیب و گریز با محیط بانان در تالاب میانکاله زخمی شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران پنج شنبه دوم آذر
(ادامه)
توصیه جالب عابدزاده به پسرش
امیر عابدزاده گفته که پدرش از او می‌خواهد در درون دروازه مثل یک گربه باشد.(ادامه)
زمان پرداخت سود سهام عدالت؛ «به زودی»!
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به تعداد محدود وراث مراجعه کننده به سامانه سهام عدالت جهت مشاهده صورت وضعیت دارایی متوفیان، گفت: سود سهام عدالت به طور قطع در سال جاری به حساب مشمولین واریز خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 644 هزار تن برنج در چهار ماهه اول 96 وارد کردند، گفت: از تیرماه تاکنون نیز واردات ممنوع بوده اما اکنون که واردات آزاد شد تکلیف کشاورزان چیست؟..... نعمت زاده : فاتحه تولید برنج را باید خواند
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 644 هزار تن برنج در چهار ماهه اول 96 وارد کردند، گفت: از تیرماه تاکنون نیز واردات ممنوع بوده اما اکنون که واردات آزاد شد تکلیف کشاورزان چیست؟.....(ادامه)
5 ماده برای سم زدایی کامل پوست
مصرف مقدار فراوان آب بخشی مهم از فرآیند سم زدایی پوست را شامل می شود. آب به تخلیه سموم از دستگاه گوارش کمک می کند، که از بین بردن مواد شیمیایی مضر را تسریع می کند.(ادامه)
عکس: تکرار خاطره «شاه رفت» در تیتر روزنامه‌های زیمبابوه
تیتر یک روزنامه The witness درباره موگابه با عنوان «او رفت» برای ما ایرانیان یادآور روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۶ دی‌ ۱۳۵7 می باشد که عنوان «شاه رفت» تیتر صفحه اول تمامی روزنامه های کشور بود. (ادامه)
سوزاندن جسد همسر پس از جنایت
راز قتل زن جوانی که جسد سوخته‌اش در شهرستان گالیکش پیدا شده بود، پس از یک ماه تحقیق، با دستگیری همسر معتادش فاش شد. (ادامه)
۳۸ پروژه کتابخانه ای مازندران نیمه تمام است
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران از ۳۸ پروژه نیمه تمام در بخش کتاب و کتابخوانی خبر داد.(ادامه)
حضور 24 پزشک و پرستار بسیجی از علوم پزشکی مازندران در کرمانشاه
مسؤول تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی مازندران گفت: 24 پزشک عمومی و متخصص و پرستار از هفته گذشته تاکنون در مناطق زلزله‎زده کرمانشاه حضور دارند.(ادامه)
نذر فرهنگی را در زمینه کتاب رواج دهیم
استاندار مازندران خواستار ترویج نذر فرهنگی در زمینه کتاب شد.(ادامه)
مبتلایان به کبد چرب چه خوراکی‌هایی مصرف کنند؟
ایسنا به نقل از مدیکال نیوز تودی نوشت: چربی در بخش‌های مختلفی از بدن برای تامین انرژی ذخیره می‌شود. بخشی از کبد هم از چربی تشکیل شده اما بالا رفتن حجم چربی ذخیره شده در کبد نشانه بیماری کبد چرب است. (ادامه)
تیپ مهتاب کرامتی و خواهران منصوریان/ عکس
خواهران منصوريان در كنار مهتاب کرامتی، امشب، در اکران مردمی فیلم "صفر تا سکو"(ادامه)
آغاز اعمال محدودیت ترافیکی جاده هراز از امروز
رئیس پلیس راه مازندران از آغاز اعمال محدودیت ترافیکی جاده هراز از ساعت هشت صبح امروز خبر داد.(ادامه)
بازگشت دو ستاره پرسپولیس به جمع قرمزها
دو بازیکن تیم پرسپولیس احتمالا به دیدار بعدی سرخپوشان خواهند رسید. (ادامه)
هشدار هواشناسی مازندران به شهروندان و صیادان
مدیرکل هواشناسی مازندران به شهروندان و صیادان نسبت به بارش باران و آبگرفتگی معابر وطوفانی بودن دریا بمدت ۴ روز هشدار داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تدوام بارندگی و برف در مازندران تا ۴ روز آینده
هوای مازندران از امروز بمدت ۴ روز گاهی با رگبار باران و رعدوبرف و در ارتفاعات با بارش برف پیش بینی می‌شود.(ادامه)
پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله به خبر ارتقاء درجه سردار سلیمانی
سردار کوثری در واکنش به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی در مورد ارتقاء درجه سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: چنین مسئله ای نه مطرح است و نه در خصوص آن صحبتی شده و اساسا هدف حاج قاسم والاتر از این مصادیق ظاهری است. بنابراین این موضوع مورد تایید نیست. (ادامه)
با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در ستاد وزارتی و اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان یک باند کلاهبرداری که ماه ها متواری بود با هماهنگی مرجع قضایی در تهران دستگیر شد.

باند جعل عنوان وزارت اطلاعات و دفتر مقام معظم رهبری منهدم شد
با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در ستاد وزارتی و اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان یک باند کلاهبرداری که ماه ها متواری بود با هماهنگی مرجع قضایی در تهران دستگیر شد. (ادامه)
رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به ادامه بی‌وقفه توطئه های دشمنان، از کسانی که از بازگو شدن و تکرار عنوان دشمن ناراحت می شوند، انتقاد کردند و افزودند: این افراد غافل متوجه نیستند که اگر دشمن مجال بیابد در وارد کردن ضربه هیچ تأملی نخواهد کرد نابودی داعش اثبات «ما می توانیم» نیست؟/ ایران در آینده ای نه چندان دور به همه اهداف خود خواهد رسید(خبر)
رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به ادامه بی‌وقفه توطئه های دشمنان، از کسانی که از بازگو شدن و تکرار عنوان دشمن ناراحت می شوند، انتقاد کردند و افزودند: این افراد غافل متوجه نیستند که اگر دشمن مجال بیابد در وارد کردن ضربه هیچ تأملی نخواهد کرد(ادامه)
قضاوت 3 داور مازندرانی در لیگ برتر فوتبال
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روزهای جمعه و شنبه سوم و چهارم آذر با انجام هشت بازی برگزار می‌شود، که سه داور مازندرانی عهده‌دار سه بازی حساس هفته هستند.(ادامه)
آغاز نفوذ سامانه سرد بارشی از امشب در مازندران
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امشب از سمت غرب استان شاهد رگبار باران، رعدوبرق پراکنده و وزش باد آغاز می‌شود و به‌تناوب تا روز یک‌شنبه شاهد وزش باد، بارش‌های رگباری و روند کاهشی دمای هوای استان هستیم.(ادامه)
فندق ، خوراکی معجزه آسا برای سلامتی
در میان میوه‌ های روغنی، فندق قابل هضم ‌ترین و مغذی ‌ترین آنها به شمار می ‌رود. فندق خشک حدود 70 درصد وزن خود مواد چربی و 15 تا 20 درصد مواد پروتئینی دارد و به دلیل فقدان مواد هیدروکربنی، مصرف آن به مبتلایان دیابت توصیه می ‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.