.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو

استاندار گلستان در اولتیماتومی به دستگاه‌های مرتبط با اشتغال استان گفت: هیچ کوتاهی از سوی هیچکس چه بانک‌ها و چه دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان پذیرفته شده نیست و با جدیت برخورد خواهد شد.

اولتیماتوم استاندار به دستگاه‌های مرتبط با اشتغال استان/ هیچ کوتاهی پذیرفته شده نیست/ با جدیت برخورد می‌شود
استاندار گلستان در اولتیماتومی به دستگاه‌های مرتبط با اشتغال استان گفت: هیچ کوتاهی از سوی هیچکس چه بانک‌ها و چه دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان پذیرفته شده نیست و با جدیت برخورد خواهد شد. (ادامه)
آمار پذیرفته شدگان در تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶
مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۹۶ در مجموع ۱۳ هزار و ۷۰۷ نفر برای یک هزار و ۳۵۹ کد رشته محل پذیرش می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : ماجرای نوشتن نامه سرپرست شهرداری سلمانشهر به خودش برای تغییر پست سازمانی در فضای رسانه ای بازتاب فراوانی داشت که ضیا شاه بهرامی توضیحاتی در رابطه با این موضوع داد. .... ماجرای نوشتن نامه سرپرست شهرداری سلمانشهر به خودش
شمال نیوز : ماجرای نوشتن نامه سرپرست شهرداری سلمانشهر به خودش برای تغییر پست سازمانی در فضای رسانه ای بازتاب فراوانی داشت که ضیا شاه بهرامی توضیحاتی در رابطه با این موضوع داد. ....(ادامه)
«قالیباف» عضو هیئت امنای باشگاه پژوهش‌گران دانشگاه آزاد شد
رئیس دانشگاه آزاد در احکامی جداگانه دبیر و اعضای حقیقی و حقوقی هیئت امنای باشگاه پژوهش‌گران جوان و نخبگان این دانشگاه را منصوب کرد.(ادامه)
رییس ستاد کل نیروهای مسلح وارد کرمانشاه شد
رییس ستاد کل نیروهای مسلح بامداد امروز (یکشنبه) به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده و روند خدمت‌رسانی نیروهای مسلح به مردم وارد کرمانشاه شد.(ادامه)
احمدی نژاد و رفقا را نمی توان جدی نگرفت
روزنامه همدلی نوشت: اسفندیار رحیم‌مشایی در کلیپی که آن را در کانال شخصی تلگرامی‌اش منتشر کرد، 48 دقیقه و 35 ثانیه حرف‌های سیاسی غیر متعارف و تهدیدآمیز زد. اما آنچه مسلم است او دارد دیکته محمود احمدی‌نژاد ار از رو می‌خواند. (ادامه)
علائم سرطان معده را بشناسید
احمد مافی گفت: حس سیر شدگی زودرس، وجود خون در استفراغ، سوءهاضمه و ترش کردن، کاهش اشتها، کاهش وزن، خستگی و ضعف طولانی مدت از علائم بروز سرطان معده است.(ادامه)
زلزله‌ ۴.۵ ریشتری دقایقی قبل سرپل‌ذهاب را لرزاند
مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه گفت: دقایقی پیش زلزله‌ای به بزرگی ۴/۵ ریشتر حوالی سرپل‌ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.(ادامه)
جدال مرگبار زن و شوهر به خاطر یک عکس
مرد جوانی که در پرونده سقوط همسرش از طبقه چهارم خانه‌شان بازداشت شده ادعا می‌کند به‌خاطر عکس پس‌زمینه گوشی تلفن همراه همسرش با او درگیر شده اما در مرگ او نقشی نداشته است. (ادامه)
در حالیکه قرار بود از امروز (چهارم آذر) انواع نان در تهران و از دوشنبه (ششم آذر) در استان‌ها با افزایش قیمت ۱۵ درصدی همراه باشد، با دستور رییس‌جمهور، این تصمیم منتفی شد.

افزایش قیمت نان در سراسر کشور متوقف شد
در حالیکه قرار بود از امروز (چهارم آذر) انواع نان در تهران و از دوشنبه (ششم آذر) در استان‌ها با افزایش قیمت ۱۵ درصدی همراه باشد، با دستور رییس‌جمهور، این تصمیم منتفی شد. (ادامه)
عکس/ حرم امامین عسکریین(ع) سیاه پوش شد
حرم امامین عسکریین(ع) در شهر سامرای عراق در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) به نشانه عزا سیاه پوش شد.(ادامه)
عکس/ دریای خزر از چشم ماهواره
تصویر هوایی ثبت شده توسط ماهواره از دریای خزر(ادامه)
ماجرای نوشتن نامه سرپرست شهرداری سلمان شهر به خودش
ماجرای نوشتن نامه سرپرست شهرداری سلمان شهر به خودش برای تغییر پست سازمانی خود چه بود؟(ادامه)
پاسخ رهبر معظم انقلاب به چند استفتاء/ حکم عقد موقت در فضای مجازی و دوچرخه سواری بانوان
مقام معظم رهبری در پاسخ به جدیدترین استفتاءها مربوط به عقد موقت در فضای مجازی، شرکت در نمازهای اهل تسنن، دوچرخه سواری بانوان و ... نظرشان را اعلام کردند. (ادامه)
عکس/ طلوع زیبای خورشید در سامرا
حرم امامین عسکریین(ع) در شهر سامراء به صورت روزانه میزبان هزاران تن از زائرین از داخل و خارج عراق است.(ادامه)
دو نیم کردن هندوانه از خواص آن می‌کاهد
قاچ کردن هندوانه به 2 قسمت و یا حالت هایی که سطحی از روی هندوانه برای مدت ها باز می ماند باعث کشته شدن ویتامین ها و حتی تبخیر آب درون آن می شود از این رو پزشکان صحیح ترین و اصولی ترین شیوه قاچ کردن هندوانه را به شما نشان می دهند.(ادامه)
زمان واریز اولین سود سهام عدالت
سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: اولین مرحله واریزی سود سهام عدالت سال ۹۶، بزودی به حساب مشمولان واریز خواهد شد.(ادامه)
دلیل توقف گرانی نان اعلام شد
رئیس اتاق اصناف ایران کاهش وزن چانه های نان در مصوبه جدید و بروز اختلاف نظر در این خصوص را یکی از دلایل توقف مصوبه گرانی نان تا اطلاع ثانوی اعلام کرد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران یکشنبه ۵ آذرماه
(ادامه)
نخستین نشست هم‌اندیشی استاندار مازندران با اصحاب رسانه(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : در این نشست علاوه بر مطالب و سخنان استاندار و مدیران برخی از رسانه ها ، حواشی خواندنی نیز داشت که به انتخاب خبرنگار شمال نیوز می خوانید.... حاشیه های اولین نشست اسلامی با مدیران رسانه های مازندران
شمال نیوز : در این نشست علاوه بر مطالب و سخنان استاندار و مدیران برخی از رسانه ها ، حواشی خواندنی نیز داشت که به انتخاب خبرنگار شمال نیوز می خوانید....(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری
هوای مازندران امروز ۵ آذر صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران مبتلا به مشکلاتی است که ریشه آن در استان است و متاثر از مشکلاتی پیرامون خودش است، گفت: هنر مدیریت است تهدیدات را به فرصت تبدیل کند..... اسلامی : به‌دنبال تغییرات با هیاهو نیستم + مشروح
شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران مبتلا به مشکلاتی است که ریشه آن در استان است و متاثر از مشکلاتی پیرامون خودش است، گفت: هنر مدیریت است تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.....(ادامه)
عکس/ سقوط کامیون به رودخانه در مازندران
واژگونی کامیون به رودخانه ای در نور مازندران باعث مصدومیت راننده و انتقال آن به بیمارستان شد.(ادامه)
یک شاخه رزماری یک دنیا خاصیت
رزماری به دفع صفرا کمک می‌کند و برای مقابله با گرفتگی عضلات دستگاه گوارش، نفخ و یبوست موثر عمل می‌کند.(ادامه)
قیمت ارز دولتی در روز شنبه
(ادامه)
عکس/ شیر دادن شامپانزه به توله ببر
شامپانزه دوساله به نام "دودو" در حال شیر دادن به بچه ببر 60 روزه!(ادامه)
جدول/قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار
(ادامه)
راه‌های جلوگیری و درمان آنفلوآنزا
متخصص طب ایرانی پرهیزهای غذایی و عدم مصرف غذاهای چرب را در درمان آنفلوآنزا امری مهم دانست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.