.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ تعویض پرچم گنبد امام رضا(ع)
با پایان یافتن ماه محرم و صفر پرچم سیاه حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) تعویض شد.(ادامه)
آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری ۹۷ از امروز
مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی دوره دکتری سال ۹۷ از امروز خبر داد.(ادامه)
تبریک مجمع نمایندگان مازندران درپی نابودی داعش
مجمع نمایندگان مازندران پیروزی سپاه اسلام ناب محمدی (ص) را بر استکبار جهانی و داعش به مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی و آحاد ملت تبریک گفت. (ادامه)
محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته در جاده‌ های مازندران
به منظور تسهیل در رفت و آمد خودرو‌ها محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته از امروز چهارشنبه اول آذر ماه در جاده‌ های مازندران اعمال می‌ شود.(ادامه)
۱۵ هکتار از جنگل های دوهزار تنکابن دچار حریق شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری داری تنکابن از وقوع حریق در ۱۵ هکتار از جنگل های دو هزار شهرستان خبر داد.(ادامه)
محسن رضایی‌ به رهبر انقلاب تبریک گفت
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با صدور نامه ای پیروزی جبهه حق بر باطل و شکست داعش و تکفیری ها را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.(ادامه)
بازدید فرمانده سپاه کربلا مازندران از مناطق زلزله‌زده غرب کشور
سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران با حضور در مناطق آسیب‌دیده از زلزله در غرب کشور، از نزدیک از روند کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان بازدید کرد. (ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز :  حضور داوطلبانه دکتر مریم قلی‌زاده جراح زنان و زایمان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه  نشان داد که در کنار همه اخبار نگران‌کننده از مناطق حادثه‌دیده، خبرهایی هم هستند که انسان را امیدوار می‌کنند..... حضور خالصانه و داوطلبانه جراح زنان و زایمان مازندرانی در مناطق زلزله‌زده+تصاویر
شمال نیوز : حضور داوطلبانه دکتر مریم قلی‌زاده جراح زنان و زایمان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه نشان داد که در کنار همه اخبار نگران‌کننده از مناطق حادثه‌دیده، خبرهایی هم هستند که انسان را امیدوار می‌کنند.....(ادامه)
پیش بینی هوای گرم امروز اول آذر در مازندران
دمای هوای مازندران امروز چهارشنبه اول آذر ماه افزایش می‌یابد.(ادامه)
شمال نیوز : رهبر انقلاب اسلامی به نامه سرلشکر قاسم سلیمانی درباره پایان سیطره شجره خبیثه داعش پاسخ دادند ..... خدمتی بزرگ به بشریت کردید/ حفظ انگیزه و آمادگی‌های همه‌جانبه نباید فراموش شود(خبر)
شمال نیوز : رهبر انقلاب اسلامی به نامه سرلشکر قاسم سلیمانی درباره پایان سیطره شجره خبیثه داعش پاسخ دادند .....(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با اعلام اینکه خط مشی دولت، خط مشی اعتدال است، تصریح کرد: مفهوم این اعتقاد این است که در چارچوب نظام و ضوابط همه کسانی که دارای ظرفیت و توانمندی هستند باید بکارگیری شوند..... اسلامی : در انتصابات با گرایش سیاسی کاری ندارم
شمال نیوز : استاندار مازندران با اعلام اینکه خط مشی دولت، خط مشی اعتدال است، تصریح کرد: مفهوم این اعتقاد این است که در چارچوب نظام و ضوابط همه کسانی که دارای ظرفیت و توانمندی هستند باید بکارگیری شوند.....(ادامه)
قبلي 1 ... 41 42 43 44 45 46

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.034 seconds.