.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
چهره خندان احمدی‎نژاد در جلسه امروز مجمع تشخیص (عکس)
(ادامه)
چرا باید آب گرم را جایگزین آب سرد کنیم؟
آب گرم باعث بهبود فرایند گوارش و دفع سموم از بدن می‌شود و این نکته ثابت شده است.(ادامه)
عکس: وقتی برف و کولاک ایران در گینس ثبت شد!
سال 1350 در ایران 5 روز بطور مداوم برف باریده که به عنوان پر کشته ترین بوران با 4000نفر کشته و 8 متر ارتفاع برف در کتاب گینس ثبت شده است !(ادامه)
میوه‌ها و سبزیجاتی برای حفظ و افزایش سلامت کلیه‌ها
تعداد زیادی از مواد غذایی گیاهی وجود دارند که منجر به حفظ سلامت این اعضای حیاتی بدن می‌شوند.(ادامه)
مازندران استان یارانه‌ساز است
استاندار مازندران با اعلام اینکه مازندران استان تاثیرگذار است، گفت: تاثیرپذیر باید باشیم، مازندران استان یارانه‌ساز است نه یارانه بگیر،باید تلاش کنیم که نقش ارزنده خویش را به خوبی اجرایی کنیم.(ادامه)
خبری از برف و یخبندان در مازندران نیست
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: خبری از برف و یخبندان طی 10 روز آینده در مازندران نیست.(ادامه)
از کاهش قابل ملاحظه بارش در دومین ماه پاییز تا ضرورت مدیریت مصرف آب
نخستین ماه فصل پاییز( نخستین ماه سال آبی 97-96)، که با نفوذ سامانه بارشی، شاهد بارندگی خوبی در استان بودیم اما دومین ماه فصل پاییز بر عکس مهرماه با کاهش قابل ملاحظه بارش روبه‌رو بودیم.(ادامه)
عکس/ جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام
جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام شنبه 4 آذر به ریاست هاشمی شاهرودی برگزار شد.(ادامه)
ممنوع شدن عکس گرفتن زائران در مکه و مدینه
دولت سعودی عکسبرداری و فیلمبرداری در مسجدالحرام و مسجدالنبی را ممنوع اعلام کرد.(ادامه)
شمال نثیوز : مجلس در سال گذشته طبق بند «ح» ماده ۳۷ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه، تعطیلی هشتم ربیع‌الاول را تصویب کرد و سپس با تأیید شورای نگهبان، این امر به قانون دائمی تبدیل شد و از این پس هر ساله این روز به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) تعطیل رسمی است..... هشتم ربیع‌الاول تعطیل است اما فقط امسال؟!
شمال نثیوز : مجلس در سال گذشته طبق بند «ح» ماده ۳۷ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه، تعطیلی هشتم ربیع‌الاول را تصویب کرد و سپس با تأیید شورای نگهبان، این امر به قانون دائمی تبدیل شد و از این پس هر ساله این روز به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) تعطیل رسمی است.....(ادامه)
حضور مجدد «رحیم‌مشایی» در دادسرا
اسفندیار رحیم مشایی در دومین جلسه بازپرسی در شعبه 4 دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.(ادامه)
وجود تبعیض در توزیع اعتبارات استانی
نماینده نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع اعتبارات استانی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به صورت مناسب نیست.(ادامه)
‫‬‎عکس/ تزیین ماشین عروس با فلفل دلمه‌ای
تزیین یک ماشین عروس سفید رنگ با فلفل دلمه ای سبز و قرمز و زرد و فلفل تند و تیز سبز(ادامه)
سفر مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان به مازندران
مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از چند طرح ورزشی شهرستان های قائم شهر، سوادکوه، سیمرغ و جویبار به مازندران سفر کرد. (ادامه)
شمال نیوز : شمال نویز : نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک به مناسبت شکست گروهک تفکیری داعش تصریح کرد: جایزه نوبل باید به سردار قاسم سلیمانی اهداء شود..... آیت الله طبرسی : جایزه نوبل به سردار سلیمانی تقدیم شود
شمال نیوز : شمال نویز : نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک به مناسبت شکست گروهک تفکیری داعش تصریح کرد: جایزه نوبل باید به سردار قاسم سلیمانی اهداء شود.....(ادامه)
راز حافظه قوی مرحوم آیت‌الله بهجت چه بود؟
آقای قاضی(ره) برای تقویت حافظه، خواندن آیت الکرسی و معوذتین ( دو سوره مبارکه ناس و فلق ) را سفارش می فرمودند. (ادامه)
کندوان امشب مسدود است
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محورهای استان در حال حاضر به‌صورت بارانی و لغزنده است.(ادامه)
چهارم آذرماه سال 1358 زماني كه شوراي فرماندهي وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي براي طرح يك مسئله درون‌سازماني خدمت حضرت امام خميني (ره) رسيدند...
بسيج؛ افتخارات گذشته، انتظارات آينده(يادداشت)
چهارم آذرماه سال 1358 زماني كه شوراي فرماندهي وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي براي طرح يك مسئله درون‌سازماني خدمت حضرت امام خميني (ره) رسيدند... (ادامه)
راز حافظه قوی مرحوم آیت‌الله بهجت چه بود؟
آقای قاضی(ره) برای تقویت حافظه، خواندن آیت الکرسی و معوذتین ( دو سوره مبارکه ناس و فلق ) را سفارش می فرمودند.(ادامه)
وقتی موز جان شما را نجات می‌دهد!
قلب یک عضله است و پتاسیم به تحریک این عضله برای انقباض و پمپاژ خون به سراسر بدن کمک می کند.(ادامه)
شمال نیوز : در حالي که طي سالهاي اخير اکوسيستم مازندران با الودگي هاي صنعتي مورد تهديد جدي قرار گرفته ، با احداث واحدهاي الاينده پتروشيمي در جوار ميانکاله نيز موافقت شد!
بعد از يک دهه احتضار تيرخلاص به جان ميانکاله نشست
شمال نیوز : در حالي که طي سالهاي اخير اکوسيستم مازندران با الودگي هاي صنعتي مورد تهديد جدي قرار گرفته ، با احداث واحدهاي الاينده پتروشيمي در جوار ميانکاله نيز موافقت شد! (ادامه)
عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس هشتم گفت: طبق اخباری که از منابع موثق به من رسیده، 11 حکم قطعی علیه احمدی‎نژاد صادر شده است؛ پس بست‎نشینی فرافکنی و فرار رو به جلو است برای مبرا شدن از این اتهامات. تا امروز مکررا از احمدی نژاد خواسته شده که پاسخگوی اتهاماتش باشد.

١١ حکم قطعی علیه احمدی‎نژاد صادر شده است
عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس هشتم گفت: طبق اخباری که از منابع موثق به من رسیده، 11 حکم قطعی علیه احمدی‎نژاد صادر شده است؛ پس بست‎نشینی فرافکنی و فرار رو به جلو است برای مبرا شدن از این اتهامات. تا امروز مکررا از احمدی نژاد خواسته شده که پاسخگوی اتهاماتش باشد. (ادامه)
« درنای سفید» به تالابهای مازندران رسید
تک درنای سفید سیبری پس از تاخیر ۲۰ روزه به تالابهای مازندران رسید.(ادامه)
شمال نیوز : نتیجه ایده قالیباف نیز همین است. به اعتقاد من باید نگاهی فراتراز نواصلاح طلبی و نواصو لگرایی داشت این گرایش ها که نو و کهنه ندارد باید.... مثلث لاریجانی، قالیباف و محسن رضایی تشکیل شود
شمال نیوز : نتیجه ایده قالیباف نیز همین است. به اعتقاد من باید نگاهی فراتراز نواصلاح طلبی و نواصو لگرایی داشت این گرایش ها که نو و کهنه ندارد باید....(ادامه)
آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶
سخنگوی سازمان سنجش گفت: انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظریفت و همچنین کدرشته محل‌های جدید آزمون سراسری سال ۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از امروز آغاز شد.(ادامه)
اخذ مجوز ساخت سد زارم رود در ساری
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعات فاز نخست سد زارم رود به اتمام رسیده و مجوز طرح ساخت نیز اخذ شده است.(ادامه)
برگزاری اولین یادواره 20 جانباز شهید و 220 جانباز آمل
دادستان عمومی و انقلاب ساری گفت: دشمنان با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای به‌دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی هستند. (ادامه)
خبر خوش ستادکل درباره کسب کسر خدمت سربازی
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که مشمولانی که می خواهند به خدمت اعزام شوند در صورتی که مهارتی را در سطح عالی آن مهارت فراگرفته باشند مدتی از خدمت سربازی آنان کسر شود.(ادامه)
عضو اسبق کمیسیون اصل نود: ١١ حکم قطعی علیه احمدی‎نژاد صادر شده
عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس هشتم گفت: طبق اخباری که از منابع موثق به من رسیده، 11 حکم قطعی علیه احمدی‎نژاد صادر شده است؛ پس بست‎نشینی فرافکنی و فرار رو به جلو است برای مبرا شدن از این اتهامات. تا امروز مکررا از احمدی نژاد خواسته شده که پاسخگوی اتهاماتش باشد. (ادامه)
قیمت خودروی رنو در بازار
برای خرید خودرو رنو در بازار باید حداقل 49 میلیون تومان هزینه کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.