.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان ساری در مصلای مرکز استان
خزرنما: همزمان با سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره)، ۵ هزار بسیجی مرکز مازندران با تجمع در مصلا امام خمینی(ره)، با آرمان‌های امام (ره) و شهدا و ولی فقیه تجدید بیعت کردند.(ادامه)
توصیه رهبر انقلاب به مردان متأهل
تازه‎ترین شماره نشریه حزب‎الله، در ستون "خانواده ایرانی" خود به بازخوانی سخنان 22 سال پیش مقام معظم رهبری پرداخته است.(ادامه)
هرچند سیطره داعش بر شهرهای عراق و سوریه از بین رفته است اما این به معنای خاموشی اعضای داعش نخواهد بود. چرا که احتمال دارد کشورهای غربی و عربی به نحو دیگری از اعضای باقیمانده داعش در راستای منافع خود بهره برداری کنند.
تحلیلی بر پایان داعش و آینده تروریست ها(يادداشت)
هرچند سیطره داعش بر شهرهای عراق و سوریه از بین رفته است اما این به معنای خاموشی اعضای داعش نخواهد بود. چرا که احتمال دارد کشورهای غربی و عربی به نحو دیگری از اعضای باقیمانده داعش در راستای منافع خود بهره برداری کنند. (ادامه)
شمال نیوز: شرکت نفت پاسارگاد، بزرگترین تولید کننده و صادرکننده قیر در ایران و خاورمیانه است که با ظرفیت تولید 3.5 میلیون تن در سال، بیش از 50 درصد از تولید قیر کشور را در اختیار دارد.....

نماینده اسبق مازنی مدیرعامل یک شرکت بزرگ نفتی شد
شمال نیوز: شرکت نفت پاسارگاد، بزرگترین تولید کننده و صادرکننده قیر در ایران و خاورمیانه است که با ظرفیت تولید 3.5 میلیون تن در سال، بیش از 50 درصد از تولید قیر کشور را در اختیار دارد..... (ادامه)
140 تن نمک در محورهای برف گیر مازندران توزیع شد
رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران از توزیع 140 تن نمک در محورهای برف گیر استان خبرداد.(ادامه)
شکار پرندگان در مازندران ممنوع شد
محیط زیست مازندران در پی هشدار سازمان دامپزشکی کشور در باره احتمال شیوع آنفلوانزا حاد پرندگان ، شکار پرندگان مهاجر زمستان گذران را برای شکارچیان دارای پروانه محدود شکار ممنوع کرد.(ادامه)
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: این مادر باردار مازندرانی که دو قلو باردار بود به دلیل تب به بیمارستان خصوصی در ساری مراجعه کرده بود. مرگ غم انگیز مادر باردار مازندرانی / او یک پسر و یک دختر باردار بود
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: این مادر باردار مازندرانی که دو قلو باردار بود به دلیل تب به بیمارستان خصوصی در ساری مراجعه کرده بود.(ادامه)
۶ خوراکی رقیق کننده خون
سیر خاصیت رقیق‌کنندگی خون را دارد و مصرف آن به طور منظم باعث جلوگیری از لخته شدن خون می‌شود. البته با پزشکتان در مورد میزان مصرف سیر مشورت کنید. اگر شما از دارو‌های رقیق‌کننده خون استفاده می‌کنید. چون سیر می‌تواند با مصرف این دارو‌ها تداخل ایجاد کند.(ادامه)
ابلاغ ثبت 6 میراث‌ طبیعی در فهرست ملی به استاندار مازندران
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران ثبت شش میراث طبیعی این استان را در فهرست ملی به استانداری ابلاغ کرد. (ادامه)
سفر سه روزه سفیر کره جنوبی به مازندران
مسئول نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران، از سفر سه روزه سفیر کره جنوبی در راس هیاتی به استان خبر داد. (ادامه)
پیمانکار قطعه دوم ساری تاکام تعیین شد
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکار قطعه دوم جاده ساری کیاسر که از هولار تا سه راه تاکام را شامل می شود تعیین شده است. (ادامه)
جدول/قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار
(ادامه)
طبیعت پاییزی در گلستان (عکس)
(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
عکس: مراسم پاگشايی عروس در قدیم
مراسم پاگشايی عروس در لرستان اواخر دهه ۳۰ را مشاهده می کنید.(ادامه)
5 درمان خانگی برای از بین بردن جای جوش صورت
جای جوش های صورت را با راهکار های ساده گیاهی از بین ببرید.(ادامه)
عکس: اولین مدرک پزشکی زنان در ایران
براساس شواهد اولین زنی که دانشنامه فارغ التحصیلی رشته پزشکی اش را دریافت کرد ،دکتر «آفاق آذربال» متولد ۱۳۰۶ و فارغ التحصیل دانشگاه تهران بود.(ادامه)
علت سردرد صبحگاهی را بشناسید
رئیس انجمن سردرد ایران گفت: در صورت پیشرفت سردردهای قدیمی از مصرف مکرر داروهای مُسکن پرهیز شود و حتما نیاز است بیمار به پزشک مراجعه کند.(ادامه)
اعلام زمان آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد
ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ و بیست و سومین دوره المپیاد علمی‌دانشجویی کشور از روز پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه سال ۹۶ منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز می‌شود.(ادامه)
جدال‌های حساس نمایندگان فوتبال مازندران
نساجی مازندران و خونه به خونه بابل فردا جدال‌های حساسی با حریفان خواهند داشت.(ادامه)
عکس/ بازدید سرلشکر باقری از مناطق زلزله زده
سرلشکر باقری بامداد امروز (یکشنبه) بمنظور بازدید از مناطق زلزله زده و روند خدمت رسانی نیروهای مسلح به مردم وارد کرمانشاه شد.(ادامه)
نخستین تصویر منتشر شده از پلنگ ایرانی
برای نخستین بار از پلنگ ایرانی در منطقه حفاظت شده هرمود لارستان در استان فارس تصویربرداری شد. آخرین مشاهده غیر مستند پلنگ در هرمود توسط محیطبانان قدیمی به بیش از ده سال قبل بازمیگردد.(ادامه)
۳۵۰۰ دانه روغنی سویا در مازندران خریداری شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور از خرید تضمینی سه هزار و ۵۰۰ تن دانه روغنی سویا در استان خبر داد.(ادامه)
لغزنده بودن برخی از محورهای مازندران/انسداد محور کندوان امشب اعمال نمی‌شود
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش برف و باران روزهای گذشته در محورهای استان، گفت: توصیه ما به رانندگان این است که با توجه به لغزنده بودن خودروهای آنان مجهز به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ باشد تا برای تردد با مشکلی مواجه نشوند.(ادامه)
عکس/ اولین بارش برف پاییزی در کلاردشت
طبیعت زیبای جاده جنگلی عباس آباد _ کلاردشت پس از اولین بارش برف پاییزی(ادامه)
دستور رهبر انقلاب برای کمک به زلزله‌زدگان
مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از کمکهای نقدی مردم که در مراجعات حضوری به دفتر مقام معظم رهبری به ساخت مسکن برای زلزله‌زدگان غرب کشور به حساب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واریز شد.(ادامه)
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نظام سوریه در آستانه فروپاشی قرار داشت اما با تدبیر رهبری و تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروی قدس سپاه در راه‌اندازی مجدد ارتش این کشور و نیروهای توانست نقطه اتکایی برای این کشور باشد.

سردار سلامی:برای افزایش برد موشکهای‌مان محدویت فناوری نداریم/هرگز درباره قدرتی که باعث اقتدارمان است مذاکره نمی‌کنیم(خبر)
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نظام سوریه در آستانه فروپاشی قرار داشت اما با تدبیر رهبری و تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروی قدس سپاه در راه‌اندازی مجدد ارتش این کشور و نیروهای توانست نقطه اتکایی برای این کشور باشد. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت عمران مسکن شمال در این باره اظهار داشت: جهت پذیرایی از مردم شهرها و روستاهای منطقه برای اولین بار برنامه ای تحت عنوان  "جشنواره تکریم از جامعه میزبان" در شهر توریستی نمک آبرود.... سورپرایز «شرکت عمران و مسکن شمال» برای اهالی 5 شهر غرب استان
شمال نیوز : مدیرعامل شرکت عمران مسکن شمال در این باره اظهار داشت: جهت پذیرایی از مردم شهرها و روستاهای منطقه برای اولین بار برنامه ای تحت عنوان "جشنواره تکریم از جامعه میزبان" در شهر توریستی نمک آبرود....(ادامه)
طبیعت زیبای پاییزی سنگده مازندران
قطعا یکی از بهترین اوقاتی که برای سفری متفاوت می‌توان روی آن حساب کرد، فصل هزار رنگ و خارق‌العاده پاییز است و جنگل‌های سنگده مازندران یکی از مناطق بی‌نظیر در این فصل است.(ادامه)
وضعیت شهردار گرگان تا ۱۰ روز آینده مشخص می شود
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.