.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
بلافاصله پس از خوردن غذا این کارها را نکنید
بعد از خوردن غذا تغییراتی در سیستم گوارشی فرد رخ می‌دهد که نیاز به زمان برای هضم غذا دارد. یادتان باشد بلافاصله بعد از خوردن غذا چند کار را هرگز انجام ندهید. (ادامه)
کنایه احمد خاتمی به احمدی نژادی‌ها
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تفرقه انداختن بین مردم و مسئولان غیرقابل قبول است گفت: دولتمردان فعلی و قبلی هیچگاه در حاشیه امن نیستند و هر عملی که انجام داده‌اند باید پاسخگو بوده و با شارلاتان بازی جلوی قانون گرفته نمی‌شود. (ادامه)
سفیر کره‌جنوبی در ایران به مازندران سفر می‌کند
سخنگوی شورای اطلاع‌رسانی مازندران از سفر سفیر کره‌جنوبی در ایران به مازندران خبر داد. (ادامه)
عضو کمیسیون شوراها و آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از تصویب تبدیل منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به جمع مناطق آزاد کشور در کمیسیون شوراهای مجلس خبر داد.

موافقت کمیسیون شوراهای مجلس با منطقه آزاد امیرآباد
عضو کمیسیون شوراها و آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از تصویب تبدیل منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به جمع مناطق آزاد کشور در کمیسیون شوراهای مجلس خبر داد. (ادامه)
عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: این کالاهای قاچاق از طریق لنج و یا مبادی دیگری وارد کشور شده است و این مطلبی است که شخص وزیر اعلام کرده اند و منبع آن نیز خودشان هستند.
واردات ۱۸۰ هزار تن برنج قاچاق به کشور چگونه انجام شد؟!
عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: این کالاهای قاچاق از طریق لنج و یا مبادی دیگری وارد کشور شده است و این مطلبی است که شخص وزیر اعلام کرده اند و منبع آن نیز خودشان هستند. (ادامه)
عکس/ جای‌خالی دانش‌آموزان فوت شده در زلزله کرمانشاه
(ادامه)
همسر نخست رئیس جمهوری آمریکا در گفت و گو با رادیو ایرلند و در پاسخ به سوالی در مورد نامزدی مجدد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که به گمان او دونالد ترامپ دلتنگ زندگی گذشته خود است و دیگر نایی برای رئیس جمهور شدن ندارد.
همسر اول ترامپ ازحالات او پرده برداشت/ترامپ نایی ندارد
همسر نخست رئیس جمهوری آمریکا در گفت و گو با رادیو ایرلند و در پاسخ به سوالی در مورد نامزدی مجدد ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که به گمان او دونالد ترامپ دلتنگ زندگی گذشته خود است و دیگر نایی برای رئیس جمهور شدن ندارد. (ادامه)
خطری که از بیخ گوش زلزله زدگان گذشت+عکس
سقوط تیر چراغ برق اصلی به فاصله مویی ازچادر زلزله زدگان بر اثر برخورد کامیون. (ادامه)
ساختمان باشگاه پرسپولیس پس از حمله /تصاویر
ساختمان باشگاه پرسپولیس پس از آتش سوزی بامداد امروز آسیب جدی ندیده است. (ادامه)
سردار سلیمانی: ما از مرگ ترس نداریم
فرمانده سپاه قدس با اشاره به کسانی که مجاهدان را تهدید به کشتن می کنند، گفت: کسی که ما را از کشتن می ترساند مانند کسی است که به ما مدال می دهد. (ادامه)
اعلام تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت ADSL
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت ADSL را در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد.(ادامه)
فوت 30 نفر بر اثر مسموميت با گاز در سال گذشته در مازندران
در سال گذشته فوت بر اثر مسمومیت با گاز سیر صعودی داشت به طوری که از تعداد 12 نفر سال (94) به 30 نفر در سال 95 افزایش داشت از کل فوت شدگان 23 نفر مرد و ما بقی زن هستند. (ادامه)
توضیحات مهناز افشار درباره شباهتش به یک خواننده
(ادامه)
توضیحات باشگاه پرسپولیس به حادثه به آتش کشیدن ساختمان باشگاه
(ادامه)
وام ۱۱۰میلیونی مسکن چقدر آب می خورد؟
زوجین تهرانی برای دریافت وام 110 میلیون تومانی وام مسکن که شامل 100 میلیون وام مسکن و 10 میلیون وام جعاله می شود باید تعداد 220 برگه اوراق به ارزش حدود 17 میلیون تومان خریداری کنند. (ادامه)
تکذیب دستور حصر احمدی‌نژاد توسط رهبر انقلاب
اصل خبر دستور حصر رئیس جمهور سابق کشورمان توسط رهبر انقلاب کاملا جعلی و کذب است. (ادامه)
عضو شورای شهر از ورود به فرمانداری منع شد!
شمال نیوز: پس از این موضوع بنده با آقای فرماندار تماس گرفتم و پاسخی ندادند و پس از 20 دقیقه مجدداَ خودشان تماس گرفتند و گفتند که روحشان از موضوع خبر ندارد! (ادامه)
شایسته است تا در همین فرصت یادی از شهدای ماندگار مدافع حرم مخصوصاً مدافعان شهید مازندرانی کنم که حماسه های بزرگی مانند خان طومان را بنام مازندران ثبت کردند و در اصل زمینه سازان پیروزی نهایی بر داعش در قلعه و دژ مستحکم نظامی البوکمال محسوب می شوند.

در رثای سردار سلیمانی تا سردار مازندرانی
شایسته است تا در همین فرصت یادی از شهدای ماندگار مدافع حرم مخصوصاً مدافعان شهید مازندرانی کنم که حماسه های بزرگی مانند خان طومان را بنام مازندران ثبت کردند و در اصل زمینه سازان پیروزی نهایی بر داعش در قلعه و دژ مستحکم نظامی البوکمال محسوب می شوند. (ادامه)
اشتغال موجود را حفظ کنید! (يادداشت)
(ادامه)
ارسال ابلاغیه جدید برای شهرداران مازندران
معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار مازندران گفت: ابلاغیه پیگیری پسماند و طرح تفکیک زباله ازمبدا به ۵۸ شهردار مازندران ارسال شد. (ادامه)
همزمان با شهادت امام حسن عسکری (ع)، چهل حدیث نورانی از این حضرت را در اینجا بخوانید. چهل حدیث از امام حسن عسکری (ع)
همزمان با شهادت امام حسن عسکری (ع)، چهل حدیث نورانی از این حضرت را در اینجا بخوانید.(ادامه)
این عارضه را خیلی جدی بگیرید!
یک متخصص گوش و حلق و بینی گفت: خُرخُر در خواب پیش‌زمینه‌ بیماری‌های دیابت، فشارخون، نارسایی قلبی، آلزایمر و...، است که حدود ۴درصد مردان و ۲ درصد زنان ایرانی به آن مبتلا هستند. (ادامه)
طبیعت پاییزی در گلستان+عکس
تسنیم/ تصاویری زیبا از طبیعت پاییزی در گلستان را می‌بینید. (ادامه)
سعید مرتضوی به 2 سال حبس محکوم شد
وکیل مدافع اولیای‌دم محسن روح‌الامینی، از محکومیت سعید مرتضوی به دو سال حبس تعزیری در پرونده کهریزک در دادگاه تجدیدنظر خبر داد. (ادامه)
عکس/ مسى و همسرش با كفش طلا
درحاشيه دريافت چهارمين كفش طلا از سوى ستاره بارسلونا(ادامه)
توپخانه احمدی‌نژادی‌ها به سمت دادستان کل
آنچه امروز دادستان کل مطرح کرد نه تنها به مذاق احمدی‌نژادی‎ها خوش نیامده بلکه بلافاصله پاسخش را در فضای مجازی دادند، آن هم در همان کانال تلگرامی که این روزها محور جنجال آفرینی آنها شده و میدان‌دارش حمیدرضا بقایی است. (ادامه)
دادستان کل کشور گفت: کسی که ۸ سال مدیریت عالی کشور را عهده‌دار بود، شناسنامه‌اش از مقابله با رهبری مشحون است، گفت: قهر کردن و ۱۱ روز خانه‌نشینی کردن و رها کردن دولت، بوسه بر تابوت یک کافر ملحد زدن، مادر چاوز را در بغل گرفتن و بوسه بر گونه‌هایش گذاشتن و اهانت به مراجع تقلید و دروغ گفتن، جابجایی اعتبارات و بودجه‌ها، چنین آدمی با شناسنامه این چنینی امروز در عرصه مقابله با قوه قضاییه، اهانت‌ها و جسارت‌ها و توهین‌ها عمل می‌کند. این دفاع از حقوق مردم است؟
شناسنامه احمدی‌نژاد در مقابله با رهبری مشحون است/ سکوت قوه قضاییه به معنی عجز از برخورد نیست(خبر)
دادستان کل کشور گفت: کسی که ۸ سال مدیریت عالی کشور را عهده‌دار بود، شناسنامه‌اش از مقابله با رهبری مشحون است، گفت: قهر کردن و ۱۱ روز خانه‌نشینی کردن و رها کردن دولت، بوسه بر تابوت یک کافر ملحد زدن، مادر چاوز را در بغل گرفتن و بوسه بر گونه‌هایش گذاشتن و اهانت به مراجع تقلید و دروغ گفتن، جابجایی اعتبارات و بودجه‌ها، چنین آدمی با شناسنامه این چنینی امروز در عرصه مقابله با قوه قضاییه، اهانت‌ها و جسارت‌ها و توهین‌ها عمل می‌کند. این دفاع از حقوق مردم است؟ (ادامه)
واکنش حسینیان به اظهارات اخیر احمدی‎نژاد
عضو جبهه پایداری در واکنش به اظهارات اخیر احمدی‌نژاد گفت: از سیاست خبر ندارم و فقط در حال استراحت هستم. (ادامه)
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به مقام معظم رهبری در پی آزادسازی واردات برنج به کشور خواستار توقف آن تا اطلاع ثانوی شد.
شاعری خواستار توقف واردات غیرضروری برنج شد+ متن نامه
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به مقام معظم رهبری در پی آزادسازی واردات برنج به کشور خواستار توقف آن تا اطلاع ثانوی شد. (ادامه)
جزئیات چگونگی پرداخت عیدی و پاداش کارکنان دولت
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی جزئیات چگونگی پرداخت عیدی و پاداش کارکنان دولت را تشریح کرد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.