.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به توانمندی های تولید محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی و گردشگری دو استان گفت: شرایط برای افزایش مناسبات با ولگاگراد فراهم است. ‎ شرایط برای افزایش مناسبات بین مازندران و ولگاگراد فراهم است
مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به توانمندی های تولید محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی و گردشگری دو استان گفت: شرایط برای افزایش مناسبات با ولگاگراد فراهم است. ‎(ادامه)
رهبر انقلاب اتحاد مردم با یکدیگر را مورد تأکید قرار دادند و افزودند: اتحاد نیروهای انقلاب نیز بسیار مهم است و اختلاف سلایق افراد با یکدیگر نباید به مخالفت و معارضه منجر شود. انقلاب فرمودند: راه مذاکره با هیچ کشوری به غیر از آمریکا و رژیم صهیونیستی بسته نیست/ باید به کلی از اروپایی‌ها قطع امید کرد/ اختلاف سلایق نباید به معارضه منجر شود(خبر)
رهبر انقلاب اتحاد مردم با یکدیگر را مورد تأکید قرار دادند و افزودند: اتحاد نیروهای انقلاب نیز بسیار مهم است و اختلاف سلایق افراد با یکدیگر نباید به مخالفت و معارضه منجر شود. انقلاب فرمودند:(ادامه)
ژاک شيراک درگذشت + زندگینامه
رئیس‌جمهوری اسبق فرانسه امروز (پنج‌شنبه) در گذشت.(ادامه)
شمار اعضای مجلس نمایندگان آمریکا که خواستار آغاز فرآیند استیضاح ترامپ هستند به ۲۱۸ نفر رسیده که اکثریت این مجلس را تشکیل می‌دهند. این نهاد قانونگذاری آمریکا ۴۳۵ عضو دارد.

شمار نمایندگان خواستار استیضاح ترامپ به اکثریت رسید
شمار اعضای مجلس نمایندگان آمریکا که خواستار آغاز فرآیند استیضاح ترامپ هستند به ۲۱۸ نفر رسیده که اکثریت این مجلس را تشکیل می‌دهند. این نهاد قانونگذاری آمریکا ۴۳۵ عضو دارد. (ادامه)
بلاتکلیفی پنج هزار میلیارد تومان سهام مردم در مخابرات
(ادامه)
پدر داماد احمدی‌نژاد ،کفش انتخابات پوشید/او می خواهد جبهه سوم راه بیندازد
(ادامه)
شکایت معاونت حقوقی سپاه از بهزاد نبوی به دلیل ادعاهای کذب
(ادامه)
شمال نیوز: یک کارشناس اقتصادی با اعلام اینکه میزان فرار مالیاتی در کشور به اندازه مالیاتی است که مزدبگیران پرداخته‌اند، ظرفیت بالقوه مالیاتی در کشور را ۱۵هزار میلیارد تومان برآورد کرد.... پزشکان باید ۶ هزار میلیارد تومان مالیات بدهند، اما ۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت کردند
شمال نیوز: یک کارشناس اقتصادی با اعلام اینکه میزان فرار مالیاتی در کشور به اندازه مالیاتی است که مزدبگیران پرداخته‌اند، ظرفیت بالقوه مالیاتی در کشور را ۱۵هزار میلیارد تومان برآورد کرد....(ادامه)
دردسرهای عشق مرد62ساله به زن23ساله/ عکس زننده من و او برای همسرم ارسال شد
(ادامه)
یوفا : هیچ تیم ملی و باشگاهی از قاره اروپا حق بازی با تیم های ایران و عربستان را ندارند
(ادامه)
شمال نیوز : مصدومان  به مراکز درمانی زاهدان منتقل شدند و 80 تخت بیمارستانی در زاهدان به منطور ارائه خدمات به مصدومان این حادثه در نظر گرفته شده است..... 4 کشته و 92 زخمی در حادثه قطار تهران - زاهدان (+عکس، فیلم و اسامی برخی از مصدومان)
شمال نیوز : مصدومان به مراکز درمانی زاهدان منتقل شدند و 80 تخت بیمارستانی در زاهدان به منطور ارائه خدمات به مصدومان این حادثه در نظر گرفته شده است.....(ادامه)
شمال نیوز: دادگاه تجدیدنظر استان مازندران، محکومیت ۱۷ و زن و مرد در پرونده سدلفور که به شلاق و جزای نقدی محکوم شده بودند را تأیید کرد..... تأیید محکومیت متهمان "پرونده سد لفور" در دادگاه تجدیدنظر استان مازندران
شمال نیوز: دادگاه تجدیدنظر استان مازندران، محکومیت ۱۷ و زن و مرد در پرونده سدلفور که به شلاق و جزای نقدی محکوم شده بودند را تأیید کرد.....(ادامه)
حسین شریعتمداری: آقای روحانی دست مریزاد!
(ادامه)
مدیرعامل استقلال به مناسبت 74 سالگی این باشگاه پیامی صادر کرد. استقلال 74 ساله شد
مدیرعامل استقلال به مناسبت 74 سالگی این باشگاه پیامی صادر کرد.(ادامه)
باشگاه استقلال در خصوص اظهارات غیر حرفه‌ای مسئولان پرسپولیس اطلاعیه‌ای صادر کرد. بیانیه تند باشگاه استقلال علیه پرسپولیسی‌ها
باشگاه استقلال در خصوص اظهارات غیر حرفه‌ای مسئولان پرسپولیس اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
 رئیس جمهور با بیان اینکه «من به نمایندگی از ملت و کشورم، اعلام می‌کنم که پاسخ ما به مذاکره تحت تحریم، نه می‌باشد، گفت که ایران هرگز با دشمنی که می‌خواهد با سلاح فقر، فشار و تحریم ایران به تسلیم وادارد، مذاکره نخواهد کرد. پاسخ ایران به مذاکره تحت تحریم، «نه» خواهد بود/ یک اشتباه می‌تواند آتشی بزرگ را در منطقه برافروزد/ شرط ایران برای هرگونه مذاکره، بازگشت به تعهدات و توقف تحریم‌هاست/ عکس یادگاری آخرین ایستگاهِ مذاکره است، نه اولین ایستگاه/ تشریح طرح ایران برای صلح هرمز(خبر)
رئیس جمهور با بیان اینکه «من به نمایندگی از ملت و کشورم، اعلام می‌کنم که پاسخ ما به مذاکره تحت تحریم، نه می‌باشد، گفت که ایران هرگز با دشمنی که می‌خواهد با سلاح فقر، فشار و تحریم ایران به تسلیم وادارد، مذاکره نخواهد کرد.(ادامه)
محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
رییس پلیس راه مازندران از محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 3 مهر ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 6 مهر ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.(ادامه)
حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه ۱۵ درصد رشد یافت
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه از افزایش ۱۵ درصدی حجم مبادلات تجاری دو کشور در نیمه اول سال ۲۰۱۹ خبر داد.(ادامه)
کبوتر علت محرومیت بازیکن سپاهان! +عکس
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌گوید سعید آقایی با شکایت پرسپولیس به علت انتشار عکس در فضای مجازی محروم شده است.(ادامه)
مازندران با استان دوستدار کودک فاصله دارد
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: مازندران تا تبدیل شدن به استان دوستدار کودک فاصله زیادی دارد و باید زیرساخت ها فراهم شود.(ادامه)
حوزه هنری محور جریان های هنری و انقلابی است
رئیس سابق حوزه هنری مازندران گفت: حوزه هنری در محور جریان های هنری و انقلابی در استان قرار گرفته است.(ادامه)
99 درصد برنج مازندران برداشت شد/کشت مجدد برنج و پرورش رتون
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران از برداشت برنج در 212 هزار و 390 هکتار معادل 99 درصد از اراضی شالیزاری استان مازندران خبر داد و گفت: 155 هزار و 938 هکتار از این اراضی به کشت ارقام محلی و 58 هزار و 388 هکتار به ارقام پر محصول اختصاص داشته است.(ادامه)
لیست استقلال برای ذوب‌آهن اعلام شد
تیم استقلال با ۱۹ بازیکن برای دیدار با ذوب‌آهن راهی اصفهان خواهد شد.(ادامه)
کاهش ۸.۵ درصدی جمعیت کیفری مازندران/بررسی چندپرونده مفاسد اقتصادی
رئیس کل دادگستری مازندران از کاهش ۸.۵ درصدی شمار جمعیت کیفری در استان با اجرای صدور احکام جایگزین حبس خبر داد.(ادامه)
عکس/ مذاکرات خصوصی روحانی و مرکل در نیویورک
صدر اعظم آلمان روز سه‌شنبه با رئیس جمهور ایران درباره حفظ برجام صحبت کرد.(ادامه)
سرای تجاری مازندران در ولگاگراد روسیه افتتاح شد
سرای تجاری مازندران با حضور استاندار و مسولان تجاری ولگاگراد ،امروز چهارشنبه ۳ مهرماه در روسیه افتتاح شد.(ادامه)
بازداشت قائم مقام فروش ایران خودرو تائید شد
خبر بازداشت خان کرمی قائم مقام سابق فروش ایران خودرو از سوی یک منبع آگاه تائید شد.(ادامه)
مسیر جدید ریلی برای زائران مازندران
مدیر عامل راه آهن شمال گفت:زائران مازندرانی که با قطار قصد عزیمت به کربلا را دارند از امروز بلیط خریداری کنند.(ادامه)
عکاس پیشکسوت خبری مازندران داغدار شد
(ادامه)
درگیری لفظی یک نماینده با "لاریجانی"
در جریان بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی مشاجره لفظی پژمان‌فر و لاریجانی برای دقایقی جو مجلس را متشنج کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.