.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو

الجزیره گزارش داد که مکرون درست بعد از جلسه با ترامپ، به دیدار برنامه ریزی نشده با روحانی رفته است. دیدار ناگهانی مکرون با روحانی پس از ملاقات با ترامپ
الجزیره گزارش داد که مکرون درست بعد از جلسه با ترامپ، به دیدار برنامه ریزی نشده با روحانی رفته است.(ادامه)
کشور را این‌ها نگه داشته‌اند +عکس
صفحه اینستاگرام ریحانه، بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص نیروهای مومن و انقلابی در جمهوری اسلامی را در قالب تصویرنوشته منتشر کرد. (ادامه)
محمدحسین دامغانی اولین شهید دفاع مقدس است که در اولین دقایق شروع جنگتحمیلی استکبار جهانی بر علیه ملتی مظلوم و تازه رهیده از یوغ ستمشاهی در فرودگاه مهر آباد شهد شیرین شهادت را نوشید اما تاکنون یاد و خاطره این شهید مهجور مانده است. اولین شهید دفاع مقدس در کشور کیست؟
محمدحسین دامغانی اولین شهید دفاع مقدس است که در اولین دقایق شروع جنگتحمیلی استکبار جهانی بر علیه ملتی مظلوم و تازه رهیده از یوغ ستمشاهی در فرودگاه مهر آباد شهد شیرین شهادت را نوشید اما تاکنون یاد و خاطره این شهید مهجور مانده است.(ادامه)
خبر جعلی درباره دستگیری قاضی سراج
شمال نیوز: یک فعال رسانه ای در صفحه شخصی خود در توییتر درباره خبر جعلی دستگیری قاضی سراج رئیس سابق سازمان بازرسی کل کشور نوشت:(ادامه)
شمال نیوز : این اداره کل با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و در جهت سهولت زائرینی که قصد عزیمت به صورت انفرادی به این منطقه را دارند اقدام به قرار دادن خودروهای مسافری برای مرز مهران از تاریخ 10 مهرماه نموده است..... جوابیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به خبر شمال نیوز
شمال نیوز : این اداره کل با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و در جهت سهولت زائرینی که قصد عزیمت به صورت انفرادی به این منطقه را دارند اقدام به قرار دادن خودروهای مسافری برای مرز مهران از تاریخ 10 مهرماه نموده است.....(ادامه)
جزئیات فساد در بانک ملت از زبان نماینده دادستان
امیرقهرمانی نماینده دادستان در پرونده بانک ملت، به تشریح جزئیات وقوع فساد در این بانک پرداخت.(ادامه)
کاپیتان پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
سید جلال حسینی به دلیل مصدومیت نمی تواند در ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان قرار گیرد.(ادامه)
طرح استانی شدن انتخابات مجلس برگشت خورد
طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس که در آن استانی شدن انتخابات پیش بینی شده بوده مجددا به کمیسیون شوراها ارجاع شد.(ادامه)
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: بی تعارف من به مدیران فعلی هیچ امیدی ندارم. ما برای روزی کار می‌کنیم که اینها با مدیران جوان و انقلابی جایگزین شوند. آیت الله جنتی: بی تعارف به مدیران فعلی هیچ امیدی ندارم
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: بی تعارف من به مدیران فعلی هیچ امیدی ندارم. ما برای روزی کار می‌کنیم که اینها با مدیران جوان و انقلابی جایگزین شوند.(ادامه)
گوشت قرمز ارزان شد
در صورتی که دام به هیچ عنوان صادر نشود و شاهد ثبات در نرخ ارز باشیم، امید می‌رود که تا پایان سال هیچ افزایش قیمتی نداشته باشیم.(ادامه)
شمال نیوز: اولین روز بهارستانی‌ها بعد از دو هفته تعطیلات با حواشی زیادی همراه بود، هم بحث انتقادات به شفاف شدن آراء نمایندگان محور بحث بود هم عملکرد صداوسیما علیه مجلس. لاریجانی تمام قد پشت نمایندگان ایستاد/ شفافیت برای همه/ مجریان تلویزیون لوده و کم سوادند/ درخواست آقای رئیس از قوه قضاییه(خبر)
شمال نیوز: اولین روز بهارستانی‌ها بعد از دو هفته تعطیلات با حواشی زیادی همراه بود، هم بحث انتقادات به شفاف شدن آراء نمایندگان محور بحث بود هم عملکرد صداوسیما علیه مجلس.(ادامه)


«عباس زارع» از برگزاری یادواره شهدای رسانه کشور به میزبانی استان مازندران خبر داد.
مازندران میزبان یادواره شهدای رسانه کشور
«عباس زارع» از برگزاری یادواره شهدای رسانه کشور به میزبانی استان مازندران خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : با وجود گذشته ۲ روز از آخرین مهلت ثبت کارتخوان مطب پزشکان مازندرانی در سامانه امور مالیاتی، هنوز شاهد مقاومت نیمی از پزشکان مازندران در اتصال کارتخوان‌های مطب‌ شخصی به سامانه مالیاتی هستیم.....
نیمی از پزشکان مازندران در برابر پایش مالیاتی مقاومت می‌کنند
شمال نیوز : با وجود گذشته ۲ روز از آخرین مهلت ثبت کارتخوان مطب پزشکان مازندرانی در سامانه امور مالیاتی، هنوز شاهد مقاومت نیمی از پزشکان مازندران در اتصال کارتخوان‌های مطب‌ شخصی به سامانه مالیاتی هستیم..... (ادامه)
شرور سابقه داری که با عربده کشی و ایجاد شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان بابلی شده بود ، بازداشت شد. بازداشت شرور سابقه دار در بابل
شرور سابقه داری که با عربده کشی و ایجاد شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان بابلی شده بود ، بازداشت شد.(ادامه)
تصویری خاص از دیدار روحانی و مکرون
خبر آنلاین : رؤسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل باهم دیدار و گفتگو کردند.این دیدار بعد از آن صورت گرفت که سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس ایران را متهم به نقش داشتن در حمله به تاسیسات نفتی عربستان کردند. (ادامه)
شریعتمداری به روحانی: با جانسون دیدار نکن!
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: در خبرها آمده است که قرار است آقای روحانی با جانسون نخست وزیر انگلیس دیداری داشته باشد که امید است برای حفظ جایگاه جمهوری اسلامی و پاسداشت عزت نظام این ملاقات را لغو کنند.(ادامه)
نمایندگان با حذف تعطیلی هشتم ربیع الاول مخالفت کردند
نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح حذف بند ح ماده ۳۷ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور با حذف تعطیلی هشتم ربیع الاول مخالفت کردند.(ادامه)
کارت ایثار رزمندگان رونمایی شد
کارت ایثار رزمندگان با حضور رییس ستادکل نیروهای مسلح رونمایی شد.(ادامه)
رئیس‌جمهور روز گذشته به‌منظور شرکت در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک شد. چه‌کسانی همراه روحانی به نیویورک رفته‌اند؟
رئیس‌جمهور روز گذشته به‌منظور شرکت در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک شد.(ادامه)
وضعیت استقلال بدتر شد
مهاجم تیم فوتبال استقلال 3 دیدار آینده تیمش را از دست داد.(ادامه)
زمین‌خواری ۳ میلیارد ریالی در کلاردشت کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری ۳ میلیارد ریالی و بازگرداندن ۷ هزار متر مربع از اراضی ملی و طبیعی به دامان طبیعت خبر داد.(ادامه)
اعلام زمان آغاز بلیت‌فروشی دیدار پرسپولیس و سپاهان
زمان فروش اینترنتی بلیت دیدار پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر مقابل سپاهان اعلام شد.(ادامه)
جدول/ قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۸/۰۷/۰۲
(ادامه)
پاداش دربی به بازیکنان پرسپولیس پرداخت شد
باشگاه پرسپولیس بخشی از قرارداد بازیکنان و مربیان خود را پرداخت کرد.(ادامه)
مازندران میزبان اولین یادواره شهدای رسانه ای کشور
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اولین یادواره شهدای رسانه ای کشور روز پنجشنبه در بابلسر برگزار می شود.(ادامه)
الگوگیری از عاشورا اتحاد شوم دشمنان در دفاع مقدس را شکست
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: الگوگیری از عاشورا و تاثیر شگرف حضرت سید الشهدا (ع) در دفاع مقدس توانست اتحاد شوم ۴۳ کشور علیه ملت را به شکست کشاند.(ادامه)
فغانی قاضی دیدار مهم لیگ قهرمانان
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2019 را قضاوت خواهد کرد.(ادامه)
شایعه استعفا مدیرعامل استقلال تکذیب شد
مدیرعامل باشگاه استقلال در مجمع سالانه این باشگاه که مربوط به مسائل مالی است حضور پیدا کرد.(ادامه)
داورزنی استعفا کرد
استعفای معاون وزیر ورزش به مسعود سلطانی‌فر تقدیم شد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالیکه بر اساس پیش بینی مسئولین و با توجه به حذف روادید بین کشور ایران و عراق امسال تعداد زائر بیشتری از کشورمان جهت پیاده روی اربعین به کشورعراق اعزام می شوند هنوز در هیچ یک از پایانه های مسافربری استان مازندران اتوبوسی برای شهر مهران وجود ندارد..... سرگردانی زائران اربعین در پایانه های مسافربری استان / خط اتوبوس مازندران به مهران هنوز راه اندازی نشد / مازندرانی ها در تهران بدنبال بلیط «مهران» !
شمال نیوز : در حالیکه بر اساس پیش بینی مسئولین و با توجه به حذف روادید بین کشور ایران و عراق امسال تعداد زائر بیشتری از کشورمان جهت پیاده روی اربعین به کشورعراق اعزام می شوند هنوز در هیچ یک از پایانه های مسافربری استان مازندران اتوبوسی برای شهر مهران وجود ندارد.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.