.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
باند جدید فرودگاه رامسر عملیاتی می شود
فرماندار رامسر اظهار کرد: باند جدید فرودگاه رامسر بزودی عملیاتی خواهد شد و اکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.(ادامه)
پیش بینی هوای صاف و نیمه ابری در مازندران
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:وضعیت جوی استان در دومین روز مهرماه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : بر این اساس، تسهیلات‌گیرنده‌ای که در بازپرداخت تسهیلات و تعهدات خود کوتاهی نماید، ملزم به پرداخت وجه‌التزام تأخیر تأدیه دین متناسب با مدت زمان سپری شده از تاریخ سررسید قسط‌/اقساط و البته به شرط قید در مفاد قرارداد مربوطه می‌باشد..... چارچوب اخذ «جریمه دیرکرد» تسهیلات بانکی مشخص شد/ جریمه دیرکرد بر سود و بازدهی تسهیلات نیز اعمال خواهد شد
شمال نیوز : بر این اساس، تسهیلات‌گیرنده‌ای که در بازپرداخت تسهیلات و تعهدات خود کوتاهی نماید، ملزم به پرداخت وجه‌التزام تأخیر تأدیه دین متناسب با مدت زمان سپری شده از تاریخ سررسید قسط‌/اقساط و البته به شرط قید در مفاد قرارداد مربوطه می‌باشد.....(ادامه)
فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت: ظهر امروز سگ درنده‎ای یک پیرزن ۸۰ ساله اهل لشکام آستانه اشرفیه را از پای درآورد. پیرزن گیلانی با حمله سگ تکه پاره شد
فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت: ظهر امروز سگ درنده‎ای یک پیرزن ۸۰ ساله اهل لشکام آستانه اشرفیه را از پای درآورد.(ادامه)
نرخ جدید نان اعلام شد
اتحادیه نانوایان سنتی قیمت انواع جدید انواع نان سنتی از جمله لواش، تافتون و بربری را اعلام کرد. (ادامه)
 حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور به‌منظور شرکت در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سالانه سازمان ملل متحد تهران را به‌مقصد نیویورک ترک کرد.

روحانی عازم نیویورک شد +برنامه‌های سفر
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور به‌منظور شرکت در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سالانه سازمان ملل متحد تهران را به‌مقصد نیویورک ترک کرد. (ادامه)
شمال نیوز: حاج ابراهیم شیخی، جانباز ۷۰ درصد نکایی که در دوران دفاع مقدس نابینا شد، به همرزمان شهیدش پیوست. جانباز ۷۰ درصد نکایی به همرزمان شهیدش پیوست +جزییات مراسم تشییع
شمال نیوز: حاج ابراهیم شیخی، جانباز ۷۰ درصد نکایی که در دوران دفاع مقدس نابینا شد، به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
واکنش ایران به قطعنامه پارلمان اروپا
سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران در ادامه اظهار داشت: اگر چه نیازی به قیاس با کشورهای منطقه نیست اما در بسیاری از حوزه ها وضعیت حقوق زنان و بطور کلی حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران با اختلاف زیادی از مرزهای منطقه فراتر رفته است و در موارد متعددی جایگاه زنان ایرانی در شرایطی بهتر از زنان در کشورهای مدعی حقوق بشر قرار دارد.(ادامه)
حضور روحانی در کلاس درس در اول مهر
در حاشیه مراسم آغاز رسمی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ با حضور رئیس جمهور(ادامه)
 پس از فارغ‌التحصیلی در سال ۸۰ به عنوان ویزیتور در شرکت رازی استخدام شدم و چهار سال آنجا کار کردم. به خاطر اینکه کارم خوب بود، به سمت مدیر بازرگانی ارتقا پیدا کردم. در شرکت‌های مختلفی کار کردم تا اینکه من را به شبنم نعمت‌زاده معرفی کردند که این اشتباه است. در «پخش ممتاز» به من گفته شد نعمت‌زاده اسپری‌هایی دارد که نمی‌تواند آن را بفروشد، ما موفق شدیم کالای وی را بفروشیم بعد به شرکت رازی برگشتم.

ارائه لیست اموال نعمت‌زاده به دادگاه دخترش
پس از فارغ‌التحصیلی در سال ۸۰ به عنوان ویزیتور در شرکت رازی استخدام شدم و چهار سال آنجا کار کردم. به خاطر اینکه کارم خوب بود، به سمت مدیر بازرگانی ارتقا پیدا کردم. در شرکت‌های مختلفی کار کردم تا اینکه من را به شبنم نعمت‌زاده معرفی کردند که این اشتباه است. در «پخش ممتاز» به من گفته شد نعمت‌زاده اسپری‌هایی دارد که نمی‌تواند آن را بفروشد، ما موفق شدیم کالای وی را بفروشیم بعد به شرکت رازی برگشتم. (ادامه)
تولد نوزادی عجیب با ۴ پا و ۳ دست+عکس
یک زن هندی در یک زایمان طبیعی که در بیمارستانی در راجستان انجام داد یک دختر با چهار پا و سه دست به دنیا آورد.(ادامه)
بهترین پروبیوتیک‌ها برای کاهش وزن
لاکتوباسیلوس رامنوسوس عضو خانواده باکتروئیدت هاست و ممکن است بهترین پروبیوتیک برای کمک به کاهش وزن باشد.(ادامه)
در ایام هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، عکس از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدا در کلیه گل‌زارهای شهدا و بازسازی عملیات والفجر ۸ انجام خواهد شد. اجرای بیش از هزار برنامه در حوزه ها و پایگاه ها با شعار محوری(ما پیروزیم)
در ایام هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، عکس از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدا در کلیه گل‌زارهای شهدا و بازسازی عملیات والفجر ۸ انجام خواهد شد. (ادامه)
فتحی: استراماچونی در بازی بعدی تیمش حضور دارد
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با قدرت می‌تواند در بازی بعدی تیمش حضور داشته باشد.(ادامه)
خبرخوش نوبخت برای بازنشستگان
رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: پاداش بازنشستگان امسال تا پایان هفته جاری به طور کامل پرداخت می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز :  وی افزود: ماموران با بررسی های تخصصی پی به جعلی بودن مدارک تحصیلی ارائه شده به سازمان شدند و پس از هماهنگی های قضائی، متهمان را دستگیر کردند..... لو رفتن مدارک جعلی کارکنان یک اداره دولتی در ساری
شمال نیوز : وی افزود: ماموران با بررسی های تخصصی پی به جعلی بودن مدارک تحصیلی ارائه شده به سازمان شدند و پس از هماهنگی های قضائی، متهمان را دستگیر کردند.....(ادامه)
تجمع بزرگ بسیجیان عاشورائی شهرستان قائم شهر
بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس تجمع بزرگ بسیجیان عاشورائی شهرستان قائم شهر در حسینیه عاشقان ثار الله این شهرستان برگزارشد.(ادامه)
استاندار : پرسش‌گری حق دانش‌آموزان است
استاندار مازندران گفت: پرسش‌گری حق دانش‌آموزان است و به همین منظور توجه به استفاده روزافزون از فضای مجازی به عنوان ضلع چهارم پر اهمیت، باید به سه ضلع دیگر اضافه شود زیرا اهمیت آن کمتر از آموزش توسط معلمان و اولیاء نیست.(ادامه)
رفع مشکل قطعی اینترنت در میاندورود
مدیر مخابرات شهرستان ساری و میاندورود گفت: براساس بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که مشکل سیستمی بوده که رفع شد.(ادامه)
تصاویر/ اورژانس در دربی نود
نودمین شهرآورد پایتخت بین دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس، عصر یکشنبه (۳۱ شهریور) در ورزشگاه آزادی برگزار شد. هرچند این دیدار به لحاظ فنی و تاکتیکی حرف چندانی برای گفتن نداشت، اما چند درگیری در طول بازی در کنار حساسیت‌های همیشگی این داربی، تنش‌هایی را در بین تماشاگران متعصب دو تیم به وجود آورد. رئیس مرکز اورژانس تهران شب گذشته گفت: نیروهای اورژانس به ۹۸ مراجعه‌کننده خدمات ارائه دادند که ۸۸ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند اما ۱۰ نفر به مرکز درمانی انتقال یافتند.(ادامه)
۷ علامت تعجب آور افت قند خون
علائم افت قند خون در افراد دیابتی رخ می دهد.اما در موارد نادر فردی که به دیابت متبلا نیست نیز دچار افت قند خون می شود.علائم شامل پرش عضلانی،لرزش،سرگیجه و... است. (ادامه)
مرگ کوهنورد ۶۸ ساله در ارتفاعات ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از مرگ یک کوهنورد ۶۸ ساله اهل قائم شهر در ارتفاعات "بنافت" این شهرستان خبر داد.(ادامه)
پایان طرح دریا، جان باختن ۳۱ نفر
دریای خزر از ابتدای خرداد تا پایان شهریورماه، ۳۱ نفر را به کام مرگ برد.(ادامه)
ترافیک عادی و روان در اولین روز پاییز
رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های استان عادی و روان است.(ادامه)
جدول/ قیمت خودروهای وارداتی در بازار
(ادامه)
عکس/ دربی 90 فقط جنجال و حاشیه نبود
بازی دربی 90 بین تیم های استقلال و پرسپولیس فقط جنجال و حاشیه نبود، دوستی و رفاقت هم داشت، صحنه هایی زیبا و خوشایند که از بازیکنان انتظار می رود بیشتر شاهد آن باشیم.(ادامه)
شمال نیوز : در مجمع انتخابات هیات همگانی مازندران، علیرغم ریل گذاری مناسب در جهت توسعه و همگانی کردن ورزش مازندران شاهد تحرکات سازمان دهی شده و خارج از اخلاق و روح پهلوانی در ورزش برای توقف قطار توسعه ورزش همگانی استان عليرغم مشورت و.... آقای مدیرکل ورزش ؛ نگذاريد تخم مرغ دزد روزي شتر دزد شود / برای جلوگیری از حاشیه ها و به نفع جامعه ورزش از حق قانونی خود انصراف می دهم / مسئولان ورزش استان میل به سیاسی شدن ورزش و هدف گذاری انتخابات مجلس آینده را دارند !
شمال نیوز : در مجمع انتخابات هیات همگانی مازندران، علیرغم ریل گذاری مناسب در جهت توسعه و همگانی کردن ورزش مازندران شاهد تحرکات سازمان دهی شده و خارج از اخلاق و روح پهلوانی در ورزش برای توقف قطار توسعه ورزش همگانی استان عليرغم مشورت و....(ادامه)
قیمت طلا و قیمت سکه امروز اول مهر ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۵۲ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۰۸۹۰۰تومان است.(ادامه)
اصناف به رییس دستگاه قضا نامه نوشتند
اهمال در انجام وظایف قانونی توسط دستگاه‌های مسوول حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضربات جدی و ویرانگر به تولید و کارگر و کشاورز ایرانی، سبب آسیب دیدن اصناف قانونگرا شده است(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.