.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
با این روش به بیماری کلیوی دچار نمی‌شوید
محققان در یک پژوهش جدید دریافتند، پیروی از یک رژیم غذایی سالم با مقادیر بسیار اندک نمک، چربی و نوشیدنی مضر کمک می‌کند تا افراد به بیماری‌های کلیوی دچار نشوند.(ادامه)
ارتباط پاییز و سلامت انسان!
توفان های تندری تنها موجب وحشت انسان نمی شوند، بلکه می توانند حملات آسم را نیز تحریک کنند.(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی شنبه ۶ مهر
(ادامه)
رای تخریب ویلای معروف لواسان تایید شد
مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت: این دیوان رای کمیسیون ماده ۱۰۰ درباره تخریب ویلای معروف لواسان را تایید کرده است.(ادامه)
تکذیب خبر بازداشت معاون تأمین اجتماعی
سخنگوی قوه قضائیه خبر بازداشت معاون سازمان تأمین اجتماعی را تکذیب کرد.(ادامه)
زمان واریز پاداش فرهنگیان بازنشسته
وزیر آموزش‌وپرورش نوشت: پاداش معوق فرهنگیان بازنشسته تا پایان ۹۷، فردا در حسابشان خواهد بود.(ادامه)
برداشت انار اشرف در بهشهر
شهرستان بهشهر در شرق مازندران یکی از قطب‌های تولید انار است و در تولید انواع انار از گونه‌های مختلف در استان مازندران حائز اهمیت فراوان است. انار دارای ارزش غذایی بالایی است و با دارا بودن ویتامین، پتاسیم، فسفر و کلسیم از اثرات دارویی فراوان برخوردار است.(ادامه)
ماشین وزیر آموزش و پرورش +عکس
محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در سفر خود به قم با برخی از علما و مراجع دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
تصویری جنجالی از تبریزی در بازی استقلال به سبک علی کریمی!
مرتضی تبریزی مهاجم استقلال پس از تعویض در اصفهان لگدی به زیر کلمن زد.(ادامه)
قطار گردشگری از تهران به شیرگاه رسید
قطار گردشگری با ۳۰۰ مسافر همزمان با آغاز هفته گردشگری به ایستگاه شیرگاه در مازندران رسید.(ادامه)
ضوابط تاکسی‌های اینترنتی ابلاغ شد
از این پس شرکت‌های فعال در حوزه تاکسی‌های اینترنتی و سایر شرکت‌هایی که قصد ورود به حوزه حمل و نقل هوشمند را دارند شاهد رقابت عادلانه‌تر در این حوزه خواهند بود و مردم هم به تبع این رقابت عادلانه از خدمات با کیفیت‌تری بهره‌مند می‌شوند.(ادامه)
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: درصورت تایید مصوبه مجلس برای وزارت بازرگانی در شورای نگهبان نیازی به معرفی 2 وزیر به مجلس نیست و فقط باید وزیر بازرگانی به مجلس معرفی شود. درصورت تایید مصوبه مجلس برای وزارت بازرگانی نیازی به معرفی 2 وزیر نیست
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: درصورت تایید مصوبه مجلس برای وزارت بازرگانی در شورای نگهبان نیازی به معرفی 2 وزیر به مجلس نیست و فقط باید وزیر بازرگانی به مجلس معرفی شود.(ادامه)
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : حذف نام شهید از برخی معابر و کوچه‌های کشور دسیسه جدید دشمنان انقلاب اسلامی است. پاسخ رئیس سازمان بسیج به حذف نام شهید از برخی معابر و کوچه‌ها
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : حذف نام شهید از برخی معابر و کوچه‌های کشور دسیسه جدید دشمنان انقلاب اسلامی است.(ادامه)
لاشا تالاخادزه، وزنه‌بردار گرجستانی موفق به شکستن رکورد حسین رضازاده شد.

غول گرجستانی رکورد حسین رضازاده را شکست
لاشا تالاخادزه، وزنه‌بردار گرجستانی موفق به شکستن رکورد حسین رضازاده شد. (ادامه)
روحانی وارد تهران شد + تصاویر
حسن روحانی که برای شرکت و سخنرانی در هفتاد و چهارمین اجلاس سران مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده بود، دقایقی پیش وارد تهران شد.(ادامه)
معاون سازمان تامین اجتماعی دستگیر شد
یکی از معاونان سازمان تامین اجتماعی به اتهام واردات گوشی موبایل با ارز ۴۲۰۰ تومانی ویژه واردات تجیزات پزشکی، بازداشت شد.(ادامه)

پیکر جان‌ باخته حادثه قطار زاهدان – تهران امروز جمعه در شهرستان گلوگاه تشییع شد. تشییع پیکر جان‌ باخته حادثه قطار زاهدان - تهران در گلوگاه
پیکر جان‌ باخته حادثه قطار زاهدان – تهران امروز جمعه در شهرستان گلوگاه تشییع شد.(ادامه)
(ویدئو) حمله به علی اکبر ولایتی در حین سخنرانی
باشگاه خبرنگاران جوان فیلمی قدیمی از دهه ۶۰ منتشر کرده است. از زمانی که یک منافق با حمله به علی اکبر ولایتی وزیر وقت امور خارجه کشورمان سعی می کند مانع از سخنرانی او شود . ولایتی روی تصاویر درباره آن صحنه توضیحات جالبی داده است. (ادامه)
در بازی های لیگ برتر امروز استقلال در برابر ذوب آهن به تساوی رسید و پرسپولیس به سپاهان باخت. روز بد تهرانی ها در برابر اصفهانی ها/ استقلال نبرد؛ پرسپولیس باخت
در بازی های لیگ برتر امروز استقلال در برابر ذوب آهن به تساوی رسید و پرسپولیس به سپاهان باخت.(ادامه)
شمال نیوز : به دنبال انتشار فیلم منتسب به احمدعلی مقیمی، نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی، یک مقام امنیتی توضیحاتی در این باره ارائه داد..... پشت پرده انتشار فیلم منتسب به احمدعلی مقیمی + توضیح نماینده سابق بهشهر
شمال نیوز : به دنبال انتشار فیلم منتسب به احمدعلی مقیمی، نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی، یک مقام امنیتی توضیحاتی در این باره ارائه داد.....(ادامه)
فردا آغاز رگبار‌های پاییزی باران در مازندران
هوای مازندران از عصر فردا به تدریج ابری همراه با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.(ادامه)


حاشیه‌ها درباره پرونده جنجالی امسال، همچنان ادامه دارد. هنوز هم ماجرای قتل میترا استاد از ‏سوی شهردار پیشین تهران، در صدر اخبار قرار دارد و از گوشه و کنار خبرهای موثق و غیرموثق به گوش می‌‏رسد. از آزادی محمدعلی نجفی گرفته تا دوباره زندانی شدنش، از اعتراض وکلای نجفی به حکم قصاص و ‏نقش این حکم از سوی دیوان عالی کشور و همچنین رد شدن وثیقه برای آزادی نجفی از سوی قاضی پرونده؛ ‏این اتفاق صبح دیروز رخ داد. روایت‌هایی تازه از قتل میترا استاد
حاشیه‌ها درباره پرونده جنجالی امسال، همچنان ادامه دارد. هنوز هم ماجرای قتل میترا استاد از ‏سوی شهردار پیشین تهران، در صدر اخبار قرار دارد و از گوشه و کنار خبرهای موثق و غیرموثق به گوش می‌‏رسد. از آزادی محمدعلی نجفی گرفته تا دوباره زندانی شدنش، از اعتراض وکلای نجفی به حکم قصاص و ‏نقش این حکم از سوی دیوان عالی کشور و همچنین رد شدن وثیقه برای آزادی نجفی از سوی قاضی پرونده؛ ‏این اتفاق صبح دیروز رخ داد.(ادامه)
آن هشت سال فراموش شده !(يادداشت)
(ادامه)
دادستان رودبار جزئیات پرونده دستگیری شهردار و سه عضو شورای اسلامی لوشان را تشریح کرد. جزئیات دستگیری شهردار و سه عضو شورای شهر
دادستان رودبار جزئیات پرونده دستگیری شهردار و سه عضو شورای اسلامی لوشان را تشریح کرد.(ادامه)

طی احکام جداگانه‌ای از سوی آیت‌الله جنتی، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان معرفی شدند. انتصاب اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس در گیلان
طی احکام جداگانه‌ای از سوی آیت‌الله جنتی، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان معرفی شدند.(ادامه)
شایعه تایید حکم فریدون تکذیب شد
علی‌رغم انتشار شایعاتی مبنی بر تایید حکم حسین فریدون، سرپرست دادگاه تجدید نظر از ادامه رسیدگی به پرونده وی خبر داد.(ادامه)
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: امروزه معرفی شایسته و انتقال درست ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان و یادآوری آن روزها برای سایرین، در نوع خود یک جنگ و جهاد فرهنگی است. ‎ انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید، نوعی جهاد فرهنگی است
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: امروزه معرفی شایسته و انتقال درست ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان و یادآوری آن روزها برای سایرین، در نوع خود یک جنگ و جهاد فرهنگی است. ‎(ادامه)

دیروز، رئیس‌جمهور کشورمان زبان گویای مردم پاکباخته ایران اسلامی بود که در مجمع عمومی سازمان ملل به سخن ایستاده بود. آقای روحانی دست مریزاد!
دیروز، رئیس‌جمهور کشورمان زبان گویای مردم پاکباخته ایران اسلامی بود که در مجمع عمومی سازمان ملل به سخن ایستاده بود.(ادامه)
رئیس سازمان بسیج مستضعفان درباره روند بازسازی مناطق سیل زده گفت:مرمت تمام خانه های آسیب دیده از سیل در کشور به پایان رسیده است. مرمت واحدهای مسکونی سیل زده تمام شد
رئیس سازمان بسیج مستضعفان درباره روند بازسازی مناطق سیل زده گفت:مرمت تمام خانه های آسیب دیده از سیل در کشور به پایان رسیده است.(ادامه)
مشاور رئیس جمهور با انتشار پستی در خصوص خنده رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با نخست وزیر انگلیس توضیحاتی را ارائه داد. ماجرای خنده روحانی در دیدار با بوریس جانسون چه بود؟
مشاور رئیس جمهور با انتشار پستی در خصوص خنده رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با نخست وزیر انگلیس توضیحاتی را ارائه داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.