.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۸ مهر ۹۸
قیمت سکه امروز ۴ میلیون و ۱۸ هزار تومان است. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز نیز هر گرم ۴۰۹۸۰۰ تومان است.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
راهکار شیخ عباس قمی برای رفع نحوست ماه صفر
یکی از کارشناسان دینی می‌گوید: نحوست ماه صفر بیش از آنکه جنبه عقلی و یا روایی داشته باشد، در نتیجه تلقین‌هایی است که افراد برای خود به وجود می‌آورند و این نوع نگاه سبب ارتباط دادن برخی حوادث پیش آمده با این ماه می‌شود.(ادامه)
قیمت ارز ۹۸/۰۷/۰۸ / قیمت دلار امروز ۹۸/۰۷/۰۸
قیمت دلار امروز ۸ مهر ۹۸ به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان رسید. قیمت ارز را در ادامه بخوانید.(ادامه)
برای دریافت ارز اربعین باید در سنا ثبت‌نام کرد؟
متقاضیان دریافت ارز اربعین به نرخ بازار ثانویه صرفاً با در دست داشتن کارت ملی و گذرنامه می‌توانند به صرافی بانک های منتخب مراجعه و ارز مورد نیاز خود را تا سقف ۱۰۰ یورو یا معادل آن دریافت کنند.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
به بهانه سی ام سپتامبر (هشتم مهر )روز جهانی ناشنوایان
(ادامه)
شمال نیوز : یکی از رویکردهایی که تاکنون اکثر استانداران مازندران در دستور کار قرار دادند سفر به کشورهای همسایه با شعار تقویت همکاریهای مشترک و امضای تفاهمنامه های فی ما بین بوده است .سوال اساسی این است ماحصل این سفرهای عمدتا توریستی چه بوده است؟ چه گشایشی ....
استمرار روزهای رکود دراقتصاد مازندران و سیاستهای آزمون و خطای مدیران !
شمال نیوز : یکی از رویکردهایی که تاکنون اکثر استانداران مازندران در دستور کار قرار دادند سفر به کشورهای همسایه با شعار تقویت همکاریهای مشترک و امضای تفاهمنامه های فی ما بین بوده است .سوال اساسی این است ماحصل این سفرهای عمدتا توریستی چه بوده است؟ چه گشایشی .... (ادامه)
عکس/ استتار فوق العاده یوزپلنگ
در نگاه اول عکسی که توسط یک عکاس در هند گرفته شده تلی از خاک و کلوخ و تنه یک درخت را نشان می دهد. با این حال با بررسی دقیق تر می توان پلنگ شکارچی را که در سایه دراز کشیده مشاهده کرد.(ادامه)
عکس/روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۸ مهر
(ادامه)
همه چیز درباره تانن در چای!
تانن ها نوعی ترکیب شیمیایی متعلق به گروهی بزرگتر از ترکیبات به نام پلی‌فنول ها هستند. مولکول های آنها معمولا بزرگتر از آنهایی است که در انواع دیگر پلی‌فنول ها وجود دارند و دارای توانایی منحصر به فرد ترکیب آسان با مولکول های دیگر، مانند پروتئین ها و مواد معدنی هستند.(ادامه)
قیمت خودروهای سایپا در بازار+جدول
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس اظهارداشت: آیا می‌دانید از مجلس ششم تا مجلس دهم ما نمایندگان میانگین با 38 درصد آراء صحیح مأخوذه مردم در مجلس حضور پیدا کردیم؟ یعنی 62 درصد آراء مردم بلااثر بود.... برخی نمایندگان مجلس در حد دستیار دستگاه‌ها تنزل پیدا کردند!
شمال نیوز : نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس اظهارداشت: آیا می‌دانید از مجلس ششم تا مجلس دهم ما نمایندگان میانگین با 38 درصد آراء صحیح مأخوذه مردم در مجلس حضور پیدا کردیم؟ یعنی 62 درصد آراء مردم بلااثر بود....(ادامه)
دستگیری جاعل اسناد پزشکی در ساری
سرپرست پلیس آگاهی مازندران از دستگیری جاعل اسناد پزشکی برای معافیت‌های سربازی در ساری خبر داد.(ادامه)
تابستان لاکچری بازیگر ایرانی +عکس
اندر احوالات آخر تابستان لاکچری ارسلان قاسمی(ادامه)
قدیمی‌ترین خودروی ایران در خانه یک یزدی است +عکس
(ادامه)
پیش بینی هوای نیمه ابری در هشتمین روز پاییز
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران در هشتمین روز مهر ماه نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران، پیش بینی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : جراح-ارولوژیست- سرشناس ایرانی مقیم آلمان که بارها مدال افتخاردولت آلمان را دریافت کرده و سران بسیاری ازکشورهای جهان را تحت درمان وجراحی های حساس وپیچیده قرارداده بود سرانجام پس ازچند ماه بستری دربیمارستان و خانه،تسلیم مرگ شد..... جراح مشهور مازندرانی مقیم آلمان درگذشت + عکس
شمال نیوز : جراح-ارولوژیست- سرشناس ایرانی مقیم آلمان که بارها مدال افتخاردولت آلمان را دریافت کرده و سران بسیاری ازکشورهای جهان را تحت درمان وجراحی های حساس وپیچیده قرارداده بود سرانجام پس ازچند ماه بستری دربیمارستان و خانه،تسلیم مرگ شد.....(ادامه)
پیروزی دشوار شهرخودرو در قائمشهر
عصر امروز دو تیم شهر خودرو مشهد و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان‌ این شاگردان گل‌محمدی بودند که با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود گذشتند.(ادامه)
روحانی بخشنامه بودجه سال ۹۹ را ابلاغ کرد
رئیس جمهور بخشنامه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور را ابلاغ کرد.(ادامه)
کمیته‌انضباطی، استقلال و پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۰ اعلام کرد.(ادامه)
خودسوزی در خیابان ولیعصر/ علت؛ عدم توانایی در بازپرداخت وام بانکی
ظهر امروز فردی در خیابان ولیعصر (عج) اقدام به خودسوزی کرد.(ادامه)
قالیباف با لیست جدا می‌آید یا مشترک؟
روز گذشته هم محمدرضا باهنر گفته است: «اختلافات میان اصولگرایان مهندسی‌شده نیست، این موضوع را از مصباحی‌مقدم باید بپرسید؛ اما اگر این ادعا درست باشد، فقط در یک مجلس (نهم) وجود داشته است، مجلس هشتم یا دهم چه؟».(ادامه)


بر اساس اعلام روابط عمومی شستا، استعفای مینا مهرنوش پذیرفته شد. مدیر عامل رایتل استعفا داد
بر اساس اعلام روابط عمومی شستا، استعفای مینا مهرنوش پذیرفته شد.(ادامه)
مثبت شدن تراز تجاری گمرکات مازندران در 6 ماه نخست امسال
ناظر گمرکات مازندران گفت: آمارهای گمرکات نشان می‌دهد که تراز تجارت خارجی گمرکات مازندران منتهی به شهریور 1398 مثبت بوده و به بیش از 508 میلیون دلار رسیده است.(ادامه)
مرز مهران آماده استقبال از زائران حسینی شد
مهران‌ هزاران دل را که در عشق امام حسین(ع‌) پرمی‌زنند به‌سوی خود فرا می‌خواند و برای این فراخوان تمام امکانات را برای خادمی زائران اربعین حسینی مهیا کرده است.(ادامه)
عکس/ نمای زیبا از روستای سرآقاسید
سرآقاسید، روستایی تاریخی واقع در چهارمحال و بختیاری که از جنوب به استان اصفهان و از غرب به خوزستان می‌رسد.(ادامه)
انتقاد از حذف نام شهدا در نامگذاری معابر و خیابان ها
یکی از فرماندهان عالی دفاع مقدس و معاون دانشگاه امام حسین (ع ) با انتقاد از حذف نام شهدا در برخی معابر و خیابان ها گفت: نام شهدا افتخار است و باید زوایای زندگی مزین به نام شهید باشد.(ادامه)
۶۷ کیلومتر از راه های مازندران شانه سازی شد
سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از ایمن سازی و شانه سازی ۶۷ کیلومتر از جاده های استان با اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد ریال خبر داد.(ادامه)
عکسی دیده نشده از سردار سلیمانی در کنار احمدشاه مسعود
اعتمادآنلاین تصویری دیده نشده از سردار سلیمانی در کنار احمد شاه مسعود "از قهرمانان افغانستان و معروف به شیر درهٔ پنج شیر" (شهید مجاهد افغان) منتشر کرده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.