.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پیش بینی بارش باران در هفتمین روز پاییز
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران در هفتمین روز مهر ماه همراه با بارش باران و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.(ادامه)
پیام تسلیت آیت الله آملی لاریجانی به آیت الله مکارم شیرازی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت همشیره آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی را به ایشان تسلیت گفت.(ادامه)
همه ساحل‌های تفریحی برای مردم اعلام شد!
روزنامه همشهری همزمان با فرارسیدن روز جهانی گردشگری، با انتشار کارتونی از داود کاظمی، به قابل دسترس بودن تنها 20 درصد از سواحل دریای خزر برای تفریح و گردشگری مردم، پرداخت.(ادامه)
آخرین خبر از لیست انتخاباتی قالیباف
(ادامه)
توضیح رئیس ستاد انتخابات کشور درباره امنیت انتخابات آینده مجلس
توضیح رئیس ستاد انتخابات کشور درباره امنیت انتخابات آینده مجلس(ادامه)
تصاویری ناراحت کننده از سیل زباله در سراوان رشت
سراوان به منطقه ای غیرقابل سکونت تبدیل می شود. تنها 2 ماه به وعده فرماندار سابق رشت مانده اما همچنان خبری از زباله سوز نیست (ادامه)
شمال نیوز : نگاهی به شرکت‌های تو در توی بانک‌های دولتی و غیر دولتی نشان می‌دهد که تا چه اندازه دستورالعمل‌های مربوط به واگذاری را جدی گرفته‌اند..... یوسفیان ملا : دولت مصداق فردی است که اسم بچه خود را رستم گذاشت و بعد خودش از او حساب می‌برد!
شمال نیوز : نگاهی به شرکت‌های تو در توی بانک‌های دولتی و غیر دولتی نشان می‌دهد که تا چه اندازه دستورالعمل‌های مربوط به واگذاری را جدی گرفته‌اند.....(ادامه)
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس، با انتقاد از عملکرد رئیس سازمان محیط زیست که از نبود موجود زنده در رودخانه‌های کشور در پی ورود پسماندهای زباله‌ها خبر داده است از وی خواست تا بجای بیان مشکلات در جهت رفع آنها اقدام کند.
جعفرزاده: کلانتری به غیر از فحاشی‌کردن وظیفه دیگری ندارید! / بجای نوحه‌خوانی به اصلاح امور بپردازد
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس، با انتقاد از عملکرد رئیس سازمان محیط زیست که از نبود موجود زنده در رودخانه‌های کشور در پی ورود پسماندهای زباله‌ها خبر داده است از وی خواست تا بجای بیان مشکلات در جهت رفع آنها اقدام کند. (ادامه)
افتتاح نخستین پارک بانوان غرب مازندران در نوشهر
نخستین بوستان ویژه بانوان غرب مازندران روز پنجشنبه با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در شهرستان گردشگرپذیر نوشهر افتتاح شد.(ادامه)
معاون استاندار مازندران فرهنگ سازی در زمینه کاهش زباله را ضروری دانست و گفت: روستاهای بدون زباله باید در دستور کار سمن ها قرار گیرد. معاون استاندار : روستاهای بدون زباله مازندران در دستور کار سمن ها باشد
معاون استاندار مازندران فرهنگ سازی در زمینه کاهش زباله را ضروری دانست و گفت: روستاهای بدون زباله باید در دستور کار سمن ها قرار گیرد.(ادامه)
بازدید استاندار مازندران از نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مسکو
احمد حسین زادگان، استاندار مازندران از غرفه های ایرانی مستقر در نمایشگاه بازدید و با تعدادی از شرکت های خارجی، جهت سرمایه گذاری در حوزه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی دعوت و مذاکره کرد. ‎(ادامه)
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران به مناسبت پنجم مهر ماه، روز جهانی گردشگری؛ طی پیامی این روز را به همه دست اندرکاران، فعالان و دوستداران این صنعت و مردم مازندران تبریک گفت. ‎ پیام استاندار مازندران به مناسبت پنجم مهرماه؛ روز گردشگری
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران به مناسبت پنجم مهر ماه، روز جهانی گردشگری؛ طی پیامی این روز را به همه دست اندرکاران، فعالان و دوستداران این صنعت و مردم مازندران تبریک گفت. ‎(ادامه)
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران به مناسبت پنجم مهر ماه، روز جهانی گردشگری؛ طی پیامی این روز را به همه دست اندرکاران، فعالان و دوستداران این صنعت و مردم مازندران تبریک گفت. ‎ پیام استاندار مازندران به مناسبت پنجم مهرماه؛ روز گردشگری
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران به مناسبت پنجم مهر ماه، روز جهانی گردشگری؛ طی پیامی این روز را به همه دست اندرکاران، فعالان و دوستداران این صنعت و مردم مازندران تبریک گفت. ‎(ادامه)
هشت سال جنگ از نگاه دهه پنجاهی‌ها(ديدگاه)
(ادامه)
ماجرای بازداشت معاون سابق تأمین اجتماعی
شرکت بازرگانی بین المللی تأمین اجتماعی با ارز دولتی به جای واردات تجهیزات پزشکی، گوشی موبایل گران قیمت وارد کرد.(ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری را ابلاغ و با توجه به اهمیت موضوع در حاشیه آن مرقوم کردند: «سیاستها به قوای سه‌گانه ابلاغ شود. سه قوه موظفند اقدامات را زمانبندی و پیشرفت‌ها را گزارش نمایند». ابلاغ سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری توسط رهبر انقلاب/ سه قوه موظفند اقدامات را زمانبندی و پیشرفت‌ها را گزارش دهند (خبر)
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری را ابلاغ و با توجه به اهمیت موضوع در حاشیه آن مرقوم کردند: «سیاستها به قوای سه‌گانه ابلاغ شود. سه قوه موظفند اقدامات را زمانبندی و پیشرفت‌ها را گزارش نمایند».(ادامه)
ان سنگک ساده هزار تومان است و نان سنگک ویژه با ۲۵ گرم افزایش چانه و دو رو کنجد سه هزار تومان محاسبه شده است و سقف قیمت ما برای نان سنگک سه هزار تومان است. نان سنگک ۳ هزار تومان شد
ان سنگک ساده هزار تومان است و نان سنگک ویژه با ۲۵ گرم افزایش چانه و دو رو کنجد سه هزار تومان محاسبه شده است و سقف قیمت ما برای نان سنگک سه هزار تومان است.(ادامه)
ضرورت انتقال مفاهیم فرهنگی برای نسل جدید
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال مفاهیم فرهنگی این حوزه به نسل جدید است.(ادامه)
لوگوی فدراسیون فوتبال تغییر می‌کند
فدراسیون فوتبال اعلام کرد لوگوی خود را تغییر خواهد داد.(ادامه)
عکس/ وضعیت آق قلا در آستانه فصل سرما
با وجود تلاش مجموعه های دولتی و مردمی برای بازسازی مناطق سیل زده، هنوز برخی از سیل زدگان در چادرها زندگی می‌کنند. تصاویر روستاهای چن سبیلی و تازه آباد آق قلا در استان گلستان را نشان می‌دهد.(ادامه)
ارزیاب ثبت جهانی یونسکو به ایستگاه ورسک رسید
ارزیاب ثبت جهانی یونسکو به همراه کارشناسان میراث فرهنگی کشور برای بررسی پرونده ثبت جهانی راه آهن به ایستگاه ورسک در سوادکوه رسید.(ادامه)
سرقت عجیب از منزل یک نماینده مجلس
سارقانی به منزل مسکونی یک نماینده مجلس در تهران دستبرد زده اند.(ادامه)
مسیرهای بازگشت زائران اربعین اعلام شد
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مسیرهای بازگشت زائران با استفاده از حمل و نقل عمومی اتوبوس را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز:احکام اعضای هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران صادر شد.


اعضای هیئت بازرسی انتخابات مجلس یازدهم در مازندران منصوب شدند
شمال نیوز:احکام اعضای هیأت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مازندران صادر شد. (ادامه)
مراسم بزرگداشت مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران با حضور مسئولان فرهنگی و رسانه‌ای در ساری برگزار شد. تجلیل از مقام شامخ مرحوم معافی در ساری
مراسم بزرگداشت مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران با حضور مسئولان فرهنگی و رسانه‌ای در ساری برگزار شد.(ادامه)
پست مذهبی ورزشی همسر علی علیپور
زهرا دژوان با انتشار این عکس نوشت: (ادامه)
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارش‌های سیلابی از عصر امروز در استان آغاز می‌شود گفت: آبگرفتگی معابر استان دور از انتظار نیست. هشدار نسبت به وقوع سیلاب در مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه بارش‌های سیلابی از عصر امروز در استان آغاز می‌شود گفت: آبگرفتگی معابر استان دور از انتظار نیست.(ادامه)

موقعی‌که اسیر شد ۹۰کیلوگرم بود، حالا ۴۸ کیلوگرم است. یک مشت استخوان با یک روکش پوست. تمام آن چیزی است که از محمد شریف پناهنده ۴۰‌ساله، یکی از ۲۱ صیادی‌که حدود پنج سال پیش اسیر دست دزدان دریایی سومالی شد، باقی مانده است. حرف‌های تکان‌دهنده ملوان ایرانی آزاد شده
موقعی‌که اسیر شد ۹۰کیلوگرم بود، حالا ۴۸ کیلوگرم است. یک مشت استخوان با یک روکش پوست. تمام آن چیزی است که از محمد شریف پناهنده ۴۰‌ساله، یکی از ۲۱ صیادی‌که حدود پنج سال پیش اسیر دست دزدان دریایی سومالی شد، باقی مانده است.(ادامه)
آیا "کبد چرب" خطرناک است؟
یک فوق‌تخصص گوارش و کبد با اشاره به میزان خطرناک بودن بیماری کبد چرب، گفت: وجود کبد چرب به نوعی پیش درآمد دیابت و بیماری‌های قلبی در آینده فرد مبتلا است.(ادامه)
تفاوت درد قلب با سوزش سردل!
درد قلب معمولا به واسطه فعالیت بدنی و استرس شکل می گیرد و شرایط با استراحت بهبود می یابد. سوزش سردل ارتباطی با فعالیت بدنی ندارد. در عوض، این شرایط معمولا با گوارش غذا مرتبط است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.291 seconds.