.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ عیادت وزیر ورزش از پورحیدری
منصور پورحیدری چند روزی است که به دلیل بیماری در بیمارستان ایرانمهر بستری است. محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان امروز از پورحیدری عیادت کرد و در جریان سلامتی وی قرار گرفت. گودرزی در این ملاقات گفت: آقای پورحیدری هم برای هواداران استقلال وهم پرسپولیس قابل احترام است. من سال‌هاست ایشان را می‌شناسم و به لحاظ اخلاقی و منش پهلوانی زبانزد است. امیدوارم به زودی سلامتی خود را بدست بیاورد و روی نیمکت استقلال قرار بگیرد.(ادامه)
دلیل اصلی باخت تیم ملی فوتسال مقابل روسیه/عکس
شوک بزرگ،به تیم ملی فوتسال در دقیقه ۹ بازی با روسیه وارد شد.(ادامه)
مانتوهای پشت‌نویسی شده در مازندران جمع‌آوری شد
جانشین دبیر ستاد امر به معروف‌ونهی از منکر مازندران گفت: مانتوهای پیشت‌نویسی شده در سطح واحدهای صنفی مازندران جمع‌آوری شد.(ادامه)
تعرفه گمرکی مهمترین مشکل فراروی صادرات است
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه موانع تکراری در حوزه صادرات مازندران وجود دارد، اظهار کرد: تعرفه گمرکی مهم‌ترین مشکل پیش روی صادرات است.(ادامه)
رونمایی از سردیس پروفسور سمیعی+عکس
در مراسمی از سردیس پروفسور مجید سمیعی چهره ماندگار ایرانی و رییس فدراسیون جهانی جراحان مغز و اعصاب دنیا با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و پروفسور سمیعی در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی این سازمان رونمایی شد.(ادامه)
استیضاح وزیر آموزش وپرورش تقدیم هیات رئیسه شد
ئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده محلات در خصوص تعیین و تکلیف استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: متن استیضاح وزیر نیم ساعت قبل تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد و اگر امضاهای آن به نصاب قانونی رسیده باشد و کسی انصراف ندهد اعلام وصول خواهد شد. (ادامه)
عکس: اولین چراغ راهنمایی و رانندگی
(ادامه)
کشف بیش از هزار کیلوگرم مواد مخدر در مازندران
هزار و 400 کیلوگرم مواد مخدر امسال در مازندران کشف شده است.(ادامه)
بازداشت ۴ نفر در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان
دادستان تهران از بازداشت چهار نفر در ارتباط با پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و صدور کیفرخواست بخش نخست پرونده بانک تجارت کرمان خبر داد.(ادامه)
معارفه دادستان جدید شهرهای نکا، سورک و شیرگاه
دادستان شهرستان های سورک، نکا و شیرگاه با حضور رئیس کل دادگستری استان مازندران، ائمه جمعه، فرمانداران و مدیران استانی و شهرستانی معرفی شدند. (ادامه)
دستور حذف یارانه خانوارهای با درآمد سالانه ۳۵میلیونی رسماً صادر شد
هیأت دولت آیین‌نامه حذف یارانه نقدی خانوارهای با درآمد سالانه ۳۵میلیون تومان را برای اجرا به وزارت تعاون ابلاغ کرد. بر اساس این آیین‌نامه رقم ۳۵میلیون تومان شامل خانوارهای ۴نفره به پایین است و برای خانوارهای بالاتر این رقم افزایش می‌یابد.(ادامه)
خودکشی با اسلحه در پارک
مرد 50 ساله ساروی با شلیک گلوله به سرش، در پارک کوشا به زندگی خود پایان داد.(ادامه)
هشدار هواشناسی، باران شدید در راه است
آسمان مازندران از امشب بارانی می شود.(ادامه)
هفدهمین جشنواره ملی تئاتر عروسکی در ساری
هفدهمین جشنواره ملی تئاتر عروسکی با شرکت ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در ساری در حال برگزاری می باشد.(ادامه)
بیماران کلیوی موز و انجیر بخورند
مصرف میوه های چون انجیر، موز، طالبی، خربزه به دلیل اینکه حاوی پتاسیم زیاد هستند و سبزیجات با برگ های تیره و سرشار از منیزیم به بیماران کلیوی توصیه می شود.(ادامه)
مدیرکل پروازی محیط زیست از مازندران رفت
ناصر مهردادی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران از مازندران رفت و قرار است امروز در تهران به عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران معارفه شود.(ادامه)
عکس/ ترقه‌هایی که زیر پای پروین منفجر شد
در مراسم تولد 71 سالگی علی پروین،هم‌تیمی‌های قدیمش حسابی او را ترساندند. سه شنبه پرسپولیسی های قدیمی تحت لوای کانون پیشکسوتان شان جشنی گرفتند که باشگاه حسابی با برگزاری اش مشکل داشت. در بخشی از این جشن مراسم آتش بازی برای علی پروین تدارک دیده بودند. این عکس از لحظه آتش بازی و ترکیدن ترقه هاست. علی پروین و عباس کارگر حسابی از این صداها ترسیده اند.(ادامه)
تصاویر/فروشنده دوره گرد آب در عهد قاجار
فروشنده دوره گرد آب در عهد قاجار زمانی که هنوز سیستم آبرسانی در شهرها وجود نداشت(ادامه)
لاله و ستاره اسکندری عزادار شدند
لاله و ستاره اسکندری بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون عزادار از دست دادن پدر خود شدند.(ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز، چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵
(ادامه)
در حالیکه ناصر مهردادی از سال 92مدیریت اداره کل محیط زیست استان مازندران را عهده دار بوده یکباره شب گذشته به وی اعلام شده که قرار است امروز به عنوان مدیرکل جدید محیط زیست استان تهران معارفه شود. خداحافظی شبانه مهردادی از اداره کل محیط زیست مازندران
در حالیکه ناصر مهردادی از سال 92مدیریت اداره کل محیط زیست استان مازندران را عهده دار بوده یکباره شب گذشته به وی اعلام شده که قرار است امروز به عنوان مدیرکل جدید محیط زیست استان تهران معارفه شود.(ادامه)
زلزله آمل را لرزاند
زلزله دقایقی قبل آمل را لرزاند.(ادامه)
فواید مصرف شکلات
شکلات یکی ازمحبوب‌ترین خوراکی‌های جهان است.اماگاهی اوقات بایداین محصول راازرژیم غذایی خودخارج کنیم ویا تنهادررویدادهاومواردویژه آن رامصرف کنیم.بااین وجود،اکنون کارشناسان براین باورندکه خوردن منظم وبه اندازه شکلات می‌تواندبه باهوش ترشدن انسان منجرشود.(ادامه)
قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار + جدول
قیمت برخی از خودرو داخلی به شرح زیر است :(ادامه)
همه چیز در مورد فواید به
شاید برایتان جالب باشد که بدانید خواستگاه اکثر میوه‌های پاییزی برخی کشورهای جنوبی اروپا و کشورهای جنوب غربی آسیا مانند ایران، سوریه، لبنان، پاکستان و... می‌باشد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر کل فعلی سیاسی و انتخابات استانداری گیلان شاید یکی از معدود مسئولانی در استان باشد که به صراحت تغییر رفتار سیاسی وی با تغییر دولت‌ها در عمل دیده می‌شود.

حقوق‌‌های نجومی حق مدیران است / نظام در دوران احمدی نژاد اسلامی نبود
شمال نیوز: مدیر کل فعلی سیاسی و انتخابات استانداری گیلان شاید یکی از معدود مسئولانی در استان باشد که به صراحت تغییر رفتار سیاسی وی با تغییر دولت‌ها در عمل دیده می‌شود. (ادامه)
ستاره ای دیگر در تیم کهکشانی ها
سید جلال رافخائی پس از توافق با مسئولان باشگاه خونه به خونه، با قراردادی یکساله به این تیم پیوست.(ادامه)
کاهش دمای هوا از فردا
دمای هوای مازندران فردا 4 تا 10 در جه کاهش می یابد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 7 مهرماه در مازندران
(ادامه)
حلق آویز کردن سرباز در منزل شخصی+ تصاویر
جوان ۲۲ ساله نکایی خود را در منزل حلقه آویز کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.