.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آغاز مرحله دوم جشن عاطفه ها
همزمان با سراسر کشور ، جشن عاطفه ها در مدارس مازندران امروز و با به صدا درآمدن زنگ در همه مدارس استان آغاز شد.(ادامه)
ویتامین رایگان آفتاب را از دست ندهید
متاسفانه معلوم نیست که آیا این میزان حداقل هم برای تامین نیاز روزمره ما کفایت می کند یا خیر. بسیاری از دانشمندان معتقدند که نیاز ما به ویتامین D بسیار بیشتر از میزانی است که تصور می شود و کمبود این ویتامین عامل بسیاری از بیماری هاست.(ادامه)
۳۹ مصدوم در مازندران به مراکز درمانی منتقل شدند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ۳۹ مصدوم هفته گذشته با همکاری هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.(ادامه)
اولین اظهارنظر احمدی‌نژاد بعد از نهی از کاندیداتوری
(ادامه)
سرپرست اداره کل محیط زیست مازندران منصوب شد
طی حکمی ازسوی معاونت توسعه مدیریت،حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، عباسعلی منصورکیایی بعنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران منصوب شد.(ادامه)
عکس: آلبرت انیشتین پس از فارغ‌التحصیلی
(ادامه)
جاده های شمال لغزنده
جاده های ارتباطی مازندران به پایتخت بارانی و لغزنده است.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در حوزه اشتغال، نهادهای حکومتی مربوط به اشتغال کارنامه قابل قبولی ندارند، گفت: توجیه مسائل اشتغال اقدام صادقانه‎ای نیست.... دولت نمره قابل قبولی در حوزه اشتغال ندارد
شمال نیوز : عضو هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در حوزه اشتغال، نهادهای حکومتی مربوط به اشتغال کارنامه قابل قبولی ندارند، گفت: توجیه مسائل اشتغال اقدام صادقانه‎ای نیست....(ادامه)
مازندران استانی آرام و با امنیت کامل است
استاندار مازندران، مازندران را استانی آرام و با امنیت کامل دانست که تلاش‌های خوبی در راستای تأمین امنیت آن شده است.(ادامه)
یارانه ۲۰۰ هزار نفر حذف شد
معاون وزیر کار با بیان اینکه در ۵ماهه امسال یارانه بیش از۲۰۰هزار نفر حذف شد، گفت:دولت قصد حذف گسترده یارانه‌بگیران را ندارد و فقط یارانه خانوارهای با درآمد بیش از ۳۵ میلیون تومان حذف می شود.(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه هرازگاهي شاهد برخي جلوه هاي عجيب و غريب در مجتمع های ساحلی این شهرستان هستيم كه آدمي را به ياد شنيده هاي ايام طاغوت و نديده هاي سواحل ممالك بي بند و بار غربي مي اندازد كه .... ضرورت برخورد با هنجارشکنی درمجتمع های گردشگری ساحلی شهرستان جویبار
شمال نیوز : متاسفانه هرازگاهي شاهد برخي جلوه هاي عجيب و غريب در مجتمع های ساحلی این شهرستان هستيم كه آدمي را به ياد شنيده هاي ايام طاغوت و نديده هاي سواحل ممالك بي بند و بار غربي مي اندازد كه ....(ادامه)
یک کشته و 2 مصدوم در تصادف دلخراش در بابل
سخنگوی اورژانس بابل از تصادف یک دستگاه مزدای دوکابین با موتورسیکلتی در بابل که یک کشته و دو مصدوم وخیم ‌داشت خبر داد.(ادامه)
 شمال نیوز : او افزود: رییس فدراسیون با رییس هیات مازندران مشکل دارد و نمی‌خواست ۷۰ درصد تیم ملی از مازندران باشد.  حسین توکلی را نیز به همین دلیل برکنار کرد، چون در انتخابات هیات وزنه‌برداری مازندران  به  عباس رحیمی رای داده بود..... مولایی : من واقعیت‌ها را گفتم اما تعلیقم کردند!
شمال نیوز : او افزود: رییس فدراسیون با رییس هیات مازندران مشکل دارد و نمی‌خواست ۷۰ درصد تیم ملی از مازندران باشد. حسین توکلی را نیز به همین دلیل برکنار کرد، چون در انتخابات هیات وزنه‌برداری مازندران به عباس رحیمی رای داده بود.....(ادامه)
4 آنتی بیوتیک طبیعی شگفت انگیز
سیر به واسطه آثار گسترده ضد باکتری خود شناخته شده است. طی یک مطالعه، پژوهشگران ارزش آبگوشت سیر و توانایی آن در مبارزه با عفونت "ئی کولای" را ارزیابی کردند.(ادامه)
عکس: تفریح مردم با عکس شاه
تصویر زیر تیراندازی مردم به عکس محمد رضا پهلوی در ۳۷ سال پیش را نشان می‌دهد که یکی از سرگرمی‌های مردم در آن زمان بود.(ادامه)
شمال نی.ز : عالم جلیل القدر و شخصیت کم نظیر استان مازندران مرحوم حضرت آیت الله العظمی علامه حاج شیخ ابوالحسن ایازی(ره) فرزند مرحوم آیت ا... حاج شیخ حیدر ایازی(ره) در سال 1310 ش در مازندران شهر رستمکلا دیده به جهان گشود..... برگزاری بزرگداشت آیت الله علامه ایازی ( ره ) و یکصد شهید روحانی
شمال نی.ز : عالم جلیل القدر و شخصیت کم نظیر استان مازندران مرحوم حضرت آیت الله العظمی علامه حاج شیخ ابوالحسن ایازی(ره) فرزند مرحوم آیت ا... حاج شیخ حیدر ایازی(ره) در سال 1310 ش در مازندران شهر رستمکلا دیده به جهان گشود.....(ادامه)
تشت گذاری آذری های مقیم مازندران+ تصاویر
آذربایجانی های مقیم مازندران دیشب با برگزاری آئین تشت گذاری ، به استقبال محرم رفتند.(ادامه)
یک روز کاری در روستاهای گزنه سرا و نشل از روستاهای شهرستان آمل. یک روز در روستاهای آمل(خبر)
یک روز کاری در روستاهای گزنه سرا و نشل از روستاهای شهرستان آمل.(ادامه)
بد نیست شهرداری بابل به این سوالات پاسخ دهد چه ضرورتی داشت که پیاده روهای این خیابان نزدیک به 300 متری در این زمان همسان سازی شود؟مدت اجرای این پروژه  چند روز بوده و چه میزان هزینه برای آن در نظر گرفته شده است ؟ آقای شهردار خودتان را جای مردم بگذارید
بد نیست شهرداری بابل به این سوالات پاسخ دهد چه ضرورتی داشت که پیاده روهای این خیابان نزدیک به 300 متری در این زمان همسان سازی شود؟مدت اجرای این پروژه چند روز بوده و چه میزان هزینه برای آن در نظر گرفته شده است ؟ (ادامه)
بارش برف در کلاردشت
در دهمین روز از فصل پاییز بارش برف ارتفاعات علم‌کوه و تخت سلیمان کلاردشت را سفید کرد.(ادامه)
دردهایی که باید جدی گرفته شود
سردرد، علل متعددی دارد و بر اثر بی آبی، گرفتگی سینوس یا استرس به وجود می آید و می توان با مصرف آب ، شست وشوی بینی، مدیتیشن یا خواب راحت از آن پیشگیری کرد. اما، اگر این راه حل ها مفید واقع نشد آن را به عنوان یک علامت هشدار جدی بگیرید زیرا این درد می تواند نشانه خون ریزی مغزی باشد.(ادامه)
عکس/ سلفی حذف کنندگان پرسپولیس
تیم دسته دومی قشقایی توانست پرسپولیس را در شیراز در ضربات پنالتی شکست دهد. این بازی که در 90 دقیقه با تساوی 1-1 به پایان رسید به ضربات پنالتی رسید که تیم شیرازی با نتیجه 6-5 توانست سرخپوشان تهرانی را شکست دهد. قشقایی ها پس از پیروزی در این بازی در رختکن سلفی گرفتند.(ادامه)
گزارش تصویری: آماده سازی حرم امام حسین(ع) برای محرم
در تصاویر زیر آماده سازی صحن حرم امام حسین علیه السلام برای ایام محرم را می بینید.(ادامه)
قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار + جدول
خودرو دنا با موتور EF7،به قیمت 44 میلیون و 700 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 10 مهرماه در مازندران
(ادامه)
ابرهای باران زا در راه مازندران
آسمان مازندران امروز نیمه ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی می‌ شود.(ادامه)
استاندار مازندران:گردشگری مازندران به‌صورت سنتی و ابتدایی مدیریت می شود
استاندار مازندران گفت: با توجه به ظرفیت‌های بکر گردشگری در استان متاسفانه هنوز گردشگری استان به صورت ابتدایی و سنتی مدیریت می‌شود.(ادامه)
دختر حاج قاسم در جشنواره سینمایی +عکس
زینب سلیمانی و فاطمه مغنیه دختران سردار سلیمانی و شهید مغنیه در اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت حضور داشتند.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
واردات برنج در زمان ممنوعیت این بار از طریق گمرک + جدول
بر اساس ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی و مصوبه سازمان توسعه تجارت، واردات برنج در فصل برداشت و از انتهای تیرماه سال جاری ممنوع اعلام شد اما جدیدترین آمار منتشرشده از سوی گمرک نشان می‌دهد که در مرداد نیز برنج از مرزهای قانونی به کشور آمده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.