.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
روغن ماهی به حفظ عملکرد مغز کمک می‎کند
مطالعات نشان می دهد روغن ماهی می تواند به بهبود خلق و خو و تقویت عملکرد مغز کمک کند.(ادامه)
مصرف انار به هضم غذا کمک می‌کند
مدیر گروه علوم پزشکی مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی خراسان‌ جنوبی،گفت: انار از جمله میوه‌هایی است که به هضم غذای موجود در سیستم گوارش کمک می‌کند.(ادامه)
کشف 200 کیلوگرم سموم کشاورزی تاریخ گذشته در قائم‌شهر
مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر از کشف 200 کیلوگرم سموم نباتی کشاورزی تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ تیتر روزنامه‌ها برای سالگرد نوروزی
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال جاری ۷۵۰ هزار زوج که ۱٫۵ میلیون نفر را شامل می‌شود قبل از ازدواج آموزش رایگان ازدواج و زناشویی می‌بینند..... مازندران در جمع 4 استان پرطلاق کشور
شمال نیوز : مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال جاری ۷۵۰ هزار زوج که ۱٫۵ میلیون نفر را شامل می‌شود قبل از ازدواج آموزش رایگان ازدواج و زناشویی می‌بینند.....(ادامه)
دستگيری سه قاچاقچی مواد مخدر در محمودآباد
سه سوداگر مرگ در محمودآباد دستگیر شدند.(ادامه)
عکس یادگاری سردارسلیمانی با فرزند رهبری
صفحه منتسب به سردار قاسم سلیمانی عکسی از وی در کنار فرزند رهبر معظم انقلاب منتشر کرد.(ادامه)
کشف ۵۱ فقره کلاهبرداری در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: ۵۱ مورد کلاهبرداری از ابتدای سال جاری تاکنون کشف و برای آن پرونده قضائی تشکیل شد.(ادامه)
کلاهبرداری نافرجام در نکا
جاعل و کلاهبرداری که با چک جعلی قصد برداشت وجه از حساب يکی از بانک های نکا را داشت، دستگیر شد.(ادامه)
فایده‎های مختلف دویدن برای بدن
ورزش و دویدن تا چه حدی بر سلامتی ما تاثیر خواهد گذاشت کاهش وزن با کمک پیاده روی و دویدن تا چه حد امکانپذیر خواهد بود ؟آیا میدانستید با دویدن بدنتان را در برابر انواع سرطان های خطرناک مقاوم خواهید کرد. (ادامه)
عکس: زنان هنگام برنجکاری در شمال ایران
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه های 8 مهرماه در مازندران
(ادامه)
اصلاح طلبان وجریان های حامی دولت باید در این مدت زمان باقی مانده تا انتخابات سال 96 عزم خودرا جزم کرده تا نه تنها در انتخابات ریاست جمهوری موفق شوند بلکه شوراهای شهر و شهرداری ها را نیز از دست جریان های محافظه کار که هم فکران افرادی مانند احمدی نژاد هستند، دور کنند.
احمدی نژاد به شهرداری باز می گردد
اصلاح طلبان وجریان های حامی دولت باید در این مدت زمان باقی مانده تا انتخابات سال 96 عزم خودرا جزم کرده تا نه تنها در انتخابات ریاست جمهوری موفق شوند بلکه شوراهای شهر و شهرداری ها را نیز از دست جریان های محافظه کار که هم فکران افرادی مانند احمدی نژاد هستند، دور کنند. (ادامه)
جزییات کامل مراسم اولین سالگرد درگذشت هادی نوروزی
اولین مراسم سالگرد درگذشت هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس عصر پنجشنبه ۸ مهر در روستای کپورچال برگزار خواهد شد.(ادامه)
مواج و طوفانی شدن دریای مازندران
رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران گفت: دریای مازندران در روزهای پنج‌شنبه طوفانی و در روز جمعه هفته جاری مواج پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
آسمان مازندران، امروز بارانی
آسمان مازندران، امروز بارانی همراه با کاهش 10 درجه ای دما پیش ‌بینی می‌ شود.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌‌های امروز کشور
(ادامه)
کنگره آمریکا به قانون ضدعربستان رأی داد
از مجموع صد سناتور، 97 نفر به این طرح رأی دادند و تنها یک سناتور مخالفت کرد و بدین ترتیب، با رأی کم‌سابقه سنا به یک مصوبه، این طرح برای رأی‌گیری به مجلس نمایندگان ارسال شد. در ادامه مجلس نمایندگان آمریکا با 338 رای موافق در مقابل 74 رای مخالف، به این قانون رای داد و با دو سوم، مصوبه کنگره را تایید کرد تا بدین ترتیب وتوی اوباما کارکردش را از دست بدهد.(ادامه)
شمال نیوز: هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ۱۰ نماینده را به عنوان منظم ترین نمایندگان مجلس دهم در سه ماهه نخست کاری انتخاب کرد.

منظم‌ترین نمایندگان سه ماهه نخست مجلس دهم معرفی شدند/ جای خالی نمایندگان ۳ استان شمالی!
شمال نیوز: هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ۱۰ نماینده را به عنوان منظم ترین نمایندگان مجلس دهم در سه ماهه نخست کاری انتخاب کرد. (ادامه)
رهبرمعظم انقلاب فرمودند: امروز ملت ایران به دلیل پافشاری بر اسلام، استقلال، ارزشهای والای خود و اعتقاد به حاکمیت دین خدا، با جبهه وسیعی از دشمنان مواجه است و نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش خود باشند. نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش باشند / دوست و دشمن به شجاعت و اقتدار ملت ایران معترف هستند(خبر)
رهبرمعظم انقلاب فرمودند: امروز ملت ایران به دلیل پافشاری بر اسلام، استقلال، ارزشهای والای خود و اعتقاد به حاکمیت دین خدا، با جبهه وسیعی از دشمنان مواجه است و نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش خود باشند.(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به دلسوزی رهبر انقلاب نسبت به جریان انقلابی،‌توصیه اخیررهبر انقلاب به احمدی نژاد را موجب از بین رفتن دوگانگی در بین نیروهای انقلابی دانست.

آقاتهرانی: اگر جای احمدی نژاد بودم پای آقا را می‌بوسیدم
شمال نیوز: حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به دلسوزی رهبر انقلاب نسبت به جریان انقلابی،‌توصیه اخیررهبر انقلاب به احمدی نژاد را موجب از بین رفتن دوگانگی در بین نیروهای انقلابی دانست. (ادامه)
معاوضه هما هودفر با خاوري؟
(ادامه)
جمشید آموزگار درگذشت
(ادامه)
خودروی حامل اتباع عراقی در چالوس واژگون شد
سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ حامل چهار مسافر عراقی در منطقه مرزن‌آباد جاده کندوان ۴ نفر را مصدوم کرد.(ادامه)
فواید نوشیدن آب برای بدن
نوشیدن آب برای بدن فایده‌های بیشماری دارد از جمله می‌توانیم به حفظ و شادابی پوست، سلامت قلب، افزایش انرژی، کاهش وزن و بسیاری موارد دیگر اشاره کنیم، نوشیدن آن را از یاد نبرید و سلامت بدنتان را با آن تضمین کنید. در ادامه به برخی از مزیت‌های درمانی نوشیدن آب اشاره می‌کنیم. (ادامه)
در فصل پاییز غذاهای تند بخورید
انسان هایی که از غذای ادویه‌دار و تند همانند فلفل، سیر و پیاز استفاده می کنند، از سلول های مغزی و آرامش اعصاب بر خوردارند و مصرف این مواد غذایی باعث کاهش وزن و بیماری هایی مانند آلزایمر، فلبی، عروقی، سرطان، درد مفاصل و چربی در افراد می شود(ادامه)
تصاویر/ مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان ارتش با حضور رهبر انقلاب
دهمین مراسم مشترک دانش‌آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح چهارشنبه هفتم مهر با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد.(ادامه)
قدیمی ترین عکس از آرامگاه سعدی
(ادامه)
مراسم روز ملی آتش نشانی و ایمنی در ساری
(ادامه)
اهدای خون 68 هزار نفر در مازندران
68 هزار و 61 نفر در مازندران خون اهدا کردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.