.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آیین ماه محرم در استان مازندران(ديدگاه)
(ادامه)
هشدار جدی خبرگان به دولت
شمال نیوز: مجلس خبرگان خواستار اتخاذ موضع محکم از سوی دولت و دست‌اندرکاران سیاست خارجی علیه بدعهدی آمریکا بوده و نسبت به هر نوع مذاکره با این دولت در مسائل دیگر هشدار جدی داد. (ادامه)
افتخار می کنم برادران بزرگم قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله و رمضان عبدالله هر روز در تماس با من از سیاست های جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنند. کریمی قدوسی: مقابله به مثل در برابر نقض برجام راهکار کنونی ماست/ ظریف: به خاطر منافع کودکانه با وجهه جمهوری اسلامی بازی نکنید
افتخار می کنم برادران بزرگم قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله و رمضان عبدالله هر روز در تماس با من از سیاست های جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنند.(ادامه)
عکس/ حجاب مهمانداران هواپیمای تایلند در تهران
نخستین پرواز شرکت هوایی ملی تایلند (تای ایرویز) به عنوان پنجاه و ششمین شرکت هوایی بین المللی وارد شده به ایران ساعت ۱۹ شنبه ۱۰ مهر ماه در فرودگاه بین المللی امام خمینی به زمین نشست.(ادامه)
شال متفاوت مریلا زارعی در جشنواره فیلم مقاومت/عکس
مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، جمعی از هنرمندان و سینماگران و خانواده شهدا در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.(ادامه)
شلیک اشتباهی فرماندار به خودش!/ او در بیمارستان است
(ادامه)
شمال نیوز: یکی از کارهای مهم، «تبیین روحیات و سبک زندگی شهیدان و سابقه و پشتوانه فکری آنان» است تا معلوم شود شهیدی که مخاطب، از شنیدن فداکاریهای او به هیجان می‌آید، در قبال مسائل حساسی همچون اسراف، تعرّض و تجاوز به بیت المال و اشرافی‌گری چگونه عمل می‌کرده است؟ هنرمندان برای نشان دادن سیمای نورانی شهیدان به جوانان، باید به میدان بیایند/ برخی سعی می‌کنند آرمانهای والای شهیدان را پنهان کنند(خبر)
شمال نیوز: یکی از کارهای مهم، «تبیین روحیات و سبک زندگی شهیدان و سابقه و پشتوانه فکری آنان» است تا معلوم شود شهیدی که مخاطب، از شنیدن فداکاریهای او به هیجان می‌آید، در قبال مسائل حساسی همچون اسراف، تعرّض و تجاوز به بیت المال و اشرافی‌گری چگونه عمل می‌کرده است؟(ادامه)
شمال نیوز : رفتار احمدی نژاد در سال های گذشته نشان داده که او شان خود را هم بالاتر از جایگاه شهرداری تهران می بیند، هم بالاتر از رقابت با قالی باف بر سر این صندلی. از طرفی، او علاقه ای به گرفتن تایید از مجلس یا شورای شهر ندارد و حد و اندازه خود را صرفا قرار گرفتن در معرض رای مستقیم مردم می پندارد..... آیا احمدی‌نژاد به صندلی قالیباف چشم دوخته است؟
شمال نیوز : رفتار احمدی نژاد در سال های گذشته نشان داده که او شان خود را هم بالاتر از جایگاه شهرداری تهران می بیند، هم بالاتر از رقابت با قالی باف بر سر این صندلی. از طرفی، او علاقه ای به گرفتن تایید از مجلس یا شورای شهر ندارد و حد و اندازه خود را صرفا قرار گرفتن در معرض رای مستقیم مردم می پندارد.....(ادامه)
ثبت‎نام اینترنتی بیش از 38 هزار خانوار مازنی در سرشماری نفوس و مسکن
قائم‌مقام سرشماری نفوس و مسکن مازندران از ثبت‎نام اینترنتی 38 هزار و 100 خانوار مازنی در سرشماری نفوس و مسکن خبر داد. (ادامه)
خالی بودن برنامه‌های شاد و تاثیرگذار برای کودکان
مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران گفت: جای برنامه‌های شاد و تاثیرگذار برای کودکان خالی است.(ادامه)
شرایط همکاری با فدراسیون کشتی را ندارم
محمدی می‌گوید: قرارداد من با فدراسیون کشتی تا پایان جام‌جهانی 2016 بود و پس از اتمام قراردادم فدراسیون تصمیم گرفت تا شخص دیگری را به‌عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب کند.(ادامه)
تغییر چهره آسیب های اجتماعی
ماهیت آسیب های اجتماعی در حال تغییر است.(ادامه)
خدمت رسانی مازندرانی ها به ۵۰ هزار زائر اربعین
مازندرانی ها پارسال به 50 هزار زائر اربعین خدمات رسانی کردند.(ادامه)
ثبت اطلاعات بیش از 4 هزار خانوار نکایی در سامانه سرشماری مسکن
مسؤول تبلیغات و روابط عمومی ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن نکا از ثبت اطلاعات 4 هزار و 379 خانوار در این سامانه خبر داد.(ادامه)
حملات قلبی در چه ساعاتی بیشتر رخ می‌دهند؟
یک متخصص قلب و عروق گفت: حملات قلبی عمدتا در بین ساعات ۴ تا ۱۰ صبح روی می‌دهند و این امر می‌تواند به علت افزایش سطح آدرنالین خون، افزایش فشار سیستولیک خون یا افزایش غلظت خون در صبح هنگام باشد.(ادامه)
نمایندگان قم برگزاری کنسرت در این استان را محکوم کردند
نمایندگان استان قم طی بیانیه‌ای برگزاری کنسرتی بر خلاف شئونات اسلامی و اخلاقی در این استان را محکوم کردند.(ادامه)
تصاویر/ ظریف در صحن علنی مجلس
حضور وزیر امور خارجه در صحن علنی مجلس(ادامه)
عکس زمان دانشجویی ترامپ و کلینتون
عکسهای زمان جوانی دو کاندید نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا(ادامه)
دیدار اعضای شورای‌عالی حوزه‌های علمیه با رهبرانقلاب
اعضای شورای عالی حوزه‌های علمیه، پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
خطر از بیخ گوش مهاجم استقلال گذشت
علی قربانی، مهاجم تیم فوتبال استقلال که در بازی با ملوان نوین مصدوم شد، مشکل حادی ندارد و می‌تواند به‌زودی به میادین برگردد.(ادامه)
قیمت خرید و فروش سکه و ارز در 11 مهر 95
نرخ خرید و فروش سکه و ارز در بازار(ادامه)
ورود پرندگان مهاجر به مازندران
مسؤول امورحیات وحش اداره‌کل حفاظت محیط زیست مازندران از ورود پرندگان مهاجر به این استان خبر داد و گفت: از ۱۵ مهرماه صدور پروانه شکار در استان صورت می‌گیرد.(ادامه)
عکس/ تعویض پرچم گنبد حرم حضرت زینب (س)
تعویض پرچم گنبد حرم حضرت زینب سلام الله علیها در آستانه محرم(ادامه)
علائم کمبود پروتئین را بشناسید
به گفته متخصصان، بدن برای ساخت ماهیچه ها و کمک به بازیابی تمام انرژی مصرفی بدن نیاز به پروتئین دارد. (ادامه)
تخریب ساخت وساز های غیر مجاز در دو شهر مازندران + تصاویر
59 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در زمین های زارعی و باغی شهرهای بابل و بهشهر تخریب شد.(ادامه)
مسجد فرح آباد بخشی از مجموعه تاریخی فرح آباد است که در دوران صفویه (شاه عباس اول) با سیاق معماری مکتب اصفهان احداث گردیده است. در این بنا کتیبهٔ تاریخ دار یافت نشده است اما بنای آن را حدودسال۱۰۲۵هجری قمری تخمین می زنند. این مجموعه که شاه عباس بخشی هایی از دوران سلطنت خود را در آن گذرانده است شامل مسجد، پل و کاخ جهان نما است که از ان میان تنها مسجد بدلیل موقعیت مردمی اش بجا مانده است. این مسجد که در فاصله ۲۵ کیلومتری ساری و ۲ کیلومتری دریای خزر واقع شده، طیق برنامه ریزی انجام شده به موزه تشیع شمال کشور تبدیل می گردد. مسجد جامع تاریخی فرح آباد ساری(خبر)
مسجد فرح آباد بخشی از مجموعه تاریخی فرح آباد است که در دوران صفویه (شاه عباس اول) با سیاق معماری مکتب اصفهان احداث گردیده است. در این بنا کتیبهٔ تاریخ دار یافت نشده است اما بنای آن را حدودسال۱۰۲۵هجری قمری تخمین می زنند. این مجموعه که شاه عباس بخشی هایی از دوران سلطنت خود را در آن گذرانده است شامل مسجد، پل و کاخ جهان نما است که از ان میان تنها مسجد بدلیل موقعیت مردمی اش بجا مانده است. این مسجد که در فاصله ۲۵ کیلومتری ساری و ۲ کیلومتری دریای خزر واقع شده، طیق برنامه ریزی انجام شده به موزه تشیع شمال کشور تبدیل می گردد.(ادامه)
کاهش سرقت در آمل
فرمانده انتظامی آمل از کاهش سرقت در این شهرستان خبرداد.(ادامه)
کاهش 16 درصدی تصادفات منجر به فوت در مازندران
رئیس پلیس راهور مازندران از کاهش 16 درصدی تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان طی 6 ماه گذشته در جاده‌های دورن و برون‌شهری استان خبر داد.(ادامه)
شیوع بیماری تب مالت کاهش یافته است
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: خوشبختانه شیوع بیماری تب مالت در کشور به شدت کاهش یافته است.(ادامه)
هشدار رئيس پليس فتای مازندران به کلاهبرداران کليک دزد
رئيس پليس فتای فرماندهی انتظامی مازندران، به کاربران اينترنتی در خصوص کلاهبرداری از طريق کليک کردن هشدار داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.